Markės
498 iš 1570
Ford Mondeo 2007 - 2014
Ford Mondeo, 2007 - 2014
526Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.59% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 26
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Greitai nuvertėja
"Mondeo yra didelis žingsnis į priekį – jis ne tik atrodo labai solidžiai, bet ir turi stebėtinai kokybiškas interjero medžiagas"
Ketvirtos kartos Mondeo gaminamas ant EUCD platformos sukurtos kartu su Volvo. Šią platformą jau naudoja didesni MPV Galaxy, S-MAX ir greičiausiai naudos keletas Volvo modelių. Automobilis naudoja Ford propaguojamą “Kinetinį” stiliaus dizainą, kurį pradėjo naujieji Galaxy, S-Max ir C-Max ir adaptavo beveik visi kiti Ford modeliai. Mondeo komplektuojamas su daugybe įvairių variklių. Puikus dyzelinis 2.2 L TDCi common-rail variklis su 175 AG (129 kW) galia ir įsibėgėjimu iki 100 km/h per 8.4 s. Galingiausias variantas turės Volvo 5 cilindrų 2.5 L turbo variklį su 220 AG (162 kW) naudojamą Ford Focus ST variante. Naujasis Mondeo jau spėjo nusifilmuoti filme „Casino Royale“ apie agentą James Bond. Ford kompanijos automobiliai jau kurį laiką dalyvauja agento 007 filmuose, čia jau spėjome pamatyti - Aston Martin, Jaguar ir Ford Thunderbird automobilius. Mondeo yra didelis žingsnis į priekį – jis ne tik atrodo labai solidžiai, bet ir turi stebėtinai kokybiškas interjero medžiagas, todėl visur jaučiama Ford nebūdinga prabanga. Priekinio skydelio stilius yra panašus į vienatūrių – Galaxy ir S-MAX. Technologiniu požiūriu tai yra kol kas pats pažangiausias Ford automobilis. Ne veltui jis susilaukė pripažinimo laidoje „Top Gear“, kur buvo pripažintas vienu iš dviejų 2007 metų automobiliu kartu su Subaru Legacy Outback.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šios kartos Mondeo filmavosi „Casino Royale“ filme apie agentą James Bond. Ford kompanijos automobiliai jau kurį laiką dalyvauja agento 007 filmuose, čia jau spėjome pamatyti - Aston Martin, Jaguar ir Ford Thunderbird automobilius.

Galingiausias variantas turėjo Volvo 5 cilindrų 2.5 L turbo variklį su 220 AG (162 kW) naudojamą Ford Focus ST variante.

Automobilis pelnė tokius apdovanojimus:
  • Laidoje „Top Gear“, kur buvo pripažintas vienu iš dviejų 2007 metų automobiliu kartu su Subaru Legacy Outback.
  • Metų automobilis – žurnalas „Auto Express“.
  • Geriausias vidutinės klasės automobilis – žurnalai „Drive Car of The Year“, „Drive Car of The Year:“
  • Metų Airijos automobilis.
  • Geriausias šeimos automobilis ir universalas – žurnalas „What Car?“.
  • Vienas iš 2008 metų Top 10 automobilių – žurnalai „Motor Trend“, „Car and Driver“.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 26
2019-11-08
nustebino
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
is esmes viskas dziugina
kolkas tokiu neradau
kebulas-skonio reikalas.man patinka.jei yra stoglangis ir salone kaupiasi vanduo,pirmoj eilej tikrinkit stoglangio drenazu pralaiduma;)nepatogu keist pr.zibintu lemputes-reik isimt zibinta.duris uzdarant jausmas lyg ne masina,o skarbonke kokia,bet garso izoliacija gera:}grybautojams,zuvautojams uzklius zemokas priekis. salonas:super.ner ka lygint su vw/audi.vietos per akis,medziagos geros kokybes,sedynes patogios,viskas grazu,jauku,patogu.ner prie ko prikibt.salono filtras po gazo pedalu:) variklis.konkreciai 103 kw 2.0l prancuziskas dyzelis.mieste 7.5 litro salerkos.traukos ir astrumo maziau nei VAG,bet pakanka.kolkas problem nekelia.perkant zinojau apie pdf ir egr problemas,bet cia bet kurio dyzelio su tokia rida problema,todel prie trukumu nepriskiriu.keiciant kuro filtra,kuris stove masinos gale,pasidomet keitimo gudrybemis,nes po to sunku uzvest del oro patekimo I sitema. vaziuokle.super.nei per kieta,nei per minksta.priskirciau prie stipresniu.silpnesni uzpakaliniai isilginiu svirciu sailenblokai,kurie brangokoki.tikrinkit pusasiu bukle,pas mane nusibaige abu prie 200000 ridos stabdziai:geri.brangoki pr.st diskai. elektronika:jokiu priekaistu.viskas veikia nepriekaistingai. nepatogus priejimas prie pakaitinimo zvakiu.toliau viskas priklauso nuo saltkalvio ziniu,ranku tiesumo/kreivumo ir irankiu turejimo.:)kai kurios detales pasirode brangokos.turint omeny,kad musu tauta VAG gerbejai,nuvertejimas turbut vidutinis.man noretusi is variklio daugiau astrumo,bet yra 2.2 dyzeliukai,kurie turetu but eiklesni.ir aisku visada galima pacipuot jei yra noro;) atkreipt demesi i pusasiu bukle ir uzpakalines isilginiu svirciu ivores.o toliau tikrint viska kaip ir visiems
Pilnas atsiliepimas...
2019-08-05
Ar tau tinka šis automobilis?
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paskaityk aprašymą, labai stengiausi parašyti aiškiai
Paskaityk aprašymą, labai stengiausi parašyti aiškiai
Ar tau tinka šis automobilis? Taip, jeigu tau svarbu: Komfortas ilgose kelionėse - tylus, sunkiasvoris, stabilus greitkelyje, turintis daug sūkimo momento (torque), automobilis; Išvaizda - ne dažnas universalas atrodo iš ties gerai, skandinaviško autodizaino poskonis; Salono surinkimo kokybė - visi mygtukai ir plastmasės būtų vertinamos deutschland/10; Erdvus salonas - kad galėtum alūkėmis mosikuot vairuodamas(-a); Talpi bagažinė - kad galėtum pasitiesęs čiužinį išsitiesti ir miegoti, nors ir būtum 2 metrų ūgio; Garso aparatūra - low base and high quality. Fordas neprašovė su stock Sony sistema; Ergonomiškumas - patogios sedynės, lengvai pasiekiami mygtukai, daug daiktadėžių/daiktaviečių, gale sedėti malonu; Kaina - 9 metų senumo puikiai prižiūrėtas automobilis už 3-4 tūkst. eurų; Ne, jeigu tau svarbu: Manevringumas - it's a Big Ol' 'Murican Truck YeeHawww; Parkavimasis - it's a Big Ol' 'Murican Truck su kinietiškais parking sensoriais. YeeHawww; Ekonomiškumas - it's a Big Ol' 'Murican Truck, mano rekordas buvo 6.9 l/100km važiuojant 90km/h (labai stengiaus taupyt kurą), o greitkelyje važiuojant 130 km/h - 7.8 l/100km ir ne mažiau. Mieste 8.1 l/100km. YeeHawww; Retas remontas - Kadangi važiuoklė labai minkšta, ji yra labai sudėtinga. Nesu matęs mašinos kuri iš priekinių guolių spaustų sūrį taip, kaip Mondė. Ai bėje salenblokai yra Fordui yra brangūs. yehaw. Variklio patikimumas - Peugeot. Daugiau nieko nereikia ir sakyti. Pirkau tą žinodamas, taigi kai turbina po 4 mėnesių pradėjo šūdą vietoj oro malti - nenustebau. Maniau, kad stereotipai apie Peugeot yra 20 metų senumo... Nope, šudas buvo šudas 2010-aisiais tėra. Nuvertėjimas - per penkis mėnesius kaip turiu šį Fordą, jis nuvertėjo maždaug 700 eurų... PER PENKIS MĖNESIUS, COME ON.... Gal vėliau nuvertėjimas suletės. Greitis - logiškai mąstant 103 kw ant 1650 kg yra visai nedaug, bet man sočiai užteko ir apsilenkt fūras ir į traukinių stotį nuvežt draugą per 5 minutes iš namų, kitame mieste. Rašau prie "Ne" sekcijos dėl to, kad jeigu esi automobilių entuziastas - nu Mondeo laimės nesuteiks. Point A to Point C with comfort, and Point B is not a car meet, it's a porn magazine shop... Brangu, dažnai ir neverta. Apsimoka tik tada, kai TAU automobilio privalumų vertė persveria išlaidų vertę. Bet neišsigask, tai ne piče na kapote. Jeigu neesi prieš tai girdėjęs Peugeot 2.0 TDCi, tai neišsigask - keistas stabilus klaksėjimas yra kažkoks tai ten siurblys, o ne problema. Man mechanikas paaiškino, jau pamiršau ką ten sakė - šiandien taip ar taip galvoju kad problema yra visas pats variklis.
Pilnas atsiliepimas...
2019-06-24
Mondeo 2.0 103 kw automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazi, didele, daug vietos, mazos kuro sanaudos, pigi pagal metus, atrodo prabangiai
Nesijaucia gabaritai, zema, nevertinami fordai
Masinos isvaizda grazi tiek vidum, tiek isore. Didele ir nejauciu gabaritu. Ant kelio stabili. Trauka nesveika. Vaziuoja stabiliai. Gedimu nepasitaike. Antra kart pirkciau dar naujesne. Daug pribumbasu. Zema labai. Gera garso izolecija. Pries perkant daryt diagnostika su specialia ford programa nes kitos programos nieko nemato. Partronikai jei veikia geras daiktas labai padeda. Reikia saugoti prieki nes lengva uzkabyt o dar lengviau nulupt buferi
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-26
Ford Mondeo 2010 m 2,3 benzinas, automatas sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikus valdymas, gera dinamika, gražiai atrodo
nėra garso izoliacijos virš galinių arkų
Ford, ypač Mondeo, yra gana populiarus automobilis. Tačiau atsiliepimų apie jį, ypač tokį kaip mano modelį su 2,3 ​​litro varikliu radau gana nedaug. Noriu pakeisti šią situaciją. Todėl, be bereikalingų lyrinių nukrypimų, papasakosiu apie įspūdžius vairuojant šį automobilį. Sąnaudos. Pasirodė šiek tiek didesnės nei įsivaizdavau. Miesto rėžimu, vidutiniškai 13 l / 100 km. Kalbant apie trasą, tai yra gana individualus rodiklis, kuris priklauso nuo vidutinio greičio, lenkimų skaičiaus kelio apkrautumo ir tt.. tai apytiksliai, svyruoja nuo 7 iki 10 l. / 100 km. 80 litrų talpos kuro bakas turi neabejotinų privalumų, kurie puikiai pasireiškia važiuojant ilgus atstumus. Puikus salonas. Be girgždesių ir viskas atrodo labai gražiai, minkšta ir atitinka verslo klasę. Geras matomumas, nepaisant automobilio dydžio. Patogi sėdynė su didele šonine atrama ir daugybe reguliavimo funkcijų, įskaitant juosmens atlošo reguliavimą. Standartinė garso sistema skamba sodriai ir aiškiai. Bet štai ir pirmasis trūkumas, susijęs su garso izoliacija. Iš galo girdėti visa puokštė įvairių garsų sklindančių iš po ratų. Taip yra dėl prastos arkų garso izoliacijos. Papildomai uždėjus garso izoliacijos, kažkiek triukšmas sumažėja. Visa kita garso izoliacija kaip ir normali, bent jau nėra ko skųstis. Ergonomika yra tikrai vykusi. Puikiai įsimenantis valdymo skydelio mygtukų išdėstymas. Lengva navigacija per pagrindines mašinos funkcijas ir parinktis. Reguliavimas ant vairo, Bluetooth, patogus porankis. Vairuotojui viskas labai patogu. Kėbulas. Vienas pirmųjų įspūdžių apie automobilį yra atidarius ir uždarius dureles. Čia viskas padaryta gerai. Nesijaučia, kad gamintojas sutaupė metalo. Durys yra sunkios ir masyvios. Puikiai jaučiasi saugumas, gal vien dėl kokybiško metalo mažiau girdėti triukšmo salone. Išvaizda Vis dar šiuolaikiška, griežtai be jokių nereikalingų detalių . Dizainas yra labai harmoningas. Valdymas. Vairas nėra minkštas kaip vata, bet atvirkščiai yra gana kietas, aštrus ir informatyvus. Pakaba yra vidutiniškai minkšta, bet gerai surinkta ir sureguliuota. Dėl šios priežasties automobilis yra nuspėjamas ir lengvai valdoma posūkiuose. Išskirtinai stabilus ant trasos. Norint padaryti, kad automobilis slystų, reikia labai gerai pasistengti. Stabilumo sistemos tiesiog neleidžia slysti. Stabdžiai yra maloniai nustebinantys - labai veiksmingi ir tuo pačiu metu gana švelnūs. Dinamika Kaip tokios masės ir su tokiu varikliu įsibėgėjimo charakteristikos yra vienos geriausių. Su šiuo automobiliu aplenkti kitą nereikia įdėti daug pastangų ar suabejoti, manevruoti taip pat labai patogu. Su dviejų litrų varikliu arba 1,6, važiuos irgi, bet ne taip patikimai, kaip su šiuo varikliu. Aptarnavimas. Techninio aptarnavimo išlaidos yra pakankamai adekvačios. Techninio aptarnavimo intervalas kas 15 000 km. manau yra pakankamas, tačiau jei norite dažniau keisti tepalus ir filtrus, tai nieko blogo. Atsarginių detalių rasti ir nusipirkti tikrai nėra problema. Apibendrinimas. Automobilis yra puikiai surinktas. Visos jo savybės yra tikrai geros. Vairuoti labai malonu ir patogu
Pilnas atsiliepimas...
2019-02-21
1.8L 92kw Titanium 2010m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, gražus, dinamiškas, gera garso sistema, sildomos sedynes, SILDOMAS PRIEKINIS STIKLAS ir dauk kitų pliusų.
didelių minusų nepastebėjau
Pravaževiau 30k, be jokių problemų. Detalių kaina tikrai prieinama, nesudėtingas remontas. Kolkas nieko, tik filtrai tepalai
Pilnas atsiliepimas...
2019-02-21
Patogus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, stilingas, patvarus
nepastebejau
Patogus ilgose kelionės, talpus, į bagažinę sudedame du vežimėlius vienas iš jų dvivietis. Tai pat ganėtinai puikiai telpa 3 auto kedutės gale Tik eksplotaciniai darbai
Pilnas atsiliepimas...
2019-02-21
Geras auto :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, minkstas, kokybiskas salonas, gera audio
Sunku užkurti pakeitus kuro filtra, bet tam isvengti istaciau prie variklio pompyte su galiniu vostuvu užpumpavimui
Geras automobilis, be einamujų remonto darbu tvarkiau tik starteri per 3 metus :) Patogus, minkstas, gera audio aparatura, manevringas ;) Geras automobilis, be einamujų remonto darbu tvarkiau tik starteri per 3 metus Apžiūrėti dėl rudžiu :)
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-15
Ford Mondeo 2007 m,103kw dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vienas didelis pliusas
Nera
Važineju metus,pravaziuota 18000 km.Pirktas parveztas is Italijos su 240000 rida.Puikus automobilis visom prasmem,per metus laiko visiskai nieko netaisiau.Niekas niekur nebarška,nebilda.Trauka tikrai gera,komfortas puikus.Patiko start/stop sistema,dabar keista butu uzvesti automobili rakteliu.Komplektacijoje didele multimedija su lieciamu ekranu,su navigacijos ir klimato kontroles valdymu.Tiesa Lietuvos zemelapiu butent siai navigacijai rasti be šansu,tai kam tai aktualu is karto perspeju.Šiaip nors automobikis 2007 metu,jame praktiškai visi šiuolaikinio automobilio privalumai.Kol kas tai pirmas automobilis,kuriam per metus tik pakeiciau tepalus ir pyliau kura.
Pilnas atsiliepimas...
Vardis Pavardis | 2018-10-03
Ford Mondeo Sport 2010
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis vaziojantis pliusas
garsas uzdarant duris
Jei saziningai pries pirkdamas si automobili labai dvejojau, nes fordas niekada nekile pasitikejimo ir ypac senesni modeliai turejo daug problemu, ko negaliu pasakyt apie MK4.Po isigyjimo praejus 2 savaitem masina pradejo neuzsivesti, starteris suka, bet nesiveda, keleta meistru ziurejo nieko nerado, vieni net sav garaze masina pralaike ir nesutaise.,jau galvojau isigyjau problema, bet pasirodo pas si modeli uzrudyja laidai i kuro siurbli, nes kazkur ten prisirenka purvo, reikejo imti benzo baka ir ta problema isprende per pora valandu. Dabar jau 3 metai kai turiu ja pravaziavau 50000km ir keiciau tik kaladeles ir tepalus visiskai jokiu problemu, pili benza ir vaziuoji 2.0 benzinas traukia normaliai pilnai uztenka. Masina didele minksta ir labai patogi, garso aparatura fantastiska yra usb, bluetooth, bagazine tikrai didele, be problemu telpa saldytuvai, skalbenkes kai kurie foteliai. Ant kelio stovi puikiai kaip ikalta. Sitas modelis yra vertas daug daugiau nei jis kainuoja siai dienai ir daug geresnis nei panasus konkurentai kaip audi a4 a6 ar vw passat ir tt.. Turbut senesni modeliai sugadino reputacija fordui,kad zmones ziuri i juos atsargiai. Neklausykit nesamoniu,kad ten kas genda ar pan...genda tik 1.8 dyzeliniai ten kazkoks brokas .. Is minusu tik skarbonkes garsas uzdarant duris ir garso izoliacija ne pati geriausia, bet ji geresnenei japoniskuose masinose. Sitas modelis labai tinka seimai arba taxi bizniui Jokio remonto,kaladeles tepalai Nebijokit benzininiu varikliu pilsit tik 1-2 daugiau nei dyzeliui. Atsargiai! neimkit 1.8 dyzelio. Atidziai rinkites pawershift deze. Jei perkat Ecoboost 2.0 benza tikrinkit kompresija buna problemu su ziedais. Good luck
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-03
Mondeo 2011 2.0 EcoBoost 176 kW PowerShift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, galia, malonumas vairuoti, elektra šildomas priekinis stiklas, automobilio kokybė
Pašaliniai garsai šen bei ten,
Su šiuo automobiliu nuvažiavau jau 30000km. Automobilis pirktas naudotas iš oficialios atstovybės, su tikra, Ford duomenų bazėje registruota rida (139000km). Perkant atliko 1 lygio aptarnavimą (variklio tepalai ir viskas, kas su tuo susiję) ir 2 lygio aptarnavimą (automatinės pavarų dėžės tepalų keitimas). Automobiliu labai džiaugiuosi kiekvieną dieną, kai juo tenka važiuoti. Tokio dydžio automobiliui variklis yra puikus - itin dinamiškas, leidžia pasimėgauti greičiu prie bet kurių apsukų. Sakyčiau tokiai galiai pakankamai ekonomiškas. Jokie kondicionieriaus įjungimai ir pan. veiksmai sąnaudų neįtakoja. Automobilis labiausiai džiugina savo salono medžiagų ir surinkimo kokybe - panelės plastikas yra minkštas ir negirgždantis. Durelių apmušalai su kietu plastiku, tačiau taip pat negirgžda ir nekelia jokio papildomo pigumo/prastumo jausmo. Itin patogu - standartiškai esantis priekinis šildomas stiklas, taip pat kuro papildymo sistema be dangtelio. Apsisukimo spindulys, kaip kituose komentaruose paminėta, yra nemažas, tačiau tai ne mini-hečbekas, tad kitaip tikėtis būtų kvaila. Šiaip itin maneveringas, puikiai stovi kelyje. Vairas yra tarp sunkaus ir lengvo, sakyčiau sportiškesnis ir mano pomėgius tenkina, bet ieškantiems itin lengvo vairo manau netiktų. Pakaba taip pat yra sportiška bet tikrai ne per kieta. Sėdynės patogios, per mėnesį su automobiliu padarau vidutiniškai 1200km, teko važiuot vienu važiavimu 600km atstumą, tai tikrai neišvargino. Dviejų sankabų automatinė dėžė su skambiu "PoweShift" pavadinimu taip pat puiki. Pavaras į viršų junginėja nejuntamai, į apačią kartais galima pajausti. Kas gal kiek nuvilia tai salono garso izoliacija. Geresnė nei vidutinė, tačiau tikiesi geriau. Labiausiai pasireiškia važiuojant autostrada >130km/h - girdisi švilpimas. Taip pat smulkūs garsai salone (gali būti tik mano automobilio problema) - pavyzdžiui barškėjo keleivio saulės skydelis. Lengvai sutvarkiau, bet vistiek erzina. Taip pat - jei komplektacijoje yra šaldomas bardačiokas - jis labai girgžda ir sunkiai atsidaro. Kaikuriais atvejais greičių dėžė taip pat paerzina. Tokie atvejai - kai įvyko kažkas "netikėto", pavyzdžiui stabdant link šviesoforo užsidegė žalia ir norisi greičiau vėl važiuoti - truputį užtrunka kol antra sankaba persigalvoja kad pavarą jungtų ne žemyn, o aukštyn. Žiemą ar tiesiog šaltu metu būna nemalonu rytais - iš glušako vamzdžio garai eina kamuoliais (neperdedu). Kai viskas įkaista - nemalonumas dingsta. Per 30000 km keičiau priekinius stabdžių diskus ir kaladėles, priekinius atraminius guolius. Vėliau diskus teko patekinti, tiesinti vieną ratllankį. Pasitaiko atvejų, kai automobilis neužsiveda, t.y. sukant raktelį - jokios reakcijos. Po keleto bandymų susitvarko. Dėja - problemos niekas taip ir nerado iki šiol. Variklis didokas, telpa 5,5l tepalų. Tepalus su filtrais reikia keisti kas 20000km. Iš esmės nei eksploatacija nei remontas nėra brangūs, dalys prieinamomis kainomis. Rinkis iš galingesnių variklių asortimento, pilti kokybišką kurą iš aukšto lygio degalinių, nepraleisti aptarnavimo darbų.
Pilnas atsiliepimas...
 
123

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Ford modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   KaKaKa
   Sport Ka 
  Maži   FiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai   FocusFocusFocusFocus
   FusionFusion 
  Vidutiniai   MondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli   Scorpio   
   Taurus
  Kupė  ProbeProbeCougar  
  MustangMustangMustang
  Puma  
  Kabrioletai    Thunderbird  
   Street Ka  
  Mini krosoveriai     EcoSport
    Puma
  Krosoveriai    EdgeEdge
   KugaKugaKuga
  Dideli krosoveriai    Flex 
  Visureigiai    ExplorerExplorer
  Dideli visureigiai   Excursion  
   ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai    F150F150F150
  Dideli pikapai    Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai     B-MAX 
  Vienatūriai    Focus C-MAXC-MAX
  Dideli vienatūriai   GalaxyGalaxyGalaxy 
  Windstar  
   S-MAXS-MAX
  Sportiniai    GT  GT
  Daugiatiksliai    Tourneo ConnectTransit Connect
    Transit Courier
  Komerciniai   TransitTransitTransit
    Transit Custom
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Automobile-data.com Carmaniac.co.uk