Markės
79 iš 1918
Audi A6, (C6) 2004 - 2011
527Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.56% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 27
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus ir kokybiškas interjeras
  • Lengva naudotis MMI sistema
TRŪKUMAI
  • Valdymas negali prilygti 5 serijos BMW
  • V6 variklio galios trūkumas prie aukštų apsukų
  • Kietos sėdynės
"Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai"
Audi A6 suprojektuotas Walter de'Silva tapo ilgesnis (492 cm) ir gerokai solidesnis automobilis. Išorėje labiausiai į akis krenta didelės priekinės trapecijos formos radiatoriaus grotelės, pailgi galiniai žibintai. Automobilis buvo gaminamas ir universalo kėbulu ir su nuolatine "Quattro" visų varomųjų ratų sistema. Viduje – naujo dizaino prietaisų skydelis, kuris diktuoja naują madą, todėl yra sutinkamas ir kituose Audi modeliuose - A4 ir A5. Naudojamos medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės. Spalvotame ekrane rasite MMI (Multi Media Interface) sistemą, kurios pagalba galima valdyti įvairias sistemas - nuo garso sistemos nustatymų, navigacijos ir klimato kontrolės iki pakabos nustatymų. Panaši sistema pirmakart buvo pristatyta BMW 7 serijos automobilyje, o šiandien bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs visuose savo automobiliuose. Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai. Automobilis gali būti komolektuojamas su Multitronic automatine pavarų dėže, taip pat 6 greičių Tiptronic mechanine pavarų dėže. Gaminama ir puiki Audi A6 allroad quattro versija su visų varomųjų ratų "Quattro" sistema ir 2.7 L, 3.0 L dyzeliniais arba 3.2 L, 4.2 L benzininiais varikliais. Audi A6 ir A6 Allroad kėbulas yra beveik identiškas, didžiausi skirtumai - oru valdoma pakaba, kuri gali paaukštinti automobilio prošvaisą iki 60 mm, didesni ratai, nedažyti buferiai suteikiantys išskirtinę išvaizdą. Audi visų varomųjų ratų "Quattro" sistema yra standartinė įranga visoms A6 allroad quattro versijoms. Beje, Audi A6 allroad quattro modelis daugumoje rinkų kainuoja labai panašiai kaip didysis Audi visureigis Q7. 2005 metais naujasis Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą. Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tokią Audi vairuoja Holivudo aktorė Sandra Bullock:


2020-06-23
Audi
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patogus kelionėse, erdvus, garso izoliacija, interjeras gana malonus, puikūs variklai.
Detalių kainos, kuro sąnaudos, elektrinis rankinis, nusitrinantys nygtukai (nekokybiški) , priėjimas prie žibintų norint pakeisti lemputę.
Variklio darbinis tūris, l: 2,7
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,6
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas
Pats automobilis dažnai sutinkamas gatvėse, yra gan nemažų gabaritų, ilgesnėje kelionėje tikrai malonu vairuoti. Salonas jeigu palyginsit audi 80 ir šitą , tai skirtumas tik atnaujintos plastmasės ,man kažkaip audi labai nebepatobulėja, kaip sako liaudis bulka yra bulka. Dinamiški varikliai, pavarų dėžė , bent jau mechaninė tikrai smagi. Garso aparatūra gražiai groja, nėra ką lyginti su BMW automobiliais.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Automobilį turėjau neilgai, galbūt 8 mėnesius , per kuriuos į jį investavau apie 1000 eurų. Nusipirkau jį už 3800 sedaną, 2.7tdi mechaninė greičių dėžė. Viskas atrodė gražu pirmajį mėnesį , kol nepradėjo viskas gesti iš visų kampų, pradedant škyvais baigiant el. suportams. Turėjau vieną ilgesnę kelionę , į Vilnių (300 km į vieną pusę). Dėja neatlaikė ,sustojus įkalnėje, užtraukiau rankinį, atleidau pradedant važiuoti ir viskas pabiro, cypimas automobilyje nenormalus ,borto kompo klaida įspėjanti, kad kažkas su stabdžiais negerai, naktis buvo sunki. Taigi tą vietą remontuojant dar reikėjo pririšti prie kompo.Keičiau diržus, škyvą ,nes ale mechanikų nuomone jis susidėvėjęs, kainelė nustebino (600 eurų). Pagalvojau, kad gali laukti dar ir grandinės keitimas su įtempėjais, tai pabijojau to , kad man į tokių metų automobilį per didelės investicijos, kurios niekada neatsipirks, tai pardaviau automobilį.
Patarimai perkančiajam
Apžiūrėti tik šaltu varikliu, prieš kuriant pasiklausykit būtinai ar nesubarška įtempėjas ar grandinė , gali laukti nemalonios staigmenos, tikrai negalima delsti ir nekeisti viso komplekto grandinių. Kaip ir kiekvienam automobiliui pažiūrėkit ar veikia visi jo privalumai , jeigu ne, pasidarykit patys nuomonę, kad pardavėjas nelabai linkęs mylėti automobilio. Turėkit pinigėlių kurui, labai raji tam . Detalių kainos stulbinančios. Audi su BMW tokio pačio lygio lavonai Lietuvoje, visi damušti , jums rinktis kuri markė labiau patinka, į abi reikės sukišti ne vieną atlyginimą.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 15)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt