Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2024-01-05
Laisvydas Kancius Dakarą pradėjo atsargiai, bet užtikrintai
Šiandien Dakaro ralio maratone vyko prologas – neilgas greičio ruožas, turintis surikiuoti sportininkus rytojaus pirmajam ilgajam greičio ruožui. Nors atrodytų, prologas nėra itin svarbus, nes jame lenktynių nelaimėsi ir galima daugiau pralaimėti, negu išlošti, visgi važiuoti jo lėtai taip pat nepatartina.
Šiandien sportininkai turėjo pravažiuoti 130 km bendrojo naudojimo keliais ir turėjo 27 km greičio ruožą, vadinamąjį prologą. Rytoj visų laukia jau tikra Dakaro diena – pirmojo greičio ruožo ilgis net 414 km. „Man prologas labai svarbus, jo negaliu važiuoti lėtai. Jeigu parodysiu prastą rezultatą, turėsiu startuoti iš rikiuotės galo. Tai reiškia, kad reikės važiuoti dulkėse, reikės lenkti daug lėtesnių sportininkų, o kiekvienas lenkimas yra rizika. Dėl to negaliu atsileisti, reikia lėkti nuo pirmų metrų,“ – taip prieš prologo startą kalbėjo keturračių įskaitos lyderis, pasaulio čempionas Laisvydas Kancius. Laisvydas prologe laikėsi savo plano – pernelyg nerizikavo, tačiau ir nestabdė. Finiše lietuvis parodė ketvirtą rezultatą, kuris puikiai tinka rytojaus lenktynėms. „Savo rezultatą vertinu vidutiniškai – nei labai blogai, nei labai gerai. Pirmoje prologo dalyje pasivijau kelis savo priešininkus, teko kurį laiką važiuoti paskui juos kol saugiai galėjau aplenkti. Po to važiavau jau maksimaliu tempu, bet turbūt tas prarastas laikas ir lėmė tokį rezultatą,“ – finišavęs sakė Laisvydas Kancius. Nuo prologo nugalėtojo keturračių įskaitoje Moreno Flores iš Argentinos klaipėdietis atsiliko dvi minutes.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas