Markės
1880 iš 1918
Volkswagen Touran, (5T) 2015 - dabar
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 4
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Erdvus, kokybiškai surinktas salonas
  • Gera saugumo įranga
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant trečios sėdynių eilės
  • Nuobodus interjeras ir išorė
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
Volkswagen Touran yra patrauklus, modernaus dizaino kompaktiškas vienatūris. Automobilio dizainas tikrai nėra netikėtas – jame puikiai išpildytas jau pažįstamas subtilus Volkswagen stilius. Touran siluetas liko nepakitęs, priekinė dalis yra beveik tiksli Volkswagen Passat kopija, o galinė dalis ... na tiesiog kaip ir daugelio Volkswagen. Svarbu tai, kad padidėjo vienatūrio interjero erdvė, kuri gali būti modifikuota daugeliu variantų, o svoris sumažėjo 62 kg. 1040 litrų bagažo erdvė ir 47 įvairios dėtuvės bus labai naudingos kasdieninėje eksploatacijoje. Automobilis yra taip pat komplektuojamas su trijų zonų oro kondicionieriumi. Variklių komplektaciją sudaro trys benzininiai (TSI) varikliai su 81 kW / 110 AG, 110 kW / 150 AG, 132 kW / 180 AG galia ir trys dyzeliniai (TDI) varikliai su 81 kW / 110 AG, 110 kW / 150 AG, 140 kW / 190 AG galia, kurie tapo dar iki 19 procentų ekonomiškesni.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: O | 2023-05-05
VW Touran 2.0TDI 6G manual
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Praktiškas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Ergonomiškas salonas
  • Geras matomumas iš vidaus
Prastos interjero medžiagos
  • Prastos interjero medžiagos
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,3
Bendras automobilio aprašas
Pirktas naujas. Pravažiuota 180k km. Kol kas galima sakyti rimtų problemų nepasitaikė. Garsiakalbis vairuotojo durelėse turėjo pašalinį triukšmą, pekeistas garantiniu laikotarpiu, taip pat padangos susilaiptavo, buvo atliktas ratų suvedimas. Atstovybėje (galimai ne visose) dirba ne šventieji, abiem atvejais reikėjo ilgai aiškintis, o už ratų suvedimą susimokėti pačiam. Kito vizito metu buvo pažeistas kėbulas, tik aplinkybių dėka per keletą vizitų pavyko įrodyti jų kaltę, tad atsiimant automobilį neprošal jį pasitikrinti. Šiaip automobilis ok. Jeigu lūkesčiai atitinkami - nenusivilsite, bet Mercedes lygio tikėtis naivu, kitą vertus jeigu tektų rinktis tarp šio ir B klasės ar BMW 2 klasės Grand Tourer, likčiau prie VW (jau nekalbant apie kainas). Bendrą vaizdą daug gali pakeisti komplektacija kuri čia pakankamai gausi, Highline, keyless, full LED, distronic, side assist, koja atidaroma bagažinė, šildomas vairas bei priekinis stiklas. Ergonomika gera, pilna dėtuvių, vietos pakankamai, priekyje sėdėti patogu (aišku ilgesnėse kelionėse nuovargis šiek tiek jaučiamas) bet gale suaugusiems sėdenės per mažos. Blizgi apdaila priekyje yra tepli ir puikiai išryškinanti dulkes - reikalauja reguliaraus valymo. Gale apdaila pigesnė ir pakankamai jautri kontaktui t.y. braižosi ir pasitrina. Sąnaudos pagal važiavimo manierą. Važiuojant vienam tarpmiestiniu keliu galima palįsti po 5l/100 km naudojant aiškios kilmės degalus. Ilgalaikis vidurkis 6.3 l/100km. Kompu galima pasitikėti sąnaudas rodo tiksliai.Tepalo sąnaudos taip pat pagal važiavimo manierą. Valgė tepalą nuo pirmų dienų, bet skaitau saikingai (iki 2 l serviso intervalui). 110 kW kaip ir užtektų, bet kitą karta atrodo nepamaišytų ir 140 kW deja su tokiu varikliu Lietuvoje nebuvo parduodama, tačiau nenaują iš Vokietijos galima įsigyti. Modelis nebegaminamas, ir naujo nebus.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Be rutininių darbų, keistas generatoriaus skriemulys prie 120k km taip pat keista vandens pompa prie 130 km. Paskirstymo diržas keičiamas prie 210k km autorizuotame servise paslaugos kaina apie 850 Eur, suteikiant tokį patį intervalą. Deja kaip minėjau vandens pompa tiek netarnaus tad pagalvokite ar verta keisti į originalą, kadangi keičiant diržą vėl reikės keisti. Maloniai nustebino stabdžiai, priekinės kalėdėlės dar nekeistos, aišku važiuojama daugiau tarp miestų, rezervas minimalus, numatyta keisti ir stabdžių diskus. Elektronika nepavedė kitą vertus distronikas ir side assist esant šlapdribai gan greitai nustoja veikti (apsineša sniegu/purvu) kol vėl neatitirpsta.
Patarimai perkančiajam
Serviso intervalas 30k km. Mano akiai nėra normalu, ypatingai kai tepalo pilasi 4,6l. Sunku pasakyti kokia jo būklė bus prie 250k. Tikrinkite.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt