Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Celica tapo pigesnis priekiniais ratais varomas automobilis, tuo tarpu Supra išliko solidus sportinis galiniais ratais varomas automobilis. Buvo gaminamos dvi pagrindinės versijos – turbo versija su varikliu turinčiu 230 AG (172 kW)/5600 RPM galią ir atmosferiniu varikliu su 200 AG (149 kW)/6000 RPM galia. Japonijoje gaminta Supra versija buvo dar galingesnė ir turėjo 2.5 L dviejų turbinų variklį su 280 AG (209 kW). Supra buvo itin populiari tarp gerbėjų mėgstančių automobilius modifikuoti dėl sportiško, unikalaus dizaino ir galios. Buvo gaminama itin reta Turbo A versija (buvo pagaminta tik 500 vienetų) skirta varžytis įvairių šalių Group A žiedinėse varžybose. Šiam 3 litrų darbinio tūrio automobiliui tekdavo varžytis su lengvesniu, bet turinčiu mažesnį 2.4 litro tūrio variklį R32 Skyline GTRautomobiliu. Toyota Supra yra labai gerai valdomas, ypač prie didelių greičių, kartu turi Toyota patikimumą ir komfortą.
Toyota Supra yra sportinis kupė arba kabrioletas. Trečios kartos Supra daugiau nebebuvo Celica automobilio atmaina – šįkart abu automobiliai gaminami kaip du visiškai skirtingi modeliai. SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pirmos kartos Supra pavadinimu "Celica Supra" buvo pradėta gaminti dar 70-aisiais metais:
Buvo gaminama itin reta Turbo A versija (buvo pagaminta tik 500 vienetų) skirta varžytis įvairių šalių Group A žiedinėse varžybose. Šiam 3 litrų darbinio tūrio automobiliui tekdavo varžytis su lengvesniu, bet turinčiu mažesnį 2.4 litro tūrio variklį R32 Skyline GTR automobiliu. Pastarasis pakankamai lengvai „susitvarkydavo“ su Toyota Supra
Buvo gaminama itin reta Turbo A versija (buvo pagaminta tik 500 vienetų) skirta varžytis įvairių šalių Group A žiedinėse varžybose. Šiam 3 litrų darbinio tūrio automobiliui tekdavo varžytis su lengvesniu, bet turinčiu mažesnį 2.4 litro tūrio variklį R32 Skyline GTR automobiliu. Pastarasis pakankamai lengvai „susitvarkydavo“ su Toyota Supra
Supra Turbo A
Patalpino: Skaliaras | 2010-11-06 |
Toyota Supra, 1990m., targa, 3l, turbo, automatas. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Parašyti aukščiau
Parašyti aukščiau
|
Bendras automobilio aprašas |
Nusipirkau šią mašiną 2005m. Važinėju jau 5 metai. Labai patenkintas. Privalumai: labai dinamiška, gerai valdoma greitai važiuojant, stabili posukiuose, greita (važiavau 240km/val greičiu, didesniu greičiu jau baisoka, per daug mašinų), techniškai patikima, pakankamai didelė bagažinė, nusiima stogas, nedidelės kuro sąnaudos ( 8,5-10,5l/100km. važiuojant iki 140km/val ir 10 - 13l/100km. važiuojan dinamiškai ir greitai. Minusai: sunku parkuotis (vairo nepasukamumas), mašina dvivietė, ant galinių sėdynių gali tilpti tik krepšiai arba vaikai, nelaiko gamyklinė galvos tarpinė, reikia dėti metalinę, galėtų būti geresnė garso aparatūra. |
Variklis |
3litrai, benzinas, turbo, 24 vožtuvai. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Per 5 metus praktiškai mažai ką taisiau. Oro įsiurbimo žarna į turbiną - 120lt. Galinių ratų pagrindiniai salenblokai 2 x 240lt.=480lt. Daugiau tik kasmetinis variklio tepalų keitimas ir kartą keičiau automatinės dėžės tepalus , filtrą ir kuro filtrą - kainoskaip ir kitiems auto. |
Patarimai perkančiajam |
Tai puikus ir patikimas automobilis. Perkant gerai būtų pasidomėti ar pakeista variklio galvos tarpinė, autoservise pasitikrinkite važiuoklę, nes pakaitalų negausite, o originalios detalės brangokos, šiaip atspari rudims, tačiau pažiūrėkite ar nerudija amortizatorių tvirtinimo vietos variklio skyriuje ir po atsarginiu ratu, važiuodami greitėkite ir stebėkite turbinos slėgį ir tepalo slėgį, įsiklausykite ar nekala alkūninis velenas, nes nepatyrę vairuotojai ar draguose važiuojantys pagadina variklį. Tepalo sudeginimas yra numatytas gamintojo iki 300gr./1000km. Tai kas pamiršta dapilti - ir užvelia indėklus. Variklio tepalas tik sintetika. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 22)
Toyota Supra TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis