Markės
79 iš 1918
Audi A6, (C6) 2004 - 2011
527Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.56% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 27
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus ir kokybiškas interjeras
  • Lengva naudotis MMI sistema
TRŪKUMAI
  • Valdymas negali prilygti 5 serijos BMW
  • V6 variklio galios trūkumas prie aukštų apsukų
  • Kietos sėdynės
"Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai"
Audi A6 suprojektuotas Walter de'Silva tapo ilgesnis (492 cm) ir gerokai solidesnis automobilis. Išorėje labiausiai į akis krenta didelės priekinės trapecijos formos radiatoriaus grotelės, pailgi galiniai žibintai. Automobilis buvo gaminamas ir universalo kėbulu ir su nuolatine "Quattro" visų varomųjų ratų sistema. Viduje – naujo dizaino prietaisų skydelis, kuris diktuoja naują madą, todėl yra sutinkamas ir kituose Audi modeliuose - A4 ir A5. Naudojamos medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės. Spalvotame ekrane rasite MMI (Multi Media Interface) sistemą, kurios pagalba galima valdyti įvairias sistemas - nuo garso sistemos nustatymų, navigacijos ir klimato kontrolės iki pakabos nustatymų. Panaši sistema pirmakart buvo pristatyta BMW 7 serijos automobilyje, o šiandien bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs visuose savo automobiliuose. Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai. Automobilis gali būti komolektuojamas su Multitronic automatine pavarų dėže, taip pat 6 greičių Tiptronic mechanine pavarų dėže. Gaminama ir puiki Audi A6 allroad quattro versija su visų varomųjų ratų "Quattro" sistema ir 2.7 L, 3.0 L dyzeliniais arba 3.2 L, 4.2 L benzininiais varikliais. Audi A6 ir A6 Allroad kėbulas yra beveik identiškas, didžiausi skirtumai - oru valdoma pakaba, kuri gali paaukštinti automobilio prošvaisą iki 60 mm, didesni ratai, nedažyti buferiai suteikiantys išskirtinę išvaizdą. Audi visų varomųjų ratų "Quattro" sistema yra standartinė įranga visoms A6 allroad quattro versijoms. Beje, Audi A6 allroad quattro modelis daugumoje rinkų kainuoja labai panašiai kaip didysis Audi visureigis Q7. 2005 metais naujasis Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą. Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tokią Audi vairuoja Holivudo aktorė Sandra Bullock:


Lankytojo
reitingas
3.0

Atsiliepimai įvertinti 6 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Erikas Jan | 2022-11-08
Audi A6C6 2.0TDI 103KW
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gera salono surinkimo kokybė, minkštas medžiaginis salonas.
  • Ekonomiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Talpi bagažinė
2.0TDI nepatikimi varikliai, su rida virš 200k km bus bėdų, prastas matomumas nes atsilinkus sėdyne per stoikes nematysit kitų auto.
  • Silpnas variklis
  • Brangus nusipirkti
  • Prastas matomumas iš vidaus
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Automobilį turiu treti metai, nepirkau pirmo pasitaikiusio ir pačio pigiausio rinkoje, nupirkau su 260k km rida, auto perkant buvo tikrak gyvas ir labai tvarkingas, kėbulas turėjo keleta duobučiu nes kaip pardavėjas teigė automobilis buvo gaves krušos Vokietijoje, tikrinant su Carvertical nieko blogo neparodė, atrodo kaip ir viskas tvarkoje bet po keletos mėnesiu prasidėjo visi smagumai kuriuos apibendrinus: -Turbina pakeista 2 kartus per vienerius metus, automobilis nebuvo nei čipuotas nei liaudiškai tariant "drožiamas" vėliau pasidomėjus pasirodo virš 200k km šita bėda taps jūsų kasdienybe. -Lūžo variklio diržo škyvo varžtas ko pasekoje pats škyvas nulūžo ir sulankstė velenėlius, šitas malonumas su diržo, velenėliu (maniškis variklis su 2 velenėliai) keitimu, bei galvos šlifavimais ir visais kitais darbas atsiėjo 860€ (pas garažinius, nekalbu apie normalų autorizuota serviza, manau ten kaina išgirdus galima pritūpt..) -Užstrigo vairo užraktas, ko pasekoje galite ilgai "rūkyti" maximos eikštelėje kol atvažiuos kompiterastas ir su emergency mode nutrins jums klaida kad galėtume grįžti bent jau namo. Vairo užrakto keitimas 500€ bet aš ėmiausi alternatyvos ir jį susitvarkiau pats, o remontas labai paprastas, išardžius užrakto bloka ir perpjovus jį pusiau, atjungiate fyške ir vuolia 500€ jūsų kišeneje, bet minusas tas, kad vairas nebeužsirakina kas saugumo nepriduoda palikus mašina buto eikštelėje. Tokia mano patidtis su šiuo automobiliu, nežinau, galbūt kaip kiti sako tiesiog nepataikiau arba galbūt ji jau buvo damušta nes išmintis byloja, kad ir Vokiečiai gerų daigtų neparduoda. Nežiūrint į visus gedimus ir visas šias šunybes automobilis nėra labai prastas, audio sistema nors ir pati paprasčiausia DSP skamba tikrai gražiai ir garsiai, niekas nebarška net ant maximumo paleidus muzika kas rodo jog salono surinkimo kokybė nėra Š. Asmeniškai rekomenduočiau 2.7 arba 3.0 su quattro sistema, nes kaip ir kaimynas žiema kuris man padėjo ją ištumt iš pusnies sakė b**t audi ir net quattro neturi... Sėkmės paieškose!
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt