Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dyzelinis variklis
- Gera standartinė įranga
- Yra versijos su septyniomis sėdimomis vietomis
- Malonus vairuoti
TRŪKUMAI
- Brangesnis nei galima tikėtis iš Citroen
- Standi pakaba
- Ankšta trečia sėdynių eilė
Citroen C-Crosser yra kompaktiškas SUV krosoveris pristatytas 2007 metais. Tai pirmasis Citroen visureigis ir jis turi savo brolį dvynį – Peugeot 4007. Abu automobiliai buvo gaminami Mitsubishi kompanijos ant Outlander visureigio pagrindo. Tiek 4007, tiek C-Crosser yra pirmi prancūziški automobiliai, kuriuos gamino Japonijos gamintojas. Dinamiškos išvaizdos automobilis turės visų varomųjų ratų sistemą su trimis galimais režimais. Normaliu atveju galia bus automatiškai paskirstoma tarp priekinės ir galinės ašies, kitas režimas – ekonomiškas tik priekiniais ratais varomas ir trečias – fiksuota galia perduodama visiems 4 ratams, kurią geriausia naudoti esant bekelei. Viduje – 3 sėdynių eilės, kurias galima įvairiai konfiguruoti ir susodinti iki 7 žmonių.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Vytautas | 2015-10-09 |
C-Crosser po 28000 km |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Tvirtas, prognozuojamas ir visiškai patikimas
Garso įzoliacija iš apačios ir antikorozinis padengimas
|
Pagaminimo metai: 2008
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė:
Kėbulo tipas: Visureigis |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki. Rašau vėl apie tą patį C-Crosser. Pravažiavome per pusantrų metų 28000 km. Šią vasarą tradiciškai nulėkėme į Centrinę ir Pietinę Europą. Pravažiuota penki tūkst. km. Aplankyta šį kartą Italija. 6 naktys Lido Di Jesolo, viena diena Venecijoje, viena diena prie Gardos ežero (šiaurės Italija). Neturėjau joooooooooooookių problemų nei su varikliu, nei važiuokle, nei greičių dėže ar elektronika. Aišku, kai kalnų keliais norėdavai lenkti priekyje apie 100 važiuojantį kemperį, tai norėdavosi dyzelinio varikllio momentinio sūkimo jėgos. Tačiau yra TIP TRONIC sistema, kuri veikia tikrai gerai. Jokio variklio aušinimo sistemos perkaitimo (visą laiką buvo apie 30 laipsnių karščio). Klimatronikas veikė kaip už pinigus :). Vairuoti patogu, ypač nusileidus sėdynę iki sedano pozicijos. Gaila, kad nevaikšto vairo ašis išilgine linija. Tačiau mano ūgiui (174 cm) viskas buvo čiki. Tiesa, išvažiavus iš eilinio šimtojo tunelio ir pakliuvus į skersinį kalnų vėją, turėdavau mažinti greitį nuo 140 iki 100. Nors gal viskas ir gerai, bet nebejauku. Pernai važiavau su sedanu, tai tokių pojūčių nebuvo ir prie 170. Na, apie kelius nekalbėsiu, nes žmona gerė kavą ir puodelį dėjo ant panelės, neišsilaistė...:) Važiuojant į Gardos ežerą, nutariau pasukti ne greitkeliu, o iš šiaurės pusės per kalnų viršūnių keliuką regioninio kalnų parko keliais. Buvau įspėtas plakato, jog kelias pravažiuojamas, tačiau nerekomenduojamas. Rizikavau. Rizika pasiteisino tūkstantį procentų !!! Niekur ir niekada daugiau nepamatysi tokio grožio, kol neišsuksi iš greitkelio. Kai kuriais momentais, kai pakilimas yra apie 15-20 proc., po to staigus, gal 150 laipsniu posūkis, ir vėl tas pats, ir vėl tas pats, tai jungiau TIP TRONICo pirmą pavarą ir blokavau abu tiltus, nes jau būdavo nebejauku, kai posūkio viduryje pradėdavo buksuoti ratai.. Tiesa, saugodamas CVT greičių dėžę, du kartus buvau sustojęs ir aušinau greičių dėžės tepalą. Gal nereikėjo, tačiau kas žino, juk greičių dėžės tepalo aušintuvas ventiliatoriaus neturi.. :) Atlaikė, nuvežė iki pat Garda Limona ir kitų puikių miestelių. Atgal į Lido Di Jesolą jau greitkeliu, skausmingai tiksint mokamo greitkelio skaitikliui. 100 km - apie 12-13 Eur. Atgal namo pralėkėme vėl su dviem nakvynėm puikiuose moteliuose, vis pravažiuojant per dieną apie 700 -800 km. Grįžome visai nepavargę, laimingi, pilnais kompais ir fotikais nuotraukų bei vaizdo įrašų. Beje, labai pravertė vaizdo registratorius (kurį Austrijoje nuimdavau), kuris fiksavo laaaaaaaaaaaaabai puikius vaizdus, ir kuriuos paskui perkėliau į kompiuterį. Ir šiaip, visokių įdomybių kelyje užfiksavo.. :) Rytoj važiuosiu keisti padangas į žiemines, reikia gi pasirūpinti ir savo draugu, kuris taip nuoširdžiai ir ištikimai tarnauja. Liuks !!! |
Variklis |
ŠVEICARIŠKAS LAIKRODIS. Kitokio epiteto neturiu. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Austrijoje per karščius dėl saugumo nepylė dujų (LPG). Teko gal du šimtus km važiuoti benzinu. Visos kelionės metu dujų vidurkis (vertinant, jog vietomis spidometras ir 160, ir daugiau rodydavo, kalnų kelius ir t.t.), sudarė apie 13-14 l. / 100 km. Dujų kainos nedaug didesnės, nei Lietuvoje, taigi tas sudarytų apie 9-10 l / 100 km benzino. |
Patarimai perkančiajam |
Tapatūs ir Mitsubischi Outlander, ir Peugeot |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 62)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen C-Crosser TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis