Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2015-12-14
Porsche atnaujintus Boxster ir Cayman modelius pavadins 718 serija

Porsche atnaujintus Boxster ir Cayman modelius pavadins 718 serija
„718 Boxster“ ir „718 Cayman“ – tokius pavadinimus nuo 2016-ųjų gaus atnaujinti „Porsche“ gaminami dvejų durų sportiniai automobiliai su kėbulo viduryje sumontuotu varikliu. Skaičių 718 „Porsche“ pasirinko neatsitiktinai – jis žymi savo laiku itin novatorišku laikytą 1957-ųjų lenktyninį automobilį, laimėjusį ne vienerias automobilių lenktynes. 

„718 Boxster“ ir „718 Cayman“ taps panašesni tiek savo išvaizda, tiek techninėmis ypatybėmis. Ateityje abu šie modeliai bus aprūpinti vienodą galią išvystančiais horizontalaus išdėstymo 4 cilindrų varikliais su turbina. Kabrioleto modifikacijos modeliai kainuos brangiau už kupė, kas būdinga ir 911 modelių kainodaroje. Naujieji „718 Boxster“ ir „718 Cayman“ rinkai bus pristatyti per 2016 metus.
 
718 serijos modeliai turės keturių cilindrų variklius ir pratęs išskirtinių „Porsche“ lenktyninių automobilių tradicijas. Šios koncepcijos naujausias pavyzdys – „919 Hybrid LMP1“ lenktyninis automobilis, naudojantis keturių cilindrų 2 litrų tūrio variklį su turbina, kuris yra itin efektyvus.
Tai padėjo „Porsche“ ne tik užimti pirmąją ir antrąją vietas prestižinėse 24 valandų Le Mano lenktynėse, bet ir pelnyti gamintojo bei lenktynininko čempionų titulus WEC Pasaulio ištvermės lenktynėse. Šiomis pergalėmis „919 Hybrid“ demonstruoja būsimų sportinių automobilių variklių potencialą.

„Porsche 718“ istorija – horizontalusis keturių cilindrų variklis, pelnęs daugybę pergalių

„Porsche“ naudojami horizontalieji keturių cilindrų varikliai turi ilgą istoriją ir yra pelnę neįtikėtiną pasisekimą. Šeštajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje legendinio „Porsche 550 Spyder“ pamaina 718 turėjo geriausios konfigūracijos horizontalųjį keturių cilindrų variklį. Todėl nepriklausomai nuo to, ar teko lenktyniauti 12 valandų Sebringo lenktynėse 1960-aisiais, ar varžėsi Europos kalnų čempionate nuo 1958-ųjų iki 1961-ųjų, „Porsche 718“ visada sugebėjo įveikti daugybę konkurentų būtent dėl savo galingo ir efektyvaus horizontaliojo keturių cilindrų variklio. 1959-1960 m. 718 tris kartus iškovojo pirmąją vietą legendinėse Sicilijos lenktynėse „Italia Targa Florio“. Klasišką pergalę „718 RSK“ modelis, varomas 142 AG galios keturių cilindrų variklio, 1958-aisiais iškovojo ir 24 valandų trukmės Le Mano lenktynėse.
 
„Porsche 919 Hybrid“ – technologinis flagmanas serijinės gamybos automobiliams

2014 m. „Porsche“ su savo hibridiniu „919 Hybrid“ modeliu sugrįžo į aukščiausias vietas garsiosiose Le Mano lenktynėse ir WEC Pasaulio ištvermės čempionate. Automobilis „LMP1“, kuris buvo sukurtas pasiekti maksimalų efektyvumą, yra sudėtingiausias kada nors „Porsche“ sukurtas lenktyninis automobilis. Dabar jis tarnauja tyrinėjant technologijų pritaikomumą ateities serijinės gamybos modeliuose – jame suderintos dvi energijos kaupimo sistemos su 2 litrų tūrio keturių cilindrų turbininiu varikliu.
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Porsche Cayman
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt