Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Didelis variklių pasirinkimas
- Gerai surinktas
- Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Blankus dizainas
- Skurdi standartinė įranga
"2003 metais buvo pristatyti galingiausi varikliai - 2.0 L turbo FSI versija su 200 AG (147 kW) galia ir 3.2 L VR6 variklis su 250 AG (184 kW) galia"
2003 metais Audi pristatė antros kartos A3 modelį. Iš pradžių pradėtas buvo gaminamas tik kaip trejų durų hečbekas su keturių cilindrų varikliais, penkerių durų kėbulas pavadintas "Sportback" buvo pristatytas 2004 metais. Skirtingai nuo ankstesnės kartos naujas A3 Sportback yra net 80 mm ilgesnis negu pagrindinis trejų durų kėbulas ir turi didesnę bagažinę (370 litrų). Automobilis buvo gaminamas ant naujos PQ35 platformos ir turėjo naują erdvesnį interjerą, naujus benzininius variklius su FSI kuro įpurškimo sistema ir standartines šešių greičių mechanines pavarų dėžes išskyrus su 1.6 varikliu. 2003 metais buvo pristatyti galingiausi varikliai - 2.0 L turbo FSI versija su 200 AG (147 kW) galia ir 3.2 L VR6 variklis su 250 AG (184 kW) galia. Galima buvo užsisakyti visų varomųjų ratų sistemą ir S-Tronic pusiau automatinę pavarų dėžę.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Ramūnas
Parašė atsiliepimų: 3
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 3
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Ramūnas | 2019-12-06 |
Audi A3, 8P, 2009, 2.0 TDI, 3 durų |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dydis (ypač mieste tai jaučiasi), kokybė, važiavimo/vairavimo savybės, paprasta eksploatacija. Tai Premium klasės atstovas
Didelė kaina, nors ir pagrįsta, bazinės versijos labai skurdžios
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,2
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,8 |
Bendras automobilio aprašas |
Puikus kompaktiškos klasės Premium atstovas. Išvaizda: vėl gi tai skonio reikalas, bet ši mašina simpatiška, ypač po atnaujinimo 2009 metais (būtent apie ją ir rašau)-naujos formos, piktesnis priekinis buferis, priekiniai žibintai, tiksliau jų vidaus lempučių išdėstymas, atnaujinta spalvų paletė. Dizainas-santūrus, bet kuria rimtos, kokybiškos mašinos įspūdį. Beje, triduris man gražesnis ir proporcingesnis, nei Sportback. Viduje-puikios (Audi tai būdinga) medžiagos, vėlgi po atnaujinimo jungikliai, mygtukai pagražinti (gamintojas, matyt, atkreipė dėmesį ir padarė išvadas po turėtojų pastabų apie nusitrynusius mygtukus:), truputį išdėstymas pasikeitęs, bet viskas savoje vietoje, nereikia spėlioti ir ieškoti, kas kur yra, ką reiškia ir pan. Sėdėsena-žema (man patinka, nes taip geriau jaučiu automobilį, todėl man tai "pliusas", kitiems-SUV mylėtojams-"minusas"). Keista, nes važiuoklė praktiškai tokia pati (matyt, tai lemia konstruktorių "mažos" gudrybės), kaip brolio "Golf", bet žymiai standesnė. Tai lemia sportiškesnį charakterį ir geresnį laikymąsi ant kelio, bet aukojamas komfortas, tiesa, labai nedaug. 2 litrų dyzelis Common Rail (beje, montuotas kaip tik po atnaujinimo) su tais pačiais 103 kW, 320 Nm-tylesnis (kai sušyla), švelnesnis, todėl ir malonesnis, sakyčiau, elastingesnis lyginant su PD. 6 pavaros, nors 6 pavara žemoka, todėl važiuojant magistralėje beveik leistinu greičiu, apsukos aukštokos ir kuro sąnaudos didokos. Jei norit 4 litrų 100 km, tai yra įmanoma! bet greitis turi būti ~ 85-90 km per val. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontas niekuo neišskirtinis, nes tai vokiškas automobilis vokiečių gamintojo, kurio konstruktoriai galvoja apie tai, kad automobilį reikės kartas nuo karto remontuoti, todėl ir sprendimai logiški (dažniausiai), be "paslapčių", kurios būdingos kitų šalių gamintojams. Tačiau ir čia yra niuansų. Pvz. Priekinių žibintų lempučių keitimas (atkreipiu dėmesį, kalbu apie po atnaujinimo gamintą mašiną)-tam, kad pakeisti pvz. trumpų šviesų (H7) lemputes teks nuimti buferį. Galbūt, turint mažus mažus delnukus įmanoma pakeisti neardžius, bet realiomis sąlygomis nepavyks. Ar jis patikimas? Manau, kad viskas priklauso nuo to, kas anksčiau eksploatavo automobilį. Lyginant su kitais-taip. Netgi su legendomis apipinta Toyota (turėjau kelias skirtingu laiku gamintas, todėl turiu pagrįstą nuomonę). Apie EGR ir DPF nesiplėsiu, visų pseudo "ekologiškų" automobilių bėda ir čia ji yra, o sprendimai įvairūs;) . Pagrindinio variklio diržo keitimas pagal gamintoją, kas 210 t.km., jo keitimo kaina-priimtina. Ar dabar AUDI cinkuojamos, kaip anksčiau, ar galvanizuojamos (skirtingi procesai ir naudojamos medžiagos), kaip daugelis gamintojų, neatsakysiu, gal kas žino geriau, bet korozijos šios mašinos nebijo, o jei matosi kažkokios rūdelės, tai byloja apie... Dar keli techniniai dalykai. Ratų išnešimas A3 kitoks, nei Golf-kiti deda nuo jo ir nesuka galvos, aš-nerekomenduoju, nes tai atsiliepia automobilio eksploatacijai (be reikalo apkraunamos pakabos detalės) ir keičiasi valdymo savybės. Bet čia tiems, kam tai rūpi:) Apie nuvertėjimą sunku ką rašyti, nes aš asmeniškai visada nusiperku, pasak mano draugų ir "specialistų", labai brangiai. Bet aš perku automobilį sau, todėl man rūpi, ne tik kaip jis atrodo (kokybiškas automobilio paruošimas pardavimui kainuoja~ 100 Eurų), bet ir koks jis yra, o tai byloja detalės, į kurias kreipiu dėmesį, o ne į (per-)pardavėjų pasakaites. |
Patarimai perkančiajam |
Ieškokite automobilio, o ne kainos ir viskas bus OK! Ieškantiems transporto priemonės, Audi A3 tiesiog per brangus, per kietas, per mažas, per paprastas. Golf, irgi ,beje, ne pigus, bet komfortiškesnis, talpesnis, erdvesnis. Ir dar kartą-netikėkite pardavėjų pasakomis apie tai, kad automobiliui 10 metų, todėl jis "gali" būti nudrožtas, nutrenktas, smirdintis, nors ir išblizgintas, ne kartą daužytas, nekokybiškai remontuotas ir pan. Automobilio paieška realiai trunka nuo 1 iki 6 mėnesių, transporto priemonių-iki pusė valandos. Sėkmės rinkimuose! |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis