Markės
57 iš 1920
Audi 80 (B4) 1991 - 1995
Audi 80, (B4) 1991 - 1995
551Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.73% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 51
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 82% Ne 18%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Atsparus rūdims kėbulas
  • Modernus kokybiškas interjeras
  • Ekonomiški varikliai ir nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Silpna pakaba
  • Prastai valdomas
Audi 80/90 serija buvo atnaujinta 1992 metais ir tapo žinoma kaip Audi 80 B4. Buvo pristatytas ir universalo kėbulas, pailgėjo automobilio tarpuratis, montuojamas naujas kuro bakas, galinė ašis, sulankstomos galinės sėdynės. Išorėje pastebimos aiškesnės ratų arkos, nauji galiniai ir priekiniai buferiai, taip pat aukštesnės kokybės medžiagos interjere. Priekinės grotelės buvo sujungtos su variklio gaubtu ir įgavo Audi būdingą priekio išvaizdą - ši stilistika vėliau buvo naudojama daugelį metų. Pristačius B4, Audi aiškiai pradėjo taikyti į prabangių automobilių rinką, kurioje karaliavo Mercedes-Benz ir BMW automobiliai. Varikliai buvo tiek 4 cilindrų, tiek jau pažįstami 5 cilindrų, taip pat du nauji V6 varikliai su 2.6 L ir 2.8 L darbiniu tūriu. Pirmą kartą buvo pristatytas tiesioginio įpurškimo 1.9 L TDI turbodyzelis su 90 AG galia. Visos benzininės versijos galėjo būti užsakytos ir su "Quattro" nuolatine visų varomųjų ratų sistema.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi 80 buvo naudojamas įvairių šalių žiedinėse varžybose:


Patalpino: Audi | 2012-08-17
Audi B4 1.9 TDI
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Isvaizda, mazos kuro sanaudos, nerudija
Nepatikimas, letas, el. paketas labai retas atvejis
Bendras automobilio aprašas
Labai senas dyzelinis automobilis, nulis traukos, nulis patikimumo, patenkinamas komfortas, mazos kuro sanaudos, gera isvaizda.
Variklis
1.9 tdi 66 kw toks variklis buvo mano bulkoj, ir jis tikrai per silpnas tokiam automobiliui, net katalogas raso 0-100 virs 14 s realybeje tai atrodo kaip amzinybe. Taip pat labai erzina, kad reakcija i gazo paspaudima yra siaubingai paveluota, net ir tokiam senam turbininiam varikliui, lenkti labai sunku, niekad nesi tikras ar spesi ar ne. Be to, kad jis siaubingai silpnas variklis yra ir nepatikimas, trukineja kuro slangeles, siurblys genda. Tiesa automobilis pakankamai ekonomiskas mieste ziema ima apie 6.5 - 7 litrus, vasara dar puslitriu maziau, o trasoje ant 100 sanaudos 5 litrai, o gal ir biski maziau, jei lenkti daznai nereikia.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Detales pigios, bet ju reikes labai daug, vaziuokle visiskai nepatikima, genda kas 500 km., stabdziu suportai pastoviai stringa, rankini sutvarko ir jis vel po puses metu neveikia. Apie elektronika nieko negaliu pasakyti, nes jos paprasciausiai nebuvo nei kondiskes nei el. langu nei stoglangio, nei kazkokiu patogiu sildomu sedyniu, zodziu nieko, kai kas sitas audi tais laikais laike prestizinem masinom, geresnem uz japonus ir prancuzus, bet esme, kad dvigubai maziau kainuojancioj 626 buvo ir kondiskes ir elektrinei langai. Kai pirkau mokejau labai daug, brangiai ir pardaviau, dabar nesuprantu kodel, nes tai buvo prasciausias is mano turetu automobiliu.
Patarimai perkančiajam
Na kas siais laikais tokia pirks, bet jei visgi kazkas nusprende, tai galiu patarti pirkti benzinine 2.3 ir statyti dujas, nes dyzelis labai silpnas ir nepatikimas, taip pat patariu pasilikti nemaza pinigu dali remontui, nes masina daznnai ges ypac vaziuokle.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt