Markės
1877 iš 1918
Volkswagen Touareg, (CR) 2018 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.520% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 2
29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)30% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas, prabangus interjeras
  • Rafinuotas ir solidus
  • Neblogas pravažumas bekelėje
TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Nėra septynių vietų versijos
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Šalia Volkswagen naujoko, kuklus ir neišsiskiriantis Audi Q7 atrodo tiesiog blankiai"
Po ilgų gamybos ir atnaujinimo metų pagaliau antros kartos Volkswagen Touareg pakeistas naujuoju. Lyginant su pirmtaku trečios kartos Touareg yra platesnis ir ilgesnis. Visureigis tapo kur kas solidesnių proporcijų, o salono erdvė gerokai išaugo. Ilgesnis kėbulas leido padidinti vietą keleivių kojoms bei padidinti bagažinę nuo 697 iki 810 litrų. Tačiau nepaisant išaugusių gabaritų Touareg kėbulas yra 106 kilogramais lengvesnis nei pirmtako. Volkswagen skelbia, kad kėbulas pagamintas iš 48 proc. aliuminio ir 52 proc. itin stipraus bei lengvo plieno lydinių. Automobiliui solidumo prideda ne tik proporcijos, bet ir puikus “kietas” stilius. Visureigio dizainas yra nuostabus. Būtent šiam automobiliui kampuotas, aštrių linijų Volkswagen stilius yra puikiai tinkamas, skirtingai nei mažiesiems Golf ar Polo. Ratų arkos paryškintos, priekyje dominuoja didelės oro padavimo grotelės bei gausybė tarpusavyje gražiai suderintų linijų. Galinė dalis nors kukli, bet solidi. Rodos visureigio kūrėjai nieko įmantraus nesugalvojo, tačiau automobilio proporcijos paprastos ir puikiai suderintos. Šalia Volkswagen naujoko, kuklus ir neišsiskiriantis Audi Q7 atrodo tiesiog blankiai. Puikus Touareg kėbulas papildytas dar įspūdingesnio salono. Automobilio viduje įrengtas vienas didžiausių skaitmeninių prietaisų skydelių visoje rinkoje. 12 colių prietaisų skydelis ir „Discover Premium“ pramogų sistema su 15 colių ekranu sujungiami į vieną skaitmeninę valdymo, informacijos, komunikacijos ir pramogų sistemą, kurioje beveik nenaudojami tradiciniai mygtukai ar jungikliai. Volkswagen teigia, kad vairuotojai gali naudoti šiuos ekranus, kad sureguliuoti daugybę nustatymų, automobilio parametrų ir personalizuoti interjerą pagal savo poreikius. Sistema su termine vaizdo kamera atpažins žmones ir gyvūnus tamsoje. Taip pat įdiegta pusiau automatizuota vairavimo ir linijų palaikymo sistema, greitėjanti ir stabdanti automobilį važiuojant iki 60 km/val. greičiu. Be to yra ir sistema, kuri reaguoja į priešais judantį transportą. Į Touareg integruotas didžiausias pagalbinių, valdymo ir komforto sistemų kiekis Volkswagen automobilių istorijoje. Automobilio interjeras atrodo priblošlkiantis ir vėl iškyla klausimas kodėl tai nebuvo panaudota Audi Q7, kuris pasirodė tik šiek tiek anksčiau... Technologijos neapsiriboja vien tik informacinėmis pramogų sistemomis. Automobilio valdymas yra pagerintas naudojant visų keturių vairuojamų ratų sistemą bei elektroniniu būdu reguliuojamais stabilizatoriais. Touareg yra siūlomas su dviejų rūšių V6 dyzeliniais varikliais pasiekiančiais 231 AG ir 286 AG. Pirkėjai taip pat gali rinktis 340 AG pasiekiantį V6 benzininį variklį ir V8 formos 421 AG turbodyzelinį variklį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Žygis | 2023-09-01
Touareg CR, labai prieštaringas įspūdis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dinamika gera, valdymas, degalų sąnaudos geros, multimedija, garso izoliacija
  • Dinamiškas
  • Ekonomiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Gera įranga
Pakabos problemos, priežiūros išlaidos, konstrukcijos ir salono surinkimo kokybė, pavarų dėžės veikimas
  • Prasta pakaba
  • Prasta pavarų dėžė
  • Brangus išlaikymas
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Laba diena. Automobilį turėjau kiek mažiau nei vienerius metus ir per tą laiką nuvažiavau 21.000 km. Visgi nusprendžiau automobilį parduoti, nes išlaikymas ne pats pigiausias, prastas atsarginių dalių tiekimas ir šiaip bendrai automobilis paliko ne patį geriausią įspūdį. Apskritai Touareg važiuoja gerai, bet aiškiai nusileidžia Audi Q7. Galvojau būti gudresnis už visus ir pigiau nusipirkti Q7 analogą, bet nepavyko. Dinamika, degalų sąnaudos, įranga, salono garso izoliacija klausimų nekelia, tačiau automatinė pavarų dėžė staigiai pasikeitus režimui periodiškai nustebina kažkokiais truktelėjimais, smūgiais arba uždelsimu. Pakaba absoliučiai nuvylė. Atrodo, kad visos detalės tokios pačios kaip Audi Q7 4M serijos, bet nėra to sklandaus važiavimo ir nelygumų sugėrimo efekto. Nustatymai kitokie, jie man nepatiko. Net prie nedidelės apkrovos, kai važiuojame tarkime trise be didelio pakrovimo, bet sportiniu režimu jaučiasi galinio dešiniojo statramsčio girgždėjimas. Kokie 4000 km prabėgo be didesnių incidentų, tačiau važiuojant didesniu nei 140 km/h greičiu, toks jausmas kad automobilis „pritūpia“ ir atsiranda nestabilumas dešinėje pusėje gale. Vežiau į atstovybę, pavažiavom su meistru, jis irgi išgirdo tuos beldimus, bet servise realios problemos priežasties taip ir nesurado. Nuvažiavus 20.000 km salone irgi atsirado krebždesiai, prietaisų skydelis pradėjo girgždėti taip, kad turėjau ranka prilaikyti, kad nustotų girgždėti. Bet šitie nemalonumai nelaikomi garantiniu atveju ir nebus pašalinti, nebent pats užsiimsi ieškoti kas ir kaip. Beje, jeigu neduok Dieve sudaužysi priekinį stiklą (šildymas, projekcija) ar priekinį žibintą (matrica), tai remontas užtruks labai daug laiko ir bus labai brangus jei negarantinis.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt