Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Mercedes-Benz W201 (190) modelį ir iškarto tapo populiariausias Mercedes-Benz automobilis. C-klasės automobilis buvo mažiausias kompanijos modelis iki 1997 metų kuomet buvo pristatyta A-klasė. Galingiausi variantai neskaitant AMG versijos buvo C 280 su linijiniu 6 cilindrų varikliu su 193 AG (142 kW) galia ir C 230 Kompressor su turbokompresoriniu varikliu su 193 AG (142 kW)/5300 rpm galia. Mercedes-Benz kaip visada garsėja dyzeliniais varikliais, todėl automobilis buvo itin populiarus kaip taksi automobilis dėl dyzelių ekonomiškumo ir gero patikimumo. C-klasės modeliai taip pat žinomi dėl rafinuoto nors ir konservatyvaus interjero, puikių savybių kelyje, komforto ir keleto inovatyvių technologijų.
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Pirmos kartos C klasė buvo pristatyta 1993 metais ir pakeitė SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šios kartos C klasė buvo pigiausias (iki 1997 metų kuomet pasirodė A klasės Mercedes) ir populiariausias iš Mercedes gamos.
Pati galingiausia AMG versija turėjo 4.3 L V8 variklį su 306 AG (225 kW) galia prie 5850 rpm ir 410 Nm sukimo momentu prie 3250 rpm. Automobilis spurtuoja 0–100 km/h per 5.8 sekundės:
Pati galingiausia AMG versija turėjo 4.3 L V8 variklį su 306 AG (225 kW) galia prie 5850 rpm ir 410 Nm sukimo momentu prie 3250 rpm. Automobilis spurtuoja 0–100 km/h per 5.8 sekundės:
Automobilis buvo naudojamas kaip saugos automobilis Formulė 1 varžybose:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
2020-12-20 |
C250 Turbo diesel |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patogus, tylus, manevringas
Kebulas, kuro sąnaudos mieste
|
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Kadangi turiu šį, kaip kurie sako “netikrą mersą”, nutariau parašyt savo įspudžius. Nusipirkau jį iš tokio senuko. W202 kėbulas buvo ledas, toks pats, kaip šitoj nuotraukoj aukščiau. Sidabrinis, be rūdžių, amg ratlankiai R15, salonas kaip naujas, po gaubtu viskas labai švaru ir tvarkinga, rida rodė 165 000, kuo buvo sunku patikėti, bet patikrinus Carvertical ir vokiškus dok. viskas atitiko idealiai, bet mašinos interjeras, vairas, sedynes atrodė kaip nauji. Ledinis 250. Iškart pasikeičiau alyvas, stabdžius, padangas ir pan. Tačiau pavažinejus kelias dienas, pamaciu, kad ji sunkiai kuriasi rytais. Ieskojau galų, radom kad kuro šlangutės leidžia, tai nustatė jog siurbia orą. Taciau gedimas nebuvo pašalintas. Nuvežus i servisą, pakeitė visas žarnas, bet mašina vis tiek nesikūrė. Veliau paaiskejo, kad legendinio 2.5 TD variklio cilindrų kompresija yra kritus dvigubai. O tokio variklio užvesti, kur siurblys mechaninis ir kuro daugiau nepaduoda esant mažai kompresijai, yra neįmanoma. Remontas aišku kainuoja apie 2 gabalus. Keisti variklį yra pigesnė išeitis, net neaisku i ką pakeisi. Sunku pasakyti, ar buvo gražiai suklastota rida, ar masina tiesiog neprižiureta tų apsimelavusių kaimiečių is kuriu ja pirkau visai ne pigiai. Bendrai mašina važiuoja pukiai, dėže paprasta automatinė, 5 pavarų. Pakaba labai minkšta, o garso izoliacija kaip tikro merso :) sunku rasti nesurudyjusį, bet tai- gera investicija. Svarbu kad butu sidabrinis ir automatas. Bet kuriuo atvėju, šis mersas yra tikras mersas, nes tai jaučiasi visur - komfortiškas, plaukiantis, surinkimo kokybė salonw, klasikinė išvaizda neatrodo nusenusi morališkai 2020 metais ir panašu, jog vertė jau kyla šių sunkių, bet kas dienai praktiškų automobilių |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis