Markės
1842 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus ir modernus salonas
  • Komfortiškas ir tylus
  • Geras nuvažiuojamas atstumas
TRŪKUMAI
  • Aukštas bagažinės slenkstis
  • Neitin dinamiškas palyginus su kitais elektromobiliais
  • Brangios galingesnės versijos

Volkswagen ID.5 yra neseniai pasirodžiusio Volkswagen ID.4 versija su nuolaidžia kupė stiliaus galine dalimi. Volkswagen ID.4/ ID.5 yra pirmasis visiškai elektrinis Volkswagen visureigis, kuris kaip ir ID.3 gaminamas naudojant specialiai elektromobiliams skirtą MEB platformą, nors standartinėse platformose Volkswagen elektromobiliai gaminami gana seniai – tai “e-UP!” bei “e-Golf” modeliai. Iš pradžių buvo siūlomos „ID.5 1st“ ir „ID.5 1st Max“ versijos su 150 kW (204 AG) galios ir 310 Nm sukimo momento elektriniu motoru bei 77 kWh baterija, kuri vienu įkrovimu leis nuvažiuoti iki 520 km (pagal WLTP). Iki 100 km/val. šios versijos elektromobilis įsibėgėja per 8,5 s, o maksimalus greitis apribotas ties 160 km/val. Bateriją galima įkrauti tiek kintamos, tiek nuolatinės, tiek trifazės srovės krovikliais. Volkswagen kompanija tvirtina, kad net po aštuonerių metų arba 160 tūkst. km baterija bus išlaikiusi bent 70% savo talpos. Kiek vėliau pasirodys versijos su dar galingesniais varikliais ir visais varančiaisiais ratais. Automobilio dizainas atkartoja Volkswagen ID.3 modelio tematika tik įkomponuota į visureigio kūną. Automobilis pasižymi pabrėžtinai aerodinamiška forma, aptakiais priekiniais žibintais ir tarp jų įtaisytomis siauromis radiatoriaus grotelėmis. Gale akcentuojami per visą automobilio plotį ištęsti žibintai – tokių žibintų mada pastebima praktiškai visuose 2020-2021 metais pristatytuose visureigiuose. Šis klasikinis elektromobilių stilius didokam krosoveriui su nuožulnia galine dalimi tinka labai gerai. Automobilis pasižymi ilga ratų baze, kuris siekia net 2,77 m. Toks atstumas prilygsta aukštesnės klasės visureigiams, todėl Volkswagen krosoveris pasižymi erdviu ir šviesiu salonu. Erdvės pojūtį sustiprina ir beveik per visą stogo ilgį išdėstytas stiklinis panoraminis stoglangis. Šiame modelyje Volkswagen diegia maksimaliai energijos sąnaudas taupančią rekuperacijos sistemą, kuri veikia tokiu būdu: vairuotojui pakėlus pėdą nuo akceleratoriaus pedalo automobilis rieda laisva eiga nenaudodamas jokių energijos resursų, bet ir kinetinės energijos negeneruoja. Vairuotojui nuspaudus stabdžius prasideda regeneracija - stabdymą atliks elektros variklis. Jei stabdžiai nuspaudžiami stipriau ir apkrovos pasiekia 0,25 G ribą, tuomet įsijungia įprasti hidrauliniai stabdžiai. Stabdymą elektriniu varikliu pakeičia stabdymas įprastais stabdžiais - vairuotojas net nepajus kada viena sistema pakeis kitą. Panašu tokia sistema yra efektyvesnė nei vieno pedalo sistema, kuri nukėlus koją nuo akceleratoriaus pedalo iškarto įjungia regeneraciją ir tuo pačiu iškarto stabdo automobilį nors vairuotojo tikslas gali būti ne greičio lėtinimas, bet esamo greičio išlaikymas. Volkswagen ID.4/ ID.5 pirmosiose versijose standartiškai montuojamos juostų išlaikymo „Lane Assist“, automatinio stabdymo „Front Assist“ su apsaugos nuo atvažiuojančių priešpriešai sukant ir manevruojant funkcija bei adaptyvaus greičio palaikymo su greičio ribotuvu sistemos.

SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2021-11-03

Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“

Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“
Trečiadienį, lapkričio 3 d., pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ – ilgiems atstumams sukurti elektriniai kupė visureigiai, naudojantys MEB platformą. Galu varomas ID.5 išvystys 128 kW/174 AG arba 150 kW/204 AG, o visais keturiais ratais varomas „ID.5 GTX“ – 200 kW/299 AG. ID.5 salone jaučiamas erdvumas, o novatoriški valdymo sprendimai ir žmogaus-mašinos sąsaja (HMI) leidžia tiek vairuotojui, tiek keleiviams valdyti automobilį, jo pramogų ir vairuotojo asistentų sistemas. ID.5 yra visados prijungtas prie interneto ir nuotoliniu būdu gaus visus patobulinimus bei atnaujinimus. Lietuvoje „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ pasirodys 2022 m. pradžioje. 

Progresyvūs ir junglūs vairuotojo asistentai

Navigacijos sistema, „Car2X“ duomenys ir kartu veikiančios adaptyvaus greičio palaikymo bei juostos išlaikymo sistemos leidžia važiuoti pusiau autonomiškai, todėl kelionė tampa dar lengvesnė, saugesnė ir mažiau įtempta, o „ID.Light“ sistema įspėjimus vairuotojui pateikia vizualiai. Parkuotis taip pat tapo dar lengviau – „Park Assist Plus“ su atminties funkcija padeda vairuotojui surasti stovėjimo vietą, įvažiuoti ir išvažiuoti iš jos bei gali atlikti anksčiau įsimintus manevrus.


Trys galios lygiai

2022 m. pasirodysiantis kupė visureigis bus siūlomas su trimis skirtingomis jėgainėmis. „ID.5 Pro“ galinius ratus varys 128 kW/174 AG galios, o „ID.5 Pro Performance“ – 150 kW/204 AG galios motoras. „ID.5 GTX“ turi po motorą ant priekinės ir galinės ašies. Ši visų varančiųjų ratų sistema išvysto 200 kW/299 AG. Ji leidžia 100 km/val. pasiekti per 6,3 s ir išvystyti maksimalų 180 km/val. greitį.
Iki 520 km vienu įkrovimu

Visos ID.5 versijos naudoja didelę, ilgiems atstumams pritaikytą 77 kWh talpos bateriją. ID.5 vienu įkrovimu galės įveikti iki 520 km (pagal WLTP), o GTX versija – iki 480 km (pagal WLTP).

Erdvus ir elegantiškas dizainas

ID.5 pagamintas ant vietą taupančios MEB elektromobilių platformos. Automobilio ilgis siekia 4,6 m, ratų bazė – 2,77 m, o viduje keleiviams skirta tiek erdvės, kiek įprastiniame didesnės klasės visureigyje. Bagažinėje telpa 549 litrai krovinių, o nulenkus galines sėdynes – 1 561 litras. ID.5 palieka ultramodernaus, galingo ir elegantiško automobilio įspūdį – stogo linija grakščiai tęsiasi per visą kėbulą, nusileidžia anksčiau ir susilieja su funkcionaliu spoileriu. Dėl 0,26 siekiančio pasipriešinimo orui koeficiento, elektra naudojama ypač efektyviai.


Du ekranai ir valdymas balsu

Automobilio valdymas sukoncentruotas dviejuose ekranuose – už vairo yra mažesnis ekranas, o antrasis, 12 colių įstrižainės, įrengtas centrinėje konsolėje. ID.5 taip pat galima valdyti balsu ištarus „Hello ID.“, automobilis ant priekinio stiklo projektuoja informaciją, pavyzdžiui, navigacijos nuorodas, kurios atrodo lyg būtų maždaug 10 m atstumu priešais vairuotoją.

Naujausios apšvietimo technologijos

ID.5 vairuotoją pasitinka priekinių ir galinių žibintų pabudimo rutina, ant žemės iš veidrodėlių projektuojamas ID. šeimos ženklas. Tiek priekiniai, tiek galiniai žibintai naudoja naujausią LED technologiją.

Nuo komfortiško iki sportiško

Vairuotojas gali pasirinkti iš kelių vairavimo profilių, kurie nustato kaip veiks elektriniai motorai ir vairo sistema. Papildomai galima pasirinkti progresyvų vairo mechanizmą, kurio jautrumas priklauso nuo ratų pasukimo kampo ir adaptyvią DCC važiuoklę, kuri leidžia rinktis tarp komfortiško ir sportiško vairavimo. ID.5 galima įsigyti su ratlankiais, kurių dydis siekia nuo 19 iki 21 colio.


Patogus įkrovimas

ID.5 galima krauti tiek 11 kW kintamos srovės stotelėse ar iš kroviklio namuose, tiek 135 kW tiesioginės srovės greitojo įkrovimo stotelėse. Jose per 30 minučių krovimo ID.5 atsargas galima papildyti 390 km, o „ID.5 GTX“ – 320 km įveikiamo atstumo.

Transformacija „Nulio link“

Tikslas elektrifikuoti visus naujai gaminamus automobilius ir naujoji ACCELERATE prekės ženklo strategija skatina ir skaitmeninę „Volkswagen“ transformaciją. ID.5 priartina kompaniją prie tapimo programine įranga paremtu mobilumo verslu. 
 


Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt