Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Įdomus dizainas
- Itin komfortiškas
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Dizainas įtiks ne visiems
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Neitin sklandi mechaninė pavarų dėžė
"C4 Picasso dizainas yra kiek iššaukiantis ir tai yra rezultatas to kokios sėkmės susilaukė kiti išskirtinio dizaino automobiliai tokie kaip Nissan Juke ar Range Rover Evoque"
Naujas Citroen C4 Picasso išties labiau panašus į paaukštintą hečbeką nei vienatūrį ir pasižymi puikiai išdirbtu praktiškumu bei ekonomiškais varikliais. C4 Picasso dizainas yra kiek iššaukiantis ir tai yra rezultatas to kokios sėkmės susilaukė kiti išskirtinio dizaino automobiliai tokie kaip Nissan Juke ar Range Rover Evoque. C4 Picasso priekiniai žibintai gražiai dera su kompanijos logotipu/radiatoriaus grotelėmis. Galinė dalis yra keistas Volkswagen Golf ir DS serijos Citroen hibridas, kuris atrodo originaliai ir įdomiai. C4 Picasso yra gaminamas ant visiškai naujos EMP2 platformos, kurią naudoja ir Peugeot 308. Naujojo vienatūrio svoris yra maždaug 140 kg mažesnis nei jo pirmtako (jis svers panašiai kaip mažesnis C3 Picasso) ir tai stipriai įtakoja tiek degalų sąnaudas, tiek vairavimo ypatumus. Nors automobilis tapo 40 mm trumpesnis nei pirmtakas, tačiau 57 mm ilgesnė ratų bazė užtikrina didesnę interjero ervdę. Didesnė tapo ir bagažo erdvė – ji padidėjo nuo 500 iki 537 litrų. Nustūmus galines sėdynes ši erdvė padidėja iki 630 litrų, o maksimalus bagažo tūris siekia 1709 litrus. Citroen C4 Picasso interjeras yra nė kiek ne mažiau stilingas nei išorė. Didžiulis panoraminis priekinis stiklas suteikia atvirumo pojūtį. Tai pabrėžia ir horizontalus prietaisų skydelis su dideliu 12 colių ekranu centre. Kiti automobilio privalumai atsiskleidžia kelyje – vienatūris puikiai sugeria kelio nelygumus, padangų ir vėjo keliamas triukšmas sumažintas iki įspūdingo lygio. Automobilis taip pat tapo gerokai geriau valdomas, vairo mechanizmas informatyvesnis ir tikslesnis, nors Ford C-MAX automobiliui prilygti vis dar negali. Vienatūryje yra montuojami trys skirtingi dyzeliniai varikliai - taupiausi e-HDI modeliai turi 1,4 litro variklius su 89 AG. Jų ekonomiškumas įspūdingas – 100 km šie motorai pareikalaus vos 3,8 l degalų. Galingesnės versijos turi 1,6 litro variklius, generuojančius 114 arba 148 AG galią.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Algirdas | 2023-07-01 |
Patikimas auto. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pliusai visi. Gaila, kad neskraido.
Nėra.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,6 |
Bendras automobilio aprašas |
Rinkomės iš Ford S-Max, Pežo 3008, Volkswagen Touran ir Opel Zafira. Pirkom 2019 metais 02 mėn. Citroen C4 Picasso 1,6 88 kw. 120 AG. 2016 m. 06 mėn. su 210000 km. rida. Prancūzų dizaineriai padarė tai dar kartą – sugebėjo Citroen C4 Picasso paversti stilingu ir net sportišku vienatūriu. Pristatytas 2016 metų Ženevos automobilių parodoje, visiškai naujas Citroen C4 Picasso atrodo šviežiai ir gerokai nutolsta nuo kitų tradicinių kompaktiškų vienatūrių dėka idealių proporcijų, agresyvių puikiai suderintų linijų, siaurų statramsčių puikiai integruotų į stogą. Didžiulis panoraminis priekinis stiklas suteikia atvirumo pojūtį. Interjero stilius sukurtas pagal tą patį receptą – neperkrautas smulkiomis detalėmis, aptakių linijų, kurios vientisai tęsiasi nuo durelių link durelių per priekinę panelę, o centre it paveikslas dominuoja didelis 12 col. LCD ekranas. Salonui erdvės suteikia dideli langai. Naudojamos medžiagos kokybiškesnės nei galima buvo tikėtis. Naujas Citroen C4 Picasso išties labiau panašus į paaukštintą hečbeką nei vienatūrį ir pasižymi puikiai išdirbtu praktiškumu bei ekonomiškais varikliais. Sėdynės labai patogios ir komfortiškos, todėl ilgose kelionėse nesijaučia nuovargis. Bučiau, gal to atsiliepimo ir nerašęs, bet suglumino, kad vienas pasisakantysis nerado START-STOP mygtuko kuris matosi visuose nuotraukose iš skelbimu ir randasi šalia vairo prie užvedimo pultelio nišos. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nusipirkus iškart pakeičiau diržus, filtrus. Po metų keičiau stabdžių kaladėles. |
Patarimai perkančiajam |
Prieš perkant,- patikrinti. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen C4 Picasso TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis