Markės
894 iš 1434
Mitsubishi Lancer 2007 - 2017
Mitsubishi Lancer, 2007 - 2017
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.37% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 6
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Visai naujas 2008 metų Mitsubishi Lancer pasirodė. Šįkart kompaktiškas sedanas gavo puikų dizainą ir atsineša su savim tikro sportinio bolido dvasią. Beveik 30 metų šis automobilis yra matomas tarptautinėse ralio arenose ir šią patirtį Mitsubishi nori pritaikyti 21-ojo šimtmečio gatvėse. Neišdildomi įspūdžiai – štai ką suteikia šio automobilio valdymas ir elgesys kelyje. Naujas modelis su ryklio formos nosimi išsiskiria dinamiškomis linijomis, puikiais varikliais ir ilgu papildomos įrangos sarašu. Naujas Lancer taip pat turi 7 oro pagalves, ABS stabdžius su elektroniniu stabdžių galios paskirstymu visiems ratams ir tvirtą RISE (Realized Impact Safety Evolution) sistemos kėbulo konstrukciją. Europoje gaminamas ir 140 AG 2.0 L dyzelinis modelis, kurio variklis pasiskolintas iš Volkswagen.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
Jonas | 2014-11-30
Mitsubishi Lancer 1.5 GS2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, Grazus priekis, Pigi eksploatacija
Garso izoliacija, nepraktiska maza bagazine
Patikimas, grazus priekis, nesmagiai (kietai) jungiasi pavaros, nepraktiska bagazine.. labai prasta garso izoliacija.. atrodytu maziukas 1.5 varikliukas, o kriokia.. plius padangu uzesys.. 1.5 MIVEC Ilgos pavaros.. ant aukstu apsuku traukia smagiai.. Eksploatacija pigi.. kolkas jokiu gedimu pravaziavus 40k myliu.. Kiek teko dometis, geriau rinktis 1.8 benzinini varikli.. kuro sanaudos neryskiai didesnes, bet galios daugiau..
Pilnas atsiliepimas...
robe | 2013-12-11
lancer 2 DID
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazus ekonomiskas tvirtas
garso izoliacija
Kaip visiem jau aisku garso izoliacija , tai kolkas vienintelis minusas. Automobilio dizainas grazus, ypac priekis, salonas pakankamai erdvus, gal kiek mazoka vietos gale sedintiems. Galetu vairas reguliuotis ne vien tik aukstyn zemyn,bet cia jau nera esmine problema. Siaip automobilis tvirtai sudetas . 2L dyzelis 103 kv 140 ag rida 135000 zinau kad tikra nes turiu visus popierius apie sia masina. kuro vidutines sanaudos 5,5 L 100km. tai skaitau ekonomiskas . Savaime aisku jei pradejus vazinet aukstais sukiais kaip ir kiekviena masina suvalgytu daugiau kolkas keiciau pagrindini dirza su visais priklausanciais atributais kainavo be darbo 450 lt pats keiciau, tepalai filtrai 200lt na ir gal. rato stupica su guoliu 260lt siaip siam modeliui yra pigesniu detaliu o kebulo prieki isskyrus bamperi gamina taivanis. kaip ir kiekviena automobili perkanciam patarciau patikrint bent jau tuvlitoi kaina59 lt.
Pilnas atsiliepimas...
Vaidas | 2013-09-05
Mitsumba Lancer Sportback 2009 1.8 105kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas
reiktu garso izoliacijos
Kas nustebino tai minkšta pakaba, salonas biskeli kieto plastiko bet nebarška, traukia gerai ant didelių apsukų. 59l bakas, sėdynės gale atsilenkia horizontaliai kas labai patiko. Trasoj su cruise control 5-6l valgo, mieste 8-9l. Garso aparatura afigena, gamyklinis subas, kala kaip priklauso - pamirstas reikalas, dedasi daugumoje 6CD, laisvu ranku iranga. Salono lemputės 12V 8W tokių pagal užsakyma tik nupirksit, det geriau 12V 5W. Tylu salone, nes parinktos tylios padangos falken, užsidedi gaidiškas kokias iškarto triukšmas salone. Problemu nėr, tai ir nėr ko lyst, stovi grandinė, jei jau užsimanot pedantai pakeist dalių kainos originalios 1450lt, su darbu 2400lt autovytaras mitsumbu atstovo servise Paprasta pakaba, nieko spec nėra, oro filtras gamyklinis 75lt, tepalų 17lt zdzciviku kainos daliu. Stebėkit stogą ir sparnus kad nebutų nudaužyti nuo akmenukų - pradeda lysti rudelės.
Pilnas atsiliepimas...
Donatas | 2013-01-14
Mitsubishi Lancer X Intense 1.8 105kW MT sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Subtilus vidaus ir agresyvus isores dizainas, kaina, patikimumas, manevringumas, patogus sedejimas ilgoje kelioneje
Garso izoliacija, kuro sanaudos, rankeneles trukumas ant bagazines:)
Nusprendziau ir as parasyti siek tiek apie Lanceri. Taigi turiu Mitsubishi Lanceri 1.8 mechanine benzina, komplektacija tikrai neprasta INTENSE,(spalva raudona ypatingai gerai dera prie sio modelio) tai vidutines klases automobilis, vazineju ne pilnus metus ir galiu pamineti jo privalumus bei trukumus: Privalumai: Na pirmiausia reiketu pamineti, kad tai tikrai isvaizdus isore automobilis, manau nieko nei per daug nei per mazai, automobilio priekis turi agresyvia isvaizda, galines lempos (uzdegtos) atrodo kaip suraukti antakiai, sportiskumo daduoda soniniai originalus slenksciai bei R18 isvaizdus ratlankiai, soniniai veidrodeliai labai patogus kadangi labai geras matomumas pro juos. Automobilio viduje yra pakankamai vietos visai seimai, priekines sedynes labai patogios (kas perseda is Passatu kreslu gali nepatikti), vairas ir pavaru rankenele traukti labai malonia oda, anglies pluosto apdaila labai graziai atrodo ant priekines paneles, prietaisu skydelis pakankamai paprastas pagal tokiu metu masinas, taciau informatyvus, na ir reikia pagirti Mitsubishi uz tikrai kokybiska Rockford garso aparatura, kuri bet kokioje kelioneje gerai nuteikia:). Aisku kaip ir kiekvienoje naujoje masinoje labai pagelbsti pastovaus greičio palaikymo sistema, galiniai parkavimo jutikliai, „Bluetooth” laisvų rankų įranga, bent jau Intense komplektacijoje jie visi montuojami. Toliau galima butu pamineti puiku automobilio valdyma kelyje, tikrai puikiai reaguoja i vairo pasukimus, posukiuose pakankamai stabilus, ziema jei prireikia pagelbsti ESP, ASR ir panasios sistemos, pakaba tikrai paprasta ir netgi su R18 ratlankiais ganetinai minksta. Priekiniu lempuciu nekeiciu apie 20 000km, palyginus su pries tai turetu Renault Megane tekdavo kas menesi investuoti. Trukumai: Pirmiausiai kaip ir visi anksciau rasiusieji minejo, jog garso izoliacija itin prasta ir as tikrai pritariu, su originaliais R18 ratlankiais skleidziamas garsas tikrai nemalonus, siek tiek geriau su R16, taciau vistiek garsas salone neprilygsta daugeliui paprastesniu automobiliu.Beja R18 ratai provezose suteikia tikrai nemalonuma (grozis reikalauja auku), o kadangi pas mus ju tikrai netruksta tai tenka vaira laikyti tvirciau nei su R16 zieminiais ratais. Dar vienas trukumas, kad ir galios turi pakankamai, taciau startuoti is vietos siam automobiliui pakankamai sunku, pirma pavara yra labai trumpa ir neisvysto visai greicio, permusus i antra pagyveja trauka. Apskritai variklis igyja pagreitejima tik nuo 3000 apsuku iki tol trauka yra tiesiog vidutine todel mieste sis automobilis nera pats efektyviausias, labiau tiktu 1.5 benzinas mieste maziau rytu trauka panasi (zinoma uzmiesty tokia sistema tampa privalumu). Na dar vienas menkas minusas, kad nera jokios rankeneles ant bagazines dangcio ir reikia kisti pirstus, moteriai nagus norint pakelti dangti, kiek maciau si klaida istaisyta berods nuo 2012 metu lkaidos eina kazkokia rankenele. Na ir kuro sanaudos, kurios manau yra tokiu metu auto siek tiek didokos: mieste nemazai vazinejant siltuoju laiku ima apie 8,4 litru, saltuoju metu dabar -10 temperatura vidutine ima apie 9.6 litrus; uzmiesty vidutinis suvartojimas apie 7.4 litro vaziuojant 110-120km/h. Na variklis 1.8 MIVEC benzininis su 105kw nera stebuklas galios atzvilgiu, taciau bent jau kolkas tikrai patikimas gal kiek triuksmingas palyginus su Toyotu, taciau tai ne beda. Stovi grandine viduje, kuri turetu labai ilgai tarnauti. Kaip ir minejau pagreiti igauna motorui isisukus ir pasiekus kazkur 3000 apsuku, siek tiek bukas tampa pajungus kondicionieriu miesto salygomis. Uzmiesty labai truksta 6 pavaros, todel tenka dideles kuros sanaudos vaziuojant virs 120km/h. Svarbu laiku keisti tepalus, filtrus,zvakes, kad kuo ilgiau tarnautu, beja priejimas prie motoro yra labai geras, nesugrusta viskas. Pirkau is Belgijos su 22 000km rida, dabar nuvaziavus 40 000km, nevezu i servisus tepalu keisti, kadangi ir pats galiu susirasti kokybiskiausias dalis is tiekeju ir pakeisti, atsieina iki 200Lt kazkur. Kol kas keiciau karta tepalus, tepalu filtra, oro filtra, zvakes (nors buvo IRIDIUM, taciau pajuodusios). Kol kas dziugina dalykas, kad nereikia kaip anksciau Renault i menesi po lempute keisti, dar net neteko simineti, nors tarnauja masina kiekviena diena pakankamai daug. Gaila, kad nera dienos zibintu, kurie sumazintu ir kuro sanaudas ir prailgintu iprastu lempuciu gyvasti:). Kainos nuvertejimas, kaip ir visu kitu vidutines klases automobiliu, man atrodo nei daug nei mazai islieka viduriuky. Issirinkti kokio konkreciai modelio nori: jeigu bus dyzelis, tai tures 2.0 litru Volkswagen grupes varikli, kuris turi tikrai ne geriausius atsiliepimus, jeigu 1.8 mechan tai bus kuro sanaudos mieste didokos, taciau uzmiesty galesi siek tiek lengviau jaustis lengdamas fura, jeigu 1.5 mechan tuomet mieste kuro sanaudomis busi patenkintas, uzmiesty gal siek tiek truks jegos nuo 110 km/h ir reikes laikyti pakankamai aukstas apsukas. Del automatiniu deziu negaliu nieko pasakyti, tik tiek, kad su jomis kuro sanaudos litru turetu buti didesnes uz mechanine. Kaip bebutu pirkdamas Mitsubishi Lancer X pirksi pakankamai nauja masina ir neturetu buti supuves kebulas ar vidus sudevetas ypac benzininiu, aisku uzsienyje daugiau pravaziuoja, nei Lietuvoje, bet 100 000km pravaziavus masina turetu buti pakankamai tvarkinga ir priziureta, todel tokia ir linkiu susirasti!
Pilnas atsiliepimas...
Evaldas | 2012-12-25
Mitsubishi Lancer X Invite 1.5 B 80kW MT sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ratų bazė, salono erdvė, manevringumas, reaktyvinių naikintuvų dizainas
Garso izoliacija
Įsigijau 5 metų senumo Lietuvoje pirktą ir autorizuotame servise prižiūrėtą Mitsubishi Lancer automobilį su pilna serviso istorija. Pravažiavau dar vos 500km su juo, tačiau galiu jau paminėti jo teigiamas ir neigiamas savybes. Gal pravers tiems, kurie svarsto įsigyti tokį automobilį. Pas mane Invite komplektacija (šiek tiek geresnė, negu Inform), tai jau turiu 6 garso kolonėles, bluetooth laisvų rankų įrangą, automatinį oro kondicionierių (klimos analogas), oda trauktą vairą, 16 colių lietus diskus ir odinę pavarų perjungimo svirtelę. Skydelio ir panelės apšvietimas raudonos spalvos, kuri nevargina ir apskritai Mitsubishi vidaus dizainas kiek konservatyvus. Bet tai turi ir privalumų, nes nėra nieko kas nereikalinga. Todėl kelionėse nenervina blizgūs žaisliukai. Kaip privalumus taipogi galėčiau įvardinti ir salono erdvę (patogiai gali susėsti penki suaugę asmenys, nors tai tik vidutinio dydžio sedanas), gerą matomumą pro šoninius veidrodėlius ir langus (veidrodėliai dideli, todėl patogu parkuotis ir lengva pastebėti lenkiantį automobilį, o įsitikinimui ar nėra nematomoje zonoje automobilio užtenka tik truputį pasukti galvą), patogias sėdynes, kurios turi ir minimalų šoninį palaikymą. Automobilis stabilus ir manevringas, staigiai reaguoja į vairo pasukimus, tačiau gal kiek per lengvas dideliems greičiams magistralėse (gerokai didesniu greičiu lenkiant fūrą kartais yra jaučiamas vėjo gūsis nuo fūros). Pagrindinis šio automobilio minusas - garso izoliacija kaip ir daugelio japoniškų automobilių. Jos tiesiog nėra. Važiuojant šlapiu keliu girdisi pakeliamas vanduo, ar pakeliami akmenukai. Netgi rekomenduojama šiam modeliui darytis papildomą arkų garso izoliaciją. Kiek domėjausi, tai 2009 metais buvo patobulinta Lancer garso izoliacija. Jeigu trukdo keliami triukšmai važiuojant: tai patarčiau darytis papildomą izoliaciją, pirkti modelį nuo 2009 metų arba tiesiog klausytis radijo, cd ar muzikos iš telefono ar audio grotuvo (nebūtina garsiai). Taip pat reiktų nepamiršti, kad vidutinių sedanų klasėje Lancer turi didžiausią ratų bazę, todėl sukuriamas įspūdis, kad važiuojama su didesnės klasės auto, negu iš tikrųjų (minkštumo prasme). Salono medžiagos - kietos plasmasės, tačiau net ir po 5 metų tai nėra barškalas. Šie lancer jau cinkuoti, tad nerūdyja kaip ankstesni modeliai, žinoma ant kai kurių važiuoklės detalių jau šiek tiek matosi korozija. Tai sportiško ir agresyvaus dizaino automobilis. Todėl iš pilkos minios tikrai išsiskiria. Jeigu dar uždėsite EVO paketą, tai galėsite turėti japonišką patikimumą su itališku (pvz. yra panašumų su Alfa Romeo) temperamentu. Variklis 1.5 benzininis atmosferinis turintis 109AG. Mieste ir už miesto jo per akis. Tačiau magistralėje jau reikia laikyti dideles apsukas, todėl pakankamai garsiai dirba. Toks jausmas, kad trūksta 6 pavaros. Pats agregatas su grandine, todėl nereikės rūpintis pagrindinio dirželio keitimu kas kažkiek km. Ilgai dvejojau rinkdamasis tarp 1.5 ir 1.8. Tačiau kuro kainoms augant nutariau pasirinkti 1.5. Su 1.5 Vilniaus mieste galima tilpti į 8 litrus, o ramiai važinėjant ir kamsčiuose nestovint ir į 7l/100km. Už miesto važiuojant 100-110km/h vidutinis suvartojimas 6l. Kad įsivaizduotumėte: 5 pavara ties 100km/h 3000 apsukų per minutę. Šie varikliai buvo komplektuojami ir su automatine 4 pavarų dėže. Deja, tada apsukos dar didesnės ir kuro suvartojimas prilygsta 1.8 agregatui. 1.8 benzininis variantas mieste sunaudoja 11 litrų. Didelio skirtumo nėra ar būtų su mechanine dėže ar su 6 pavarų varijatoriumi (CVT). Tiek, kad 1.8 su CVT gerokai bukesnis ir pagal pagreitėjimą beveik prilygsta kaip 1.5 su mechanika. Kolkas nieko dar nedariau, nes viskas tvarkoje, atliktas aptarnavimas prieš 500km. Galiu tik pakomentuoti, kad aptarnavimai 300-900lt. Aptarnavimas prie 100 000 km buvo brangiausias, nes keista daugiau filtrų, žvakės ir pan. Silpnoji važiuoklės dalis - stabilizatoriaus traukutės, kurios nėra brangios. 5 metų senumo tokio automobilio kaina rinkoje apie 25000Lt. Naujų buvo 55000-60000Lt. Vengti automatinės greičių dėžės dėl gerokai didesnių kuro sąnaudų ir papildomai suteikiamo bukumo automobiliui, pirkti su pilna serviso istorija, pirkti nuo 2009 metų atnaujintą modelį, kuriame geresnė garso izoliacija, patikrinti prieš perkant autorizuotame servise.
Pilnas atsiliepimas...
Lancer | 2011-12-31
Lancer 2008 Invite.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, patikimumas, pigi eksploatacija, labai mažos kuro sąnaudos, man asmeniškai labai grąžus dizainas, gera komplektacija
Nėra rankenėlės ant bagažinės dangčio, bet iš tikrų esmės minusų nepastebėjau.
Pirkau naują Lancer iš Mitsubishi salono 2008 m. Nuvažiavau 100.000 km. 1.5 benzinas, su mechanine pavarų dėže. Sedanas. Likau labai patenkintas. Vienas geriausiu mano turėtų automobilių už atitinkamą kainų lygmenį. Iš esmės jokių gedimų per tą laiką nebuvo, tik eiliniai aptarnavimai (kas 20.000 km) ir lempučių keitimai. Aptarnavimai gana pigūs. Pirmieji 400-500 Lt, priešpaskutinis - apie 700. Automobilis labai stabilus kelyje. Labai stabilus kelyje. Itin gerai veikia ESP ant ledo. Labai maloniai nustebino žvyrkeliuose - jai važiuoja ganėtinai minkštai, labai gerai toleruoja smulkias duobes. Labai patiko pavarų reguliavimas - jos šiek tik ištęstos, bet užtat lenkiant ar kitom aplinkybė žemesne pavara galima išgauti gana įspūdingą trauką tokiam motorui (1.5 litro). Labai ekonomiškos kuro sąnaudos - tai mano pirma automobilis, kurio kuro sąnaudos mieste buvo mažesnės nei nurodyta gamintojo (paprastai kitose auto būna bent ~2 Litrais didesnes). Gamintojo nurodytos - 8,2, realiai Vilniaus salygomis budavo apie 7,5. Užmiesty panašios kaip nurodo gamintojas 5,5-5,8 Litrai. Kaip tokio dydžio modeliui ganėtinai didelė bagažinė - 410 litru. Tiesa kie truksta ant jos kokios nors atidarymo rankenėlės (nėra jokios rankenos). Ir bagažinės danga savotiška - toks skuduro tipo audeklas ar panašiai. Nors man tai smulkmenos. Variklis labai maloniai nustebino. 1.5 litro, 80 kW motoras, o trauka - geresne nei kadaise tureto 2.0 litru Mitsubishi Galanto (1991 m.). Kokiu antru begiu drasiai iki 70-80 km/h galima išvažiuot be jokių nemalonių pojūčių. Eksploatacija labai pigi. Eiliniai aptarnavimai 400-500 litu, lemputes - iki 20 litu. Pirma karta stadžių kaladėles prireikė pakeisti tik prie 90.000 km. Mitsubishio servisas taip apt paliko gerą ispūdį - greit užrašo, būdavo net tą pačią dieną kartais. Kartą priėmė ne darbo valandomis net. Lyginant su tuo Galantu, kurį kadaise turėjau - daug daug pigiau, aišku gal lyginti ir negalima nes 17 metu skirtuma starp ju. Kuro sanaudos kaip minejau - labai mazos. Reikia nutarti kam reikia automobilio. Jeigu tai eilinis šeimos automobilis - patariu rinktis 1.5 litro mechanine dėže - tai optimalus variantas. Tokiu pačiu varikliu su automatine dėžę - žiauriai lėtas (14 sekundzių iki 100 kmh, mechanine - 11,6 berods teoriskai). Jeigu imti 1.8 arba 2.0 litro - tada kuro sanaudos jau rimtos (12 litru mieste). Dyzelio sąnaudos panašios - bet kaina 10.000 litu didesne). Taigi 1.5 mechanine - tobulas variantas tam, kuris nera visiškas automatiniu dėžiu fanas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mitsubishi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini     Space Star
  Maži    ColtColt 
  Kompaktiniai   ColtColt  
  Lancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer Evo 
  LancerLancerLancer
  Carisma  
  Vidutiniai   GalantGalantGalant 
  Kupė  EclipseEclipseEclipseEclipse 
  Mini krosoveriai    ASX
  Krosoveriai    OutlanderOutlanderOutlander
    Eclipse Cross
  Visureigiai   PajeroPajero
   Endeavor 
  Pikapai   L200L200L200
  Mini vienatūriai   Space Star  
   i-MiEV
  Vienatūriai   Space WagonSpace WagonGrandis 
  Sportiniai  3000 GT  
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai