Volkswagen ID.5 yra neseniai pasirodžiusio Volkswagen ID.4 versija su nuolaidžia kupė stiliaus galine dalimi. Volkswagen ID.4/ ID.5 yra pirmasis visiškai elektrinis Volkswagen visureigis, kuris kaip ir ID.3 gaminamas naudojant specialiai elektromobiliams skirtą MEB platformą, nors standartinėse platformose Volkswagen elektromobiliai gaminami gana seniai – tai “e-UP!” bei “e-Golf” modeliai. Iš pradžių buvo siūlomos „ID.5 1st“ ir „ID.5 1st Max“ versijos su 150 kW (204 AG) galios ir 310 Nm sukimo momento elektriniu motoru bei 77 kWh baterija, kuri vienu įkrovimu leis nuvažiuoti iki 520 km (pagal WLTP). Iki 100 km/val. šios versijos elektromobilis įsibėgėja per 8,5 s, o maksimalus greitis apribotas ties 160 km/val. Bateriją galima įkrauti tiek kintamos, tiek nuolatinės, tiek trifazės srovės krovikliais. Volkswagen kompanija tvirtina, kad net po aštuonerių metų arba 160 tūkst. km baterija bus išlaikiusi bent 70% savo talpos. Kiek vėliau pasirodys versijos su dar galingesniais varikliais ir visais varančiaisiais ratais. Automobilio dizainas atkartoja Volkswagen ID.3 modelio tematika tik įkomponuota į visureigio kūną. Automobilis pasižymi pabrėžtinai aerodinamiška forma, aptakiais priekiniais žibintais ir tarp jų įtaisytomis siauromis radiatoriaus grotelėmis. Gale akcentuojami per visą automobilio plotį ištęsti žibintai – tokių žibintų mada pastebima praktiškai visuose 2020-2021 metais pristatytuose visureigiuose. Šis klasikinis elektromobilių stilius didokam krosoveriui su nuožulnia galine dalimi tinka labai gerai. Automobilis pasižymi ilga ratų baze, kuris siekia net 2,77 m. Toks atstumas prilygsta aukštesnės klasės visureigiams, todėl Volkswagen krosoveris pasižymi erdviu ir šviesiu salonu. Erdvės pojūtį sustiprina ir beveik per visą stogo ilgį išdėstytas stiklinis panoraminis stoglangis. Šiame modelyje Volkswagen diegia maksimaliai energijos sąnaudas taupančią rekuperacijos sistemą, kuri veikia tokiu būdu: vairuotojui pakėlus pėdą nuo akceleratoriaus pedalo automobilis rieda laisva eiga nenaudodamas jokių energijos resursų, bet ir kinetinės energijos negeneruoja. Vairuotojui nuspaudus stabdžius prasideda regeneracija - stabdymą atliks elektros variklis. Jei stabdžiai nuspaudžiami stipriau ir apkrovos pasiekia 0,25 G ribą, tuomet įsijungia įprasti hidrauliniai stabdžiai. Stabdymą elektriniu varikliu pakeičia stabdymas įprastais stabdžiais - vairuotojas net nepajus kada viena sistema pakeis kitą. Panašu tokia sistema yra efektyvesnė nei vieno pedalo sistema, kuri nukėlus koją nuo akceleratoriaus pedalo iškarto įjungia regeneraciją ir tuo pačiu iškarto stabdo automobilį nors vairuotojo tikslas gali būti ne greičio lėtinimas, bet esamo greičio išlaikymas. Volkswagen ID.4/ ID.5 pirmosiose versijose standartiškai montuojamos juostų išlaikymo „Lane Assist“, automatinio stabdymo „Front Assist“ su apsaugos nuo atvažiuojančių priešpriešai sukant ir manevruojant funkcija bei adaptyvaus greičio palaikymo su greičio ribotuvu sistemos.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus ir modernus salonas
- Komfortiškas ir tylus
- Geras nuvažiuojamas atstumas
TRŪKUMAI
- Aukštas bagažinės slenkstis
- Neitin dinamiškas palyginus su kitais elektromobiliais
- Brangios galingesnės versijos
2021-11-03
Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ Trečiadienį, lapkričio 3 d., pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ – ilgiems atstumams sukurti elektriniai kupė visureigiai, naudojantys MEB platformą. Galu varomas ID.5 išvystys 128 kW/174 AG arba 150 kW/204 AG, o visais keturiais ratais varomas „ID.5 GTX“ – 200 kW/299 AG. ID.5 salone jaučiamas erdvumas, o novatoriški valdymo sprendimai ir žmogaus-mašinos sąsaja (HMI) leidžia tiek vairuotojui, tiek keleiviams valdyti automobilį, jo pramogų ir vairuotojo asistentų sistemas. ID.5 yra visados prijungtas prie interneto ir nuotoliniu būdu gaus visus patobulinimus bei atnaujinimus. Lietuvoje „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ pasirodys 2022 m. pradžioje.
Progresyvūs ir junglūs vairuotojo asistentai Navigacijos sistema, „Car2X“ duomenys ir kartu veikiančios adaptyvaus greičio palaikymo bei juostos išlaikymo sistemos leidžia važiuoti pusiau autonomiškai, todėl kelionė tampa dar lengvesnė, saugesnė ir mažiau įtempta, o „ID.Light“ sistema įspėjimus vairuotojui pateikia vizualiai. Parkuotis taip pat tapo dar lengviau – „Park Assist Plus“ su atminties funkcija padeda vairuotojui surasti stovėjimo vietą, įvažiuoti ir išvažiuoti iš jos bei gali atlikti anksčiau įsimintus manevrus. Trys galios lygiai 2022 m. pasirodysiantis kupė visureigis bus siūlomas su trimis skirtingomis jėgainėmis. „ID.5 Pro“ galinius ratus varys 128 kW/174 AG galios, o „ID.5 Pro Performance“ – 150 kW/204 AG galios motoras. „ID.5 GTX“ turi po motorą ant priekinės ir galinės ašies. Ši visų varančiųjų ratų sistema išvysto 200 kW/299 AG. Ji leidžia 100 km/val. pasiekti per 6,3 s ir išvystyti maksimalų 180 km/val. greitį. Iki 520 km vienu įkrovimu
Visos ID.5 versijos naudoja didelę, ilgiems atstumams pritaikytą 77 kWh talpos bateriją. ID.5 vienu įkrovimu galės įveikti iki 520 km (pagal WLTP), o GTX versija – iki 480 km (pagal WLTP). Erdvus ir elegantiškas dizainas ID.5 pagamintas ant vietą taupančios MEB elektromobilių platformos. Automobilio ilgis siekia 4,6 m, ratų bazė – 2,77 m, o viduje keleiviams skirta tiek erdvės, kiek įprastiniame didesnės klasės visureigyje. Bagažinėje telpa 549 litrai krovinių, o nulenkus galines sėdynes – 1 561 litras. ID.5 palieka ultramodernaus, galingo ir elegantiško automobilio įspūdį – stogo linija grakščiai tęsiasi per visą kėbulą, nusileidžia anksčiau ir susilieja su funkcionaliu spoileriu. Dėl 0,26 siekiančio pasipriešinimo orui koeficiento, elektra naudojama ypač efektyviai. Du ekranai ir valdymas balsu Automobilio valdymas sukoncentruotas dviejuose ekranuose – už vairo yra mažesnis ekranas, o antrasis, 12 colių įstrižainės, įrengtas centrinėje konsolėje. ID.5 taip pat galima valdyti balsu ištarus „Hello ID.“, automobilis ant priekinio stiklo projektuoja informaciją, pavyzdžiui, navigacijos nuorodas, kurios atrodo lyg būtų maždaug 10 m atstumu priešais vairuotoją. Naujausios apšvietimo technologijos ID.5 vairuotoją pasitinka priekinių ir galinių žibintų pabudimo rutina, ant žemės iš veidrodėlių projektuojamas ID. šeimos ženklas. Tiek priekiniai, tiek galiniai žibintai naudoja naujausią LED technologiją. Nuo komfortiško iki sportiško Vairuotojas gali pasirinkti iš kelių vairavimo profilių, kurie nustato kaip veiks elektriniai motorai ir vairo sistema. Papildomai galima pasirinkti progresyvų vairo mechanizmą, kurio jautrumas priklauso nuo ratų pasukimo kampo ir adaptyvią DCC važiuoklę, kuri leidžia rinktis tarp komfortiško ir sportiško vairavimo. ID.5 galima įsigyti su ratlankiais, kurių dydis siekia nuo 19 iki 21 colio. Patogus įkrovimas ID.5 galima krauti tiek 11 kW kintamos srovės stotelėse ar iš kroviklio namuose, tiek 135 kW tiesioginės srovės greitojo įkrovimo stotelėse. Jose per 30 minučių krovimo ID.5 atsargas galima papildyti 390 km, o „ID.5 GTX“ – 320 km įveikiamo atstumo. Transformacija „Nulio link“ Tikslas elektrifikuoti visus naujai gaminamus automobilius ir naujoji ACCELERATE prekės ženklo strategija skatina ir skaitmeninę „Volkswagen“ transformaciją. ID.5 priartina kompaniją prie tapimo programine įranga paremtu mobilumo verslu. |
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen ID.5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis