Markės
1843 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Daugybė interjero sprendimų versijų, puikus praktiškumas
  • Puikus išorės dizainas
TRŪKUMAI
  • Standi pakaba
  • Mažas nuvažiuojamas atstumas
  • Didelė kaina palyginti su konkurentais
"Naujasis Volkswagen ID. Buzz vienatūris yra elektromobilis, kas puikiai dera su hipišku pirmtako palikimu nepaisant to, kad abu autobusiukus skiria net 70 metų. Retro stiliaus, ekologiškas ir modernus – Volkswagen ID. Buzz sėkmė garantuota"
Turbūt joks kitas minivenas nebuvo toks laukiamas kaip Volkswagen ID. Buzz. Ir to priežastis labai paprasta – šis simpatiškas mikroautobusiukas yra moderni klasikinio Volkswagen Type 2 reinkarnacija ir ši reinkarnacija yra pačiu laiku. Dabar yra laikas kai pradedama masiškai prikeldinėti senųjų legendinių modelių vardai ir nors šis procesas prasidėjo seniai dar su Volkswagen New Beetle modeliu, tačiau dabar gamintojai turi galimybę naujus modelius pateikti naujoje elektrinėje šviesoje. Žinoma, naujasis Volkswagen ID. Buzz vienatūris yra elektromobilis, kas puikiai dera su hipišku pirmtako palikimu nepaisant to, kad abu autobusiukus skiria net 70 metų. Retro stiliaus, ekologiškas ir modernus – Volkswagen ID. Buzz sėkmė garantuota. Dizaineriui Albertui Kirzingeriui pavyko sukurti ryšį su klasikiniu furgonu – abiejų forma, priekinė dalis turi panašumų, klasikiniame T1 vairuotojai sėdėjo tiesiai virš priekinės ašies, panašiai yra ir naujajame. Čia atstumas tarp priekinės ir galinės ašies bei kėbulo kraštų yra labai trumpi, todėl kompaktiškas 4712 mm ID. Buzz kėbulas turi išties ilgą ratų bazę, kuri siekia 2988 mm. Akumuliatorius sumontuotas išilgai grindų, todėl svorio centras yra žemai, o gale sumontuotas variklis atlaisvina vietą virš priekinės ašies ir pagerina automobilio valdymą bei apsisukimo spindulį. Kėbulo posvyris yra puikus kaip tokio tipo automobiliui, o vairo mechanizmas gerai jaučiamas. Europoje šie elektromobiliai parduodami su 77 kWh baterija ir galinę ašį varančiu 150 kW elektros motoru. ID. Buzz palaiko iki 11 kW galios kintamos arba iki 170 kW tiesioginės srovės baterijos krovimą. Pastarasis leis per maždaug pusvalandį bateriją įkrauti nuo 5 iki 80 proc. Maksimalus ID. Buzz automobilių greitis elektroniškai apribotas iki 145 km/val. Nesvarbu, kurią versiją pasirinksite, Volkswagen teigia, kad elektromobilio nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP bus nemažesnis nei 400 km. Nepaisant to, kad ID. Buzz yra gana komfortiškas automobilis, tačiau pakabos veikimą būtų galima apibūtinti kaip gana standų. Kabina jaučiasi erdvi, kad ir kur sėdėtumėte. Dvi priekinės sėdynės siūlo beveik idealų komfortą. Stumdomos šoninės durys bus praktiškos ankštose stovėjimo aikštelėse, tačiau antroje sėdynių eilėje trijų atskirų sėdynių neturėsite kas kiek nuvilia. Keleivinė versija turi daug erdvės ne tik penkiems keleiviams, bet ir jų bagažui – tam skirta 1121 l talpos erdvė krovinių skyriuje. Nulenkus galinę sėdynę, ši erdvė išsiplėčia iki 2205 l. Vėliau pasirodys ir šešiavietės, septynvietės, prailgintos ratų bazės, kemperio ir versijos su visais varomais ratais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2022-12-02

Naujasis „Volkswagen ID.Buzz" bus pristatytas 2023 m. sausį

Naujasis „Volkswagen ID.Buzz
Važiuojant greitkeliu ir trumpai palietus posūkio signalo svirtelę, naujasis „Volkswagen ID.Buzz“ grakščiai atlieka pagalbinį persirikiavimą į kitą eismo juostą. Taip pat jis geba pasitelkti spiečiaus duomenis ar net įsiminti dažnai naudojamus parkavimo manevrus: naujos išmaniosios pagalbinės sistemos „ID.Buzz“ vairavimą padaro dar patogesnį ir saugesnį. Kartu tai atliepia „Volkswagen“ įsipareigojimą naujausias technologijas kuo anksčiau padaryti prieinamas plačiam klientų ratui.

„Naujasis „Volkswagen ID.Buzz“ yra viena laukiamiausių naujienų automobilių pramonėje ne tik visame pasaulyje, bet ir Baltijos šalyse. Jau dabar pastebime augantį klientų susidomėjimą šiuo automobiliu, jo galimybėmis ir naujausiomis inovatyviomis technologijomis. Džiaugiamės, kad naujasis modelis atstovybes Baltijos šalyse pasieks jau 2023 m. sausį“, – teigia Merli Ainsaar, „Volkswagen Commercial Vehicles“ prekės ženklo vadovė Baltijos šalyse. 


Naujame furgone „Volkswagen“ naudoja pilnai integruotas naujausios kartos pagalbos vairuotojui sistemas. Pasirinktinai siūloma „Travel Assist“ su spiečiaus duomenimis ir „Park Assist Plus“ su atminties funkcija yra puikūs to pavyzdžiai. Šias sistemas taip pat galima papildomai užsisakyti įsigyjant visus kitus naujus ID. modelius, nuo ID.3 ir ID.4 iki ID.5.

„Travel Assist“ su spiečiaus duomenimis

Papildomai pasirenkama „Travel Assist“ sistema gali išlaikyti furgoną toje pačioje eismo juostoje, palaikyti atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemonės ir užtikrinti, kad „ID.Buzz“ neviršytų vairuotojo nustatyto maksimalaus greičio. Tam, be kita ko, naudojama adaptyvioji eismo juostos orientavimo sistema, aktyviai palaikanti transporto priemonę eismo juostos viduryje. „Travel Assist“ prisitaiko prie vairavimo stiliaus ir taip pat gali išlaikyti transporto priemonę ne pačiame juostos centre, bet arčiau kairės ar dešinės jos pusės. Į „Travel Assist“ sistemą taip pat įeina prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo ir pagalbinė posūkių įveikimo funkcijos.

Naujos „Travel Assist“ funkcijos. Jei prieinami anoniminiai spiečiaus duomenys iš kitų „Volkswagen“ modelių, juos pasitelkdama „Travel Assist“ sistema gali išlaikyti transporto priemonę toje pačioje eismo juostoje naudodama tik vieną kelio juostos ženklinimą. Tokiu atveju pagalbine sistema galima naudotis ir užmiesčio keliuose, neturinčiuose centrinės skiriamosios juostos. Taigi spiečiaus duomenys padidina „Travel Assist“ prieinamumą, vairavimo komfortą ir vertę klientui.


Spiečiaus duomenys iš daugybės automobilių. Spiečiaus duomenys dar labiau priartina „Volkswagen“ prie automatizuoto vairavimo. Nuasmenintus spiečiaus duomenis generuoja keli šimtai tūkstančių „Volkswagen Group“ automobilių. Visi jie fiksuoja tam tikras transporto priemonės aplinkos savybes, pavyzdžiui, kelio linijas ar kelio ženklus, ir, apjungus su žemėlapių duomenimis, visa tai perduodama į debesiją. Joje apdorotus ir individualiai pritaikytus duomenis gauna kiti „Volkswagen“ modeliai, tuo metu važiuojantys atitinkamais kelio ruožais. 

Pagalba persirikiuojant nuo 90 km/val. Važiuojant greitkeliu didesniu nei 90 km/val. greičiu ir vairuotojui pageidaujant, „Travel Assist“ sistema su spiečiaus duomenimis gali padėti persirikiuoti į kitą eismo juostą. Įjungus šią funkciją, eismo juostos keitimo veiksmą galima pradėti ir atlikti palietus posūkio signalą. Kad viskas pavyktų, jutikliai neturi aptikti jokių objektų aplink transporto priemonę, o vairuotojo rankos turi laikyti lietimui jautrų vairą. Tokiu atveju „ID.Buzz“ automatiškai persirikiuoja į norimą eismo juostą. Manevrą bet kuriuo metu gali nutraukti ir perimti vairuotojas.

„Park Assist Plus“ su atminties funkcija

Kitas pasirenkamas „Volkswagen ID.Buzz“ vairuotojo asistentas yra „Park Assist Plus“ su atminties funkcija. Ši naujoviška pagalbos vairuotojui sistema gali įsiminti iki penkių atskirų parkavimo manevrų. 


Ji gali įsiminti parkavimo veiksmus, atliktus judant mažesniu nei 40 km/val. greičiu ir ne didesniu nei 50 metrų atstumu. Tai gali padėti automobilį pastatyti, pavyzdžiui, stoginėje ar garaže. Vairuotojui tereikia vieną kartą transporto priemonę pastatyti pačiam ir išsaugoti veiksmų seką, o „ID.Buzz“ gebės pats ją pakartoti. Pagalbinė parkavimo sistema naudoja „ID.Buzz“ aplinką stebinčius jutiklius – ji pati manevruoja, greitina, stabdo ir perjungia pavarą. Taip pat ši sistema gali pratęsti vairuotojo pradėtus parkavimo manevrus ir, jei įmanoma, juos užbaigti.
 


Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt