|
Žydrius | 2023-10-16 |
Komforto etalonas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mažos sąnaudos greitkelyje, geras valdymas, garso izoliacija jei susidėsite tylias padangas apskritai puiki, gera dinamika, malonus interjero dizainas
Didelės sąnaudos mieste, priežiūros išlaidos, neergonomiška bagažinė – išlenkimai ir viršutinė atbraila neleidžia sukrauti didelių ir ilgų daiktų
|
Pirmiausia atuomobilis turi itin ergonomišką pakabą, itin malonų ir patogų interjerą, kuris izoliuoja nuo išorinio pasaulio. Standartinės Pirelli padangos yra labai triukšmingos, patariu keisti į geresnes. Kuro ekonomija - mieste išgaunu 12-13 litrų, žiemą +1 litras vidutiniškai. Greitkelyje ekonomija svyruoja nuo 7,2 iki 7,8 greičio diapazone nuo 90 iki 140 km/h. Techninė priežiūra yra labai brangi palyginti su panašios klasės automobiliais, kuriuos turėjau anksčiau - Audi A6, BMW 5 ir Audi Q7. Vidutiniškai standartinis alyvos ir filtro keitimas prasideda nuo 100 Eur, o prie dabartinių realijų dar brangiau.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Raimis | 2023-10-14 |
Patikimas draugas kiekvienai dienai
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kuro sąnaudos geros, pavarų dėžė patikima, patogi multimedija, puikus patikimumas
Mažoka erdvė ant galinių sėdynių, trims žmonėms neužtenka vietos. Papildomos kompiuterio funkcijos - arba gerose Rapid konfigūracijose arba atblokuojamos už pinigus. Nesupratau šito sprendimo
|
Pirktas kaip darinis arkliukas. Tačiau maloniai nustebino surinkimo kokybė ir medžiagos. Kaip ekonominei klasei automobilis yra daugiau nei pagirtinas. Kaip antras automobilis ar automobilis kiekvienai dienai šis automobilis bus puikus - idealiai tinka namai- automobilis -darbas-automobilis-namai režimui. Tačiau ilgoms kelionėms su visa šeima plius su šunimi vietos salone neužteks. Žinoma pirkdami Rapid į savo poreikius žiūrėsite kitaip nei pirkdami verslo klasės automobilį. Rapid neturės itin geros įrangos ar įdomių privalumų – tai tiesiog patikimas, ramus, patogus darbinis automobilis. Bet tuo pat metu modernus, ekonomiškas, gražus, madingas ir stilingas. Tvarkingas ir stilingas interjeras man labai patinka. Aišku būtinas reguliarus aptarnavimas, bet ekonomiškumas geras, mokesčiai, draudimas nedideli – nepakenks jūsų biudžetui. Konstrukcijos kokybė puiki, jokio pašalinio triukšmo, dunksėjimų, girgždėjimo, didžiulė bagažinė su pakeliamu dugnu. Viskas savo vietoje.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Echo | 2023-10-12 |
Solidus/Patikimas/Išskirtinis RR. 2010. 3,6
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išskirtinis dizainas. Tokių daug nepamatysi.
Nėra
|
Pardavime jų nėra daug. Sunku rasti gerų, arba gero bus didelė kaina. Turiu 3 metus. Pirkau su 175 000 rida ir su vienos turbinos gedimu. Tikrinta istorija. Nupirkęs pakeičiau VISUS skysčius. Pavarų dėžė patikima, 6 lpsn BMW, keičiasi visas karteriukas su remkomplkentu. Dabar pravažiuota 250 000 km. Tikrai ,,kietos” išvaizdos, brutalus, kartu komfortiškas, prabangus džipas.
Jei prižiūrėsit, neturėsit problemų. 3,6 varikliai-kantrūs ir retas variantas, kad butų faceliftuose, nes 2010-2012 jau dėjo 4,4 su 8 laipsnių pavarų dežem. Prižiūrėkit ypač akumuliatorių ir generatorių. Jų veikimas turi būt nepriekaištingas. Per tuos tris metus buvo iš rimtesnių gedimų tik generatoriaus remontas. Pats remontas tik 120€ ( angliukai ir rėlė), tačiau išėmimas, diržas, aišku visi įtempėjai, guoliukai keist patartina profilaktiškai išėmus generatorių-kainavo 350€. Daugiau tik einamos išlaidos, stabžiai, padangos, skysčiai, tepalai 9,8 ltr/8 000km. Stengiuos keisti kas 8000 iki 9000km. Nes žadu su šiuo RR dar ilgai važiuoti. Todėl, kad tai paskutinis unikalios, istorinės išvaizdos ir pakankamo suderinto komforto Range Rover. Nes jau nuo 2013 dizainas ,,suapvalėja”. Gal naujausias RR, nuo 2021 kažkiek bando priminti 2002-2012 m RR. Pavažinėjus su Range Rover neįsivaizduoju kol kas alternatyvos kitam jokiam džipui. Džiaugiuosi. Smagu, kad ir Jūs domitės. Linkiu tik gerų patirčių ir įspūdžių su Land Rover Range Rover.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Martynas | 2023-10-10 |
2011m. BMW 318d efficient dynamics (variklis N47T)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, patikimas, dinamiškas.
Brangus remontas, reikia saugotis atsuktos ridos ir dėl modifikacijų.
|
Ši apžvalga nekalba apie pre-LCI (prefacelit) modelius.
Mašina yra gera, pagrindiniai mazgai negenda. Labai svarbu prevencinė priežiura ir aptarnavimai bei jų kokybė, įprastas "auksarankis garažinis" mašinos nesuremontuos teisingai. Brangi priežiura ir detalės, jai neturite apie 1000-1500 eurų nenumatytiems remontams, ši mašina ne jums. Grandinės keitimas kainavo 2000 eurų, bet buvo pakeistos visos tarpinės ir atlikti prevenciniai remontai. Šį remontą atlikau kai nusipirkau automobilį. Geras ekinomiškas automobilis, versijos su prasta komplektacija šiek tiek nuobodžios. Jei perkate, žiurėkite modelį su geresne komplektacija, tokie modeliai geriau išlaiko savo vertę.
Komplektacija galite pasitikrinti internete nemokamai - https://bimmer.work/ Patikrinti automobilio istorija yra būtina. Saugokitės modifikuotų atomobilių, nes dažtai modifikacijos atliktos netinkamai. Čipuoti nepatartina, nes sugadinsite turbiną jai nėra panaikintas DPF filtras. Pasitikrinkite komplektacija prieš perkant, kad problemų nekiltu dėl elektronikos gedimų, dažnai jai buvo keista elektronika ji būna neteisingai suprogramuota.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
YUoo | 2023-10-09 |
Dešimtos kartos Lancer - japoniška kokybė kiekvienai dienai
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
+
-
|
Puiki automobilio išvaizda, šiek tiek agresyvi. Patraukia tiek dėl išvaizdos, tiek dėl techninių savybių ir patikimumo. Variklis veikia kaip laikrodukas, užsiveda bet kuriuo metų laiku iš puse apsisukimo. Ypač geras variantas yra su mechanine pavarų dėže ir 1500cc varikliu - labai ekonomiškas variklis, kuris sunaudoja vos 5-6 l/100km ir tuo pačiu gana dinamiškas. Yra daug originalių naujų ir naudotų atsarginių dalių, suremontuoti gali bet kokiame servise, nors protingai eksploatuojant to jums reikės labai labai retai. Tai vienas geriausių automobilių už jos kainą, kuriame viskas apgalvota ir patogu. Naujiesiems dešimtos kartos Lancer modeliams išvio nėra lygių kainos, kokybės ir patikimumo srityse.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Rokas | 2023-10-08 |
Chevrolet Malibu– geriausias pasirinkimas miestui ir užmiestyje
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškas ir gerai valdomas, puikus komfortas, degalų sąnaudos europietiškos, išskirtinė išvaizda, amerikietiška salono talpa ir bagažinė, gera garso izoliacija, saugus ir patikimas
Esminių nepastebėjau
|
Pavairavęs šį Chevrolet Malibu (pasirodo jau devintos kartos modelis) patyriau labai daug gerų akimirkų - visų pirma tai įspūdinga, akį traukianti išvaizda, puiki dinamika ir valdymas ir žinoma nuostabus komfortas. Be to – nebloga ekonomija ir didžiulė bagažinė. Net ir standartinėje konfigūracijoje automobilis turi daug komforto įrangos – beraktė sistema, užvedimas mygtuku, start-stop, pastovaus greičio palaikymo sistema, multimedijos valdymas ekrane, galinio vaizdo kamera, daugiafunkcis vairas, ratų slėgio ir šviesų jutikliai, galinio vaizdo kamera ir tt. Geriausioje versijoje yra viskas kas įmanoma šiandienai. Malibu konkurentai jei ketinate siųstis automobilį iš JAV bus Toyota Camry, Kia Optima ir kiti D segmento sedanai. Kai kurie iš jų siūlo daugiau prabangos, gereesnė vidaus apdailą, tačiau atrodo neitin patraukliai ir valdomi ne per geriausiai. Man tiesiog Malibu yra įdomesnis. Tai labiau vairuotojo, o ne keleivių automobilis, nors tiesą sakant vietos ant galinės Malibu sėdynės yra sočiai. Salono apdaila ir medžiagų kokybė puiki, nors prabanga aišku neišskirtinė, viskas sukurta tvarkingai ir dalykiškai. Labai gera automobilio dinamika bei stabdžiai, ko nesitikėtum iš tokių gabaritų automobilio. Posūkiuose automobilis yra labai stabilus ir tuo pačiu važiuoja sklandžiai, nešokinėja. Taip kad ir komfortas ir valdymas yra labai gerai subalansuoti. Puiki garso izoliacija ir aukštos kokybės garso sistema taip pat prideda malonių akimirkų. Degalų sąnaudos užmiestyje 6-7 litrai, mieste 8-9 litrai ramiu režimu ir iki 10 litrų dinamiškesniu režimu. Apskritai Malibu mano nuomone, yra vienas geriausių pasirinkimų tarp didelių sedanų važinėjant tiek miesto gatvėmis, tiek užmiesčio keliais.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Julius | 2023-10-06 |
Octavia 1.0 E-TEC
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, talpi bagažinė, vidinė apdaila, geras kainos ir kokybės santykis.
Kartais pakimba el. ekranas. Daugiau nėra.
|
Pirkau naują automobilį 1.0 benzinas/elektra 81 kw. Būta dvejonės ar 1.5, bet galiu pasakyti iš savo pusės, jei esata nelenktyninkas, tikrai užteks. Pravažiuota 10000 km. Kolkas didelių pretenzijų neturiu. Kasdieniniam važiavimui traukos užtenka, kuro ekonomija gera. Važiavome su šiuo automobiliu į kalnus, nenuriedėjome žemyn, užkopėm visur :). Bagažinė puiki, vietos užtenka. LED lempos šviečia gerai. Vietos gale pakanka. Remontų nebuvo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Žygis | 2023-10-05 |
Honda Insight ZE4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, valdymas, puikios degalų sąnaudos, solidi išvaizda, patrauklus interjero dizainas, stabili pakaba
Priežiūros išlaidos gali būti didesnės nei tikitės, maža prošvaisa, prasta garso izoliacija, neitin didelė bagažinė
|
Sveiki visi, turiu tokį automobilį 2012 metų gamybos dar tik mėnesį, bet jau nuvažiavau beveik 3000 km Vilniuje ir sukdamas ratus po Lietuvą. Pirmieji įspūdžiai lyginant su Priusu yra tokie: tai daug patrauklesnis hibridas, greitesnis, kuro sunaudoja mažiau. Jei žiemą Prius valgydavo nuo 6,5 iki 7,2 litro tai čia 4,9-6 priklausomai nuo važiavimo tempo. Pažiūrėsime kokios sąnaudos bus žiemą. Pažvelkime į privalumus: patraukli išvaizda, gera multimedija, prisitaikantis autopilotas, geros saugos sistemos veikia puikiai, nepavyksta susižaisti tik su ženklo atpažinimo sistema. Apie patikimumą dar anksti kalbėti, pažiūrėsime. Kai pasiekiau 51000 km, sureguliavau vožtuvus (taip priklauso padaryti) ir perėjau pilną techninę priežiūrą. Pereikime prie minusų: oro filtras tik originalus, su alyvos filtru problemų nėra, teko laukti galvos tarpinės, brangios NGK žvakės. Užsisakius per eBay galima sutaupyti nemažai, bet laukti reiks beveik mėnesį. Labai maža prošvaisa tik 130 mm, dugno apsauga pagaminta vos ne iš folgos ir tvirtinama klipsais - tai ne apsauga, o purvo surinkėjas. Žinoma garso izoliacija kaip ir priklauso japonams yra prasta, ją reikės pasitobulinti. Planuoju sumontuoti žmonišką variklio apsaugą, rimtus galbūt reguliuojamo kietumo ir aukščio amortizatorius, kad žiemą nereikėtų stumdyti sniego ir šiaip didesnis aukštis automobiliui nepamaišytų. Galima būtų statyti gumines tarpines šitam reikalui, bet nelabai noriu daryti tokių nerimtų pakeitimų dar gana naujai mašinai, reiks pasitobulinti garso izoliaciją, padaryti priekinių žibintų poliravimą ir apsaugą nuo ultravioleto, na ir dar visokių smulkmenų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Audrius | 2023-10-03 |
Puikus šeimyninis automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras
Garso izoliacija
|
Turiu ši auto jau virš metų ir ką galiupasakyti,kad tai patogus ir praktiškas auto.
Važiuoklė paprasta, kantri. Variklis 2ltr dyzelis 120kw, aišku galios tokiam auto šiek tiek trūksta,bet visumoje pakanka.
Automatinė greičių dėžė dirba be trikdžių.
7 sėdimos vietos kaip man 1,70 ūgio visos potogios????
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Laura | 2023-10-03 |
Mėgstamiausias mano automobilis – BMW 218i su 1.5 varikliu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdymas geras, variklio dinamika, išsiskirianti išvaizda, degalų sąnaudos gali būti geros, salono dizainas, nedideli matmenys, patikimumas, saugumas ir salono kokybė
Žiemą reikia atsargiai elgtis su gazo pedalu
|
Šis automobilis man ne pirmas. Ttiksliau jau 4as, iš kurių paskutiniai du buvo nauji. Tikrai vertinau visus turėtus modelius, visi buvo savaip geri. Bent jau tuo metu man taip atrodė. Tačiau būtent šį modelį įsimylėjau iš pirmo žvilgsnio ir atrodo geri santykiai išliks ilgam :) Ant kelio automobilis stovi nuostabiai, iš išorės atrodo šviežiai, kiek kitoks nei dauguma automobilių, salone toks pat šaunus kaip iš išorės, skirtingom spalvom apšviečiamas salonas, odinės sėdynės, malonus vairas. Pasaka ne mašina. Kas dėl remontų, tai galiu pasakyti, kad per beveik dvejus aktyvaus naudojimo metus automobilis nė karto nenuvylė, nebuvo taip kad kažkur nenuvežtų, neužsivestų ar atsitiktų kažkas labai nemalonaus. Žinoma, viskas priklauso ne tik nuo automobilio, bet ir nuo vairuotojo. Automobilio aš nevaikau, pernelyg nespaudžiu, bet negaliu pasakyti, kad vairuoju kaip močiutė :) Žodžiu, savo nediduką BMW pasaugau. Automobilis gan įvairus – net spūstyse galima važiuoti santykinai nebrangiai naudojant eco režimą, galima įprastai važinėti normaliu režimu arba paspausti sportiniu režimu – kiekvienam pagal skonį ir poreikius. Visi šie režimai yra tikrai skirtingi ir jaučiami. Ankstesnis automobilis buvo Kia Ceed, kuris irgi turėjo tokių režimų, bet tai labiau dėl akių nei realūs naudą suteikiantys režimai. Ar verta pirkti šį automobilį? Jei esate jaunas, neturite šeimos, kuriai reikia vietos salone ir bagažinėje, o jei naudosite tik sau tai išvis super! Automobilis vertas savo pinigų. Ne kiekvienas suteiks tiek gerų emocijų už vairo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Arn | 2023-10-01 |
Puiki kokybė už esamą kainą
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nesijauti kaip sename automobilyje
Žemas atsisėsti
|
Automobilis itin puikus, lyginant kokybė bei kainą. Kasdieninis automobilis, kuris Jums pasitarnaus kiekvieną dieną, jei tinkamai jį prižiūrėsite.
Remonto automobilio kaina tikrai nėra didelė. Ypač dalis. Pats vairuoju šį automobilį 4 metus ir važiuoklė tikrai puiki. Teko pasikeisti du amortizatorius bei priekines spyruokles. Važiuoklė kantri, automobilis nereikalauja didėlių išlaidų, svarbiausia laiku prižiūrėti. Automobilio nuvertėjimas gana mažas, nes rinkoje jis itin populiarus. Atrodo gražiai, kad ir metai praėjo, kokybiškas salonas, tikrai mėgstu šį automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Arn | 2023-10-01 |
Dažnas tautos automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigios kėbulo bei kitos dalys
Brangi važiuoklė, labai nudevėti varikliai
|
Automobilis gana komfortiškas ir viskas su juo paprasta.
Brangiausias remontas - šio automobilio važiuoklė, nes ji aliuminė, teko turėti visų pamėgta 81kW variklį. Jei automobilio rida didelė, tuomet turėsite daug problemų ir teks išleisti daug pinigų, net jei tai ir bus Jūsų darbinis automobilis. Didžiausiu niaunsų - drėgmė salone po pagrindiniu kilimu. Neišardęs ir neišėmęs salono vargsi su šlapiu kilimu ilgai bei žiemą su užšalusiais vidaus langais.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Rokas | 2023-09-29 |
Nuo A iki B
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Atlieka savo darbą
0 emocijų
|
Sveiki,
teko pasivažinėti keletą mėnesių su 2021 RAV4 129kw benzinu paimtu iš nuomos kompanijos (rida 35k). Per tą laiką apvažiavom latviją, estiją ir daug km lietuvoje. Turiu paminėti, kad atsisėdau į toyotą nuo Audi Q5. Tai du skirtingi automobiliai ir net nėra prasmės jų tarpusavyjė lyginti, kaip mėsgta pas mus lietuvoje. Sutinku, kad Audi yra toli gražu iki Toyota patikimumo bet ir Toyotai ir toli gražu iki audi salono kokybės, važiavimo malonumo ir pan. Bet ties čia ir užbaigsiu.
Norėčiau pradėti nuo gerų komentarų apie šį auto. Automobilis su aukštom padangom ir minkšta pakaba labai gerai sugeria kelio nelygumus, žvirkelius ar net gulinčius policininkus. Geras matomumas iš vairuotojo pozicijos. Patiko, kaip veikia distronikas. Didelė bagažinė, aukšta prošvaista, tai grybauti į mišką galima važiuoti drąsiai, kai keliai pažliaugę. Daugiau nei užtektinai vietos gale suagusiems keleiviams.
Tai kas nepatiko. Paprastas 129kw benzininis variklis dinamikos neturi absoliučiai, o užspaudus daugiau garso nei veiksmo. Į akseleratorių reaguoja labai vangiai. Automobilis posūkiuose prie didesnio greičio labai svyra į šonus, atrodo, kad guminis bet ramiai važiuojant viskas ok. Garso izoliacijos nerasta ir važiuojant trąsoje leistinu greičiu darosi sunku susikalbėti. Važiuojant per nelygų kelią barška bagažinės dangtis, kaip skardos gabalas. Artimos šviesos šviečiai gerai bet labai mažu atstumu. Su ilgom šviesom viskas ok. Virš 130km/h gali matyti, kad variklio dangtis vibruoja ir "vaikšto" nuo vėjo, nes jis pats labai lengvas ir plonas. Labai nepatogios bazinės sėdynes. Ilgoje kelionė paskausta nugarą. Bažinėje nėra jokių kabliukų pirkinių krėpšiams prilaikyti ar kitiem dalykam.
Bendrai po nuomos laikotarpio džiaugiausi atidavęs Rav4 ir persėdau į jau naujesnę audi. Manau, kad su toyota ir nuvertėjimu tikrai problemų neturėsite. Nerekomenduoju šio automobilio tiems, kad nori persėti į jį nuo Premium klasės segmento. Liksite labai nusivylę. Jeigu piniginės apimtis leidžia išlaikyti aukštesnės klasės mašiną - nesirinkite rav4, kad ir kaip patraukliai ji gali atrodyti.
Rekomenduoju RAV4 tiems kas nori patikimo ir ilgaamžio automobilio, kuris visuomet jus nuveš nuo taško A iki taško B.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Saulius | 2023-09-29 |
VW Trabsporter, 2020 m. REKOMENDUOJU
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Praktiškas, talpus, malonus vairuoti
Rūdys, pigus vidus
|
Sveiki. Darbe kartas nuo karto tenka vairuoti šį modelį. 2020 m. 2.0 l dyzelis, 110 kw.,automatas, 4×4. Automobilis važiuoja puikiai, minkštai, komfortiškai. Dėžė bėgius mėto tiksliai. Aukšta sėdėsena. Atkreipiau dėmesį, kai sustoju gatvėje prie šviesoforų, kad sėdintys Bmw x5, Bmw x6, Audi Q7 ir panašiuose miesto visureigiuose, aš sėdžiu daug aukščiau???? Matomumas puikus, vairuoti vuenas malonumas. Kuro sanaudos nespaudžiant mieste tikrai telpi į 8l, užmiestyje - 6l dyzelino. Vietos daug sėdintiems tiek antroje, tiek trečioje eilėje. Kokios remonto kainos, nežinau, pats neremontuoju. Atkreipiau dėmesį, kad bagažinės galinės durys jau turi paviršutinių rūdelių, o auto dar tik 3 metai... ir vidaus apdaila pigus plastikas, viskas greitai dėvisi, vairas jau turi nusitrynimų, auto rida arti 200000 km. Nepaisant to, rekomenduoju, nes labai smagus ir praktiškas auto????
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Saulius | 2023-09-28 |
Vw Caddy rekomenduoju
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stabilus kelyje, greitas, ekinomiškas gera pavarų dėžė
Nuobodi išvaizda, daugiau nežinau
|
Sveiki. Šiuo metu beveik kiekvieną dieną darbe važinėju su Vw Caddy arba su Vw Transporter. Papasakosiu apie Caddy. Tai 2020 m modelis, 2.0 dyzelis, 110kw, automatas, 4x4. Auto stabilus kelyje, žiemą, bet tikrai neskirtas į bekeles. Trauka gera, ekonomiškas, pavarų dėžė veikia tiksliai. Komfortas vidutinis. Įranga bazinė, t.y. multifunkcinis vairas, start stop sistema ir visi kiti būtini dalykai. Paliko įspūdį orginali audio sistema. Vietos gale nedaug, bet bagažinė sulanksčius sėdynes didelė. Rekomenduoju tokį auto, kam toks tinka ir patinka????
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Saulius | 2023-09-28 |
Pajero Sport, 2.5 dyzelis,2006 m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pravažus, aukštas, minkštai važiuoja
Rūdija, nestabilus kelyje, neekonomiškas
|
Sveiki. Papasakosiu apie dar apie vieną darbo skirtą auto, kurį skyrė naudotis darbovietė. Tai Mitsubishi Pajero Sport. Dyzelis, 2,5 l tūrio variklis, jei neklystu apie 85 kw. Mieste ryja daug, berods virš 13l, tačiau trasoje važiuojant ramiai su varančiais tik galiniais, sutilpau į visus 7 l, nors auto labai sunkus. Automobilis važiuoja minkštai, tačiau labai nestabilus, nes plaukioja po visą kelią. Traukos nėra. 5 pavarų. Važiuojant 100 km/h greičiu rodo apie 2500 apsukas, norisi perjungti 6 bėgį, bet jo jau nėra. Sėdynės patogios, apdaila vidutiniška. Kėbulas rūdija, reikalinga nuolatinė priežiūra. Pravažumas super, aukštas. Detalių kainų nežinau, nes pats neremontavau. Kas paliko įspūdį, kad žiemą prie -20 užkūrus automobilį peaėjus vos 3 min, viduje būdavo kaip pirtyje be jokių autonominių šildymų ar papildomų pečiukų. Automobilis darbinis , skirtas labiau ūkininkams, medžiotojams ar tiesiog gyvenantiems sunkiai privažiuojamose vietovėse.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
SAULIUS | 2023-09-28 |
Škoda Yeti, 2012m, 103 kw, 4X4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas, pravažus, smagiai valdosi
Rūdija jau ir po 2015 m. Prasta salono kokybė, pigus plastikas
|
Sveiki. Šį modelį teko vairuoti apie pusę metų darbo reikalais. 2012 m. Dyzelis 2.0 l 103 kw., visi varantys ratai. Automobilis ekonomiškas, pravažus, kompaktiškas, manevringas. Trauka labai gera. Aukšta sėdėsena, nemaža prošvaista. Smagus valdyti. Variklis kantrus. Matomumas geras. Iš minusų tai prasta salono kokybė, kėbulas rūdija, antroje eilėje mažai vietos sėdintiems, bagažinė išvis labai maža. Labiau tinkantiens žmonėms be vaikų, į žvejybą, medžioklei, į sodybą????
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Saulius | 2023-09-28 |
Škoda Octavia,2006m. 1.6 benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas, nebrangus dabar nupirkti
Prasta salono kokybė, neekonomiškas, morališkai jau pasenęs
|
Sveiki. Per savo gyvenimą esu turėjęs ir išbandęs ne vieną automobilį, tad šį kartą parašysiu apie vieną iš jų darbovietės skirtą tarnybos tikslais. Škoda Octacia, 2006 m. 1.6 benzas. Sedanas. Automobilis važiuoja minkštai, labai trumpas apsisukimo spindulys, dėl ko manevringas. Ši versija žiauriai neekonomiška, mieste 10 l neužtenka. Traukos mažai. Važiuoklė lepi, ypač priekinė dalis. Kėbulas rūdija, ypatingai slenksčiai. Vidaus apdaila pigi, viskas greitai dyla. Rekomenduočiau tik dyzelį dėl ekonomijos, jei kažkam tinka toks modelis. Bent aš tokios tikrai nepirkčiau. Sakyčiau, labai nuobodus, blankus ir neįdomus automobilis. Labiau tinkantis kaip darbinis ar atsarginis auto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Arn | 2023-09-28 |
Paprastas šeimos automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpus, erdvus automobilis
Labai mėgsta koroziją
|
Pradžioje iš šio automobilio nereikia tikėtis per daug, bet atsisėdus į geros komplektacijos automobilį tikrai galite nustebti net ir šildomomis sėdynėmis, laisvų rankų įranga. Remontas nėra brangus, eksploatacija taip pat. Eksploatacija pigi, jei su dujomis tuomet mieste 10/11l-100km sąnaudos yra realios, su dujomis "draugauja" gerai. Nuvertėjimo nėra dėl rūdžių, jei jų jau yra, nuvertėjimas tikrai jausis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Danielis | 2023-09-27 |
2.0l 103kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dsg dėžė, patikimas variklis
Maža bagažinė. Kieta važiuojlė ir sėdynės. Rūdelės.
|
Tokį auto turi uošvė, jau 5metus. Kai tik nusipirko po opelio tai buvo euforijoj, sakė su tokia mašina reik po europą keliaut.
Mano akimis ganėtinai kieta važiuoklė, kietas nepatogus salonas, plikos komplektacijos, labai maža bagažinė, rūdelės.
Tačiau geras pasukamumas nes trumpas. Aukštas tai laksto bordiurais. Puikiai veikianti dsg dėžė. Gale haldex reduktorius kuris įjungia galinius ratus tada kada jų reikia o ne visada tad tauposi degalai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1...78910111213...425 |