Markės
304 iš 1426
Citroen Xsara 2000 - 2006
Citroen Xsara, 2000 - 2006
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.310% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 3
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Citroen Xsara 2000 - 2006Citroen Xsara 2000 - 2006Citroen Xsara 2000 - 2006Citroen Xsara 2000 - 2006Citroen Xsara 2000 - 2006Citroen Xsara 2000 - 2006Citroen Xsara 2000 - 2006Citroen Xsara 2000 - 2006Citroen Xsara 2000 - 2006Citroen Xsara 2000 - 2006
Citroen Xsara yra kompaktiškas šeimos automobilis gaminamas nuo 1997 metų. Kaip jo pirmtakas Citroen ZX, Xsara dalinasi savo platforma su Peugeot 306 modeliu ir buvo gaminamas kaip penkerių durų hečbekas ar penkerių durų universalas. 2000 metais Xsara buvo atnaujintas – automobilis tapo standesnis (taip pagerintas saugumas ir valdymo savybės), gavo naują priekio dizainą su didesniais priekiniais žibintais ir kai kuriuos vidaus pasikeitimus (pvz. naujas vairaratis). Xsara gali pasiūlyti komfortišką, tolygų važiavimą, gerą valdymą, tačiau didžiaja dalimi konkuravo su klasės lyderiais Ford Focus ir VW Golf dėka mažesnės kainos. Pirkėjams neitin patiko senamadiškas Xsara dizainas, todėl 2004 metais buvo pakeistas elegantiško C4 modelio. Būtina paminėti unikalią Xsara sėkmę WRC (World Rally Car) varžybose. Šis modelis (nedaug ką turintis bendro su standartiniu išskyrus panašią išorę) tapo vienas sėkmingiausių automobilių WRC istorijoje. Citroen su fenomenaliu prancūzu Sebastien Loeb priešakyje laimėjo tris vairuotojų čempionų titulus nuo 2004 iki 2006 metų ir tris gamintojo čempionų titulus 2003, 2004, ir 2005 metais. WRC sėkmę perėmė Xsara įpėdinis C4 modelis.
Xsara modelis tapo vienas sėkmingiausių automobilių WRC istorijoje. Citroen su fenomenaliu prancūzu Sebastien Loeb priešakyje laimėjo tris vairuotojų čempionų titulus nuo 2004 iki 2006 metų ir tris gamintojo čempionų titulus 2003, 2004, ir 2005 metais. WRC sėkmę perėmė Xsara įpėdinis C4 modelis.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
2017-08-14
Patikimas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vaziuoja tyliai, labai talpi bagazine, ekonomiska, labai malonus vairavimas, patogi sankaba.
Letai isibegeja, sunkokai jungiasi pavaros, nuozulni priekine panele
Turejau 4metus, per ta laika jokiu rimtu problemu nebuvo, tik pries parduodant jau pradejo gesti vairo kolonele. Vaziuojasi tyliai, minkstai, salonas gana kuklus, taciau labai patogus. Elektronikos visai mazai, taciau nera ir ka taisyti. Kelionese labai pravercia didele, talpi hecbeko bagazine. Nors ir salonas pasitarnavo statant nama, viskas tilpo, net lubu profiliai. Kuro ima nedaug, mazdaug 7l benzino. Prisiminsiu sia masina su nostalgija ir geriausiaus atsiminimais, nepavede jokioje kelioneje.
Pilnas atsiliepimas...
Martynas | 2014-10-11
Citroen xsara 2001 universalas [NE PICASO].
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupumas, patikimas, geras variklis, gera garso izoliacija
Trūksta traukos, Labai mažai komforto smulkmenų, žiemą sunkiau užkurti
Mašina skirta darbui. Jei iš jos tikitės kažko įspūdingo - nesulauksite. Erdvus, patogus sėdėti. Didelis kuro bakas - puiku ilgoms kelionėms. Nedaug kilovatų - kuro sanaudos nedidelės. Bendrai šis automobilis puikus nuolatiniam naudojimui, kai reikia darbo automobilio. Transmisija pastatyta, kad ketvirtas bėgis jungiasi ties 40km/h iš bėdos ir ant 35 pasijungti galima. Pirmyn atgal į darba važiuojant - labai mažai kuro valgo dėl to. Užmiestį dėl mažesnio kuro sąnaudu tenka važiuoti ant 90km/h. Mašiną turėjau 2 metus ir per tą laiką realūs gedimai buvo berods 3, Generatorius nekrovė akumo (tą pastebėjom 2 sav po pirkimo. Matomai tokį jau nusipirkom remontas - 200lt), sugedo ventiliatoriaus daviklis (35lt keitimas). Prakiuro žarna iš aušinimo bako (keičiau pats). Vairuoti patogu yra kur dešinę ranką atremti. Garso izoliacija gera, triušmo iš variklio / lauko nesigirdi, arba negarsiai. Vidus neprabangus tik primityviausi dalykai (trūko labai kondicionieriaus vasarą). Gale sedėti visai patogu nes priekinės sėdynes su išpjauta nugara - yra kur dėti kojas. Visi keileiviai durelėse turi kur įsikibti. Tolimoms kelionėms auto tikrai tinka. Erdvi bagažinė. Viskas išsilanksto ir pasidaro tiesi lova kur žmogus iki ~190cm ūgio gali miegoti ištieses kojas (nakvoti mašinoje teko ne kartą). Iš išorės mašina nėra gražuolė bet ir gėdos nedaro. Jei reikia pigaus ir taupaus automobilio, asmeniškai rekomenduočiau. Pardaviau, nes norėjau didesnės mašinos, ne todėl kad su ja atsirado problemų (visureigio) Kaip dyzelis birbia padoriu garsu. Apskritai yra neužmušamas ir labai patikimas. Gal šitoj mašinoj daug atrodo pigiai (interjeras pvz) bet variklis tai tikrai užslėptas kozeris. Jokių bėdų per 2 metus. Mašina nuvertėja kaip ir visos kitos. Prieš 2 metus kai pirkau mokėjau 3500 (tuo metu jos kainavo 4000-4500) bet buvo balta ir sunkiai parduoti sekėsi savininkui tai nuleido kainą. Po 2 metų pardaviau už 3500 (pats nustebau kad vienu metu labai sukilo visų auto kainos). Čia turbūt vienetinis pavizdys bet 1000-1500lt nuvertėjimas per du metus manau yra didesnis nei vidtunis nuvertėjimas. Patikrink ar nebėga tepalai, pažiūrėk ar pučia karšą orą salone.
Pilnas atsiliepimas...
Zenonas | 2012-11-18
2.0 HDi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nemirtingas variklis, lengvai kuriasi šaltą žiemą, patogios sėdynės
galinė torcioninė pakaba
kompaktiškas auto, ekonomiškas, nežiūrint kad tai prancūziškas auto - iš elektriniu bėdu tik tokios kaip neveikiantis išorės temperatūros daviklis, nusilankstęs laidas tarpduryje, sunkoka pakeisti priekines lemputes labai praktiškas dyzelinis variklis 2,0 HDi, su geru akumuliatoriumi lengvai kuriasi prie minus 25 laipsniu, tokio tikriausiai daugiau nebeturėsiu ateity gerokai nuvertėjantis kaip ir visi prancūzišk autoi, brangus galinio torcioninio tilto remontas pasitikrinti galinę pakabą, o daugiau nieko ypatingo
Pilnas atsiliepimas...
 
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser 
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai