Markės
1818 iš 1920
Volkswagen Arteon 2017 - dabar
Volkswagen Arteon, 2017 - dabar
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.57% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 4
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Fantastiškas dizainas
  • Didelis bagažo skyrius
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Labai brangus
  • Interjeras pasiskolintas iš Passat
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Automobilis turi visas teisingai parinktas linijas - agresyvaus dizaino iš daugybės stilingų linijų sudarytą priekinę dalį, plačias galines ratų arkas, solidžią galinę dalį"
Arteon yra dar vienas Volkswagen bandymas patekti į “aukščiausią” lygą. Pirmasis bandymas su Phaeton modeliu buvo nesėkmingas. Tąkart buvo pasirinkta ne pati geriausia startegija – Phaeton tiesiogiai konkuravo su Audi A8, 7 serijos BMW ir S klasės Mercedes-Benz. Turbūt nereikia sakyti kodėl Volkswagen modeliui nepavyko. Šįkart bandymas yra protingesnis – visų pirma Arteon sukurtas kaip nedidelis keturduris kupė, o tokie automobiliai šiuo metu yra be galo populiarūs. Tai byloja Audi A7, Audi A5 Sportback ar 4 serijos BMW Gran Coupe automobilių sėkmė. Be to Volkswagen modeliui sukurtas išties puikus dizainas. Automobilis turi visas teisingai parinktas linijas - agresyvaus dizaino iš daugybės stilingų linijų sudarytą priekinę dalį, plačias galines ratų arkas, solidžią galinę dalį. Be to Arteon būdamas 4,862 mm ilgio ir 1,871 mm pločio yra didesnis nei jo pirmtakas Volkswagen Passat CC, kurį realiai pakeičia ir yra šiek tiek didesnis nei tiesioginiai konkurentai. Ir nors 4 serijos BMW Gran Coupe yra neabejotinai geriau valdomas, o Audi A5 Sportback komfortiškesnis, tačiau Arteon suteikia daugiau teigiamų emocijų. Arteon komplektuojamas su nauju VW grupės 148 AG 1,5 litrų keturių cilindrų turbo benzininiu varikliu, kurį surasite ir SEAT Ibiza modelyje. Kitas benzininis motoras yra 2,0 litro VW Golf GTI variklis, kurio galingumas siekia 276 AG. Yra ir 2,0 litro 237 AG dyzelinis variklis su turbokompresoriumi. 276 AG ir 237 AG modifikacijos komplektuojamos su septynių greičių dvejų sankabų automatine pavarų dėže ir visų varomųjų ratų pavara 4MOTION. Nepaisant milžiniškų 20 colių ratų Arteon važiuoja komfortiškai bei stabiliai. Tačiau nesvarbu kokiu režimu važiuosite nesitikėkite 4 serijos BMW stabilumo bei smagumo. Arteon yra stilingas kruizeris, bet ne sportinis automobilis. Kalbant apie praktiškumą, Volkswagen Arteon nėra toks talpus kaip Passat modelis, tačiau VW pasistengė aplenkti konkurentus. 563 litrų Arteon bagažinė yra 87 litrų mažesnė nei Passat modelyje, tačiau pas BMW ir Audi konkurentus rasite tik 480 litrų erdvę. Taigi, dabar yra ne viena rimta priežastis tam, kad Volkswagen kompanija pagaliau susilauktų sėkmės premium segmente.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2020-06-25

Atnaujinti Volkswagen Arteon ir Arteon Shooting Brake: įkraunamas hibridas ir atskiras R modelis

Atnaujinti Volkswagen Arteon ir Arteon Shooting Brake: įkraunamas hibridas ir atskiras R modelis
 
„Volkswagen“ pristatė atnaujintą avangardinį „Arteon“, o pirmą kartą jis bus siūlomas ir sportišku Europoje ir Lietuvoje populiariu „Shooting Brake“ universalo kėbulu. Atnaujintas modelis pasižymi 100% skaitmenine patirtimi, kurią siūlo naujasis „Digital Cockpit Pro“ ir atnaujinta variklių gama. Pirmą kartą bus galima įsigyti iš tinklo įkraunamą hibridą bei „Volkswagen Arteon R“. Išankstiniai užsakymai Baltijos šalyse prasidės jau šią vasarą, o pirmieji automobiliai klientus pasieks metų pabaigoje.

„Arteon eHybrid“. Pirmą kartą „Arteon“ bus galima įsigyti su iš tinklo įkraunama pavara, kuri išvysto 160 kW/218 AG galią. Vien tik elektra įveikiamo atstumo pakaks be emisijų atlikti daugumą kasdienių kelionių. Abu „Arteon“ modeliai bus pirmieji iš tinklo įkraunami hibridai savo, vidutinio dydžio premium, automobilių segmente.

„Arteon R“ – naujas sportinis polėkis. Progresyvumas ir įkvėpimas yra dominuojančios pirmųjų R serijai priklausančių „Arteon“ automobilių savybės. Turbininis keturių cilindrų „EA888 evo4“ variklis maksimalią 235 kW/320 AG galią išvysto tarp 5350 ir 6500 apsisukimų per minutę. Maksimalus 420 nM sukimo momentas išvystomas jau prie 2000 apsisukimų per minutę. Į visus varančiuosius ratus galią nukreipia 7 pavarų dvigubos sankabos DSG greičių dėžė. Nauja selektyvaus sukimo momento nukreipimo sistema („R Performance Torque Vectoring“) paskirsto kintančią galią tarp dviejų ašių ir abiejų galinių ratų. Priklausomai nuo situacijos, net 100% galios gali būti nukreipiama į vieną ratą – tai leidžia gerokai pagerinti automobilio valdymą. Galia paskirstoma atsižvelgiant į ratų pasukimo kampą, akceleratoriaus pedalo poziciją, šoninį greitėjimą, posūkio kampą ir greitį.


Dėl 20 colių lengvojo lydinio ratlankių, 18 colių stabdžių diskų su mėlynomis apkabomis ir juodų kėbulo akcentų, automobilis atrodo ypač dinamiškai ir prabangiai. Be to, mėlynas R mygtukas ant vairo vairuotojui leidžia iškart įjungti patį dinamiškiausią, „Race“, režimą.

Šeši modernūs TDI ir TSI varikliai – našumas ir mažos emisijos. „Arteon“ ir „Arteon Shooting Brake“ iš viso bus galima pasirinkti su trimis turbobenzininiais (TSI), trimis turbodyzeliniais (TDI) varikliais ir viena iš tinklo kraunama hibridine („eHybrid“) jėgaine. TSI varikliai išvystys 140 kW/190 AG, 206 kW/280 AG ir, R-TSI atveju, 235 kW/320 AG. TSI varikliai naudos B ciklo degimo procesą, kuris leidžia pasiekti ypač aukštą degimo santykį, pagerinti našumą 10 procentų bei sumažinti emisijas ir greičiau pasiekti maksimalų sukimo momentą – 320 nM tarp 1500 ir 4500 apsisukimų per minutę. „eHybrid“ pavara apjungia 115 kW/156 AG benzininį TSI variklį ir 85 kW/115 AG elektrinį motorą. TDI varikliai išvystys 110 kW/150 AG arba 147kW/200 AG. „Arteon TDI“ dvigubo dozavimo sistema – dviejų katalizatorių su atskiru „AdBlue“ įpurškimu – azoto oksido emisijas padėjo sumažinti 80 procentų. Visi varikliai pasižymi dideliu našumu, mažomis emisijomis ir aukštu sukimo momentu.

„Travel Assist“ – iki 210 km/val. veikiantys vairuotojo asistentai „Lane Assist“, „Autonomous Emergency Braking“ ir „Front Assist“ su pėsčiųjų stebėjimo sistema bus montuojami į „Arteon“. Be to, buvo patobulinta galinio vaizdo kamera, kuri nuo šiol perteiks 170o vaizdą ir turės specialų, iš viršaus kablį matyti leidžiantį, priekabos režimą. Papildomai komplektuojama „Active Lighting System“ sujungia dvigubus LED žibintus su projektoriaus lęšiais. Papildomi dinaminiai žibintai nukreipia šviesos lauką pagal vairo pasukimo kampą. Be to, pasitelkdamas priekinę kamerą ir navigacijos sistemos duomenis, šis asistentas posūkį apšviečia dar prieš vairuotojui pasukant vairą. Priekinio žibinto šviesos banga sufokusuojama taip, kad šviesa nelūžtų ir optimaliai apšviestų posūkį. 


Avangardinis interjeras ir eksterjeras. Atnaujintą „Arteon“ bus galima atpažinti iš aštresnių dizaino elementų. Pirmą kartą bus galima pasirinkti LED dienos šviesas, kurios bus integruotos ne tik po žibintais, bet ir priekinių grotelių centre.

Išskirtinis automobilio interjeras. „Arteon“ saloną užvaldė skaitmenizavimas. „Volkswagen“ pakeitė visą priekinę panelę – prietaisų skydelį, paviršius, oro angas, apdailas. Nauja ir visa valdymo konsolė – pramogų sistema ir klimato kontrolės valdymas bei viršutinės durelių apdailos. Išskirtinis automobilio salonas dabar dar geriau atspinti jo pozicionavimą. Salone naudojamos naujos medžiagos: oda, medis, metalas ir audiniai. Automobilio panelės viršus išsiskirs dirbtinės odos apmušalais, o intarpai – natūralaus medžio („Regal Eucalyptus“) ar metalo („Hatched“, „Aluminium Black Carbon“) apdaila. 

Naujas prietaisų skydelis. 100 procentų skaitmeninis. Visa modelio linija sulaukė nuodugnaus techninio atnaujinimo ir bus standartiškai komplektuojama su „Digital Cockpit Pro“. Valdymą palengvins lietimui jautrūs klimato kontrolės slankikliai ir naujas daugiafunkcinis vairas su lietimui jautriais valdikliais. Papildomai galima pasirinkti bevielę „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ integraciją bei 700W galios, specialiai „Arteon“ ir „Arteon Shooting Brake“ sukurtą, „harman/kardon“ garso sistemą. Papildomai taip pat galima pasirinkti ir 30 skirtingų salono apšvietimo spalvų galimybę. Į „Arteon“ montuojama naujausia MIB3 pramogų sistema.

MQB matmenys. Atnaujintas „Arteon“ gaminamas naudojant MQB platformą. Dėl to 2840 mm ratų bazė leidžia ypač gerai išnaudoti erdvę. Abi versijos bus vienodo 4866 mm ilgio ir 1871 mm pločio užlenktais veidrodėliais ir pasižymės 1587 mm tarpu tarp ratų. „Shooting Brake“ bus 19 mm aukštesnis (1447 mm) nei „Gran Turismo“ (1428 mm). Nulenkus sėdynes „Shooting Brake“ bagažinės talpa sieks 1632, o „fastback“ – 1557 litrus. 
 


Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt