Markės
1843 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Daugybė interjero sprendimų versijų, puikus praktiškumas
  • Puikus išorės dizainas
TRŪKUMAI
  • Standi pakaba
  • Mažas nuvažiuojamas atstumas
  • Didelė kaina palyginti su konkurentais
"Naujasis Volkswagen ID. Buzz vienatūris yra elektromobilis, kas puikiai dera su hipišku pirmtako palikimu nepaisant to, kad abu autobusiukus skiria net 70 metų. Retro stiliaus, ekologiškas ir modernus – Volkswagen ID. Buzz sėkmė garantuota"
Turbūt joks kitas minivenas nebuvo toks laukiamas kaip Volkswagen ID. Buzz. Ir to priežastis labai paprasta – šis simpatiškas mikroautobusiukas yra moderni klasikinio Volkswagen Type 2 reinkarnacija ir ši reinkarnacija yra pačiu laiku. Dabar yra laikas kai pradedama masiškai prikeldinėti senųjų legendinių modelių vardai ir nors šis procesas prasidėjo seniai dar su Volkswagen New Beetle modeliu, tačiau dabar gamintojai turi galimybę naujus modelius pateikti naujoje elektrinėje šviesoje. Žinoma, naujasis Volkswagen ID. Buzz vienatūris yra elektromobilis, kas puikiai dera su hipišku pirmtako palikimu nepaisant to, kad abu autobusiukus skiria net 70 metų. Retro stiliaus, ekologiškas ir modernus – Volkswagen ID. Buzz sėkmė garantuota. Dizaineriui Albertui Kirzingeriui pavyko sukurti ryšį su klasikiniu furgonu – abiejų forma, priekinė dalis turi panašumų, klasikiniame T1 vairuotojai sėdėjo tiesiai virš priekinės ašies, panašiai yra ir naujajame. Čia atstumas tarp priekinės ir galinės ašies bei kėbulo kraštų yra labai trumpi, todėl kompaktiškas 4712 mm ID. Buzz kėbulas turi išties ilgą ratų bazę, kuri siekia 2988 mm. Akumuliatorius sumontuotas išilgai grindų, todėl svorio centras yra žemai, o gale sumontuotas variklis atlaisvina vietą virš priekinės ašies ir pagerina automobilio valdymą bei apsisukimo spindulį. Kėbulo posvyris yra puikus kaip tokio tipo automobiliui, o vairo mechanizmas gerai jaučiamas. Europoje šie elektromobiliai parduodami su 77 kWh baterija ir galinę ašį varančiu 150 kW elektros motoru. ID. Buzz palaiko iki 11 kW galios kintamos arba iki 170 kW tiesioginės srovės baterijos krovimą. Pastarasis leis per maždaug pusvalandį bateriją įkrauti nuo 5 iki 80 proc. Maksimalus ID. Buzz automobilių greitis elektroniškai apribotas iki 145 km/val. Nesvarbu, kurią versiją pasirinksite, Volkswagen teigia, kad elektromobilio nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP bus nemažesnis nei 400 km. Nepaisant to, kad ID. Buzz yra gana komfortiškas automobilis, tačiau pakabos veikimą būtų galima apibūtinti kaip gana standų. Kabina jaučiasi erdvi, kad ir kur sėdėtumėte. Dvi priekinės sėdynės siūlo beveik idealų komfortą. Stumdomos šoninės durys bus praktiškos ankštose stovėjimo aikštelėse, tačiau antroje sėdynių eilėje trijų atskirų sėdynių neturėsite kas kiek nuvilia. Keleivinė versija turi daug erdvės ne tik penkiems keleiviams, bet ir jų bagažui – tam skirta 1121 l talpos erdvė krovinių skyriuje. Nulenkus galinę sėdynę, ši erdvė išsiplėčia iki 2205 l. Vėliau pasirodys ir šešiavietės, septynvietės, prailgintos ratų bazės, kemperio ir versijos su visais varomais ratais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2018-10-25

„Volkswagen“ Baltijos šalyse pirmą kartą pristatys koncepcinį „ID.Buzz“ automobilį

„Volkswagen“ Baltijos šalyse pirmą kartą pristatys koncepcinį „ID.Buzz“ automobilį
Sekdama savo „Volkswagen 2025+“ strategija, kompanija planuoja iki 2025 m. rinkai pristatyti daugiau nei 30 elektrinių automobilių modelių ir taip tapti tvaraus mobilumo ir vairavimo sprendimų lydere. Įgyvendinant šią strategiją, „Volkswagen“ modernizuos visą savo pardavimų tinklą, įskaitant ir prekės ženklo atstovybes. Šią savaitę Taline bus atidarytas moderniausias ir pirmasis aptarnavimo ir pardavimų centras Baltijos šalyse, kuris jau dabar pasirengęs aptarnauti „Volkswagen ID.“ elektrinius automobilius. Šia proga, šią savaitę „Volkswagen“ pristatys koncepcinį elektrinį automobilį „ID.Buzz“. Visi besidomintys šį automobilį atstovybėje galės pamatyti spalio 25 ir 26 dienomis.

Renginio metu, koncepcinis elektromobilis „ID.Buzz“ bus pirmą kartą demonstruojamas ne garsios automobilių parodos metu. Šis konceptas paremtas legendinio „Volkswagen T1“ dizainu. „ID.Buzz“ modelis ateityje taps  pirmuoju visiškai elektriniu ir savavaldžiu furgonu. Serijinė šio modelio gamyba ir pardavimai prasidės 2022 m.

 
ateities „Volkswagen“ elektriniams automobiliams. Priešingai, nei įprasta rinkoje, ji nėra tiesiog elektrifikacijai pritaikyta benzinu varomų automobilių platforma ir buvo kurta panaudojant naujausias technologijas galvojant apie baterijas ir elektrinius variklius. Tai leidžia „Volkswagen“ optimaliai išnaudoti savo technologinį potencialą. Be to, ši platforma bus pritaikoma ypač plačiam modelių spektrui – nuo kompaktinių automobilių iki visureigių ir furgonų. Ši platforma taip pat leis sumažinti „ID.“ šeimos elektromobilių kainą ir padarys juos prieinamus kiekvienam. „Volkswagen“ planuoja, kad „ID.“ automobiliai kainuos tiek, kiek tos pačios klasės modeliai su dyzeliais varikliais.  
 
„Visos kalbos apie savavaldžius automobilius ir netaršius individualius mobilumo sprendimus paprastam vartotojui atrodo kaip tolima ateitis, todėl esame labai laimingi, galėdami Baltijos šalyse pristatyti „Volkswagen“ ateities viziją. „ID“ yra svarbus etapas vystant technologijas – tai bus pirmasis pilnai prie tinklo prijungtas ir visiškai funkcionalus elektromobilis, kurį galės įpirkti milijonai žmonių. Jau dabar galime pažvelgti į automobilius, kuriuos vairuosime ateityje“,- teigė „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalyse Justas Nekrošius.

 
Nors reikės dar keleto metų, kol pamatysime „ID.Buzz“ Vilniaus gatvėse, pirmieji „ID.“ serijos modeliai bus pristatyti kitą vasarą, o rinkoje pasirodys 2020 m. pradžioje. 

„Volkswagen“ e-ateities strategija paremta augančiu naujų ir atnaujintų atstovybių tinklu Baltijos šalyse, o naujas aptarnavimo ir pardavimų centras Taline – tik vienas iš daugelio tokių. Iki 2020 m., kuomet pasirodys pirmasis „ID.“ automobilis, visos „Volkswagen“ atstovybės bus atnaujintos tam, kad atitiktų naujausius reikalavimus. 
 


Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt