Markės
160 iš 1920
Audi TT (8S) 2014 - 2023
Audi TT, (8S) 2014 - 2023
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 3
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas
  • Dinamiški varikliai
  • Quattro sistema
TRŪKUMAI
  • Evoliucinis dizainas
  • Maža interjero erdvė
  • Brangus
"TT gyvuoja jau antrą dešimtmetį ir panašu, kad šis automobilis tapo panašia ikona kaip Porsche 911 ar MINI"
Trečios kartos Audi TT išlaikė puikiai atpažįstamą formą, o kartu su vienu geriausiu rinkoje interjeru šis automobilis neabejotinai ir toliau išliks vienas trokštamiausiu. Audi TT gyvuoja jau antrą dešimtmetį ir panašu, kad šis automobilis tapo panašia ikona kaip Porsche 911 ar MINI. Taigi, naujoko dizainas pakito nežymiai – tapo kiek aštresnių formų, ypač priekiniai LED žibintai, kiek pakito didžiulių radiatoriaus grotelių forma, iškyšos prieš priekinius ir už galinių ratų tapo trumpesnės, o ratų bazė pailgėjo. Kogero patys įdomiausi įspūdžiai laukia atsisėdus už Audi TT vairo – čia į akis krenta pilnai skaitmeninis prietaisų skydelis, kuriame gali būti rodomi klasikiniai rodmenys arba informacinė aplinka, kurioje akcentuojamas navigacijos žemėlapis. Skydelio valdymas gali būti atliekamas su lietimui jautriu MMI kontroleriu arba multifunkcinio vairo pagalba. Nepaisant didesnės ratų bazės, gale sėdintiems keleiviams vis dar bus ankšta – čia vietos mažoka net vaikams. Tačiau bagažo skyrius yra visai padorus – siekia 305 litrų tūrį (13 litrų daugiau nei pirmtakas), o nuleidus sėdynes siekia visus 712 litrų. Kelyje automobilis tapo aštresnis ir malonesnis vairuoti, dėka mažesnio svorio ir progresyvios vairo mechanizmo sistemos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi TT buvo naudojamas žiedinėse varžybose:


Patalpino: Aurimas | 2021-12-28
Vienas geriausių, jei ne geriausias kupė savo klasėje ir kainos ribose
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dinamika, valdomumas, interjero dizainas, kompaktiški matmenys, išlaikymo kaina
  • Dinamiškas
  • Gerai valdomas
  • Stabilus kelyje
  • Informatyvus vairas
  • Manevringas
  • Gražus dizainas
Triukšmo izoliacija
  • Prasta garso izoliacija
  • Mažas salonas
  • Maža bagažinė
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Puiki dinamika – ant popieriaus mažiau nei 5 sek. iki 100 km/h ir valdymas kaip kartingo. Automobilis nepaprastai smagus mieste – manevringas, dinamiškas, nedidelis. Kas nėra vairavę TT tas to nesupras :) Šioje trečioje kartoje TT mano manymu gavo nerealų ir agresyvų dizainą. Pagrinde dėl žibintų formos, kuri atrodo puikiai ir kiek primena Audi R8, be to daug svarbiau yra kitkas - be galo stilingas minimalistinis interjeras be jokių nereikalingų detalių. Dizainas atrodo modernesnis nei BMW Z4 ir sakyčiau atrodo neprasčiau nei dvigubai kainuojantis Porshe Boxter 718 kėbulu. Be to AUdi inžinieriai puikiai sureguliavo išmetimą - dviejų litrų turbokompresorinis variklis skamba stebėtinai gerai. Kaip ankstesnių 8N, 8J TT kartų savininkas galiu pasakyti, kad 8S šiuo metu yra neabejotinai sėkmingiausia Audi TT karta. Nežinia ar Audi išleis sekančią kartą, arba jei išleis tai elektromobilį, todėl tai gali būti tai bus paskutinis benzininis TT.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt