Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Mercedes-Benz W201 (190) modelį ir iškarto tapo populiariausias Mercedes-Benz automobilis. C-klasės automobilis buvo mažiausias kompanijos modelis iki 1997 metų kuomet buvo pristatyta A-klasė. Galingiausi variantai neskaitant AMG versijos buvo C 280 su linijiniu 6 cilindrų varikliu su 193 AG (142 kW) galia ir C 230 Kompressor su turbokompresoriniu varikliu su 193 AG (142 kW)/5300 rpm galia. Mercedes-Benz kaip visada garsėja dyzeliniais varikliais, todėl automobilis buvo itin populiarus kaip taksi automobilis dėl dyzelių ekonomiškumo ir gero patikimumo. C-klasės modeliai taip pat žinomi dėl rafinuoto nors ir konservatyvaus interjero, puikių savybių kelyje, komforto ir keleto inovatyvių technologijų.
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Pirmos kartos C klasė buvo pristatyta 1993 metais ir pakeitė SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šios kartos C klasė buvo pigiausias (iki 1997 metų kuomet pasirodė A klasės Mercedes) ir populiariausias iš Mercedes gamos.
Pati galingiausia AMG versija turėjo 4.3 L V8 variklį su 306 AG (225 kW) galia prie 5850 rpm ir 410 Nm sukimo momentu prie 3250 rpm. Automobilis spurtuoja 0–100 km/h per 5.8 sekundės:
Pati galingiausia AMG versija turėjo 4.3 L V8 variklį su 306 AG (225 kW) galia prie 5850 rpm ir 410 Nm sukimo momentu prie 3250 rpm. Automobilis spurtuoja 0–100 km/h per 5.8 sekundės:
Automobilis buvo naudojamas kaip saugos automobilis Formulė 1 varžybose:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Patalpino: Ignas. | 2012-02-13 |
MB C220 CDI 1999 92kw |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Valdomumas, patikimumas, klasikine isvaizda
Korozija
|
Bendras automobilio aprašas |
Pirkau is Italijos, rudziu buvo labai mazai, palyginus su eksploatuojamomis tokiomis auto lietuvoje. Paprastas bet labai patogus prietaisu isdestymas, salono ergonomika labai dziugina, 4 oro pagalves, ASR ratu praslydimo kontrole, elektriniai veidrodeliai (beto sildomi), Webasto variklio pasildymo sistema. Maniskes modelis ELEGANCE, tad pakaba pakankamai minksta palyginus su ESPRIT ir SPORT modifikacijomis. Neigiama puse- nesireguliuoja vairo padetis, taciau sureguliavus sedyne- to ir nereikia, jo padetis mano manymu visiems patiks. Mazoka daiktadeze(bardaciokas), telpa keleta zemelapiu ir plona pinigine. Pakankamai talpi bagazine, tinklelis nuo sunu skiriantis bagazine ir salona. Nemirtinga pakaba- silpniausia vieta- stabilizatoriu gumytes. Labai puikus pasukamumas- ideali masina parkuotis. |
Variklis |
Variklis ilgaamziskas, 300 000km jam ne beda, problemu nebuvo. Dinamikos pakanka tiek uzmiestyje tiek mieste, pavaru dezes perdavimai pakankamai protingai isdelioti. Kuro sanaudos priklauso nuo vaziavimo stiliaus, realiai Vilniaus mieste smagiau vaziuojant iki 8l, ramiau iki 7l. Uzmiestyje iki 6l/120km/h. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Geras toks dyzelis kaina laiko, vokietis pigiai geros tokios auto neatiduos, kadangi ji labai patvari, galima drasiai leistis i ilgesne kelione, vis gi mersas yra mersas. Lietuvoje su tokiu varikliu pigiau kaip uz 8 tukst. litu ziureti neverta. O uz tvarkinga sumokesite ir 10 tukst. litu. Nerekomenduoju c250 110kw varikliu, jie labai lepus, neveikiant nors vienai pakaitinimo zvakei uzkurimas labai sudetingas. |
Patarimai perkančiajam |
Pakelkite vairuotojo kilimeli ir ivertinkite salono kilimo bukle, jei labai nusitrynes- automobilis pravaziaves minimum 500 000km. jei galas zemesnis uz pireki- reiks keisti galines spyruokles, su laiku jos suseda nuo sunkaus galo. Nepagailekite pinigu ir uzsikite i tecnines apziuros centra arba servisa kur nuodugniau patikrins automobili. Apziurekite dugna bei po dureliu gumomis ar nera korozijos. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 25)
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis