Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus, kokybiškas interjeras
- Nebrangus išlaikymas
- Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
- Konkurentai geriau valdomi
- Silpni varikliai
- Neišsiskiria iš konkurentų tarpo
Audi 100 yra vidutinio dydžio prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Naujasis automobilis buvo stipriai modifikuota C3 versija ir gavo kodą C4. Išorėje Audi 100 tapo dar labiau apvalainas ir gan malonus akiai. Po variklio gaubtu atsirado nauji V6 varikliai - 2.8 L 90 laipsnių SOHC 12V ir 2.6 L variantas su 60 laipsnių išdėstymu. Tie patys varikliai montuojami ir į Audi B4, Audi 80 automobilius. Buvo galima ir "Quattro" nuolatinė visų varomųjų ratų sistema. Vėliau 1995 metais automobilis buvo atnaujintas - įgavo nedaug pakitusius naujus priekinius ir užpakalinius žibintus, naujas radiatoriaus groteles. Tuo pačiu buvo pakeistas ir pavadinimas iš "100" į "A6". Šis modelis buvo gaminamas iki pat 1997 metų, kuomet buvo pakeistas visai naujo A6 modelio. Audi 100 C4 pasižymėjo puikiu patikimumu, geru valdymu, komfortišku, labai tyliu salonu, erdvumu, geros kokybės interjeru vertu prabangaus automobilio vardo. Vairuotojai giria "Quattro" sistemą gerai veikiančią ypač blogu oru. Nusiskundimai yra susiję su kiek silpnokais varikliais ir kartais erzinančiais smulkiais gedimais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Evaldas | 2012-08-01 |
AUDI 100, C4, 1992 m. 2.3E, benzinas ir zinoma dujos... 92 kw |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
geras, patikimas, tikra vokiska kokybe. Nors moraliai pasenes auto, zinoma ir su trauka nera ka lygintis su naujais auto, kad ir silpnesniais motorais, bet jegos turi kaip zveris.
ilgai galvojau, bet taip ir nesugalvojau... norisi jau kito auto, bet sazine neleidzia situo atsikratyt!!!
|
Bendras automobilio aprašas |
Tiesa pasakius, galvojau, kad jau aplamai nerasiu atsiliepimu apie siuos auto. Maniau, kad ju vieta jau muziejuj... Pasirodo klydau... Daugumai rasiusiuju, galiu tik pritarti, auto tikrai neuzmusamas. Asmeniskai vazineju jau berods 6 metai, ir neskaitant tepalu, filtru, kaladeliu ir kitu smulkmenu keitimo, jokiu bedu neturejau. Na dar pagrindinis dirzas ir radiatorius pakeistas, tai tiek. Ir vaziuoja, ir dar kaip vaziuoja... Uzlaikytas, priziuretas, ja 20-meti vaziuojantis auto ir toliau nekeliants jokiu rupesciu. Be to, Europa iveikes 4 kartus, 2 metus UK vazinetas ir vis dar vaziuoja. Nei rudys ji megsta, nei kitokios 'ligos' kamuoja. Tikra vokiska kokybe. Galvojau parduot, kartais jau ir sarmata tokia seniena vaziuot, bet pardavus uz tuos pinigelius nieko jau nenupirksi, o kol vaziuoja, tegu ir toliau vaziuoja... Vis laukiu kada kas nors suges, kad butu pretekstas pirkti naujesni auto, bet niekaip nesulaukiu. Tai vat tokios tos audines... |
Variklis |
variklis 2.3E, 92 kw, benzinas - dujos. Jokiu bedu nei ziema nei vasara neturejau ir po siai dienai kol kas neturiu. Visada buvo laiku keiciami tepalai, filtrai. Paciam varikliui nuo pirkimo momento niekas nedaryta. Tiesiog buvo ir yra mylimas ir priziurimas auto. Gal but del to ir tarnauja ilgai ir be kaprizu. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kokie ten kastai... cia jau turbut neverta nei rasyt apie eksploatacijos islaidas. 'Navarotu' beveik nera, tai nera ir kam gesti. Prisiminiau, daugiausiai islaidu turejau del 'moldingu', pavoge buvo net 3 kartus. Tik sudedu naujus, is ryto jau ner... tai kai paeme nervas, prisukau varztais kad zulikai net is lauko matytu... ir pasibaige, jau turbut 4 metai kaip tie patys 'moldingai' puosia mano audine..): |
Patarimai perkančiajam |
nezinau ka ir patarti, jau gal pardavime tokiu auto nebera, bet jei netycia rasi, tai imk negalvodamas, geriausiai 2.3 motoru. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi 100 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis