Markės
1868 iš 1918
Volkswagen Sharan, (7N) 2010 - 2020
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.811% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)TOP 10Viso įvertinimų: 5
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tikrai praktiškas septynvietis
  • Greitas ir patogus sėdynių sulankstymas
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Neišsiskiria tarp konkurentų
  • Netiksli mechaninė pavarų dėžė
Naujojo Sharan dizainas ištiesų labai primena kitus Volkswagen modelius – idėjos paprastos, priimtinos ir nerėžiančios akies. Viduje prietaisų skydelis labai panašus į Golf Plus, čia sutinkama labai gera medžiagų kokybė, puiki garso izoliacija, nepriekaištingas prietaisų išdėstymas, tik priekiniai langų statramsčiai kiek trukdo apžvalgai. Automobilis tapo dar didesnis - pailgėjo net 22 cm, praplatėjo per visus 9,2 cm, o ratų bazė padidėjo per 7,5 cm. Viena iš naujovių yra stumdomos šoninės durys padėsiančios patogiau patekti į saloną, o visas sėdynes išskyrus vairuotojo galima sulankstyti į plokščią paviršių. Vokiečių vienatūris turi 4 variklius: du benzininius TSI su 150 arba 200 AG ir du dyzelinius TDI variklius, kurie turi 140 arba 170 AG. Yra gaminamos ir versijos su „4MOTION“ visų varomųjų ratų sistema.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2019-05-11
Parašysiu tik minusus
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gera garso izoliacija
Ne komfortiškas
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Kadangi žmonės išdėstė vius automobilio pliusus, aš parašysiu minusus. 1. Žiemą automobilis sunkiai šyla, kadangi papildomas šildytuvas (dar vadinamas webasto), kuris isijungia tik užvedus automobilį, yra per silpnas šitai karvei :). Todėl salonas letai šyla, letai atšildomas priekinis stiklas. Beto šildymas nustatytas taip, kad pirma šildytų variklį, tik išilus varikliui apie 70-80 laipsnių, šildytuvas pradės atiduoti didesnę dalį šilumos į saloną. Kalbejau su webasto meistru, dėl šių automobilių šildymo, tai meistras taip pat patvirtino, kad sharan sunkiai šyla žiemą. 2. Sėdynės nepatogios, kietos. Bent pas mane medžiaginis salonas. Važineju pasitiesęs sėdynės papildomą paminkštinimą. Kai automobilio gana aukšta kaina, tai tikrai galėtų buti patogesnės sėdynės. 3. Porankis priekinių sėdynių reguliuomas, bet ganetinai nepatogus, nučiuožia atgal kartais, geriau būtų padarę atskira porankį kiekvienai sėdynei. O porankis tikrai reikalingas šiam automobiliui, kadango ganėtinai platus ir vairuojant reikia į ji atsiremti, nes į durelių rankenos atramą neatsiremsite, nes ji per toli. Tiesiog jausitės nestabilei sedynėje, jei neatsiremsite į porankį, šito galbut nepajaus stambus žmogus. 4. Valytuvai. Kiekvieną kartą baigus valyti langus, valytuvai po kurio laiko dar vieną kartą nuvalo priekį langą, ko pasakoje vel jį išmurzina ir ant lango lieka dryžis, kuris tiesiog nervia vairuojant. Dėl to vėl valysite langą. P. S. Valutuvai nauji, kokybiški. 5. Galvos atramos nesireguliuoja, dėl to po ilgesnės kelionės maudžia kalklą, nes atramos padarytos taip, kad jūsų galva visą laiką būtų palenkta į priekį, bet kiek žinai taip yra daugumoje naujesnių automobilių, nes kaškokiem inžinieriams taip pasirodė bus saugiau, o jūsų komfortas jiems nusispjauti :). 6. Kvaila start- stop funkcija, tai funkcija kuri užgesina automobilį jei jus dažiau sustojate, pvz kamščiauose, prie šviesaforų, bent jau teoriškai taip turėtų veikti. Neva mažiau teršia aplinka. Tačiau toks dažnas automobilio užvedinėjimas tikrai nera jam geras. Patys įsivaizduokit stovit kamštį ir kiekvieną kartą po pajudejimo sustojus jūsų variklis užkesta, o kamštį stovi kokį pusvalandį. Žinoma galima funkcija išjungti mygtuko pagalba, bet dažiausiai pamiršti, nes kiekvieną kartą užvedus automobilį ši funkcija isijungia automatiškai. Žinoma ši nesąmonė diegiama į beveik visus naujesnius europinius automobilius. Tai žiauriai užknisa. Galima šitą funkciją atjungti, nuo akumuliatoriaus reikia atjungti papildomą jungtį, kuri rodo akumuliatoriaus darbą, jo krovimą. Bet žiemą jei atjungsite ta jungtį, tai auto kompas galvos kad jūsų akumuliatorius nesikrauna ir to pasakoje neijungs papildomo šildytuvo(webasto) ir sedesit kaip šaltoj metalinei bačkoj. Bendarai pasakysiu, automobilis tikrai patikimas, bet mano nuomone nekomfortiškas. Jeigu pirkčiau vėl automobilį, šio tikrai nesirinkčiau. Geriau pirkčiau Chrysler Town and Country, arba Dodge grand caravan arba vw rountan, kurie nepalyginamai komfortiškesni, teko juose pasėdėti, tai medžiaginės sėdynės kaip autobuso vairuotojo, labai minkštos ir patogios, o ilgose kelionėse tai tikrai pasijaučia. Ir apskritai pastebejau, kad amerikietiškuose automobiliuose neprikišta tiek nereikalingo š, kaip europiniuose. Žinoma tai tik mano nuomonė.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt