Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2023-07-13
Pirkėjams Europoje pristatomas atnaujintas „Renault Arkana“

Pirkėjams Europoje  pristatomas atnaujintas „Renault Arkana“
2020 m. spalį pristatytas „Renault Arkana“ jau džiugina 163 tūkst. savinikų visoje Europoje. Šio išskirtinės išvaizdos kupė automobilių Baltijos šalių pirkėjai įsigijo 957, iš jų 314 - Lietuvoje. „Arkana“, „Austral“ ir elektrinis „Megane E-Tech“  yra pagrindiniai modeliai, kuriais yra kompanija „Renault“ siekia lyderystės kompaktiškų visureigių segmente.

Geriausiai parduodama galios pavara – visiškai hibridinė 145 AG „E-tech“ (63 % visų pardavimų per pirmuosius šešis 2023 m. mėnesius Europoje). Ji neturi analogų rinkoje, jos teikiamas vairavimo malonumas yra nepakartojamas, o energijos vartojimo efektyvumas – išskirtinis. Tai yra antrasis kriterijus po dizaino*, į kurį pirkėjai atsižvelgia rinkdamiesi automobilį. 
* NCBS apklausa, 2022 m.
 
NAUJA IŠVAIZDA 
 
Naujasis „Renault Arkana“ modelis puikiai atspindi naująjį kompanijos dizaino identitetą, kuris dera su prekinio ženklo „Nouvelle Vague“ filosofija.
„Nouvel'R“ dizaino logotipas yra integruotas „Deep Glossy Black“ apdailos juostos jungiančios priekinius žibintus, centre.
 
Naujasis deimanto formą atkartojantis kompanijos logotipas atsispindi ir grotelių dizaine. 3D efektas deimantų kraštuose tarsi išryškina juos ir suteikia gylio. Priklausomai nuo komplektacijos („Evolution“, „Techno“ arba „Esprit Alpine“), šie elementai bus „Black“, „Satin Chrome“ arba „Dark Chrome“ spalvos. Priekinių grotelių raštas atkartojamas ir priekiniame buferyje. 
 
Aerodinaminis priekinio buferio elementas (angl.k. The aerodynamic blade), atėjęs iš „Formulės 1”, jau tapęs „R.S. Line“ ir „E-Tech Engineered“ versijų skiriamuoju ženklu, dabar puošia ir „Techno“ bei „Esprit Alpine“ komplektacijų modelius. „Techno“ komplektacijoje jis yra kėbulo spalvos, o „Esprit Alpine“ versijoje – „Satin Grey“ spalvos.
 
Bagažinės dangčio centre esantis logotipas yra „Dark Chrome“ spalvos, suderintas su priekyje esančiu logotipu, taip pat su užrašu ir išmetimo vamzdžių apdaila. Galiniams žibintams suteikta šiuolaikiška išvaizda, jie dabar šiek tiek tamsinti. 
 
Dekoratyvinių elementų (grotelių, langų apvadų ir kt.) chromuota danga, priklausomai nuo versijos, pakeista į „Black“, „Satin Black“ arba „Glossy Black“ spalvą. 
 
NAUJA „ESPRIT ALPINE“ KOMPLEKTACIJA
 
Kaip ir kiti naujausi „Renault“ modeliai, naujasis „Arkana“ dabar turi sportišką ir elegantišką „Esprit Alpine“ komplektaciją, kuri puikiai atitinka automobilio charakterį. 
 
Vienas iš išorės dizaino bruožų – „Satin Gray“ aerodinaminis elementas ant priekinio buferio. Kitas – „Shale Grey“ spalvos „Alpine“ ženkliukas ant „Deep Glossy Black“ sparno apdailos. Komplektacija taip pat turi naujus 19 colių ratlankius, kurie automobiliui suteikia ne tik sportiškumo, bet ir pabrėžia išvaizdą. Naujas bagažinės aptakas pagerina aerodinamiką. 

 
Viduje sėdynės pagamintos iš „Eco Tep“ (10 proc. biologinių medžiagų) ir zomšos imitacijos su mėlynais horizontaliais persiuvimais ir „Alpine“ logotipu, o saugos diržai – su dviem mėlynomis juostelėmis. 
 
Vidinė durų ir vairo pusė turi raudonos, baltos ir mėlynos spalvos persiuvimus, o prietaisų skydelio pilkšva apdaila atrodo elegantiškai ir santūriai. 
 
Nepriklausomai nuo pasirinktos galios pavaros, naujojo „Arkana“ komplektacijoje „Esprit Alpine“ yra elektroninė pavarų perjungimo svirtis be mechaninių jungčių. 
 
PAPRASTESNIS ASORTIMENTAS IR DAUGIAU PATOGUMŲ 
 
Naujoji „Arkana“ modelių gama sumažinta iki trijų komplektacijų: „Evolution“, „Techno“ ir „Esprit Alpine“.
 
„Evolution“ komplektacijos „Renault EASY LINK“ informacijos ir pramogų sistemoje, kuri taip pat belaidžiu ryšiu jungiasi su „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“, dabar standartiškai įdiegta navigacija. Skaitmeninio prietaisų skydelio ekrano įstrižainė tebėra 7 colių, tačiau dabar informacija rodoma didesniame plote. 
 
„Techno“ komplektacijoje ne tik priderinti aerodinaminiai elementai prie kėbulo, bet ir palikti tie patys ratai kaip ir „R.S. Line“ bei „E-Tech Engineered“ versijose. Galinėje dalyje esantis logotipas ir užrašai yra „Satin Chrome“ spalvos. 
 
Šioje gamoje pristatoma nauja kėbulo spalva – „Midnight Blue“ – ir siūlomi tos pačios galios pavaros: visiškai hibridinis 145 AG „E-Tech“ variklis ir benzininis 140 AG ir 160 AG variklis.
 
„E-TECH“ VISIŠKAI HIBRIDINĖ 145 AG GALIOS PAVARA SU „E-SAVE“ REŽIMU 
 
„E-Tech“ visiškai hibridinės 145 AG galios pavaros vairavimo malonumas nepanašus į nieką kitą: važiuojant elektriniu režimu automobilis yra toks pat švelnus, kaip ir energingas bei efektyvus. Jame du elektros varikliai (36 kW pagrindinis variklis ir 18 kW aukštos įtampos starterio generatorius) sujungti su 4 cilindrų 1,6 l, 69 kW (94 AG) benzininiu varikliu, išmaniąja daugiarežime dėže be sankabos ir 1,2 kW/h akumuliatoriumi. 
 
Pavarų dėžė valdo 4 benzininio variklio ir 2 pagrindinio elektrinio variklio pavaras. Kitaip tariant, su „E-Tech“ visiškai hibridine galios pavara galima rinktis net 14 galimų motoro ir variklio derinių, kad būtų optimizuotas energijos vartojimo efektyvumas. 

 
Automobilis visada startuoja elektriniu režimu ir iki 80 proc. laiko mieste gali važiuoti vien tik elektriniu varikliu, todėl jo sąnaudos, palyginti su standartiniu benzininiu varikliu, sumažėja iki 40 proc. Šios didelio efektyvumo galios pavaros išmetamo CO2 kiekis gali siekti vos 105 g/km, o tai yra išskirtinis rodiklis klasėje. Be to, važiuodami elektriniu režimu mėgaujatės tyla, ir galite patogiai važiuoti nesustodami įkrauti akumuliatoriaus. 
 
Naujojo „Arkana“ „E-Tech“ visiškai hibridinė 145 AG galios pavara turi „e-save“ funkciją. Ją galite pasirinkti automobilio centriniame ekrane, automobilio nustatymuose, arba važiavimo režime versijose, kuriose yra „MULTI-SENSE“ nustatymai, ir ji palaiko bent 40 proc. akumuliatoriaus įkrovą, kad prireikus galėtumėte važiuoti elektriniu režimu arba padėti varikliui važiuoti stačiose įkalnėse 
 
MALONUS VAIRAVIMAS 
 
Naujasis „Arkana“ sukurtas remiantis Aljanso sukurta CMF-B platforma. Ši platforma buvo giriama už efektyvumą ir vairavimo malonumą, išskirtinį universalumą, puikų valdymą ir didelį komfortą. 
 
Be to, kad automobilis užtikrintai laikosi kelyje, naujojo „Arkana“ galiniai ratai reguliuojasi taip, kad automobilis išliktų itin stabilus įveikdamas posūkius dideliu greičiu. Horizontalus judėjimas yra ribotas net ir nelygiuose keliuose. Tikslus ir tiesioginis vairo mechanizmas padidina važiuoklės efektyvumą, o mažas (11,2 m) apsisukimo skersmuo padidina jo manevringumą. 
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Renault Arkana
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt