Markės
28 iš 1560
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Stilingas
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
"Ar kokybė atitiks rinkos reikalavimus ir ar pirkėjai tikrai norės visais ratais varomos Alfa?"
Kai kalba pasisuka apie visureigius, nieko šventa nėra. Net Jaguar, Lamborghini ir Aston-Martin pristatė savo pirmuosius visureigius. Prie šios kompanijos prisijungė ir dar vienas naujokas šioje rinkoje - tai Alfa-Romeo Stelvio. Alfa-Romeo kompanija žinoma kaip sportiškų hečbekų ir sedanų gamintoja, šįkart savo laimę išmėgins visureigių rinkoje. Tik ar pavyks pasiekti sėkmės perpildydote prabangių ir neprabangių visureigių rinkoje, ar kokybė atitiks rinkos reikalavimus ir ar pirkėjai tikrai norės visais ratais varomos Alfa? Akivaizdu, kad kompanija neatsisakė įvaizdžio kurto ilgus metus – Stelvio yra sportiškas automobilis, tai pabrėžia tiek agresyvi išvaizda, tiek techniniai sprendimai. Automobilis turi labai panašią priekinę dalį kaip ir neseniai pristatyta sportiška galiniais ratais varoma Giulia. Išlenktos kėbulo linijos suteikia savotiškų “raumenų”, o galinė dalis itin panaši į Porsche Macan modelio, kas neabejotinai ir buvo Alfa-Romeo dizainerių tikslas. Tai svarbu, kadangi Alfa-Romeo Stelvio yra kogero vienintelis visureigis, kuris bus perkamas vien tik dėl išvaizdos. Tiesa, visureigis turi ne tik sportišką išvaizdą, bet ir kitus sportiškiems automobiliams būdingus techninius sprendimus. Priekinėje pakaboje naudojama dviejų skersinių svirčių sistema, gale daugiasvirtė. Stelvio Quadrifoglio modelyje naudojamas 2,9 litro darbinio tūrio benzininis V6 variklis su dviem turbinomis, išvystantis 510 AG galią, kuris buvo gaminamas remiantis „Ferrari“ naudojamomis technologijomis ir patirtimi. Nors šis variklis išvysto didelę galią, dėl elektroninės cilindrų išjungimo sistemos jis gali dirbti itin ekonomiškai. Pirkėjai gali rinktis ir kitą benzininę alternatyvą – 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų variklį su turbina, kuris išvysto 280 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. „Q4“ keturių ratų pavara nuolatos reguliuoja į visus ratus perduodamos variklio jėgos paskirstymą. Įprastose sąlygose visa variklio jėga perduodama į galinius ratus ir Stelvio valdomas kaip galiniais ratais varomas automobilis. Jei sistema užfiksuoja ratų praslydimą, iki 50 proc. variklio jėgos gali būti nukreipiama į priekinę ašį. Kadangi automobilio komponentuose gausiai naudojamas aliuminis, o vairuotojo pozicija yra salyginai žema, Stelvio pasižymi itin žemu svorio centru. Tuo pačiu, visureigis puikiai laikosi užduotos trajektorijos posūkiuose. Kompanija teigia, kad tai vienas geriausiai valdomų visureigių visoje rinkoje. Ir tame tikrai yra tiesios, nors Alfa-Romeo Stelvio prilygti puikiai subalansuotam Porsche Macan ir negali. Tarp trūkumų reikia paminėti kietoką pakabą, kurios minkštumo deja nėra galimybės reguliuoti. Ką jūs manote apie šį automobilį? Parašykite savo nuomonę žemiau esančiame komentarų laukelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
     
Modifikacijų: 7
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio2.9 Bi-Turbo V6 (510 Hp) AWD Automaticgalia
KĖBULAS 2.9 Bi-Turbo V6 (510 Hp) AWD Automatic
Kėbulo tipas Visureigis
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l n/d
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema Tiesioginis įpurškimas
Variklio tipas V formos
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 2891
Cilindrai/vožtuvai 6/24
Galia, AG/KW/aps.per min. 510/380/6500
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 600/2500
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 3.8
Maksimalus greitis, km/h 283
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė Automatinė 8 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4702
Plotis, mm n/d
Aukštis, mm 1681
Svoris/Max svoris, kg 1830
Atstumas tarp ašių, mm 2818
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Double wishbone
Galinė pakaba Independent, spring multi-link with stabilizer
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos n/d
Galinės padangos n/d
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 11.7
Užmiestyje, l/100km 7.5
Vidutinės, l/100km 9
CO2 emisija, g/km 210
Degalų bako talpa, l 64
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    MiTo 
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146  
  Vidutiniai   155156159 
    Giulia
  Dideli 164166  
  Kupė   GTVBrera 
   GT 
  Kabrioletai   SpiderSpider 
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione 
    4C
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai