Markės
1034 iš 1911
Mazda 5, (CR) 2005 - 2010
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 8
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gera standartinė įranga
  • Gerai valdomas
  • Patrauklus dizainas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nedidelė bagažinė
  • Greičiau šešiavietis nei septynvietis
"Bendra kėbulo struktūra ir saugos įrangos lygis yra labai aukštas"
Mazda nuspėjo ko reikia šiuolaikiniams vartotojams – pigaus, ekonomiško, praktiško ir nedidelio automobilio talpinančio 6-7 keleivius. Tą puikiai atspindėjo Mazda5 sėkmė. Mazda5 buvo gaminamas ant Ford pasaulinės C1 platformos kaip ir mažesnis Mazda3. Jo artimiausias giminaitis yra kompaktiškas MPV Ford Focus C-MAX. Mažesnis negu daugelis vienatūrių rinkoje, Mazda5 gali patogiai sutalpinti šešis ar net septynis keleivius trejose eilėse. Jis turi stumdomasias duris, o sulanksčius galines sėdynes ir nemažą bagažinę. Dvejos Mazda5 stumdomosios durys byloja apie automobilio praktiškumą, jas taip pat galima užsisakyti su automatinio durų atidarymo bei uždarymo funkcija. Mazda5 sėdynės išdėstytos pagal formulę „2+3+2", jūs galite nuleisti trečios ir antros eilės sėdynes, sudarydami plokščią paviršių, o taip pat atlenkti priekinio keleivio sėdynės atlošą. Automobilis buvo visuotinai giriamas už puikius stabdžius, geras valdymo savybes (kogero geresnes nei kai kurių mažesnių automobilių), puikų vairo mechanizmą ir kas be ko puikų dizainą. Bendra kėbulo struktūra ir saugos įrangos lygis yra labai aukštas - Mazda5 gavo aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą atliekant Euro NCAP saugumo testus. Mazda5 gaminamas ir su dyzeliniais varikliais – 2.0 litrų bendro įpurškimo dyzeliniu varikliu, kurio galia 81 kW (110 AG) ir sukimo momentas 310 Nm/2000 aps./min, bei 105 kW (143 AG) ir 360 Nm/2000 aps./min varikliu. Trūkumai – pigus plastikas naudojamas interjere.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 8
Tomas | 2023-11-14
Mazda 5 CR19 2.0 automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarumas, ergonomija
silpnoka garso izoliacija.
is anksto sorry uz ne lietuviskas raides. 5-6 metus turetas modelis, pirktas ilgai nesvarstant, nes reikejo staiga ir pigiai. Auto skirtas seimai. Tikrai ergonimiskas. Tikrai nerekomenduojamas vien vazinejimuisi mieste. Valgys tikrai daug. Nebent gal dujas deti butu galima. As vazinejau 90 proc keliais ir kokius 10 proc mieste, tai pakenciamai buvo. apie 7.5litro/100 km. Mieste bus ne maziau 10 litru/100 km. Masina, kaip sakiau, seimai. Tapli bagazine. Gal talpiausia is kunkurentu. Sonines durys automatines, labai patogu apsiperkant, ankstose parkingo aikstelese. Problemu dideliu nebuvo. Pardaviau, nes eme rastis bedos su automatine pavaru deze. Bedos ne mechanines, o elektronines. Buciau gyvenes Lietuvoje, buciau tikrai tvarkesis. Uzsienyje kainos taisymo iki kosmoso dideles. Jokiu staigmenu, staigiu gedimu nepasitaike. Itin patikima masina. Vaziuokle nekelianti bedu. Ne taip kaip BMW e39 turetas. Komfortas atitinka kaina. Negaliu zymeti, kad vidus pigus, ar pigus plastikas. Gi tam masina si ir skirta. Kas noretu kokybisko salono, tas ziuretu i MB, Audi ir pan. Masina nera skirta itin komfortui jautriems zmogeliams. pirk ir nesuk galvos
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2016-08-30
Patogus šeimos auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kokybiškas, gero išplanavimo, nebloga kaina
linkusi rūdyti
Išskirtinai patogus išplanavimas šeimai su trim ar keturiais mažais vaikais: antros eilės vidurinė kėdė susilanksto, todėl yra praėjimas.į trečią eilę, kurios kėdės per sekundę susimontuoja į grindis ir tinka net suagusiems. Nereikia išiminėti antros eilės vaikų kėdučių norint patekti i trečią eilę. Dar Mazda 5 komfortiškas( pvz žymiai minkštesnis už tų metų zafirą), lengvai parkuojamas mieste, visi varikliai gerai traukia, benzinai tylūs. Gražus dizainas, super patogios stumdomos durys, ne per didelių gabaritų. Per metus visiškai niekas nesugedo, ir neturi jokių gedimų. 1,8 benzinas-trauka gera, maloniai dirba ausiai, niekas nesugedo, su skirstoma grandine(kuri nebarška), tepalų neryja. Kaip benzinas vienatūriui tai gana ekonomiškas: vasarą 7,9- žiemą 8,8 vidurkis, mišriu režimu. Kaštai: eksploatacinės išlaidos, visgi benzinas, bet nebuvo gedimų. Žvakės eina platininės. Tikrinti dugną dėl rūdžių, sparnus. 1,8 benzinas-gana ekonomiškas ir puikiai traukia.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2016-04-27
Nesužavėjo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
variklis, 7 vietos
triukšmingumas, garso izoliacija, nuvertėjimas
Teko pavažinėt su šiuo automobiliu ir nepaliko tokio ispūdžio, kokį buvau susidarius iš anksto. Labiausiai nuvylė automobilio triukšmingumas ( net ne variklio girdimas garsas, o vėjo švilpimas nuo stogo), "kietas" vairas, vidurinė kėdė, gale tikrai netilptų 3 normalūs suaugę. 6ir 7 vietos nedidelės, bet reikalui esant pakankamos. Matomumas geras. Variklis dyzelinis 2.l, 105kw geras, traukos užtenka. Kaip šeimyninei mašinai puikiai. Pakankamai greitai nuvertėja, rūdija. Būtinai apžiurėti kėbulą. Beje, bagažinės dangtis plastmasinis. Jei netrukdo mašinos triukšmingumas, tai pagal kainą visai neblogas auto Patikrinti kėbulą dėl rūdžių
Pilnas atsiliepimas...
Zorba | 2015-02-12
Mazda 5, 2L, dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, patogus keliauti
81kw silpnas variklis
Automobilis pirktas 2010m. daužtas, rida 42.000km. Dabar spidometras rodo 205.000km. Taigi pravažiavau pakankamai, kad galėčiau daryti šiokia tokias išvadas. Automobilis gražus, tačiau kaip vienatūris nėra praktiškas. Patogiai važiuoti gali tik vairuotojas ir 3 suaugę keleiviai. Kitos 3 sėdynės skirtos vaikams. Bagažinė žemoka, sunku įtalpinti dviratį (prieš tai važinėjau su Mazda Premacy tai tilpdavo geriau) Važiuoja smagiai, ypač patinka galinės durelės, nes atsidarinėja į šonus ir bagažinės dangtis, nes plastikinis-nerūdyja. vairuotojo vieta patogi, sėdynę galima atsireguliuoti pagal savo poreikius, oro kondicionavimo sistema veikia puikiai. Variklis 81kw, silpnokas, "mėgsta" didesnes apsukas. Buvo problemų su DPF filtru, neįsijungdavo automatinis išsivalymas. Keletą kartų įjungė su kompu, keletą kartų prapūtė, kol galiausiai visai reikėjo išmesti ir perprogramuoti nes "užkniso". Dabar pradėjo "valgyt" tepalą, tai vis reikia dapylinėti. Remontuoti nesiryžtu... Amortizatorius keičiau: galinius 2 kartus, priekinius 1 (matyt silpna vieta). Reaktyvinės traukės ir gumos taip pat silpnos (gal Lietuviški keliai nepatinka), Vienu žodžiu, dažnai pradeda baškėti, tada belieka arba remontuoti arba radiją garsiau klausyti. Šiaip dar keisti ratų guoliai, stabdžių diskai, kaladės, pakaitinimo žvakės, kažkuris šarnyras, traukė, priekiniai sailenblokai, na ir aišku tepalai, filtrai, dirželiai. Detalių kainos normalios, yra pasirinkimas. Rūdys dar nelenda. Dugnas buvo papildomai padengtas antikorozine danga. Kažkokių nesamoningų gedimų išskyrus beveik nuolatinį barškėjimą nebuvo. Žiūrėti, kad nebūtų "nudrožtas"...
Pilnas atsiliepimas...
Gintaras | 2014-06-25
Geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, talpumas
Rūdija, garso izoliacija nuo išorės
Smagus, ekonomiškas, manevringas, greitas automobilis, tik va kas liečia garso izoliaciją nuo išorės, tai ji yra didesnė, nei kituose tokio tipo automobiliuose, bet manau, kad tai smulkmena. Na ir tradicinė Mazda automobilių bėda, tai rūdijimas, bet tai suprantama, gauname tai už ką yra sumokėta. 2,0L 105kw ekonomišas variklis, tai yra tai, ko šiam automobiliui reikia. Pravažiavau apie 20 000 km., tad žinau ką sakau. Tiesa, DPF yra nereikalingas, jis ne ekologijai skirtas, o aplinkos taršai(važinėjant su veikiančiu DPF filtru, kuro sanaudos didesnės 1,5L). DPF, antikorozija
Pilnas atsiliepimas...
d&g | 2012-06-23
mazda 5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazus, sportiskas ir gerai valdomas
zemas, pigokos plastmases
labai puikus auto.mazda 5, 81 kw, 2.0l dyzelis gal kiek silpnokas susedus daugiau zmoniu, noretusi galingesnes versijos(110kw). kaip kai kurie raso , kad truksta garso izoliacijos-nedrystu priestarauti..bet izoliacijos ne nuo variklio(jis pakankamai tylus ir greitkelyje), bet nuo vejo sniokstimo(vaziuojant greitkeliu).. gal kiek pigokos plastmases sudetos, taciau automobilis 5m ir niekas niekur nebarska. variklis kaip minejau pakankamai tylus, taciau komonreiliniai varikliai reiklesni kuro ir tepalo kokybei, tad apie kazkoki rusiska kura minciu buti neturetu.ir alyva keisti reiketu kas 8000 km. kas del eksploatacijos tai nesisskirciau kaip labai brangaus ar pigaus auto.pagrindiniai sio auto minusai:kuomet saule vaziuojant sviecia is nugaros ant vairo esantis mazda zenkliukas labai spindi i akis, netinkamas auto kaimo ir paezeriu keliukams, taip pat apsnigtiems keliams, nes zema baze, taip pat kai oro temp mazesne uz 5 laipsnisu kol variklis saltas visada isijungia vadinama viabasta(autonominis variklio pasildymas).tas papildomas garsas siek tiek nervina(girdisi tik sustojus, taciau jis labai greitai padeda isilti varikliui kartu ir salonui.beja perkant vasara automobili ar veikia viabasta patikirinti kogero neina, o vat kai salta butinai atkreikite demesi ar sis dalykas veikia, nes be jo kuro sanaudos milziniskos, automobilis nesyla ir kruva kitu bedu).pliusai:labai geras dizainas, sportiskos isvaizdos ir kartu seimyninis auto, galines durys atsistumia(nereikia daug vietos islipti ir nenubrauksi kitos masinos aiksteleje), gerai valdomas, pakankamai ekonomiskas ir stabilus automobilis.beja sis auto tausoja aplinka, nes dyzeliai turi DPF filtra, kuris paskuociuotas mazdaug 165000 km .po to ji reiketu keisti nes jis uzsikemsa ir nevygdo savo tiesiogines funkcijos.tai brangus malonumas, bet jau atsirado firmeliu kurios isima si filtra , perprogramina kompa ir toliau sekmingai vaziuojama. bet kuriuo atveju as ir vel pirkciau si auto.
Pilnas atsiliepimas...
tomas | 2010-08-15
Viena smagesniu masinu su kuria teko vazineti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus vaziavimas, auksta sedesena.
bloga garso izoliacija, pakankamai zema automobilio baze, kaimo keliukams ji visiskai netinkama.
Gavau sia masina is nuomos tik dviem dienom, bet taip jau nutiko, kad vazineju jau du menesiai. Tik pradejus su ja vaziuoti, likau maloniai nustebintas, tikrai smagus automobilis. Aukstai sedi, dideli veidrodeliai, per juos viskas puikiai matosi, nors is kitos puses atsisukus atgal matomumas nukencia del stambaus metalinio korpuso. Atlenkus galines sedynes, gauname tikrai didele ir talpia bagazine, bet jei jau visos sedynes savo vietoje, tai ten nieko nebeidesi, vietos tikrai truksta. Automobilis pakankamai manevringas ir stabilus, greicio prie 160 km/h nelabai ir jauciasi. Variklis 1,8 benzinas, truksta galios, bet kiekvienam savo jei nesinori sportiskai vaziuoti tai uzteks ir sio varikliuko. Didziausias minusas tai garso izoliacija, jos cia visai nera, nors cia jau visu mazdu problema, pries tai vazinejau su nauja mazda 6 tai buvo ta pati problema. Jei palygisnsime siuos du mazdu modelius, tai tikrai daugiau pliusu deciau mazdai 5, ji smagesne, zymiai talpesne bagazine. Dar vinas pliusas siai masinai tai porankis prie vairuotojo sedynes ir pavaru svirtis prie vairo, tas tikrai pagerina vairavimo kokybe. 1,8 benzinas mechanine greiciu deze, truksta galios
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus P | 2009-02-21
Labai geras patogus vienaturis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tai patogus, praktiskas automobilis, taciau kartu nera labai didelis. Itin grazaus dizaino ir pigesnis nei koks VW S-Max ar panasus. Jauciama, kad tai kokybiskas, gerai surinktas automobilis. Labai gerai valdomas, nesijaucia automobilio mases ar gabaritu.
Pigus interjeras, 2 litru benzininis variklis nelabai tinka vienaturiui – yra nelabai ekonomiskas. Prastas matomumas pro galinius langus. Mazokas standartinis bagazo skyrius.
Teko siek tiek vazineti su siuo automobiliu. Ispudis tipiskas visoms naujoms Mazdoms – tai geras, praktiskas automobilis, taciau kiek pigokas. Man didziausias pliuas yra dizainas, jis tiesiog puikus, nusipirki sau vienaturi su sportiksu dizainu :) Tai labai patogus automobilis su 3 sedyniu eilem, slankiojanciomis durimis. Labai puikus automobilis seimai, o prie viso to labai nedideliu gabaritu. Is tiesu jis gaminamas ant Mazda 3 bazes, todel jis negali buti didelis, taciau vaziuojant susidaro ispudis, kad automobilis pagamintas ant mazda 6 bazes. Siaip automobilis labai gerai valdomas. Atsisedes uz vairo tikejausi vienaturio pojuciu – siubavimo, sunkaus valdymo, dideliu gabaritu. Bet ne – Mazda 5 puikiai valdomas, geriau nei daugelis vidutines klases automobiliu! Tikras lengvasis automobilis, patogus mieste. Taciau bagazine yra nedidele, taciau galines sedynes pasalinus galima gauti padoria erdve. Kas man nepatiko tai prietaisu skydelis. Nors jis patogus ir gana idomus, taciau labai prastos kokybes – visur i akis lenda pigus plastikas. Cia gal toks labiausiai pastebimas minusas. Variklis, su kuriuo vazinejau yra 2 litru, toks pat kaip ir Mazda 6. Labai neblogas variklis, tokia automobiliui jo pilnai pakanka, nors dyzelinis tikrai butu geriau. Benzini im apie 10 litru ir dar daugiau – o tai nemazas minusas praktiskam seimos automoiliui. Taciau pats variklis gana malonus, puikiai dirba. Manau tai geras pirkinys. Nera brangus, o be to kiekvienas litas tikrai atsiperka. Nzn detaliu apie eksplotacija, taciau negirdejau, kad jis turetu kazkokiu rimtu bedu. Atvirksciai – automobilio savininkas gyre uz patikimuma. Na automobilis kol kas beveik naujas, toliau parodys laikas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt