Markės
1064 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Visų mėgstamas tipiškas 80-ųjų sportiškas automobilis
  • Gerai valdomas
  • Rotorinis variklis
TRŪKUMAI
  • Kėbulo ir interjero dizainui kiek trūksta autentiškumo
  • Kiek trūksta galios palyginus su konkurentais
  • Rotorinis variklis
"Mazda RX-7 dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš itin sėkmingų sportinių automobilių, kurie tuo metu buvo itin populiarūs Amerikos rinkose - vienas tokių buvo Porsche 928, kitas kiek naujesnis ir pigesnis Porsche 944"
Antros kartos Mazda RX-7 yra tipiškas 80-ųjų metų automobilių pramonės kūrinys – „švarus“ kėbulo dizainas, spartietiškas interjeras, nedidelis automobilio svoris ir smagus aukštus sūkius mėgstantis rotorinis variklis. Mazda kūrėjų komanda, vadovaujama vyriausiojo projektų inžinieriaus Akio Uchiyama kurdama šį RX-7 fokusavosi į JAV rinką, kurioje buvo parduota dauguma pirmosios kartos RX-7 modelių. Dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš itin sėkmingų sportinių automobilių, kurie tuo metu buvo itin populiarūs Amerikos rinkose. Vienas tokių buvo futuristiškas dar 70-aisiais metais pristatytas Porsche 928 automobilis iš kurio RX-7 “paveldėjo” tiek puikų kėbulo dizainą, tiek nepriklausomos galinės pakabos komponuotę. Kitas buvo kiek naujesnis ir pigesnis Porsche 944 modelis, kurį galima vadinti tiesioginiu Mazda RX-7 konkurentu arba dar pigesnis Porsche 924, kurio interjeras galima sakyti buvo tiesiog nukopijuotas Mazda inžinierių. Su antros kartos RX-7 modeliu Mazda pristatė dinaminę pakabos sistemą (DTSS). Ši pakaba pasižymėjo tuo, kad turėjo specialias pakabos valdymo stebules, kurios leido pasyvų galinių ratų pasukimą esant didesnėms nei 0,5 g apkrovoms posūkiuose. Tokiu būdu automobilio elgsena posūkiuose buvo geriau kontroliuojama. Kita tuo metu nauja funkcija buvo reguliuojamos pakabos sistema (AAS), kuri galėjo koreguoti pakabos amortizavimo charakteristikas priklausomai nuo kelio sąlygų. Mazda RX-7 “serija 4” buvo gaminama nuo 1986 iki 1988 metų ir turėjo atmosferinį 13B-VDEI variklį, kuris išvystė 146 AG (109 kW) galią. Galingesnė versija “Turbo II” turėjo turbokompresorių ir išvystė gana solidžią 182 AG (136 kW) galią ir 248 Nm sukimo momentą prie 3500 aps./min. Atnaujinta “5 serija” buvo gaminama nuo 1989 iki 1992 metų ir turėjo atnaujintą kėbulo dizainą, tobulesnį variklio valdymą, taip pat lengvesnius rotorius ir didesnį suspaudimo laipsnį. Atmosferinis 13B-DEI variklis dabar siekė 160 AG (119 kW) galią, o versijos su turbokompresoriumi visus 200 AG (149 kW) ir 264 Nm sukimo momentą prie 6500 aps./min.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Nors net 363 kg sunkesnis ir labiau orientuotas į komfortą nei pirmtakas, antros kartos modelis ir toliau pelnė įvairiausius apdovanojimus. “FC” serijos Mazda RX-7 1986 metais buvo pripažintas „Motor Trend“ metų užsienio gamintojo automobiliu, o „Turbo II“ versija 1987 metais žurnale „Car and Driver” pateko tarp dešimties geriausiųjų.

1988 metais Mazda kompanija pristatė kabrioletą RX-7 su „FC3C“ su atmosferiniu varikliu:



1989 metais pristatydama atnaujintą RX-7 ir siekdama paminėti RX-7 modelio dominavimą IMSA lenktynėse, Mazda pristatė ribotos serijos GTU modelį. Išlengvintas automobilis turėjo ranka nuleidžiamus langus, neturėjo galinio valytuvo, stoglangio ar oro kondicionieriaus. Tačiau turėjo keturių stūmoklių priekinius stabdžius, aušinamus galinius stabdžius, nuo važiavimo greičio priklausantį vairo stiprintuvą, sportines sėdynes, oda aptrauktą vairą, 16 colių ratus ir tik GTU skirtą riboto slydimo diferencialą:

Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 4
RX 7 II (FC) Turbo (181 Hp)
KĖBULAS Turbo (181 Hp)
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 4
Bagažinės talpa, l 200
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Variklio tipas Rotorinis
Variklio kodas -
Darbinis tūris, cm3 1308
Cilindrai/vožtuvai 2
Galia, AG/KW/aps 181/135
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 247/3500
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 7.2
Maksimalus greitis, km/h 230
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė Mechaninė 5 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4310
Plotis, mm 1690
Aukštis, mm 1265
Svoris/Max svoris, kg 1250/1705
Atstumas tarp ašių, mm 2430
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba MacPherson
Galinė pakaba Independent, spring, Transverse stabilizer
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Priekinės padangos 205/55 R16
Galinės padangos 205/55 R16
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 16.2
Užmiestyje, l/100km 11
Vidutinės, l/100km -
Degalų bako talpa, l 72
Autoterminų paaiškinimai...
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt