Markės
1060 iš 1912
Mazda Premacy, 1999 - 2005
514Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.90% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 14
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
Ar rekomenduojuTaip 71% Ne 29%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Pirmos kartos Mazda Premacy buvo 2 ar 3 sėdimų eilių, 5 arba 7 vietų nedidelis vienatūris. Tik pasirodęs rinkoje 1999 metais Mazda Premacy tapo vienas iš pigiausių septynviečių. Premacy naudojo Mazda CP platformą ir dažniausiai buvo varomas priekiniais ratais, nors buvo ir visų varomųjų ratų versija. Kadangi Premacy buvo gaminamas ant sedano platformos, todėl jis buvo puikiai valdomas, tačiau transformavimo galimybėmis nusileido savo konkurentams Opel Zafira arba Toyota Ipsum.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 14
2018-09-17
Tikrai ne
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigios detalės
Rūdys...
Turėjau porą metų, tai tikrai nerekomenduoja. Tvarkymas ir detalės atsieina gan pigiai. Pirkau iš Vokietijos, dugnas buvo praktiškai kaip naujas, viena kita rudelė ir tiek, tai per du metus ji man taip surūdyjo, kad jau tik į laužą vežt, o ką jau kalbėt apie pardavimą. Dar šiti varikliai su dujom nelabai draugauja, pastoviai išlenda kokia nesamonė ir vienas kitas engine checkas.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-19
Patikimas šeimos automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, ekonomiskas, manevringas,patikimas seimos automobilis
Rūdys, bet jos yra sutvarkomos prižiūrint.
Patogus manevringas mieste, taip pat malonus kelioneje, ekonomiskas ir patikimas, nebrangi eksploatacija. Vaziuokles minkstumas vidutinis, vidaus apdaila taip pat. Zodziu ir darbui ir kelionems. Nusipirkus pasidarykit antikorozini, pristabdysit korozija.
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2016-09-19
Mazda Premacy
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tvarkingas
Surudyjo per 2 metus
Kas iš to, kad jis mums tikrai negedo. Bet surudyjo tiesiog akyse. Žiauriai. Skylės atsirado galinėse arkose, bagažinę baisu daryti, nes apatinė apdaila krenta. Parduoti taip atrodančią jokių galimybių. Važinėti irgi su tokia surudyjusia nesmagu, nors viskas tebeveikiai puikiai. Niekada nebepirkčiau dėl tokio siaubingo rudejimo.
Pilnas atsiliepimas...
Petras | 2016-01-07
Negendantis puvekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, nelepus kurui variklis, retai genda, labai daug vietos salone ir bagazineje
Rudys, daugiau jokiu minusu praktiskai nera
jau pusantru turiu si automobiliuka, nei kart dar nebuvo pavedusi. Per tuos pusantru metu keiciau tik galini suporta (srote kainavo 15 eur). ir perkant girdejau kad traskejo vairuotojo puses granata (su darbu kainavo 60 eur). Niekas daugiau negedo, idejus dujas, automobilis nei biskelio nesispyriojo, duju valgo lygiai tiek kiek ir benzino. Baltarusiskam benzinui taip pat nelepi kiek pastebejau. Beje pagrindinio dirzo keitimas ganetinai brangokas apie 200 eur. Truputi erzina garso izoliacija ir paneles plasmasiu barskejimas. o didziausias galvos skausmas RUDYS, masina rudyje tiesiog akyse. problematiskiausios vietos sparnai . Man pasitaike variantas su neblogo stovio sparnais taciau, supuvusiu dugnu. Prasidejus rudeniu, po keleivio puses kilimeliu pajauciau dregme, atardzius salono danga, pasirode ispuvus skyle mazdaug kumscio dydzio..... kazkaip nebekelia pasitikejimo jog tik tik ten toks "grozis" buvo. jauciu kad paieskojus ir daugiau butu galma rasti. O siaip masina smagi, manevringa ir kas svarbiausia patikima. Jei jau sugedo karta sutvarkei ir vel uzmirsai kada buvo tvarkyta. benzimas 1.8 nelabai ekonomiskas, bet traukos pakanka (74 kW). Dirba nerealiai tyliai ypac vasaros metu. Kartais net baigus kelione uzmirsdavau jog automobilis dar neuzgesintas ir tik islipus tai girdedavos :) pagrindinio dirzo keitimas 200eur. galinis suportas (srote 15 eur) Stabdziu trosai po 12eur Granata su darbu 60eur Galines kaladeles su keitimu 27 eur Per pusantru metu praktiskai niekuo nenuvertejo, nes ir taip sio automobilio kaina ganetinai juokinga (nera jau kur labiau nuvertet :D ) Butinai patikrinti iskelus ant keltuko ar nesupuves automobilio dugnas. Nes reikalu bus daugiau nei kiaule pasipjovus.... P.s. sio automobilio kiek zinau linke rudyti ir karteriai, kuriu srote neimanoma rasti. Galima gauti tik mazda salone kaina dar litais siekdavo 500
Pilnas atsiliepimas...
Vladas | 2014-03-16
Puikus seimos automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, patikimas, puikus seimos auto
rudys
Mazda premacy 2,0 74kw dyzleini automobili turiu 2 metus. Per ta laika keiciau tik stabilizatoriaus trauke ir stabdziu kaladeles su diskais. Automobilis negenda, vienas patikimiausiu seimyniniu automobiliu, mano manymu. Vienintelis minusas - rudys. Bet jos sutvarkomos. As nusipirkes pasidariau antikorozine ir bedu neturiu. Puikus variklis, dirba kaip bitute :) Ir trauka gana gera kaip seimos automobiliui. Gerai priziurimas problemu tikrai nekels. Variklis gana ekonomikas, mieste laisvai telpu i 6.5l. O uzmiestyje nevirsijant 110km/h neima 5l Eksplotacija nera brangi, stabilizatoriaus trauke - 40lt, stabdziu diskai - po 50lt. Nusipikus pasidaryti antikorozine
Pilnas atsiliepimas...
Intelekt | 2013-10-19
Mazda Premacy 2003M
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina,kokybė,kuro sanaudos, gražus dizainas, patikimas
Rudys
Man asmeniškai šis automobilis patinka. Erdvus salonas, klimato kontrolė ir visą kitą, aiškiai ir lengvai valdosi. Puikus dalykas tai, kad visiškai išsiima galinės sėdynes. Pasidaro labai daug vietos. Automobilis erdvus, laisvai gali važiuoti 5 žmonės. Yra vienintelis minusas tai rūdis. Šeip mašina tikrai graži, viskas buvo kuriama patogumui, salono detalės kokybiškos, nėra papildomų garsų sklindančių iš panelio. 2,0 Dyzelinis variklis, bent jau man problemų nesukėle 74kw, galios pakanka, kuro sanaudos užmiestyje 5,5 Detalės ištiesų nėra brangios. Rimtų gedimų neturi. Žinoma viskas priklauso nuo to koki automobilį nusipirksite, jeigu automobilis buvo prižiūrėtas, didelių vargų tikrai neturėsite. Patartina atkreipti dėmesį į rūdis, tai pagrindinis Mazdų minusas
Pilnas atsiliepimas...
M.B. | 2013-01-06
Prieš pirkdami būkite atidūs
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, talpus, erdvus, nesudėtingas, stabilumo sistema, patrauklus, normali įsigijimo kaina
neekonomiškas miesto režimu, tragiškai rūdija, prasta garso izoliacija, streikuojančios elektronikos smulkmenos, neprotingos atsarginių detalių kainos, galintys bėdų sukelti dyzeliniai agregatai
Tai yra pakankamai geras automobilis, patikimumo ataskaitose užimantis itin aukštas pozicijas. Tačiau lietuviškoje realybėje ne viskas taip gražu, kaip rodo vokiškos ataskaitos. Tai yra nedidukas minivenas, kurį kai kas lygina su Opel Zafira ar Renault Scenic, tačiau tikrovėje Mazda dydžiu ir erdve neprilygsta jiems nė su žiburiu. Labiausiai verta Premacy lyginti su Nissan Almera Tino ar Mitsubishi Space Star. KUO GERA PREMACY? Pirmiausia, ji sukonstruota ant tos pačios bazės kaip ir Mazda 323 BJ (CP platforma), todėl turėdama ne pernelyg griozdišką bazę yra nesunki valdyti, nedaug sveria. Mazda Premacy žavi išvaizdžiu kėbulu. Manoma, kad Premacy yra perkamesnė už mažesnes mazdas vien dėl išvaizdos. Nemėgstantys didesnių mašinų geriau renkasi Premacy vien dėl gražesnio nei 323 kėbulo. Premacy salonas pakankamai erdvus, ko nepasakysi apie visus japoniškus automobilius. Vietos pakanka tiek priekyje, tiek ant galinės sėdynės, kuri pritaikyta 3 žmonėms. Pasitaikydavo ir 7 vietų modelių, bet 6 ir 7 sėdynės - miniatiūrinės. Priekinėje eilėje sėdėti patogu, vietos kojoms pakanka. Automobilis turi aukštą stogo liniją, todėl vietos galvai irgi užtenka. Man, kurio ūgis viršija apie 191 cm, vietos galvai per akis. Kaip ir visuose japonuose, salone viskas išdėstyta patogiai, nėra jokių nereikalingų funkcijų. Premacy turi sukibimo kontrolę (mechaninė, aktyvuojama mygtuku žemiau panelės, priešais pavarų dėžę. Ji skirta šiai mašinai neslidinėti, nes ji yra šiokia tokia svyruoklė), gali būti su gamykline garso aparatūra, kuri jau nebeatitinka šiuolaikinių melomano reikalavimų. Versijos tik su niša magnetolai įsimontuoti neatrodo estetiškai, kažko trūksta. Galima pagirti Mazda inžinierius už tai, kad yra keletas daiktadėžių. Salono surinkimo medžiagos neatrodo labai kokybiškos. Plastmasės kietokos ir gali barškėti, tačiau surinkimo precizika - aukšto lygio. Man asmeniškai nelabai patinka kreminės spalvos salonas. Jis labai tepasi. Pagirtini šoninio vaizdo veidrodėliai, pro kuriuos garantuojamas puikus matomumas. Sėdynės yra patogios, sėdimoji dalis "ant ribos" (galėtų būti ir ilgesnė). Labai gerai sumanyta pasiskolint idėją iš 626 modelio - keleivio priekinės sėdynės atlošiamoji dalis gali visiškai susilenkti ir atlenkus visas galines sėdynes, į mašiną tilps lentos ar kiti statybiniai rakandai, kurie netelpa bagažinėje). Standartinė bagažinės talpa nelabai tenkina. Galiu pagirti Mazda Premacy kūrėjus už tai, kad sėdynės yra apsiūtos neblogo veliūru. Salonas įšyla pakankamai greitai. Jei neįšyla, pasikeiskite salono filtrą. Premacy tenkina pakankamai sklandžiu valdymu. Ypač patinka jautri sankaba ir tiksli pavarų dėžė. Vairas galėtų būti sunkesnis. Jis toks lengvas, kad gali pasukti su vienu pirštu (aš jį vadinu "sintetiniu"), nes sunkiau juntama priekinė pakaba, sulėtinta jos eiga. Mieste, aišku, tokia sistema yra gerai. Matomumas būtų neblogas, tik į šonus jį šiek tiek apsunkina priekiniai durelių statramsčiai. Mašina važiuoja užtikrintai, sklandžiai. nepatinka, kad kiek per žema prošvaisa. Labai lengva ką nors užkabinti su mašinos priekiu. Tokios klasės mašina turi būti truputį aukštesnė. patogus įlipimas ir išlipimas, plačios durelės. KAS GENDA: Premacy baisiai rūdija. Nesvarbu kurių metų gamybos, ji anksčiau ar vėliau prarūdys. Jautriausios vietos yra galinių ratų arkos bei bagažinės dangtis. Bandžiau daryti antikorozinę - menkai padėjo. Labai nervina ir prasta garso izoliacija. Benzininiame variante variklis yra labai tylus, todėl šiuo atveju kritika mažiau tinka. Bet jei jūs nusipirksite dyzelį - be magnetolos neišsiversite. Atrodo, kad inžinieriai pamiršo, kas yra komfortas ir kad girdimas variklio gaudesys tikrai nesuteikia prestižo. Prasta izoliacija ir nuo ratų arkų (padangos girdisi garsiai). Pvz jei muziką magnetoloje klausau 15 garso padėtimi, stovint lauke šalia mašinos jau gali atskirt, kas dainuoja :D Skardos tikrai labai plonos. Keikėsi ir kėbulistai, kai rūdis taisė...labai sunku išlyginti ir ištempti skardą. Sulyginus ji turi polinkį raukšlėtis. Nervina smulkmenos - nuolat streikuojantys davikliai (ABS, oro pagalvės). Dažna problema - sugendantys ABS davikliai (nepigūs - +/- 200 lt už vieną). Oro pagalvės daviklis dega arba todėl, kad oro pagalvės jau nėra, arba laidų oksidacija, arba bėdos kontaktuose. Mane buvo pavedęs generatorius. Girdėjau, kad šiam modeliui pasiktaiko bėdų su šiuo elementu. Kaip visi žinom, jo remontas - brangus. Turėjau problemų su priekinėm amortizatorių "stoikėm". Jos prarūdijo ir man amortizatoriai vos nesulindo per kapotą. Teko ieškotis Premacy "donoro" ir išpjovus iš jo persivirinti. Tai kaip ir visos šio modelio prblemos. Dažnai perdega įvairios apšvietimo lemputės. Versijose su žibintų apiplovimu gali būti "užkirmijęs" apiplovimo įtaisas. Apie važiuoklę: man ji nepasirodė labai minkšta. Japoniškai standi. Išlipus iš hidraulinio Citroeno į Premacy, ši amortizuoja kaip "kuolas". Važiuoklė yra tikrai patikima, bet jei kas nors joje sugenda, remontas nėra labai pigus. Nelogiškai aukštokos stabdžių sistemos elementų detalių kainos. Keturių pavarų automatas yra patikimas. Kas domitės, galite nebijoti. Tik nesistebėkite didelėmis kuro sąnaudomis. Mechaninei dėžei priekaištų neturiu, nebent tai, kad bumbulas apsilupo, susibraižė. Salonas mėgsta susitepti. Man tai tikrai nepatinka. Buvo montuojami trijų kubatūrų varikliukai: 1,8 (realiai - 1,9)ir 2 litrų benzo bei 2 litrų turbodyzeliai. Varikliai turi ir pliusų ir minusų: Benzininių pliusai: patikimi, kantrūs, tylūs, nedeginantys alyvos motorai. Dėl nediduko karterio jiems pakanka vos virš 3 litrų tepalų. Pakeitus dirželius važiuosite ilgai ir laimingai. 1,8 versija gali būti 74 ir 84 kw. Pas mane buvo galingesnė. Galingesnė yra 16 vožtuvų. Variklis tylus, niekada nepavedė kelyje. Jei rinksitės silpnesnį, bus pigesnis jo remontas, bet visa kita - 84 kw versijos naudai. 2 litrų motoras niekuo neišskirtinis, tik kad dar geriau važiuoja. 2 litrų versijų LT pakankamai sunku rasti. Jų nedaug. 2 litrų versija būna su automatu (bet būna ir 1,8). Kas man labai nepatinka. Galvojau, kad man nepasisekė nusipirkus. Visada su 10 litrų nenuvažiuodavau nė 100 kilometrų. Visada variklis imdavo mieste, pasivažinėjant per kamščius, šviesoforus apie 11 litrų benzino. Dar blogiau žiemą. Kai pečiukas įjungtas maksimaliai, įjungtas galinio stiklo šildymas, priešrūkinės lempos, lauke minus 20, man degino apie 13 litrų benzino. Dariau diagnostiką - viskas gerai. lambda zonas be problemų. Stipriai nervinausi. Pirmą kartą suabejojau japoniško varikliuko ekonomija. Jos čia nebuvo. Pasiklausinėjau kitų savininkų - panaši padėtis. Keičiau važiavimo būdą - nieko nesutaupiau. Kaip įbesta - miestas be 10 litrų 100 km neįkandamas. Plente sąnaudos normalizuojasi - apie 7,5 litro. kas būtų, jei tai bus 2 litrų motoras ir dar automatas? Pasidomėjau, kad 2 litrų motoras yra tikrai geresnis šiuo atžvilgiu. Sąnaudos labai panašios, o 12 kilovatų galios skirtumas turi įtakos. Dujų įranga pasiteisina tik tuo atveju, jei daug važinėjate ir montuosite tik brangią įrangą. Tiesioginis dujų įpurškimas ne tik kad būtų privalumas, bet dar geriau taškinis įpurškimas. Brangu... Dyzeliai: nesižavėkite, bet ir nespjaukite. Mazda neturi labai geros dyzelinių variklių gamybos reputacijos. 66 kw ir 74 kw DITD tiesioginio įpurškimo turbodyzeliai iš esmės nėra sudėtingai taisomi agregatai, jų patikimumas būtų normalus, jei ne didelė rida. 74 kw dyzelinis motoras labai populiarus Lietuvos Premacy savininkų tarpe. Ką galima pastebėti: arba sekasi, arba ne. Gali sugesti japoniški DENSO kuro siurbliai. Juos kamuoja nesandarumas ir elektrinės dalies bėdos, ko pasekoje į kuro sistemą gali patekti oro ir mašina gali sunkiai beužsivesti. Remontas nėra labai brangus, bet kad niekas neapsiima remontuoti tokių siurblių. Labai sunku rasti meistrus, nes pas mus visi taiso BOSCH, LUCAS. Kaune žinau tik dvi vietas, kurie taiso. Ir tai, pagrinde - garažiniai. Vistoj taisyti labai brangu. Sakoma, kad šie dyzeliniai motorai turi problemų ir su GARRETT turbinomis. Aišku, turbinas sugadina ir patys vairuotojai, nekeisdami tepalų. patikrinkite dyzelinių motorų šlangutes, aušinimo žarnas. Žinoma, jei nudususios žvakės, dyzeliuko neužvesite. Nėra šie dyzeliai nei ypatingai eiklūs, nei ekonomiški. Be minimum 7 litrų šimtui kilometrų mišriu režimu sunkiai suvažinėsite. Dyzelį galite neabejodami pirkti, jei yra patvirtinantys remonto darbus dokumentai bei jei nerandama bėdų su kuro įpurškimo sistema. Teigiama, kad po 150000 km Mazda dyzeliukai pradeda kaprizintis. Mašina nuvertėja stipriai. Jei pirksite už 10000 lt, po metų gausite maximum 8000 lt. Keisčiausia yra tai, kad dyzeliai yra pigesni už benzininius modelius. Tai liudija, kad benzininės mašinos turi geresnę reputaciją. Atidžiai apžiūrėti kėbulą, ar nėra dažytas, maskuotos rūdys. O korozija suėda šią mašina labai sparčiai. Visa kita - standartinės procedūros. Reikia tikrinti ant stendo ir išnagrinėti nuo A iki Z. Normali mašina, tik faktiškai labai sunku nusipirkti nesurūdijusią. mašinos, pirktos LT salonuose, batijos šalims buvo atplukdomos laivais į Estiją. Jeio mašina iš Vakarų ar Pietų Europos, korozijos bėdos gali ištikti šiek tiek vėliau. Baimės pirkti tokią mašiną būti negali, bet yra geresnių tokios klasės mašinų.
Pilnas atsiliepimas...
Audrius | 2012-06-18
Mazda Premacy
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Salyginai nedideli remonto kastai (yra daug neorig. daliu pasirinkimas), neblogas varikliukas, gana erdvus salonas.
Pigi vidaus apdaila (del to pastoviai kazkas girgzda), tragiska garso izoliacija, pastoviai strikgantis rankinis stabdis,"durniuojantis" oro pagalves daviklis ir automobilis praktiskai rudija ant akiu
Vazineju 2 metus su 2003 Mazda Premacy TD (74KW) - 7 vietu (nors neisivaizduoju ka galima pasodinti i paskutine eile). 2.0 litru dyzeliukas (74 kw) - siai masinai pakankamas varikliukas dinamikos atzvilgiu Dvieju metu begyje keista: sankaba, galinis ir priekinis guoliai (vienos puses), salenblokai, 'N" sykiu remontuotas rankinis. Pirkta uz 14.5t lt., o per du metus kaina krito per puse :( Nebrangus automobilis su greitai rudijanciu kebulu (ypac galines arkos). Butina patikrinti pakaba (pasiziuret ar neuzia guoliai) ar veikia visi davikliai.ABS ir oro pagalves davikliu, kaip ir rankinio stabdzio durniavimai gana pastovios sio automobilio bedos..
Pilnas atsiliepimas...
kmd | 2012-04-30
mazda Premacy 1.8 benzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimumas mechanines dalies.
rudys,
gerai laiko kelia,varyklis dirba puikiai,viena beda rudys.Uzkniso jos kainos kaip ir visu.Mazai genda mazai remontuoji.Pigu reiskia ruoskis karui su rudimis.
Pilnas atsiliepimas...
Danielus | 2011-04-28
mazda premacy 2.0 tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus,patikimas,patogus
Rudija
Geras automobilis bet jam tik 10 metu jau rudija net skile yrao tai problemu mazai turi. Geras variklis Pirkite jaunesni modeli
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt