Markės
18 iš 1918
Alfa Romeo 159, 2005 - 2011
517Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 17
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės ir vidaus dizainas
  • Dinamiški dyzeliniai varikliai
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Standi pakaba
  • Maža erdvė ant galinių sėdynių
Alfa Romeo 159 – vidutinės klasės prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. 159 pakeitė sėkmingą Alfa Romeo 156 modelį. Naujas modelis naudoja GM/Fiat platformą kartu su kitomis Alfa – Brera ir Spider. 159 suprojektavo Giorgetto Giugiaro kartu su Alfa Centro Stile. Priekis kaip ir daugelio naujų Alfa Romeo - su šešiais apvaliais žibintais, kėbulo linijos tapo šiek tiek kampuotesnės ir “tvirtesnės”. Interjeras liko panašus į senesniojo – su giliai įtaisytais instrumentais ir panele pasukta į vairuotoją. Tačiau 159 yra didesnis negu jo pirmtakas ir gali būti varomas ne tik priekiniais, bet ir visais ratais. Naujojo 159 platformos standumas yra labai geras - vienas iš geriausių savo klasėje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Du juodi 159 sudalyvavo įžanginėse scenose 2008 metų James Bond filme “Paguodos Kvantas ” – čia dalyvavo įspūdingose persekiojimo scenose kartu su agento 007 Aston Martin DBS V12:


Alfa Romeo 159 dalyvavo ir filme „Johnny English Reborn“, kuriame filmavosi visiems gerai žinomas „ponas Bynas“ Rowan Atkinson.

Alfa Romeo 159 dažnai yra naudojamas kaip saugos automobilis įvairiose automobilių varžybose.

Alfa Romeo 159 laimėjo ne vieną apdovanojimą, ryškiausi iš jų:

  • Žurnalo „Auto Bild“ apdovanojimas už dizainą 2006 metais;
  • Fleet World Honours apdovanojimas už dizainą 2006 metais;
  • Žurnalo „Auto, Motor und Sport“ apdovanojimas už geriausią užsienietišką automobilį 2007 metais.
Patalpino: P1nky | 2011-07-18
Ne kiekvienam skirtas, bet puikus automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išskirtinis dizainas, Veržlumas, Puiki vairutojo pozicija,
Papildomos įrangos trūkumas, Turbinos kvailystės
Bendras automobilio aprašas
Prieš kelis metus teko vairuoti kone kelis mėnesius 3.2 JDTM (patį galingiausią) modelį, su pilna komplektacija. Tokio lygio Italai, visada turėdavo bėdų su elektronika, galbūt ne dėl jos nefunkcionavimo, o dėl sudėtingumo. Laisvų rankų bluetooth įranga bevertė, kaip ir galimybę atlikti visos skambučius tiesiai iš mašinos. Mažame ekrane, kurį mato tik vairutojas, pateikiama informacija yra pernelyg siaurai pateikiama ir blaško gerokai labiau, negu telefonas laikomas rankose vairuojant. Automobilio surinkimo kokybė, bent jau mano nuomonė nepriekaištinga, tarpai tarp detalių kone nepastebimi, oda salone kokybiška, neerzinanti, bei netgi ilgų kelionių metu sugebanti išlaikyti patogią formą, vairuotojo matymo laukas puikus (190 cm.) leidžia puikiai orentuotis netgi ir pačiose siauriausiuose aikštelėse. Akustiniai, bei vaizdiniai automobilio statymo sensoriai, taip pat leidžia dar geriau jausti automobilio gabaritus, nors informacija pateikiama tame pačiame mažame ekranėlyje leidžia tik labai apytiksliai numatyti atstumus. Garso sistema, absoliutus vidutiniokas, nors skūstis tikrai nebūtų galima. Kogero labiausiai šiame automobilyje nustebino jo veržlumas ir greitėjimas, sedėdamas jame tikrai nepagalvotum jog sėdi sedane, į kurį telpa keturi sveiki žmones, jis labai veržlus, bei turintis neįtikėtinai gera sukibimą su danga, kuris leido vieną kartą išvengti avarijos, kurios mano manymu nebūtų pavykę išvengti su kitu panašios klasės automobiliu. Važiuojant autostrada, bei kiek viršijant greitį, staiga priešais mus sunkvežimis pradėjo stabdyti (brutaliai), tad staiga teko persirikiuoti į kitą juostą, kurioje lengvasis automobilis buvo sustojąs (daugmaž keliolika metrų nuo sunkežimio tik kitoje juostoje), tad teko greitai aplenktiu sunkvežimą, persirikiuoti į kitą juostą ir iš jos greitai persirikiuoti atgal į sunkvežiomio juostą tik jau jį aplenkus ir norint išvengti susidūrimo su kitu automobiliu. Viskas vyko žiemą ir ganėtinai dideliu greičiu, tad automobilio ABS, bei kitos pagalbinės sitemos padėjo išvengti šios avarijos.
Variklis
3,2 JDTM, benzininis variklis su 260 AG. Maksimalus greitis 244. Variklis puikiai dirba aukštose apsukose, žiemą turbina retkarčiais kvailioja, bet automobiliui "apšilus" pradeda funkcionuoti kaip pridera.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Vidutinės kuro sąnaudos apie 13l/100km, tai yra puikus rezultatus tokiam veržliam ir ištiesų maloniai vairuojamam automobiliui. Parduoti jį bus kiek sunkiau, nes už panašią kainą galiam įsigyti kitų (daugumos Lietuvių nuomone) kokybiškesnių, bei patikimesnių automobilių, nors ieškantys kažko išskirtinio beabėjo rinksis būtent šį modelį.
Patarimai perkančiajam
Pasidomėkite ir jau nebegamino Alfa Romeo Brera, kurios kainos turėjo gerokai kristi, taip pat nebijokite ir pasiskolinkite automobilį savaitgaliui, kad suprastumėt ar jis tikrai jums, nes šis automobilis teikdamas didelį džiaugsmą reikalauja, kad jį vairuotų žmogus, kuris sugebės pakęsti turbinos kvailystes, bei visą savaitę nevažinės juo vidutiniu 11 km/h greičiu, centrinėmis gatvėmis, tai automobilis kelionėms, greitoms kelionėms.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 56)
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt