Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8491)

Daugiau apie automobilį Hyundai Santa Fe
2012 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mindaugas | 2023-07-26
Santa Fe su 2.2d varikliu, automatine dėže ir 4WD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugus geras automobilio valdymas, neblogos degalų sąnaudos, itin geras patikimumas, tvirta pakaba
Išvaizda gali būti ne kiekvieno skoniui, išlaikymo kaina gali būti nemaža jeigu teks remontuoti, nes detalių kainos gana brangios
Automobilį turiu nuo 2019 spalio. Eksploatacijos metu neatlikau jokių neplanuotų remontų tik normalią automobilio priežiūrą - tepalų keitimas, filtrai, trinkelės, kartą stabdžių diskai. Niekada nebuvo jokių mechaninių gedimų, elektronikos gedimų, nemalonaus plastiko girgždėjimo ir pan. Automobilis labai patogus ir ekonomiškas, patrauklios bei neišaukiančios išvaizdos. Mano nuomone tai vienas gražiausių ir stilingiausių automobilių savo klasėje. Labai patiko elektroniniai asistentai – automobilis gali pats parkuotis, esant galimybei automatiškai įjungia tolimąsias šviesas, stabdo prieš kliūtį tiek priekyje, tiek gale. Labai patogu parkuotis su 360 laipsnių kameromis – puiki sistema. Gana minkšta pakaba, erdvus interjeras ir talpi bagažinė. Valdant Santa Fe, nesijaučia kad vairuotum didelį visureigį. Labai neblogas apsisukimo spindulys. Kas dar nudžiugino – šildomos galinės sėdynės ir šildomas vairas yra tikrai ne bet kurioje konfigūracijoje.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda 3
2013 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
Joana | 2023-07-25
Mazda 3 hečbekas Skyactiv-X 180 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilio valdymas ir stabilumas yra geras
Nepatikimas, trūksta galios, ekonomiškumas yra tik vidutinis, galinė dalis yra labai klaustrofobiška
Šis naujas automobilis pasirodė esąs nepatikimiausias kokį tik kada nors turėjau, su nuolat pasikartojančiais akumuliatoriaus, starterio gedimais. Per keturias savaites įvyko trys nemalonumai dėl akumuliatoriaus problemų. Servise nepavyko diagnozuoti, kodėl išsikrauna akumuliatorius po kelių dienų, nors automobilis būna nenaudojamas. Variklis taip pat yra nusivylimas, nes automobiliui aiškiai trūksta galios, o atsakas į gazo paspaudimą yra keistas. Akceleratoriaus atsakas atrodo lėtas, variklis skamba per garsiai, greitėjant yra daug uždelsimo ir tiesą pasakius baisia trūksta galios. Nesijaučia kaip automobilis su 180 AG ir galintis pasiekti 100 km/h per maždaug 8 sek. Ekonomiškumas yra tik vidutinis, nepaisant pažadų būti klasės lyderiu dėl naujos Skyactiv X technologijos. Automobilio valdymas ir stabilumas yra geras, tačiau bendrai jausmas už vairo yra nekoks dėl silpno variklio. Saugos sistemų įspėjimai būna labai įkyrūs, pavyzdžiui važiuojant žiedinėmis sankryžomis. Juostos palaikymo sistema tiesiog erzina. Beraktė įėjimo sistema veikia nenuosekliai, todėl reikia užrakinti rankiniu būdu. Vairuotojo sėdynės oda panašu pradeda nusidėvėti nuvažiavus vos 10000 km, o aš esu gana liekna. Nerekomenduočiau šio automobilio jei planuojate reguliariai vežti žmones ant galinės sėdynės, nes galinė dalis yra labai klaustrofobiška net su bordo spalvos salonu - dėl mažų galinių langų ir be reikalo gamykliškai tonuotų. Dėl šių patikimumo problemų ir nuviliančio variklio-pavarų dėžės darbo negaliu rekomenduoti šio automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Citroen Xsara
2000 - 2006
Vidutinis automobilio įvertinimas
Romualdas | 2023-07-23
Citroen xsara 2003m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus darbinis arkliukas
Mažai komforto
Turėjau šį auto apie 8 metus,ir galiu pasakyti,kad tai visai geras darbinis arkliukas.Varyklis 2.0 HDI,tai tikrai neužmušamas.Mano darbas buvo susijęs su pastoviu važiavimu,tai su juo prasukau virš 400tūk.km.ir jokių problėmų nekėlė.IŠ RIMTESNIŲ REMONTŲ-TAI GALINIS TILTAS IR VAIRO KALONĖLĖ.Šiaip kaip ir visiems auto tik einamieji remontai.Pardaviau tik dėl to,kad gavau valdišką auto. Tikrinti galinę pakabą.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Forester
2012 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
Romas | 2023-07-22
Užtikrintas automobilis, 2.5 L, CVT dėžė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika gera, puiki pavarų dėžė, patikimas valdymas, tikras visureigis, saugumo jausmas, apskritai patikimas kokybiškai sukonstruotas automobilis
Garso izoliacija prasta, interjero ir išorės dizainas šiaip sau, komfortas nėra itin geras
Auto gerai pagamintas - variklio dėžės darbas ir tarpusavio ryšys tiesiog malonumas. Nuo žemų sūkių trauka labai žvali. Galiu tik įsivaizduoti kaip traukia turbo versija. Matomumas iš salono puikus. Prošvaisa leidžia nukeliauti toli nuo kelių jei jums prireiks išvykus į žvejybą ar norint pagrybauti. Pas mane maksimali komplektacija, automobilis parkeliavęs iš JAV – pasukami lęšiai ir adaptyvus kruizas pasiteisino su kaupu. Valdymas labai geras – posūkiuose automobilis stipriai nesvyruoja, net sakyčiau labai mažai kaip automobiliui su tokiu aukštu svorio centru. Aklųjų zonų sekimas ne idealus – man kiek per maži indikatoriai veidrodėliuose. Penktos kartos Foresteryje jie buvo daug geresni. Per trumpas priekinės sėdynės atlošas, bent jau jausmas toks. Didelio komforto iš šio automobilio nesitikėkite – tai labiau visureigis nei krosoveris. Garso izoliacija ... žinoma nekokia, šitą visi žino. Kas dėl automobilio dizaino, tai jis vertinamas prieštaringai. Man jis irgi neypatingas, tačiau man svarbiau kitos automobilio savybės. Tikriausiai tokia yra šio modelio išskirtinė ypatybė. Užtai virš galvos yra vietos sočiai, galite važiuoti su skrybėle :) Galinės sėdynės atlošas keičia pasvirimo kampą - super! Ekonomiškumas pakenčiamas – mieste 11.5-12. litro, užmiestyje 6-8 litro. Vidutiniškai gaunasi kažkur 10 litro. Kas dėl pravažumo, tai po purvo brastas nevažinėjau, bet šlapio sniego, slidžių provežų automobilis nejaučia. Tikrai suteikia vairuotojui gerą pasitikėjimo jausmą. Žodžiu automobiliui duočiau 8 iš 10 balų.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Land Rover Range Rover
2022 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
RR | 2023-07-21
Range Rover Vogue 4.4d su 340 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Salono kokybė, garso izoliacija, visapusiškas komfortas, tikras visureigis, valdymas pagirtinas, dinamika puiki, interjero dizainas geriausias tarp visų konkurentų
Kaina, silpni stabdžiai
Pirktas naujas 2019 metais, rida 55 tūkstančių. Privalumai: išvaizda pribloškianti, stilinga ypač juodos spalvos ir su 22 colių ratlankiais. Salonas geresnis nei bet kurio iš konkurentų. Na, išskyrus Bentley Bentyaga ir Rolls-Rolls Cullinan. Salono oda itin gerai išdirbta, labai švelni. Interjero dizainas yra puikus dviejų spalvos tonų. Priekinės sėdynės yra labai patogios - kaip fotelis namie. Masažo funkcija veikia gerai. Multimedija tapo akivaizdžiai geresnė nei iki faceliftinio modelio. Pakaba minkšta, esant dideliam greičiui aktyvūs amortizatoriai susipaudžia, automobilis pažemėja ir tampa stabilesnis, posūkius praeina be didesnio pasvyrimo, tikrai stabiliai kaip tokios masės automobiliui. Tik važiuojant per smulkius nelygumus pakaba veikia kietokai ir jaučiasi pakabos drebėjimas. Garso aparatūra gera, automobilis viso turi 29 garsiakalbius! LED priekiniai žibintai šviečia gerai. Variklis. 4,4 dyzelinis 340 AG galia, nuo 0-100 km/h startuoja per 7,0 sekundes. Pats keletą kartų pasitestavau, panašu taip ir yra. Nuo 100 iki 200 km/h per 23 sekundes. Maksimalus greitis 227 km/h. Patikrinta. Dėl 2700 kg svorio ir galios dinamika yra gana gera. Įdomu tai, kad variklio traukos pojūtis iki 100 ir iki 200 km/h yra toks pats. Variklis neišsikvėpia važiuojant dideliu greičiu, visada traukia labai tolygiai. Pravažumas geras. Patikimumas? Daug kas pažymi Range Rover prastą kokybę, bet aš be didelių gedimų nuvažiavau 55 tūkstančius. Iš minusų: reagavimas į gazo pedalą per lėtas. Tai ypač erzina, kai judate kamščiuose. Stabdžiai šiaip sau. Bandžiau staigiai stabdyti važiuojant 200 km/h, lėtėja gana silpnai. Toks įspūdis, taip suderinta specialiai, nes patys stabdžiai dideli – 6 stūmoklių Brembo 380 mm diametro. Jie tikrai gali stabdyti efektyviau.
Pilnas atsiliepimas...
migle | 2023-07-19
BMW 2 216d 2016 85kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, ekonomiškas, gera pakaba, komfortiškas ilgose kelionėse
silpni varikliai, garso izoliacija galetų būti geresnė
Patogus ir mažas automobilis su pakankamai talpia bagažine. 85kw variklis važiuoja visai smagiai, labai ekonomiškas, važiuojant miršriai sąnaudos 5l. Kiek trūksta menevringumo, ypač posūkiuose, aštraus kampo paimti neįmanoma, mašina sukant daro pakankamai didelį kampą, kas ypač jaučiasi pvz įsukant į parkingą. Gera galinio vaizdo kamera, pakankamai gera standartinė garso aparatūra, izoliacija vidutinė, bet jaučiasi, kad BMW ne koks Volkswagen. Visumoje smagus auto. Jeigu pirksite dyzelį su +200k rida pasidomėkite ar keista grandinė, nes jos keitimas brangus, o ir pačią grandinę rasti nėra lengva, nes yra modifikacijų.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW X3
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
X3 pavairuotojas | 2023-07-18
BMW X3 G01 privalumai ir trūkumai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumo įranga, dinamika, legendinis BMW valdymas, patrauklus bet nerėkiantis dizainas, degalų sąnaudos, gera garso izoliacija, komfortas ir interjero dizainas, sklandi pavarų dėžė, neblogas pravažumas
Priežiūros išlaidos nemažos ir aplamai nupirkimo kaina, nedidelė bagažinė
Žmonos mašina, bet pats karts nuo karto su ja važinėju. Moterims toks automobilis tinka idealiai - komfortas, prestižas, valdymas, dinamika, aukšta sėdėjimo pozicija, salone viskas po ranka. Salonas beje gana didelis, bet ne milžiniškas, gražus interjero apšvietimas. Visų varančiųjų ratų pavara veikia daug geriau nei panašaus dydžio japoniškuose ir korėjietiškuose automobiliuose. Atsižvelgiant į automobilio galią, degalų suvartojimas sakyčiau yra vidutinis. Per trejus važinėjimo metus niekas nesugedo. Minusas tik periodinės techninės priežiūros kaina. Nieko nepadarysi už malonumą ir šiaip pagirtiną BMW patikimumą reikia mokėti. Labai pažangi pavarų dėžė su Sport, Comfort, Ecopro, 12 colių LCD ekranas su navigacija, automatinis automobilio parkavimas, trijų zonų klimato valdymas ir t.t. Labai pažangūs priekiniai šviesos diodų žibintai - puikiai seka pasukimus vairu, automatiniame režime šviečia itin plačiai, bet nukreipia spindulius kai atvažiuoja automobilis iš priekio – labai patogu. Perkant iš salono kaina buvo tokia pati kaip ir Lexus NX, manau X3 yra tikrai pranašesnis už japonišką konkurentą.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan Qashqai
2013 - 2021
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vidas | 2023-07-16
Geras kelioninis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, geras valdymas, nebloga garso izoliacija, nuosekli pavarų dėžė
Kol kas dideliu minusu nematau
Pirkau perpardavimui beveik idealios bukles, bet automobilis taip patiko, kad pasilikau. Pats uzsiimu automobiliais, perku parduodu, bet sis labai patiko, zmonai taip pat. Teko pavazineti prie juros periodiskai su seima, tai po tokiu vidutinio dydzio kelioniu ispudziai tik patys geriausi. Labai patogus, erdvus ir talpus kelionems automobilis. Pasilikes, pridejau prie automobilio siek tiek ranku: nupoliravau, uzdejau antikorozine danga, padariau suvedima ir isbalansavau visus ratus, padengiau apsaugine plevele visus zibintus, pakeiciau priekines stabdziu trinkeles. Kas labai patiko tai pakaba - vidutiniskai minksta, vidutiniskai sudetinga, atrodo tvirtai surinkta. Patikimas 2 litru benzininis variklis sujungtas su bepakopiu variatoriumi CVT, todėl automobilio elgesys yra labai nuoseklus, be trukciojimu, sukimo momentas neblogas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus CT
2010 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
Paulius | 2023-07-13
Lexus CT200h
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pažymėti
Pažymėti
Paėmėm iš US, daužtas į keleivio pusės šoną/galą. Apskirtai automobilis smagus kol važinėjama po miestą. Nedidelis, telpa visur, manevringas. Pasistengus galima tilpti į 5 litrus. Kokybė jaučiasi geresnė už Toyotą, bet vistiek skarbonkė. Eksploatacija nėra kosminė, bet jei nori kokybiškų detalių - pamokėti reikia. Deja visi velniai išlenda važiuojant autostrada: važiuojant ~100km jau nebeįmanoma susišnekėti salone ir tas užesys nuo greičių dežės greitai pradeda griaužti galvą. Važiuojant 130, sąnaudos kyla iki ~7,3 kas nėra daug. Bet automobilis nėra skirtas greitkeliams, o išskirtinai miesto automobilis. Žmonai patinka, aš antrą kartą nepirkčiau.
Pilnas atsiliepimas...
jk | 2023-07-13
Ekonomiškas AMG? 53 AMG coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklio galia fantastiška, AMG stilius kėbulo ir interjeri detalėse, sportiškos patogios sėdynės, AMG charizma, nepavedęs patikimumas ir degalų sąnaudos
Brangus
E klasės AMG E53 su kupė kėbulu. Automobilį turime šiek tiek daugiau nei pusę metų. E53 pavadinimas manau pasako viską. Ištiesų AMG versija nieko bendro su įprastu E kupė neturi. Tai iš esmės kitokie automobiliai. AMG turi daug įdomių sportinių režimų, iškirtinis duslintuvo riaumojimas ir žinoma tikram sportiniui automobiliui artimesnė dinamika. Be to, automobilis gali būti geras kompromisinis variantas – gali būti supersportiškas automobilis kai norisi, gali būti ramus kruizeris. Jei neturite intereso vaikytis sekundžių ir visokių kelių erelių, tai pamatysit kad su šiuo AMG galima ir pataupyti. Tai man buvo tikras atradimas. Paprastai automobilis iki 100 km/h įsibėgėjantis per 4 sekundes nebūna nei ekonomiškas nei pigus važinėti. Bet šis AMG yra “mild hybrid”, todėl automobilis kartais leidžia visai nenaudojant kuro, na beveik. Tarkim išvažiuoji į trasą, matai kad su likusiu kuru galima įveikti 240 km, o tu pravažiuoji tuos 240 km ir dar plius įveiki kokius 60 km. Žodžiu ekonominiu požiūriu automobilis beveik visada nustebina geraja prasme. Rekomenduoju visiems, kurie nenori pernelyg išsiskirti gatvėje, bet nori prie šviesoforo startuoti pirmi jeigu to užsimanys, o degalinėse lankytis rečiau nei buvo planuojama.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus NX
2014 - 2021
Vidutinis automobilio įvertinimas
Eglė | 2023-07-12
Puikus automobilis mamai su vaikais
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, patikimumas, konstrukcijos kokybė, komfortas, dizainas, beveik tikras visureigis, patikima pakaba, sklandžiai veikianti greičių dėžė, degalų sąnaudos
Triukšmo izoliacija, valdymas neprilygs BMW konkurentams
Būdama automobilio savininkė galiu pasakyti, kad automobilis puikus. Kokybė, patikimumas - jokių klausimų. Viduje labai patogu, ypač gale sėdintiems keleiviams, kadangi daugelis vidutinio dydžio visureigių suteikia vietos ne tik priekiniams, bet ir galiniams keleiviams. Kyla klausimas tik dėl Lexus valdymo, bet ir tai tik lyginant su BMW. Kelyje, palyginti su vokiečiu, NX labiau "plaukioja". Apskritai per 4 metus automobiliui didelių priekaištų nebuvo. Žmonės rašo apie siaurą bagažinės angą, bet niekada nepajutau tokių nepatogumų. Ko tik mes jame nevežiojome - nuo lovelių, dviračių ir pan. Automobilyje telpa viskas ir dar daugiau nei tikiesi pažiūrėjęs į NX išorę. Patariu automobilį prižiūrėti tik autorizuotame servise. Niekada neturėjau problemų servise, jokių klausimų ar nesusipratimų nekilo. Nieko brangesnio neremontavau, nekeičiau, išskyrus eksploatacines medžiagas (tepalus, stabdžių trinkeles ir pan.).
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Tiguan
2007 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tiguan | 2023-07-11
2.0 L automatas 4WD - tvirtas, dinamiškas ir patikimas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera turbo variklio dinamika, patikimumas, geras valdymas, gana tvirta pakaba
Surinkimo kokybė nėra pati geriausia, lengvai apsidaužo dažai ant kapoto
Tai mano antrasis Tiguanas, kuris Vilniaus mieste patenkina mano poreikius visu 100% . Dinamiškas, manevringas, patikima pakaba, variklis ir pavarų dėže. Neklausykite “sofos ekspertų”, imkite 2 litrų variklį su turbina ir su visų varančiųjų ratų pavara ir važiuosite su tikru malonumu. 250-300 tūkstančių km su normalia alyva pravažiuosite be jokių problemų - tokiam automobiliui yra visiškai normali rida. Taip, bagažinė nedidukė, bet nuleidus galines sėdynes pavešite ir šaldytuvą (patikrinta praktikoje). Nemaža prošvaisa ir keturių ratų pavara (nors ir Haldex) žiemą padės tiek mieste, ir dar labiau užmiestyje.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Infiniti QX60
2013 - 2020
Vidutinis automobilio įvertinimas
LN | 2023-07-10
Puikus ir išskirtinis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, komfortas, konstrukcijos ir surinkimo kokybė, salono erdvumas
Kaina
Puikus automobilis mieste ir ypač kelionėms! Labai kokybiškas vidus, puiki odos kokybė. Patariu tiesiog sėsti už šio automobilio vairo ir patiems pasibandyti. Patariu šviesų saloną, jis daug geriau atrodo nei juodas. Gali būti klausimų dėl kėbulo, ant bagažinės dangčio pas mane jau yra rūdelių. Bet jei tai pastebėsi gana anksti, tai sutvarkyti nebus didelė problema. Jei renkatės iš šios kainų kategorijos, tai šis automobilis gali pasigirti itin gera standartine įranga. Bene geriausias dalykas yra trečia sėdynių eilė. Sumontavę stogo bagažinę, galite saugiai leistis į ilgą kelionę su didele kompanija. Automobilis užtikrintai laiko, nesijaučia toks didelis koks ištiesų yra. Ekranai galvos atramose neleidžia nuobodžiauti gale sėdintiems, garsas iš originalių garsiakalbių yra nuostabus. Automobilis skirtas keliauti ir mėgautis kompanija.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Grand Scenic
2016 - 2022
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vaidas | 2023-07-08
Geriausias savo klasėje!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, valdymas, priežiūros kaina, kuro sąnaudos, komfortiška pakaba, triukšmo izoliacija, geras komfortas, salono talpa, multimedija gera, matmenys idealūs miestui ir žinoma gera kaina ir talpi bagažinė
Dinamika nenustebins, surinkimo kokybė ne vokiškame lygyje
Su Renault Grand Scenic IV susipažinau prieš porą metų. Buvo galimybė jį įsigyti už gerą kainą, nes buvo nestipriai daužtas keleivio pusės sparnas ir šiek tiek durelės. Pirmiausia - labai patikimas ir talpus automobilis, mnkštas ir patogus. Nuostabus 1,5 litro tūrio K9K variklis su itin mažos dyzelino sąnaudom, daugiausia 6,2 litro 100 km mieste su vidutinišku tempu. K9K yra vienas patikimiausių ir lengviausiai remontuojamų dyzelinių variklių pasaulyje. Žodžiu, automobilio priežiūros išlaidos neerzina. Mazgai tinka nuo daugelio kitų „Renault“ modelių komponentų ir mazgų. Žinoma, su šiuo varikliu automobilio nepavaikiosi, tačiau mieste automobilių sraute jis elgiasi oriai ir galios nepritrūksta. Trasoje plaukia kaip laivas. Pas mane Bose komplektacija – fantastiškas dalykas ! Muzikos kokybė superinė, žemų dažnių garsiakalbis gerai subalansuotas, nėra daug nereikalingo triukšmo prie didesnio garso. Viduje daug vietos daiktų laikymui - nuostabu. Iš smulkių minusų galiu pastebėti keistą surinkimo kokybę. Kai kurios detalės pvz. posparniai, buferis ar durys nesusieina taip sklandžiai kaip norėtų kai kurie perfekcionistai. Bet man tai netrukdo. Nors kai kurie žmonės įsitikinę, kad tarpeliai yra dėl avarijos ir prasto remonto, bet man tiesą sakant tie tarpeliai labai netrukdo. LED žibintai taip pat yra didelis pliusas. Beje, mano automobilyje BOSE įranga ir žibintai reguliuojasi automatiškai. Pavarų dėžė robotas 7 greičių EDC DW5 (Getrag 7DCT300) veikia 5 režimais, mieste galima persijungti į „sportinį“ režimą, tada jau galima važiuoti kiek smagiau. Pavarų dėžė ne stebuklai, bet iš esmės priprantama ir galima važiuoti lanbai sklandžiai. Rekomenduoju šį Renault. Ir dar maža pastaba norintiems įsigyti – neapgaudinėkite savę, 4 metų senumo automobilio rida iš Europos NEGALI būti mažesnė nei 140 tūkstančių Jei rašo mažiau, greičiausiai yra atsukta. Beje, šiam varikliui net 350k km yra ne problema. Tiek purkštukai, tiek aukšto slėgio kuro siurbliai sėkmingai tarnauja ne mažiau nei 500k km. Taip, robotizuotoje dėžėje tepalus reikėtų keisti kas 90k km. Originalios Renault alyvos numeris yra 7711945827.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Focus
2010 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
Rita | 2023-07-07
Neįvertintas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, geras valdymas, saugumo įranga, patikimumas neblogas
Bagažinė kiek per maža
Geras automobilis už nedidelius pinigus. Greitas, dinamiškas, patikimas, dėmesio vertas Duratec variklis. Parktronikai, pastovaus greičio palaikymo sistema. Vienintelis minusas yra pavarų dėžė, tačiau ji atlaikė visus 130 tūkstančių kilometrų, vėliau teko keisti. Buvo smulkmenų - keitėm variklio pagalvę, starterį ir žinoma reikėjo padirbėti prie pakabos. Bendrai automobilio priežiūra nėra brangi, o nupirkti irgi nebrangu – jei automobilį lyginsite jo kainų kategorijoje, geresnio tiesiog nerasite. Automobilį pirkau prieš 3 metus su 85.000 rida. Automobilis buvo parduotas tiesiog dėl to, kad ieškojome naujesnio, aukštesnės klasės automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Fabia
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vytautas | 2023-07-05
Škoda Fabia 2001m 1.9 TDI 74KW combi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos kuro sąnaudos,pigus išlaikymas.
Prasta garso izoliacija,korozija.
Nustebines gerąją prasme automobilis.Variklis vertas pagyrų tiek kuro sąnaudoms tiek dinamiškumu.Bagažine kaip tokios klasės automobilio didžiulę,gal norėtųsi geresnės garso izoliacijos.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi Q3
2011 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
Linas | 2023-07-04
Audi Q3 apžvalga
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, solidi garso izoliacija, salono apdailos detalių surinkimo kokybė, geros priežiūros išlaidos
Valdymas ant provėžų, sėdynės be elektrinio reguliavimo ir ne pačios patogiausios - jos galėtų būti geresnės
Per 5 metus važnėjimo su šiuo automobiliu, investicijos tik į tech. apžiūras ir besidėvinčių detalių keitimą. Tikrai prieinamos serviso ir detalių kainos. Tylus, patogus automobilis. Išoriškai gražus ir erdvus viduje. Jei nesieki lenktyniauti prie sankryžų, tai benzinas puikiai tinka. Puikiai tinka mieste ir užmiestyje, į sodą nuveš net ir žiemą per pusnis. Jokių rūpesčių, jokio vargo. Kainos/kokybės santykis 100%. Vienintelis dalykas - ne itin patogios sėdynės. Duočiuau 4,5 iš 5 balų sakyčiau. Ir ši nedidelė Audi ne itin užtikrintai elgiasi ant nelygaus kelio ir paplaukioja ant kelio su išvažinėtom provėžom. Staigiai stabdant greitkelyje gana lengvai slysta galinė dalis. Todėl turite vairuoti labai atsargiai, ypač prie didelio greičio. Manau, kad Q3 su visais varomais ratais tokių problemų nekiltų. Prieš tai tomis pačiomis krypotimis ir keliais važinejau su VW Polo, tai galiu pasakyti šis elgėsi kiek užtikrinčiau. Bet aš čia jau tikrai kabinėjuosi prie smulkmenų, jei nekreipoti į tai dėmesio, tai automobilis vertas dešimtuko.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Espace
2015 - 2023
Vidutinis automobilio įvertinimas
Sviestinis Kruasanas | 2023-07-03
Laivas ant ratų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visus surašiau
Visus surašiau
Pribrendus laikui keisti automobilį prasidėjo didysis galvos skausmas - už kiek ir kokį? Biudžetas, kaip visad, ribotas, todėl apie naujo automobilio pirkimą nebuvo nė kalbos. Norėjosi patogaus ir erdvaus, bet ne visureigio. Pradėjau žiūrėti vienatūrius. Ir tapau asilu, kaušu, bepročiu tiems, kuriems prancūziška technika yra tarsi neištikima žmona - išduoda bet kur ir bet kada tik pasitaikius progai. Nusipirkau Espace 5. Tačiau man tai buvo vienas geriausių sprendimų. Daug nesiplėsiu, rašau truputį info, pliusus ir minusus. Pirkau auto penkerių metų, 168.000km rida, be avarijų ir kitų katastrofų. Viskas tikrinta tikrai ne carvertical????. 1.6 dci, 160ag, automatine greičių dėže. Odinis salonas, pusiau panoraminis stogas, full led Pure vision žibintai, 19 colių ratai, priek. sėdynės su masažu, projekcinis ekranas. Masažas panaudotas vieną kartą iš smalsumo. Tai labiau panašu į nugriuvimą koridoje, kai jau ima trypti buliaus kanopos. Projekcinį ekraną išjungiau, nes puikiai tinka ir įprasti parodymai tradicinėj vietoj. Taigi, pliusai: Aukšta prošvaisa, miesto bordiūrai nebaisūs. Patogios sėdynės (gale nelabai). Vietos tikrai labai daug visiems keleiviams (mano variantas su penkiomis sėdimomis vietomis). Su automobiliu ne važiuoji, o plauki, gera garso izoliacija, ekonomiška (gan agresyviai vairuojant mišrios sąnaudos 6.6litro dyzelino pusmečio intervale). Ar pakanka dinamikos? Norėtųsi daugiau. Bet galios visada norisi dar ir dar! Nepamirškim, kad tai šeimos automobilis. Aplenkti galios pakanka, o į gatvės lenktynes nesiveliu. Gan juokingai ir atrodytų???? Teko ne Lietuvoje važiuoti 180km/h nemenką atstumą - tikras kelių laivas. Man pliusas, kad automobilis gražus. Sutikite, gražų vienatūrį rasti sunku. Nors vienatūriu Espace 5 pavadinti jau ir sunkoka. Dar pliusų - full led žibintai nerealūs. Nebloga garso aparatūra. Milžiniška bagažinė, lygus dugnas atlenkus galines sėdynes (atsilenkia paspaudus mygtuką visos iškart arba tik tos, kurias reikia atversti). Automobilis nedomina smulkių vagišių, nebrangus kasko. O dabar apie minusus. Skaudžiai susirenka nedideles gatvių duobes, 19" ratai žemo profilio padangomis daro savo. Puodeliams laikyti skirta vieta yra sugalvoto vynelio įmaukusio prancūzo - labai nepatogi vieta, tai naudojama tik pasidėti smulkmenoms, kurios po to dažniausiai keliauja į šiukšlinę. Daugiau minusų "renūškėje" neradau. Man tai idealus automobilis. Per metus nuvažiavau apie 28.000 km, gedimo nebuvo nė vieno. Pakeičiau tepalus du kartus ir tai viskas. Mano plojimai Espace???? Pamiršau pasakyti - tai labai saugus automobilis. Tai svarbiausia ir turėtų būti pirmoje pliusų vietoje.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mini Cooper-One
2006 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
LM | 2023-07-02
Mažas sportinis automobilis – MINI Cooper S su 1.6 varikliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, valdymas, išvaizda ir išskirtinumas
Patikimumas, priežiūros išlaidos
Labai įdomus automobilis jei ieškote maksimaliai gerai valdomo automobilio. Turėjau daug įvairių mašinų, bet miestui skirtas MINI yra pats agresyviausias kokį turėjau :) Dėl ko? Jame iš esmės sėdi automobilio bagažinėje, matomumas super geras, variklio dinamika daugiau nei pakankama, standi pakaba itin sportiška, ratai sumontuoti pačiuose mašinos kraštuose. Jausmas kaip kompiuteriniame žaidime – automobiliu gali nardyti eisme, įsukti į bet kokius posūkius, vairo reakcija yra tiesiog fenomenali. Mažas judesys vairu ir mašina jau suka kur reikia. Reikia tik žiūrėti kad nebūtum palikęs telefono ant panelės, nes tikrai nuskris :) Nors ir senoviška automatinė dėžė, tačiau sportiniu režimu ji neleidžia sūkiams nukristi žemiau 3 tūkstančių, o pavaras jungia gana greitai. Tačiau man tikras atradimas buvo tai, kad trasoje šis automobilis nėra toks blogas kaip galvojau. Iki tikrai didelio greičio automobilis stovi kaip pridera, nešokinėja, jo nemėto po kelią. Dinamika iki 200 km/h labai gera, tada viskas atsiremia į aerodinamiką ir pagreitis baigiasi. Išmetimo garsas yra ant ribos, tačiau man netrukdo, bet jei jis būtų šiek tiek garsesnis tai jau būtų nepatogu. Sąnaudos prie 130-150 greičio yra 8 litrai, o tai mano nuomone yra labai mažai. Silpnoji šios mašinos pusė yra patikimumas. Perkant patariu kišenėje pasilikti šiek tiek pinigų, nes čia daug kas gali sugesti ar sudurniuoti, vienu varikliu neapsiribosite :) Skydelyje net aušinimo skysčio temperatūra nerodoma :) Jei patikimumo problemos jūsų negasdina, tai visiems mėgstantiems greitus miesto automobilius patariu tokį įsigyti. Tiesiog išbandykite.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Citroen C4 Picasso
2013 - 2022
Vidutinis automobilio įvertinimas
Algirdas | 2023-07-01
Patikimas auto.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai visi. Gaila, kad neskraido.
Nėra.
Rinkomės iš Ford S-Max, Pežo 3008, Volkswagen Touran ir Opel Zafira. Pirkom 2019 metais 02 mėn. Citroen C4 Picasso 1,6 88 kw. 120 AG. 2016 m. 06 mėn. su 210000 km. rida. Prancūzų dizaineriai padarė tai dar kartą – sugebėjo Citroen C4 Picasso paversti stilingu ir net sportišku vienatūriu. Pristatytas 2016 metų Ženevos automobilių parodoje, visiškai naujas Citroen C4 Picasso atrodo šviežiai ir gerokai nutolsta nuo kitų tradicinių kompaktiškų vienatūrių dėka idealių proporcijų, agresyvių puikiai suderintų linijų, siaurų statramsčių puikiai integruotų į stogą. Didžiulis panoraminis priekinis stiklas suteikia atvirumo pojūtį. Interjero stilius sukurtas pagal tą patį receptą – neperkrautas smulkiomis detalėmis, aptakių linijų, kurios vientisai tęsiasi nuo durelių link durelių per priekinę panelę, o centre it paveikslas dominuoja didelis 12 col. LCD ekranas. Salonui erdvės suteikia dideli langai. Naudojamos medžiagos kokybiškesnės nei galima buvo tikėtis. Naujas Citroen C4 Picasso išties labiau panašus į paaukštintą hečbeką nei vienatūrį ir pasižymi puikiai išdirbtu praktiškumu bei ekonomiškais varikliais. Sėdynės labai patogios ir komfortiškos, todėl ilgose kelionėse nesijaučia nuovargis. Bučiau, gal to atsiliepimo ir nerašęs, bet suglumino, kad vienas pasisakantysis nerado START-STOP mygtuko kuris matosi visuose nuotraukose iš skelbimu ir randasi šalia vairo prie užvedimo pultelio nišos. Nusipirkus iškart pakeičiau diržus, filtrus. Po metų keičiau stabdžių kaladėles. Prieš perkant,- patikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...11121314151617...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt