Markės
1898 iš 1911
Volvo V60, 2010 - 2018
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 9
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Saugus
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė ir salonas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Svarbiausia naujiena yra ta, kad naujasis Volvo V60 dabar yra nutaikytas į kiek mažesnės klasės prestižinių automobilių sektorių, kuriame karaliauja C klasės Mercedes-Benz, Audi A4 ir 3 serijos BMW"
Pažvelgite į šį Volvo V60, dar kartą... Ar gi ne puikus šio universalo dizainas? Jau spėjome pamiršti tuos laikus kai Volvo automobilių dizainas buvo laikomas kampuotų ir griežtų formų sinonimu. Dabar Volvo kompanija siūlo stilingus, patrauklius automobilius, tačiau su puikiai išlaikytu savitu Volvo stiliumi. Nors V60 turi tokį patį ilgį ir ratų bazę kaip S60, tačiau dėka kėbulo tipo ir žemėjančio stogo vizualiai atrodo ilgesnis ir žemesnis. Akivaizdu, kad naujasis sportiškai atrodantis V60 kėsinasi atimti 3 serijos BMW universalo pirkėjus. Tiesa, patrauklus stilius turi ir kitą medalio pusę – priėjimas prie bagažinės yra pakankamai aukštas, o bagažinės tūris yra tik 430 litrų (net 60 litrų mažiau nei Audi A4). Sulankstome galines sėdynes (sėdynės atlošas suskaidytas tokiomis dalimis: 40/20/40) ir gauname tik 1246 litro erdvę, kas yra visais 59 litrais mažiau nei paprasto VW Golf hečbeko kėbulu! Viduje karaliauja jau gerai pažįstami Volvo kompanijos stiliaus atributai - prabangiai atrodanti "kiaura" centrinė konsolė, originalūs prietaisų skydelio rodmenys, visur dominuoja labai švelnios linijos. Prietaisų valdymo mygtukai gausiai sugrupuoti centrinėje konsolėje, tuo tarpu kitose vietose jų yra nedaug ir jie neblaško vairuotojo dėmesio. Būtina pagirti itin komfortiškas ir puikiai kūną palaikančias priekines sėdynes, bei pakankamai erdvias galines. Automobilio priekinė MacPherson tipo ir galinė nepriklausoma pakaba suderinta komfortiškai, taigi kelionės neprailgs. Tačiau posūkiuose nereikia pamiršti, kad automobilis turi nemažą posvyrio kampą, o vairo mechanizme jaučiamas kiek per didelis „lengvumas“. Automobilis yra itin tylus ir yra vienas lyderių savo klasėje pagal šį parametrą. Volvo V60 buvo siūlomas su penkiais benzininiais varikliais – pradedant mažiausiu T3 1.6 litro su 150AG galia ir baigiant galingiausiu T6 3.0 litrų motoru su 304 AG galia. Dyzeliniai yra: maksimaliai ekonomiškas DRIVe, vidutiniškas D3 2.0 litro su 163 AG galia ir galingiausias 2.4 litro D5 su dviem turbinomis pasiekiantis 205 AG galią. Šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė pasižymi kiek per stipriai ištęstomis pavaromis, taigi mes rekomenduojame automatinę Geartronic pavarų dėžę. Pirkėjams galima užsisakyti „Pedestrian Detection“ sistemą automatiškai sustabdančia automobilį (jeigu greitis neviršija 35 km/h) nustačius grėsmę partrenkti į gatvę išėjusį žmogų arba siekiant išvengti susidūrimo su priešais važiuojančia transporto priemone. Būkite tikri - Volvo niekada nepamirš saugumo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia Polestar versija turėjo net 367 AG ir 500 Nm variklį:



Šios kartos S60/V60 buvo itin populiarus įvairių šalių ralio žiedinėse varžybose, tame tarpe ir Australijos V8 Supercars čempionate:



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 9
Edgaras | 2023-09-02
Volvo v60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus
Trūksta ergonomikos
Automobilis iš esmės neblogas. Siūlau rinktis arba 2.0 arba 2.4 penkių cilindrų dyzelinį variklį. Tai yra tikrieji volvo gaminti varikliai. Jie yra patikimi. Tiek mechaninės tiek automatinės pavarų dėžės patikimos. Automatinės dėžės buvo naudotos aisin, japonų gamybos. Laiku keiskite tepalus ir tikrai tarnaus. Taip pat ir variklyje reiktų keisti laiku tepalus. Bent jau kas 10000 km. Dėžėje nuo 50 iki 60 tūkstančių km intervale patartina būtų pasikeisti. Silpnos vietos, atraminiai guoliai. Jie yra plastmasiniai. Ir juos gan daznai tenka keisti. Daugiau is važiuoklės nusiskundimų neturiu. Vietos salone gan mažokai. Sėdynės labai patogios. Detalių kainos nėra tikrai didelės. Dar kas iš esminių dalykų tai būtų generatoriaus ir vairo stiprintuvo dirželis juos patartina pasikeisti bent jau kas 40 tūkstančių km. Nes jei vienas iš jų nutrūks yra didelė tikimybė, kad palys po pagrindiniu diržu ir jį nutrauks, tada variklio remonto kaina bus didelė. Dar yra problema su durų spynom, būna, kad neužrakina galinių dešiniųjų durų ypač kai gauna drėgmės, bet jei lauke karšta viskas veikia ir rakina puikiai. Detalės originalios kaina apie 200 eu. Šitos mašinos negalima apleisti ir ją reikia kartas nuo karto pasitikrinti servise ir tada ji turėtų nekelti didelių rūpesčių. Pats šį modelį turiu 2 metus ir apart atraminių guolių kažkokių bėdų neteko patirti. Teko ir keliauti apie 5000km su šiuo modeliu tai didelio nuovargio nepajutau lyginant su kitais modeliais su kuriais teko įveikti tokį pat atstumą.
Pilnas atsiliepimas...
2022-03-13
Volvo v60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Viskas ko reikia
Kuro filtras nežinia kur
Asmeniškai man šis volvo plius minus idealus aišku nėra pliusu be minusu bet visgi arčiau idealaus o sanaudos- meskit rukyti ir cool. Su pagararba
Pilnas atsiliepimas...
2021-10-07
Puikus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai
Vienintelis man žinomas minusas tai mažoka bagažinė jei savaitei išvažiuoji su šeima prie jūros.
Plug in Hibridas 2016 m. Dragaujame jau metus. Važiuojama be problemu ,mieste pilnai užtenka elektrinio variklio, pakanka jo ir dinamikos. Kai reikia max galios susijungia abu varikliai o tuomet 170 kw savo padaro. Labai komfortiškos sėdynės. Labai ergonomiškas ir lengvas automobilio valdymas. Tikrai labai stabilus. Puiki garso įzoliacija. Interjeras nebraška, surinktas puikiai. Elektronika veikia be priekaištų. 2916 m modelis apart langų apiplovimo skysčio ir kartais degalų ir daugiau nė piršto.
Pilnas atsiliepimas...
2020-11-07
Nesuprantu kodėl lietuviai perka šią auto, juk tai pusiau Fordas, kokybė suprastėjo, važiavimas vidutinis, o praktiškumo mažai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nematau logikos pirkti
Nematau logikos pirkti
Visiškai nesuprantu kodėl lietuviai perka šią auto. Vilniuje jų nemažai. Visų pirma ji nepraktiška - maža bagažinė ir mažai vietos gale. Antra, Ford kokybė (EUCD / P3 platforma) su rimtais "kasiakais", kaip pvz., priekiniai atraminiai guoliai. Dar galima pridėti sailenblokus, Aisin flegmatišką neekonomišką dėžę atsiliekančią nuo konkurentų, vairo stiprintuvo siurblį, vairo kolonėlę, kuro siurblį bake, oro putiką į saloną, 5 cilindrų D5 generatoriaus škyvą ir variklio pagalves, T5 tepalų ryjimą, T6 alsuoklį, VEA 4 cilindrų D5 gedimų katastrofą, o apie Ford Ecoboost ir Powershift dėžių katastrofą iš vis tyliu... Salone ant centrinės panelės irgi yra neišbaigtų dalykų. Mašinos valdymas ne ką geresnis už Škoda Octavia. Dalių kainos brangokos. Važiavimo komfortas vidutinis. Kaina per didelė už tai ką gauni. Nematau logikos pirkti. Manau dauguma žmonių dar mini Volvo geru vardu iš seniau, nors po to kai Volvo perėme Ford - iš to gero vardo mažai kas beliko. Gal galite paaiškinti kodėl žmonės perka ši modelį? Pasiklausti auto servise apie gedimus, pavažinėti bent savaitę, palyginti su Audi A4, Mercedes C, BMW 3, Lexus ir Škoda Octavia.
Pilnas atsiliepimas...
2020-06-09
1,6 T3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nedidelės eksploatavimo išlaidos
silpnokas variklis, kieta važiuoklė, linkę dilti sėdynių apmušalai
Trečius metus vairuoju 2012 V40. Pirktas po lizingo ( 5 metai), 140,000 km., eksploatuotas LT, visa priežiūra atlikinėta Sostenoje. Nuvažiuota apie 40.000. Kol kas rimtų problemų nebuvo (tfu-tfu-tfu). Keisti tepalai, filtrai, priekiniai amortizatoriai, paskirstymo diržas su pribambasais. Originalių detalių nesivaikau, bet ir pigių neperku. Kainos tikrai nesikandžioja. Kuro sąnaudos užmiestyje nuo 6,5 ( 100) iki 7.5 (130) vidutinės (kompo parodymais) iki 7. Komfortiškas salonas, sėdynės, audiosistema. Patogiai išdėstyti valdymo prietaisai,. Ypač patinka atrama dešinei rankai. Žiemą labai greit sušyla. Apskritai klimtronikas veikia puikiai- reguliuojami oro srautai priekiui ir keleiviams gale, beje šildomos ir galinės sėdynės. Valdoma lengvai, triukšmelis greičiau važiuojant nedidelis yra, bet pakenčiamas, be to audiosistema lengvai susitvarko su tokia problema. Bagažinė vidutinė, bet 4 asmenų šeimos atostogų manta lengvai sutelpa. Atlenkus sėdynes ir ilgesnį daiktą galimą įmontuot. Nenumatyta vieta atsarginiam ratui. Jį keičia kompaktiškas remkomplektas. Man kiek neįprasta, bet realiai dar neteko naudot, todėl nepriskirsiu to prie trūkumų. 110kW variklis kiek silpnokas. Užmiestyje to nesijaučia, įsibėgėjęs rieda puikiai. Bet pradedant važiuoti arklių trūkumas jaučiamas. Pakaba kietoka. Na ne taip, kad visai kieta, bet iki "plaukimo" efekto toli. Iš karto reaguoja į kelio nelygumus. Maniau žemo profilio padangos kaltos. Pakeičiau į R16 su aukštesniu profiliu- nepadeda. Kėbulo apsauga kol kas džiugina. Nebuvo daryta jokių antikorozinių padengimų, bet rūdžių beveik nėra. Vienoje vietoje galimai buvo nubrėžti dažai- atsirado žirnio dydžio rūdelė. Salonas kombinuotas- šviesi eko oda su gobelenu. Minusas- tepasi greit. Ir dar pastebėjau, kad daugelio Volvo vairuotojo sėdynės atlošo kairėje pusėje įplyšusi medžiaga. Ne išimtis ir manoji- eko oda įtrūkusi ir laikosi ant armuoto vidinio tinklelio. Kol kas remonto išlaidos minimalios, kadangi ir remontuoti ypatingai neteko. Kuro sąnaudos džiuginančios- 7 l/ 100 km. važiuojant be ardymosi. Nuvertėjimas pastebimas- apie 10 proc. per metus. automobilis tiems, kas nevažinėja "su prakasais" ir kam nereikalingas limuzino komfortas.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-21
V60, 2012, D2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Priekinės sėdynės
Salono ir bagažinės erdvė.
Pradžiai priešistorė apie pirkimą. .Automobilis buvo pirktas žmonai važnėti mieste. Nupirktas buvo per 20 minučių. Iš Belgijos paskambino draugas, užsiimantis automobiliais ir pasakė, kad yra super stovio variantas už visai protingą kainą. Paskambinau žmonai, pervertė nuotraukas internete, ofiso kieme pasižiūrėjo natūroje panšią stovinčią ir pasakė tinka, imam. Čia ir buvo pagrindinė klaida ir po metų buvo iškeista i A3, nes meilės tam automobiliui taip ir neatsirado. Kas liečia tecninį auto stovį- viskas tvarkoje. Atomobilis buvęs veiklos nuomoje, rida 95 000, visi aptarnavimai Volvo servise. Su šia auto žmona pravažiavo apie 15 000 km. Per visą laiką nieks nebuvo remontuota, išskyrus elektrinį rankinį stabdį (150EUR), tepalų ir filtrų keitimo neskaitau. Minusai. Iš išorės automobilis, ne toks jau mažas, bet viduje vietos labai mažai ypač bagažinėje. Palyginimui Hyundai I30 hečbeko bagažinė kur kas didesnė ir vietos gale sėdintiems užtektinai ( universalo net nelyginu). Vilniaus keliams R17 ratai ne pats geriausias pasirinkimas - jaučiasi kiekvienas asfalto įtrūkimas, o pavažiavus ilgiau tai pradeda gana stipriai užknisti. Kas tikis minkšto ir posukiuose krypuojančio automobilio ( kaip dauguma kitų Volvo modelių) nusivils .Pakaba Vilniaus banguotai kelio dangai ir sulindusiems į žemę šulinių dangčiams per kieta, bet gal gelbėtų R16 ratai. Nemanevringa parkuojantis, parktronikai gale BŪTINI. Daug kas mini gerą garso izoliaciją, dėl kurios aš stipriai abejočiau. Kas liečia garsą iš variklio skyriaus, viskas OK, bet iš ratų arkų, ypač galinių, garsas labai didelis. Lyginant su paties Volvo vardijamais konkurentais A4, 3, C, IS, tai Volvo dar reikia padirbėti. Prietaisų skydelio rodmenis saulėtą dieną įžiūrėti sunku, taipogi jame nėra variklio temeratūros indikatoriaus. Keistai veikia klimato kontrolė.Jei galvojat, kad nustačius auto ir 21 laipsnį nieko daugiau daryti nereikės, klystate. Kai sauleta, temperatūrą reikia mažinti, kai nera saulės didinti. Balta oda, jau po 100 000 rodo nusidėvėjimo požymius.1,6 variklio dinamika šiaip sau. Mieste su bendru srautu važiuoti užtenka, bet užmiestyje tikrai neužtenka. Kuro sąnaudos Vilniuje 7-8 litrai kaip ir normalios, bet vertinant dinamiką - didokos. Pliusai. Asmeniškai man, puiki išvaizda. Net ir šiai dienai auto atrodo nepasenęs. Tikrai kokybiškos ir gerai surinktos salono medžiagos ( išskyrus odą). Absoliučiai niekas nebarška, net važiuojant per "tarką". Priekinių sėdynių patogumas superinis. Puikus vairo stiprintuvas. Gana stabiliai stovi ant kelio. Apibendrinant, auto šiek tiek per brangi, lyginant pagal tai ką gauni. Remontuotas elektrinis rankinis stabdis,1 kartą keisti tepalai ir visi filtrai, dezinfekuotas kondicionierius. Tai ir viskas, kas daryta per 15 000 km. Po metų parduota už tą pačią sumą kaip pirkta, tik pirkėjui pridėjau beveik naujas žiemines padangas. Galiu pasakyti, kad tai ne tas automobilis, kuris yra lengvai parduodamas. Nepirkti su 1,6 varikliu. Bendras patarimas perkant bet kurią auto. Jei perkate žmonai, kol pati nepavažinės bent dienos, nepirkit ( kad neatsitiktų taip, kaip man). Konkrečiai šiam automobiliui. Nepirkti su 1,6 varikliu. Jei turite vaikų ir šeimoje kito automobilio nėra, gariau pasižiūrėti kažką kita arba pirkti stogo bagažinę. Jei mėgstate keliauti ne tik po Lietuvą, turėkit omeny, kad normaliai šiuo automobiliu gali važiuoti tik 2 žmonės.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-18
Volvo V60 D3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, komfortas, išvaizda
Nėra
Prieš metus įsigijome V60 2,0l D3 2012 metai su automatine dėže, Summum komplektacija. Pirkome su 185000 km rida, tikrinau Sostenoje- kaip ir nerado kažko blogo. Vairuoja žmona, per nepilnus metus nuvyko apie 20000km, ir priekaištü neturime. D3 su automatine dėže dirba įspdingai, traukia tikrai gerai, garso izoliacija nebloga(kėbulas su turėta S60 2006m yra liaunesnis, ne toks solidus), salonas patogus, mums vidutinio ūgio žmonėms pats tas. Kadangi Summum komplektacija - tai pilnai apginkluota parkavimo davikliais prieky ir gale, kamera, pilnas elektris paketas, aklos zonos davikliais ir t.t. Žodžiu puikus automobilis, vienintelis dalykas, kurį turi nauji auto - beraktė sistema, kurios nėra, ir gal nepirkčiau su šviesiu odiniu salonu, nes nepraktiška Kol kas neremontuota Patikrinti, ten kur reikia patikrinti. Pirkau dvi Volvo- abi tikrinau, tidėl esu ramus
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-10
volvo v60 2.0 D3 120kw 2011m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, isvaizda, sodynes, garso aparatura, konfortas, garso izolecija.
Jam neturiu priekaistu
Sveiki, vairuoju V60 2.0D3 120kW. mechanikas 6 pavaru. Auto labai patogus, praktiskas ir taupus. Pirkau 200000km ridos is italijos. Pravaziavau 90000 km nieko nedares apart tepalai ir filtrai kaladeles, dirzai. Protu nesuvokiama automobilio kokybe. Pakaba kietoka bet geram kely automobilis labai tylus konfortiskas, stabilus, labai gerai valdomas. Audio aparatura labai gerai groja, pas mane Premium Sound buvo. Salonas aukstos kokybes sostai patogus, nepavargsti vairuot ilgose kelionese, tiesa sakant nesinori islipt is jos. Deze dirba labai gerai, permetant begius nesijaucia jokiu truktelejimu nes automobilis pritaiko apsukas sekanciam begiui(neleidzia zemiau nukrist apsukom negu jos bus ijungus aukstesne pavara). Variklis traukia ispudingai, 400Nm sukimo momentas duoda savo, jau 1500rmp variklis lupa pilna jega. Lempos puikiai sviecia kad ir nexenonai, matomumas uztikrintas ir ant trumpu sviesu. Remontas nebrangus. Filtrai ir kaladeles dar pigesni nei senos S60 2.4 D5(pries tai vairavau tokia). Tepalus pyliau tik Liqui Molly 0w30, seip rekomenduoja Castrol, bet as padielkes nepilu. Molly perku tik is oficialaus atstovo ir keiciau kas 20000km (galima vaziuot 30000km). Jokiu bedu nei su suodziu filtru ar kazkuo kitu. Daugiau nieko neteko tvarkyt nezinau kaip kainos. Tik 2.0D3 120kW, rida nera pagrindine priezastis nepirkti. Tinkamai priziuretas jis vaziuos daug geriau ir ilgiau nei sujotas su maza rida.
Pilnas atsiliepimas...
Kaunietis | 2016-03-18
Volvo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki garso izoliacija, pakankamai gera garso aparatura, kliuciu skenavimas.
Minusas bagazine, ji tikrai gerokai mazesne lyginant su panasios klases automobiliais.
Automobilis stovi kaip patikimiausias Vokietijos TUV, tai manau daug ka pasako. Tikrai esu patenkintas. Puiki isvaizda, patikimumas ir saugumas. 2l 120kw gan gyvybingas ir kolkas nereiklus. Vazineju virs metu, apart tepalu ir filtru keiciau tik atramini guoli, cia sios masinos liga (servise sake pastoviai siam modeliui), matau, kad reiks keisti vel, tad man gaunasi kas metus (vaziuoju daug). Pirma karta keisdamas mokejau ~150 eur su pakabos geometrijos reguliavimu. Imk automata, tik vienas dalykas kuri pakeisciau siai masinai :)
Pilnas atsiliepimas...
 
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt