Markės
1633 iš 1912
Subaru Forester, (SJ) 2012 - 2018
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 10
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus pravažumas bekelėje
  • Patikimas
  • Ekonomiškesni varikliai
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Gerai valdomas
  • Triukšmingas variklio ir CVT pavarų dėžės darbas
"Panašu, kad naujojo modelio kūrėjai tikisi išlaikyti jau esamus pirkėjus, bet ne pritraukti naujų"
Subaru Forester visada pasižymėjo tvirtumu, patikimumu, puikiai subalansuota pakaba, efektyvia keturių varomųjų ratų sistema ir patikimais boxer tipo varikliais. Naujas modelis išsaugojo visus šiuos privalumus, tačiau neatsikratė ir senųjų trūkumų – tai blankus dizainas ir neekonomiški varikliai. Panašu, kad naujojo modelio kūrėjai tikisi išlaikyti jau esamus pirkėjus, bet ne pritraukti naujų. Žinoma, automobilis atrodo solidžiai, neabejotinai spinduliuoja tikra Subaru dvasia, kuri pirkėjus traukia kaip magnetas, tačiau sunku būtų išskirti bent vieną dizaino detalę, kuri pradžiugintų naujumu ar šviežumu. Viduje Forester turi interjerą itin panašų į mažesniojo ir pigesnio Subaru XV modelio, kas tikrai negali būti vertinama kaip privalumas. Tačiau bendrai interjero kokybė yra pagirtina. Tikrieji automobilio privalumai atsiskleidžia vertinant pravažumo savybes ir pakabos suderinimą. Visureigis puikiai laikosi užduotos trajektorijos. Prie to prisideda ir nuolatinė visų varomųjų ratų sistema. Tiesa, pakaba yra tikrai standi. Mechaninė pavarų dėžė veikia tiesiog puikiai, tačiau CVT kintamo santykio pavarų dėžė veikia blankiai ir nesuteikia tos galios pojūčio, kurį turi pats variklis. Dyzelinio 2.0 litrų variklio galia siekia 147 AG esant 3600 aps./min bei 350 Nm esant 1600-2400 aps./min. Benzininių variklių mėgėjams yra siūloma ir versija su turbina turinti 240 AG, esant 5600 aps./min. bei 350 Nm esant 2400-3600 aps./min. Pigiausia versija turi benzininį variklį su 150 AG.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 10
Romas | 2023-07-22
Užtikrintas automobilis, 2.5 L, CVT dėžė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika gera, puiki pavarų dėžė, patikimas valdymas, tikras visureigis, saugumo jausmas, apskritai patikimas kokybiškai sukonstruotas automobilis
Garso izoliacija prasta, interjero ir išorės dizainas šiaip sau, komfortas nėra itin geras
Auto gerai pagamintas - variklio dėžės darbas ir tarpusavio ryšys tiesiog malonumas. Nuo žemų sūkių trauka labai žvali. Galiu tik įsivaizduoti kaip traukia turbo versija. Matomumas iš salono puikus. Prošvaisa leidžia nukeliauti toli nuo kelių jei jums prireiks išvykus į žvejybą ar norint pagrybauti. Pas mane maksimali komplektacija, automobilis parkeliavęs iš JAV – pasukami lęšiai ir adaptyvus kruizas pasiteisino su kaupu. Valdymas labai geras – posūkiuose automobilis stipriai nesvyruoja, net sakyčiau labai mažai kaip automobiliui su tokiu aukštu svorio centru. Aklųjų zonų sekimas ne idealus – man kiek per maži indikatoriai veidrodėliuose. Penktos kartos Foresteryje jie buvo daug geresni. Per trumpas priekinės sėdynės atlošas, bent jau jausmas toks. Didelio komforto iš šio automobilio nesitikėkite – tai labiau visureigis nei krosoveris. Garso izoliacija ... žinoma nekokia, šitą visi žino. Kas dėl automobilio dizaino, tai jis vertinamas prieštaringai. Man jis irgi neypatingas, tačiau man svarbiau kitos automobilio savybės. Tikriausiai tokia yra šio modelio išskirtinė ypatybė. Užtai virš galvos yra vietos sočiai, galite važiuoti su skrybėle :) Galinės sėdynės atlošas keičia pasvirimo kampą - super! Ekonomiškumas pakenčiamas – mieste 11.5-12. litro, užmiestyje 6-8 litro. Vidutiniškai gaunasi kažkur 10 litro. Kas dėl pravažumo, tai po purvo brastas nevažinėjau, bet šlapio sniego, slidžių provežų automobilis nejaučia. Tikrai suteikia vairuotojui gerą pasitikėjimo jausmą. Žodžiu automobiliui duočiau 8 iš 10 balų.
Pilnas atsiliepimas...
2021-03-12
2 metai eksploatacijos. 50K km. 2019m. 2.0 Benzinas 150 AG.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug, gerai įrengto, komfortiško, pravažaus ir patikimo automobilio už konkurencingą kainą.
apie pastebėtus trūkumus. 1. Garso izoliacija galėtų būti geresnė tad pardavimo salono rekomenduota pasidaryti antikorozinė sumažino ir triukšmo lygį. 2. standartinė garso aparatūra - teko užsisakyti geresnes koloneles. 3. kai kurių salono medžiagų kokybė
Geras automobilis: erdvus, pravažus, gerai sukomplektuotas ir patikimas. Durys uždengia ir slenksčius tad drabužių neišsitepsite. Dėl didelių langų tin geras matomumas. Maloniai nustebino puikios LED šviesos: tiek artimosios tiek ir tolimos. net esant rūkui, lyginant su kaitrinėmis lemputėmis, matomumas žymiai geresnis tad jautiesi saugiau. Dėl aukštos (22 cm) prošvaisos drąsiai važiuoji miško ar lauko keliukais, taip pat neskauda galvos ar bamperiai nekabins bordiūrų. pakaba yra fantastiška - minkšta, bet puikia laikanti kelią. dėl didelės prošvaisos ir pakabos eigos "gulinčių policininkų" beveik nesijaučia. važiavimas tiek asfaltu, tiek ir bekele yra vienas malonumas. Panašu, kad CTV transmisija sukurta ramiam ir taupiam važiavimui ir tai atsispindi dinamikoje. iki 70 km/h viskas ok ir be bendrame eisme jokių problemų, bet arčiau 100 km/h pagreitis krenta. nors turint "sunkesnę" koją, kompiuteris "pripranta" ir palaiko aukštesnes apsukas bei geresnę dinamiką. nustebino kuro sąnaudos: greitkeliu (100km/h) visa šeima automobilyje - iki 6,5 ltr. tokiu atveju kuro bako visiškai pakanka 750 km. mieste viskas liūdniau - vis tik 4 varomi ir panankamai sunkus automobilis. mano vidurkis (trasa/miestas 65/35) vasarą iki 7,5, žiemą - 8,4. Jei kamščiai - tikėkitės ir 12 ar net 13 ltr. perkant kaina sąlyginai didelė, bet bazinė įranga labai gera ir yra viskas ko reikia. šildomos sėdynes ir vairas yra gėris žiemą. veikia greitai ir užtikrintai. itin daug saugumo sistemų. EyeSight 2 kamerų sistema veikia puikiai ir nekart pagelbėjo, kai priekyje iššoka dviratininkas, užlenda ir staigiai stabdo kitas automobilis. sistema iškart stabdo. juostų ir atstumo palaikymas (iki pilno susitojimo) veikai idealiai tad tolimose kelionėse nepervargsti. pirktas naujas iš salono. pirmus 3 metus arba iki 45K km (1m/15K km) visi aptarnavimai buvo nemokami. esu ramus vairuotojas, tad mano atveju absoliučiai nieko - filtrai, tepalai ir kelios tarpinės pagal gamintojo reglamentą. oficialus servizas dirba puikiai. Subaru yra patikimi automobiliai ir statistiškai savininkai nenori greitai skirtis tad vėlesnis (ne pirmų metų) nuvertėjimas bus ne toks didelis, kaip premium segmento konkurentų. tikrai rekomenduoju. puikus patikimas automobilis mėgstantiems komfortišką pakabą. tiks kam tenka nuvažiuoti nuo asfalto (sodybą, medžioklė, žvejyba) ar mėgsta aukštesnę sėdėjimo poziciją ir gerą matomumą. jei pirksite ne naują - siūlau daryti antikorozinę apsaugą; tuo pačiu pagerins ir garso izoliaciją.
Pilnas atsiliepimas...
2021-01-28
Subaru Forester 2.0 dyzelis Leartronic 2016
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškas, pravažus, ekonomiškas, turi traukos, nebrangus, patikimas.
Garso izoliacija
Turiu metus, pirktas su 155.000 km rida dabar 220.000 km 2016 metų gamybos ir galiu pasakyti, kad tai geras auto, tačiau garso izoliacija nekažką. Pas mane ačiū dievui leartronic, ne CVT. Varikliai geri pas mane stovi 2.0 litrų dyzelinas su 150 AG. Galios pakanka, bekelėje geras pravažumas, tik garso izoliacijos reikia geresnės. Per metus sankaba remotavau už 300 Eur. Tepalus keičiu kas 20.000 km. Interjero kokybė normali, salone vietos nemažai, tik bagažinėje daiktai vartosi. Mieste sąnaudos normalios 7,0 litrai. Tai patikimas Subaru, rekomenduoju.
Pilnas atsiliepimas...
2020-03-21
Subaru Forester 2016m.2,5 benzinas automatas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukštas,4varomi ratai nuolatos,mažas apsisukimo kampas.
Bloga garso izoliacija.
Sveiki.Vairuoju daugiau nei metai.Teko keisti granatos guma.Iš Subaru salono originali 50eu.Daugiau kolkas gedimų nebuvo.Iš pradžių galios užteko,dabar galėtų būti ir daugiau.Bet aplenkti ar norint paspausti pilnai užtenka.Kuro sąnaudos mane pilnai tenkina 8-10l.gražiai važiuojant.jug tai suv.Galetu būti geresnė garso izoliacija.Už vairo sėdint tikrai patogu.
Pilnas atsiliepimas...
2020-03-19
Vykęs modelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kuro sąnaudos, matomumas, trauka
izoliacija, variklio triukšmas
Vairuoju automobiįi metus, iškarto padaryta antikorizinė ir sudėta garso izoliacija, po geros savaitės brc dujos. Apie garso izoliacijos nebuvima žinojau nuo seno, trukšmas nuo dugno girdėjosi važiuojant prastesniu keliu kad ir 30km/h. Susidėjus triukšmai dingo beveik visiškai, atsirado komfortas , kolonėlės dar pažaidus su "slaptais " nustatymais atsigavo irgi, Išskyrus dviejų markių prabangios klasės auto niekur tokios geros izoliacijos neteko sutikti. Prasta izoliacija visų japonų trūkumas, Lexus taip pat . Mačiau kur, kokio storio, medžiaga dėjo, mačiau ir izoliacinės medziagos stori 17-18 m.Forester ( trigubai mažesnis). Šio darbelio kaina nėra didelė ir didelis trūkumas eleminuojamas. Kas patinka- mažas apsisukimo spindulys, matomumas, trauka 0-85 km/h, 0-100 gerai , 50-90 irgi gerai, 120 -150, jau galėtų būti daugiau arklių. Dujų įranga nebrangi, bet be dųjų vartoja ir benziną( kiti pamiršo, kad benzino taip pat reikia užpilti) , šiltu metu apie 0,8 l/100km, o prie -3 +6 važiuojant pagrinde mieste mažais atstumai netgi 3l/100, kone pusė atstumo tuomet nuovažiuojama benzinu. O vasarą dujų net paspaudžiant užmiestyje sunaudoja 10litru, kompiuteris kaip kada sanaudas numažina ant 1litro. Kas šaltesniu metu nepatinka (bet sveika), kad neusušilus varikliui iki 50C temperatūrai apie 4min neatidaroma sklendė ir važiuojama "bukai". Palyginus Foresterį 2,5l ir vw 2,5l(irgi dragauja su nebrangia duju įranga) sedane, važiuoja taip pat. Už Crv 2,4 l važiuoja kiek greičiau. Variklis spaudžiant labai triukšmingas. Šviesos tiek ilgos, tiek trumpos silpnos. Automobilio pravažumas geras, bet smėlio kelyje, kaip susmėtydavo su universaliu, prie tokio pačio greičio mesteli ir foresterį, žiemą ant leduko su keturiiomis naujomis padangomis taip pat "nuneša" kaip ir universalą. Labai smagiai automobilis važiuoja per aštrius "gulinčius kelių policinikus". Yra liukas didžiulis, bet nenaudojamas. Auto man patiko labiau už CRV, Rav4 , tačiau tas labiau nežymus. Galbūt norėtusi, kad butų geriau,tas ar anas, papildomai tas, bet tada supranti kad visgi nori jau prabangios klases SUV (yra dvi išimtys),o prabangus SUV nereikalingas, vasarą taip drąsiai miškuose nepavažinėsi. Teko keleta kartų važiuoti senesių modelių foresteriais, tai didžiulis kokybinis šuolis ir kuro sąnaudo geros. Jei XT butu patikimas taiptat kaip 2.5l, draugautų su dujomis.. Nieko nešleidau remontui. Eksplotacinių medžiagų kainos tokios pat kaip ir seniems auto.
Pilnas atsiliepimas...
2020-01-26
Didelė skarbonkė :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras matomumas, dinamiškumas, taupumas, talpumas
Garso izoliacija, garso aparatūra
Patiko nes tikrai didelė mašina. Labai geras matomumas, dinamiška. Turėjau su 2,5 varikliu. Traukos pakankamai, trasoje lenkiant irgi užtenka. Erzindavo tik CVT dėžės garsumas, nes duodant gazo mašina tiesiog rėkia, bet pliusas dėžės, kad rauna judant iš vietos. Sąnaudos trasoje 9-13l. 13 jei jau autostradoje virš 150 km/h važiuoji. Pas mane būvo dujos, tai mieste apie 13 dūjų, užmiestyje 10-12 važinėjant bet nespaudžiabt pedalo. Per turėta laikotarpį teko keisti variklį, nes jau tokį nusipirkau, užvedus sucaksedavo apie 5 sekundes. Galvojau, kad del grandines, bet mechanikai rado geležines drožles tepalo filtre, tai keitėme variklį. Na, o pats didžiausias minusas, tai garso izoliacija. Tai tragedija, kažkas paranormalaus, ūžia ratai, vėjas švilpia jau nuo 90km/h, tai kažkas siaubingo. Senam merse 1996 metų žymiai geresnė garso izoliacija. Agrodo kad realiai langas pradarytas. Garso sistema irgi tragiška, groja kaip iš spintos. Trumpai tariant nusivyliau, kai už mašina sumoki 12k, o gauni mėšlina skarbonke. Beja pakaba irgi gan kieta, vis pramušdavo važiuojant per duobes, galvojau gal kokiai trauklei amen, bet servise nieko nerasdavo. Gal perkančiajam patarčiau žvalgytis į Honda CR-V arba lexusa RX,ą ieškotis, bet ne šitą skarbonkę. Sako lyg faceliftinei modeliai nuo 2017 pagerejo su garso izoliacija, bet pats nebandžiau, tai nežibau. Tiesa, aš buvau susidėjęs papildomą garso izoliaciją, tai vistiek nepadėjo, nes vėjas švilpia pro langus, durų gumas, rqtų arkas ir priekinį langą. Tai ta izoliacija nebent nuo arkų triukšmo kiek apsaugos, daugiau jokios naudos.
Pilnas atsiliepimas...
2019-12-06
Mano subaru
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paprasta, patikima, pigi ekplotuoti, labai daug vietos, geras matomumas
Neidomi skarbonkė su bloga garso izoliacina
Labai talpus. Milžiniški langai, žiema tai didelis privalumas, nes viską matai. Bloga garso aparatūra. Bloga garso izoliacija, iki 80km/h kaip ir visus, vėliau jau girdi padanga, o trasoje važiuojant 120 km/h jau jauti diskomforta, reikia kaklbėti pakeltu tonu. Pakankamai dinamiška - 9 sekundes 100 km, tai nepratai. Vidutines sanaudos apie 10 litru. Pas mane buvo dujos tai vidurkis 12 litrų. Pigios detalės, paprastas pigus aptarnavimas. Man asmeniškai patiko cvt automatinė dėžė, kitiems nelabai patinka. Šiaip mašina patikima, tik labai paprasta. Mokėjau 12k, bet tu gauni tokia labai jau paprasta mašina. Realiai labai manau tiktų ūkininkams :) kažkiek dapilti tepalo reikia, apie 1 litrą per 10k km.
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-06
Automobilis nustebino
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, geras matomumas, galia, žiauriai daug vietos, ekonomija, cvt greičių dėžė
Kartais juntamas šoninis vėjas
Vairuoju šį automobilį jau keletą metų. Iš esmės nieko keisti ir neteko, kaladėlės, šarnyrą. Kainos juokingos. Neturi kažkokių ligų kaip dyzeliai. Pas mane dujos, tai vidutinės sąnaudos apie 10 litrų, tai jos net juokingos. Labai nustebino, kad jame daug vietos, aš už savęs laisvai sėdžiu, o mano ugis 190 cm. Taip pat patinka be galo dideli langai, žiemos metu matomumas neįtikėtinas. Kiti skundžiasi garso izoliacija, bet man ji tokia pati, kaip ir pas visas tokios pačios klasės mašinas. Turėjau lexus gs450, tai lygiai tokia pati buvo garso izoliacija. Šiaip patarčiau pirkti, labai praktišma ir ekonomiška neturinti ligų mašina. Ir kas įdomiausia, kad labai gera trauka iš vietos, geriau stveria nei 2 litru dyzelis. Trumpai tariant mūsų šeimyna labai patenkinta pirkiniu :)
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-11
Geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpumas, pravažumas, manevringumas, labai lengva vairuoti
Garso izoliacija, lėtai užsidaro bagažinė, galbūt plonos skardos
Turiu šį automobilį neilgai, bet tai jau 4 subaru. Tai pirmiausia kas patiko, tai be galo daug vietos, mano ugis 190 cm už savęs sėdžiu laisvai. Garso izoliacija pagerėjo, bet vistiek yra kur tobulėti, mieste super, bet greitkelyje virš 120 km jau kiek per garsiai ošia vėjas. Labai lengvai valdomas, lyg būtų nedidelis auto, nors realiai jis tikrai didelis. Detalės pigios, mazgai patikimi. Na man labai patiko. Trauka iki 60 km/h geresnė nei senesniu metų turbininiam. Siūlyčiau tikrai išbandyti. Pravažumas aišku irgi geras. Ne džipas, bet tarp savo klasės vienas geriausių. Kas man labiausiai patinka, tai dideli langai ir cvt dėžė. Ja dievinu, nors skaičiau, kad kitiems nepatinka. Nors man kažkas nerealaus, iškarto stveria, mažai galvoja. Pas mane dujos, tai mieste 12 litrų dūjų, greitkelyje apie 10-11. Beja dingo plastmasini detalių girgždėjimas :)
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-14
Patikimas, talpus, pravaržus šeimos automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpi bagažinė, daug vietos gale sėdintiems, aukštas, pravaržus, kokybiškas, negendantis, paprastas, sąlyginai SUV klasei pigi eksplotacija.
Bloga garso izoliacija, salono detalių kokybė prastoka, plonos skardos, kaip ir daugumos subaru.
Tikrai geras auto, atitinką kainos ir kokybė sąntykį. Ypač siūlyčiau 2.5 benziną, dinamikos ir kuro sanaudų viduriukas.Gerai draugauja su dujomis. Pas mane 2.5 Amerikonas pirktas su 20000 mylių rida, iškart pasidarytas antikorozinis ir sumontuotos BRC dujos, su dujų padavimu sumontuotas tepaliukas vožtus sutepti, todėl negresia vožtuvų indeklų pasedimas(išdegimas), galvos remontas(Ankačiau su dujomis tokių bajerių nebūdavo). Dujų vidurkis apie 11,5-12 l (Mieste 13, užmiesti 10), Reliai palyginimui kaip kokie 6.5- 7 l dyzelio, todėl tikrai pigu. Į dujų baka telpa iki ~45 l.( nvažiuoju 300-450km). Automobilia dėl plonų skardų gana lengvas apie 1,6t, bet dėl nemažų gabaritų ir didesnio greičio stirpiam vėjui pučiant į šoną tai jaučiasi, bet tai labai praverčia bekelėje, žiemą, auto negrimsta gylin kaip kiti panašios klasės po 2 t. sveriantys SUV. Manau pravaržumas vienas geriausių savo klasėje. Pakaba paprasta ir tvirta. Varikliai patikimi, begale metų gaminami panašūs, CVT dežė dirba stabiliai. Remontas nebrangus palyginti, kad tai SUV klasės auto. Daug ką galima pačiam pasidaryti, gana papratas-teisingas priėjimas prie detalių. Bet realiai per metus keisti teko tik tepalus su tepalo filtru, stabdžių diskus ir kaladėles ir pakaboje 2 stabilizatorius. Pravažiuota apie 15000 myliu. Todėl esu patenkintas. Realiai paprastas gana auto, turbūt svarbiausiai CVT dežė ir variklis, kad dirbtų gerai, bei kėbulas tvarkingas, be rūdžių, vusą kitą ne stebuklus kainuos jei reikės patvarkyt( Pilna daužtų iš amerikos). Nepatariu pirkt Europinį 2.0 benziną, dažnai ryja tepalą, mažiau traukos o sanaudos tos pačios, kaip Amerikono 2,5 benzino(beje tas pats 2.5 variklis statomas į Outbacką Europinį, nežinau kodėl į Foresterį Europoje nusprendė nestatyti). 2.0 dyzelis, anksčiau prasti buvo - variklių galvas keisti dažnai tekdavo, prasukdavo velenus, dabar nežinau. 2.5 T benzinas, prasčiau draugauja su dujomis, reiklesnis motoras-reikalaujantis didesnės priežiūros nei kiti benzininiai, sanaudos didelės, bet trauka tikrai gera.
Pilnas atsiliepimas...
 
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza 
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt