Markės
992 iš 1554
Mitsubishi Pajero 1999 - 2006
Mitsubishi Pajero, 1999 - 2006
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.617% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 6
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Naujasis Pajero tapo visiškai naujas - žemesnis, platesnis, su žemesniu svorio centru. Todėl visureigis stabiliau stovi ant kelio ir yra geriau valdomas. Automobilis tapo daugiau kaip trimis šimtais procentų standesnis, didžiausias pakeitimas – Pajero rėmas yra artimas lengviesiems automobiliams, tuo tarpu kai ankstesnis naudojo kopėčių tipo rėmą. Tai suteikė didesnę erdvę pakabos eigai. Automobilis gali paskirstyti galią tarp priekinės ir galinės ašių santykiu 33/67 su galimybe pritaikyti santykį 50/50 priklausomai nuo kelio sąlygų. Sistema dabar yra pilnai elektroninė ir pavadinta “Super Select 4WD II (SS4-II)”. Naujasis Pajero tapo gerokai prabangesnis ir pretenduoja į aukštesnę klasę, kurioje dominuoja Land Rover Discovery ir populiarusis Toyota Land Cruiser.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
Audrius | 2017-01-07
Kėbulas/rėmas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
remonto kaštai nedideli lyginant su Toyota Land Cruizer ir panašiais visureigiais.
rėmo ir kėbulo korozija
Labai stipriai mėgsta korozija tiek rėmas, tiek kėbulas. Perkant ypač būtina atkreipti dėmesį į rėmo būklę ties galiniu tiltu ir reaktyvinėmis traukėmis. Šiaip ypatingos priežiūros nereikalaujantis visureigis. Pravažumas kaip visureigiui vidutinis - trūksta bent galinio tilto diferencialo blokatoriaus. Visiškai priežiūros nereikalaujantis, tačiau mėgstantis kūrą darbinis arkliukas. važiuokės detalių kainos - vidutinės, eksploatacija - pakenčiama, nuvertėjimas - pakankamai didelis atkreipti dėmesį į rėmo koroziją ir priekinio tilto įjungimo/išjungimo vakuuminės sistemos veikimą bei priekinio tilto pusašius (granatas).
Pilnas atsiliepimas...
Audrius | 2014-12-30
Mitsubishi Pajero 2005m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras pavazumas , geras variklis , didelis talpus dzipas
Kuro siurbliai , kebulo dugno rudijimas
Vazineju su Pajero apie pusantru metu , pirmas mano dzipas . Pastebejimai tokie , labai kietas, jaucia visus kelio neligumus , bet gal del to , kad pries ji vazinejau su 5 klases BMW . Labai prasta garso iziolecija , pakankamai garsiai dirba 3.2 dizelinis variklis . Ypac mieste paspaudus gazo is vietos jis kaip traktoriukas dirba . Neturi dideles traukos , nors nieko nereik noreti tikrai masyvi masina . O varikliukas 4 cilindru . Salono medziagos tokios kietokos , bet kaip ir visu japonu, sediniu oda kokybiska tikrai ilgai nenusitrina, pats dizainas man patinka , nors zvirkelije barska salonas. Isvaizda man jo labai grazi , tikras didelis dzipas . Bekeleje labai jo i burzginus nekisau , bet vaziuoja tikrai puikiai. Paletintojei piridacia veikia puikiai, bet , tam , kad veiktu reik naudoti ja. Automatine pavaru deze tokia letoka , bet kaip automobilis ne sportinis ir toks masyvus galima priprasti ir suprasti. Siap tikrai geras didelis automobilis , kam reik didelio talpaus ir pravazumu pasizimincio dzipo tikrai siulau. Beje nusipirkus iskart patariu padaryti antikorozini, megsta dugnas rudyti . Varikliai tikrai geri , ziema vedasi is puses apsisukimo , prie -25 vedasi nuostabiai. Kiek domejausi pakaitinimo zvakes neuzmusamos. Silpnoji vieta kuro bakai ir siurbliai . Kuro bakas gamikliskai padenktas plevelia ir pradeda laikui begant luptis uzkimsdama siurbli. Siurblio remontas nepigus . Bet pakeitus baka plastikiniu bedu manau nebus . Buna atveju surudija garlavina prie galinio kairio rato , reik ziureti pro ja patenka purvo i baka tuo tarpu vel beda uzkemsa siurblius . Varikliai bedu neturi , automatine pavaru deze , priziurint ja , problemu neturi. Keiciau visus filtrus tepalus , kainos tikrai nesikandzioja , vienas brangesniu dalyku tepalas nes jo telpa 10ltr. Kai keiciau supyliau 8ltr. 2 ltr. neistekejo. Vaziuokle tikrai nera ispudinga ir nera ten joj brangiu detaliu . Kaip dzipas tikrai nera brangus islaikymas , zinoma jei neapleisi .
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2014-11-11
Mitsubishi pajero ||| 3,2 did
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras automobilis turiu jau 3 metus ir nieko nesu keites ar remontaves tik silpnoka garso izoliacija gerai patikrint varikli ir kuro siurbli. ir bedu nebus
Pilnas atsiliepimas...
Rimas | 2013-06-28
Mitsubishi pajero pinin
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
4x4,
stipriai rudijantis kebulas, variklis, kuro sanaudos, brangus remontas,sunku parduoti.
Turejau automobili apie 3 menesius, bedu maisas begalinis, variklis buvo 2,0 GDI dujos i si varikli nesideda, labai silpna kuro ipurskimo sistema, labai rudija kebulas, dideles kuro sanaudos, vietos salone labai mazai, ir t.t. variklis 2,0 GDI dujos i si varikli nesideda, labai silpna kuro ipurskimo sistema, variklis daznai dirba netolygiai. Pakaba galanto, variklis eksperimentinis daug islaidu reikalaujantis, kuro vidutiniskai apie 13 litru 100 km. Niekas neperka, sunku parduoti. Vaziuoti i rimta serviza kuris atkalbetu jus nuo pirkimo :)
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2010-09-11
Mitsubishi pajero sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Bekeles auto
Kieta vazuokle
Turiu pats pajero sport, biskuti kietoka vaziuokle, bet bekelei nereali masina. Ieskojau jos minusu kurios dalys silpnesnes ir nieko kolkas neradau. Manoji 2002m 2,5tdi nuvaziavus virs 200000km. Idomu butu paskaityt apie ju trukumus rimtesnius gedimus neradau. 2,5tdi 85kw Man idealus. Tikrint patikimam autoservise...
Pilnas atsiliepimas...
X | 2009-08-21
Apie Pajera III kartos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
-
Siaip automobilis yra labai geras: pravazumas super, pakaba patvari. Bet turi ir pora minusu: Garso izoliacija prasta (didelis skleidziamas triuksmas nuo variklio i salona). Kuro siurblys dyzelinio variklio laiko maksimum iki 120 t.km. Perkant si automobili siulyciau i tai ir labiausiai atkreipti demesi, nes siurblio kaina yra 8 t.Lt
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mitsubishi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini     Space Star
  Maži    ColtColt 
  Kompaktiniai   ColtColt  
  Lancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer Evo 
  LancerLancerLancer 
  Carisma  
  Vidutiniai   GalantGalantGalant 
  Kupė  EclipseEclipseEclipseEclipse 
  Mini krosoveriai    ASX
  Krosoveriai    OutlanderOutlanderOutlander
    Eclipse Cross
  Visureigiai   PajeroPajero
   Endeavor 
  Pikapai   L200L200L200
  Mini vienatūriai   Space Star  
   i-MiEV
  Vienatūriai   Space WagonSpace WagonGrandis 
  Sportiniai  3000 GT  
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai