Markės
1519 iš 1919
Renault Safrane 1992 - 2000
Renault Safrane, 1992 - 2000
540Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 40
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Safrane buvo prabangiausias Renault automobilis, vėliau pekeistas Vel Satis modeliu ir kitu trumpą laiką gamintu dviejų durų Avantime. Safrane buvo pristatytas 1992 metų pabaigoje ir pakeitė senstantį Renault 25 modelį. Jo švarus aerodinamiškas dizainas buvo ganėtinai konservatyvus, tačiau labai tipiškas to meto automobiliams. Visi Safrane buvo penkerių durų hečbekai su skersai montuojamais varikliais. Automobilis nuo pagrindinių savo konkurentų – vokiškų Mercedes-Benz, BMW ir Audi iš esmės skyrėsi tuo, kad nebuvo gaminamas sedano kėbulu. Taip buvo ketinama privilioti klientus hečbeko praktiškumu. Safrane buvo priekiniais arba visais ratais varomas automobilis su benzininais ar dyzeliniais varikliais, taip pat buvo pirmas Renault su oro pagalvėmis. Kritikai gyrė automobilio patogų ir erdvų interjerą, puikią triukšmo izoliaciją ir aštrų valdymą. Tačiau buvo kritikuojamas dėl prastos mechaninės pavarų dėžės, ekonomiškumo ir galios trūkumo. To pasekoje Safrane pardavimai už Prancūzijos ribų buvo vangūs ir nepralaužė vokiečių prestižinių automobilių barjero. 1994 buvo gaminama itin reta sportinė visais ratais varoma Biturbo versija turinti 3.0 L V6 (Alpine A610) variklį su dviem turbinomis ir išvystanti 262 AG (193 kW) galią. Variklis buvo sukurtas bendradarbiaujant su vokiečių komapnijomis Hartge ir Irmscher. Tokių automobilių buvo pagaminta tik 806 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Safrane buvo brangiausias ir prabangiausias Renault automobilis per savo gamybos metus.

1994 buvo gaminama itin reta sportinė visais ratais varoma Biturbo versija turinti 3.0 L V6 (Alpine A610) variklį su dviem turbinomis ir išvystanti 262 AG (193 kW) galią. Variklis buvo sukurtas bendradarbiaujant su vokiečių komapnijomis Hartge ir Irmscher. Tokių automobilių buvo pagaminta tik 806 vienetai:


Patalpino: xray | 2009-07-14
Safrane 2.5 20V 120kW (B54F) RXE, 1996
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Prabangus vazinejimo malonumas, pigus, greitas ir dinamiskas
Elektronika, kuro sanaudos, atsarginiu detaliu kainos
Bendras automobilio aprašas
Vazineju nuo 2008 07. Pirkau sutvarkyta po avarijos, todel clima neveikia. ABS taip pat nera. Balso perspejimo sistema ir priekiniu sediniu reguliavimas pripuciamu oru taip pat neveike. Viskas kitas: cruise control, veidrodeliu,langu ir priekiniu sediniu elektro paketai veike. Iskart po pirkimo pradejo triuksmauti galinis guolis. Po to, veliau ir priekinis, su juo kartu keiciau stabilizatoriu, kuris persilauze(po guolio trepanacijos matesi, kad tai buvo pasekmes po avarijos). Dar pakeiciau priekines stabdymo kaladeles. Po ju pakeitimu pajutau tikra Safrane vazinejimo malonuma. Praktiskai jokiu pasaliniu triuksmu salone, variklis praktiskai nesigirdi, tik siek tiek prie 4000-5000 apsk. Yra specifinis "sportinis" duslintuvo garsas, toks, kad visi atrsisuka paziureti, kai paspaudai giliau. Ypatingai patiko vairas. Puiki hidraulika, labai maloniai elgesi esant kaip mazems greiciams, taip pat ir judant greitai, vairas elgesi labai adekvaciai. Del bendro minkstumo ir palyginus auksto keleiviu sedejimo, i posiukius ivaziuoja ne taip gerai, kaip noretusi, bet tai nera taip kritiska siai masinai. Kiek zinau, pavaru deze yra tokia pat kaip ir pas 3.0l versija. Nuo isibegejimo tik teigiamos emocijos, labai dinamiska. Safrane yra viena geriausiu masinu vazinejimui su merginom))
Variklis
Variklis - 2.5l, 120KW(165AG), buvo uzsakomas pas Volvo. Kaz kur buvo parasyta, kad is visu Safrane varikliu, sis yra patikimiausias.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Buvo pirktas uz 3000Lt. Kiek kainuos - nebesvarbu. Priekinis guolis Tanagroje su nuolaida 230Lt. Galinis guolis (su "stupica") Tanagroje 200Eur, pirkau vokiska uz 156Eur. stabdymo kaladeles - 60Lt.
Patarimai perkančiajam
Safrane maza kaina perdengiau visus minusus del aptarnavimo kastu;)
Mano automobilio nuotraukos
Padidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 24)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt