Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dizainas
- Smagus kelyje
- Gera standartinė įranga
TRŪKUMAI
- Pigios medžiagos interjere
- Palyginti brangus
- Maža interjero erdvė
"Automobiliai su 190 AG varikliais standartiškai turi 7 greičių DSG ir yra varomi visais ratais"
T-Roc buvo itin laukiamas automobilis. Ne tik dėl to, kad Volkswagen kompanijai būtinai reikėjo kompaktiško krosoverio savo gamoje, bet ir dėl to, kad šis krosoveris skirtingai nei daugelis VW žadėjo pradžiuginti savo išskirtiniu dizainu. Ir nors konceptas atrodė gerokai azartiškiau, bet ir serijinis T-Roc yra patrauklus ir išsiskiria iš minios. Džiugu, kad konservatyvioji kompanija pastaruoju metu pristatė tokius emocingus automobilius kaip Arteon ir T-Roc. Naujas krosoveris yra 4234 mm ilgio, 252 mm trumpesnis nei Tiguan ir vos vos trumpesnis nei Golf. Vis dėlto 1819 mm pločio ir 1573 mm aukščio T-Roc yra platesnis ir aukštesnis nei jam giminingas Golf, todėl viduje kompaktiškas T-Roc yra gerokai erdvesnis nei Golf, sėdima aukščiau, matomumas yra puikus. Kas šiek tiek nuvilia, tai kad plastiko kokybė salone yra prasta labiau tinkanti biudžetiniam automobiliui nei Volkswagen markei - kietas net ir durelių viršus. Tai tampa svarbu žiūrint į automobilio kainą ir ją lyginant su konkurentais. T-Roc kaip ir daugelis VW yra gerai valdomas, vairo mechanizmas greitai reaguoja į vairuotojo komandas, sukibimas su kelio danga puikus, žinoma pakaba yra kiek kietoka. Ypač patogu automobiliu važinėti mieste – kompaktiškas T-Roc smagus, lengvas, labai nesunku pajusti automobilio gabaritus. Tačiau ir greitkelyje krosoveris neprastas, gal tik dideli durelių veidrodėliai kelia pastebimą triukšmą. T-Roc siūlomas su efektyviais turbininiais varikliais: trimis benzininiais (TSI) ir trimis dyzeliniais varikliais (TDI). Jie yra trijų galingumo lygių: 85 kW / 115 AG, 110 kW / 150 AG ir 140 kW / 190 AG. 115 AG versijų automobiliai varomi priekiniais ratais ir turi mechaninę pavarų dėžę. Pasirinkę 150 AG variklius pirkėjai gali rinktis priekiniais arba visais ratais varomus automobilius, taip pat 7 greičių DSG. Automobiliai su 190 AG varikliais standartiškai turi 7 greičių DSG ir yra varomi visais ratais. Visais ratais varomi T-Roc standartiškai turi „4MOTION Active Control“ sistemą leidžiančią pasirinkti vairavimo režimą: „Street“ ir „Snow“ ir du bekelės režimus: „Of Road“ ir „Off Road individual“. Viską įvertinus galima teigti, kad naujoko perspektyva atrodo labai gerai, pirkėjai neabejotinai įvertins solidų Volkswagen įvaizdį ir patrauklų dizainą. Sėkmei pasiekti sutrukdyti gali nebent aukštoka kaina, ypač turint omenyje, kad pastaruoju metu VW koncernas pirkėjams pristatė panašius automobilius: SEAT Arona ir Ateca bei Škoda Karoq.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Dalius | 2021-06-21 |
Mažylis T-Roc su 1.0 TSI 115 AG |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Paprastas vairuoti, patogus miesto automobilis
Labai nepatogi vairuotojo sėdynė, infosistema veikia grubiai, interjeras nekokybiškas
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis paprastas, lengva prie jo priprasti, bet kiek nuvilia dėl prastų sėdynių. Nusipirkau automobilį kaip ir kiti vien dėl aukštos vairavimo padėties, bet tikiuosi su Golf lygio išlaikymo kaštais. Tai buvęs demonstracinis automobilis su nedidele rida ir daugybe papildomos įrangos – auto bagažinė, šildomos sėdynės, skaitmeninis prietaisų skydelis. Pavažinėjus porą mėnesių paaiškėjo sėdynės trūkumai – joje niekaip nerandu sau patogios pozicijos. Sėdynės yra plokščios su plonais paminkštinimais ir minkštom šoninėm atramomis. Be to vairuotojo sėdynė panašu yra sumontuota šiek tiek labiau automobilio centre (toliau nuo durelių) dėl to įlipimas irgi nelabai patogus. Žodžiu pasitikrinkit ar jums bus tinkama pozicija. Autonominis automobilio pristabdymas man irgi nelabai patiko, nes kartais išduoda klaidingą įspėjimą manevruojant net kai priekyje nėra automobilio. Skaitmeninis prietaisų skydelis yra gražus ir praktiškas sprendimas, tačiau kartais erzina kai navigacija automatiškai persijungia ir pašalina greičio rodmenis. Elektrinę bagažinę lengva atidaryti, tačiau uždaryti galima tik paspaudus mygtuką ant bagažinės dangčio kas nėra labai praktiška. Būtų smagiau jei jį būtų galima uždaryti mygtuku ar vairuotojo durelių. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen T-Roc TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis