Markės
520 iš 1920
Renault Megane (III) 2008 - 2016
Renault Megane, (III) 2008 - 2016
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 4
19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Komfortiška pakaba
  • Praktiškas
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
Trečios kartos Megane buvo pristatyta 2008 metų pabaigoje tam, kad konkuruotų su naujaisiais Volkswagen Golf, Fiat Bravo ir Peugeot 308 modeliais. Automobilio dizainas nėra toks išskirtinis koks buvo antros kartos hečbekas, tačiau yra neabejotinai patrauklus. Pristatyti variantai yra 5 durų hečbekas ir 3 durų Megane Coupe. Renault Megane Coupe pirkėjai galės rinktis iš tos pačios variklių gamos, kaip ir penkerių durų hečbeko atveju. Siūlomi 1,6 L 100 AG, 1,6 L 110 AG, 2,0 L 140 AG bei 2,0 L 180 AG benzininiai motorai. Taip pat ir dyzeliniai agregatai 85 AG, 90 AG, 105 AG, 110 AG ir 130 AG.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2014-06-17

7 min 54,36 s. - naujas rekordinis rato laikas „Nurburgring“ trasoje

7 min 54,36 s. - naujas rekordinis rato laikas „Nurburgring“ trasoje
„Renault Sport“ prisiekė: rekordas bus! Ir sportiškasis „Mégane“, rekordiniu laiku įveikęs legendinio „Nürburgring“ trasos Šiaurinio žiedo (vok. Nordschleife) trečiąjį ratą, dar vienu įrašu papildė savo įspūdingų pasiekimų sąrašą. Šio žygdarbio autorius – radikalia filosofija dvelkiantis visiškai naujas riboto skaičiaus laidos modelis „Mégane R.S. 275 Trophy-R“.

7 min. 54,36 sek. Tai naujas rekordinis vieno rato laikas, kurį garsiajame „Nürburgring“ trasos Šiauriniame žiede – grėsmingajame „Nordschleife“ – priekiniais ratais varomų automobilių kategorijoje pasiekė „Mégane R.S. 275 Trophy-R“.

Pasiekus rekordus su „Mégane R26.R“ 2008 m. ir su „Mégane R.S. Trophy“ 2011 m., „Renault Sport“ inžinieriams net nekilo mintis snausti ant laurų. Įveikęs lenktynių trasos ratą per 7 min. 54,36 sek., jau per patį pirmąjį pasirodymą automobilis „Mégane R.S. 275 Trophy-R“ „Nürburgring“ trasos istorijoje paliko ryškų savo vardo ir valdymo savybių potencialo pėdsaką.

Radikalioji riboto skaičiaus laida: idealūs sportiški automobiliai lenktynėms

„Mégane R.S. 275 Trophy-R“ – tai dvivietis modelis sukurtas ant neseniai rinkai pristatyto „Mégane R.S. 275 Trophy“ bazės. Išskirtinei naujajai riboto skaičiaus laidai, kurią sukūrė „Renault Sport“ inžinieriai, būdingas ypatingas sportiškumas, atkeliavęs iš „Renault“ ženklo patirties lenktynių trasose. Be to, dėl 100 kilogramų mažesnio svorio pagerėjo valdymo savybės.

„Mégane R.S. 275 Trophy-R“ standartinėje įrangoje bus „Cup“ važiuoklė su riboto slydimo diferencialu, 2,0 litrų benzininis variklis, kuris išvysto 275 AG galią, iš titano pagaminta „Akrapovič“ dujų išmetimo sistema, „Öhlins Road&Track“ reguliuojami amortizatoriai su kompozitinės medžiagos spyruoklėmis ir „MICHELIN Pilot Sport Cup 2“ padangos, kurios specialiai pritaikytos būtent šiam automobiliui.
 


Kadangi „Mégane R.S. 275 Trophy-R“ nėra galinių sėdynių, priekyje sumontuotos „Recaro Pôle Position“ polikarbonato monokokinės sėdynės, kurios leido automobilio svorį sumažinti 42 kilogramais. Prie sėdynių – trijų taškų saugos diržai, tačiau atskirai galima įsigyti ir šešių taškų sagtimi susegamų aviacinio stiliaus saugos diržų komplektą. Apsauginis strypas ir tinklas neleidžia bagažui judėti ir taip apsaugo keleivius.

Lenktynių mėgėjus, kuriems įveikiant trasos ratą gyvybiškai svarbi kiekviena sekundė, pradžiugins tai, kad dėl ličio jonų akumuliatoriaus bendras svoris sumažėjo dar 16 kg.

Siekiant užtikrinti efektyvų stabdymą ir tuo pačiu sumažinti bendrą automobilio svorį, „Mégane R.S. 275 Trophy-R“ sumontuota ypatinga stabdymo sistema. Įrengus 350/28 skersmens plieno ir aliuminio diskus, automobilis palengvėjo dar trimis kilogramais. Be to, kad šie „Renault Sport“ ženklo stabdžiai idealiai pritaikyti intensyviam naudojimui lenktynių trasoje, jie užtikrina ir dar geresnį sukibimą.

Ypač sportiška išvaizda

„Mégane R.S. 275 Trophy-R“ išorė išsiskiria nauju dviejų spalvų deriniu – jo „Etoilé Black“ (žvaigždėtos juodos) spalvos stogas puikiai dera su „Pearlescent White“ (perlų baltos) spalvos apdaila. Ryškiai raudonai papuošta „F-1“ automobiliams būdinga priekinė plokštė su „Trophy-R“ ženklu, languotos vėliavėlės priekinių durelių apačioje ir piešiniai ant šonų bei 19 colių juodos arba raudonos spalvos „Speedline“ ratlankiai vainikuoja šio automobilio išskirtinumą tiek kelyje, tiek ir lenktynių trasose.

Prašmatnumo „Mégane R.S. 275 Trophy-R“ vidui suteikia „Alcantara“ vairo apdaila ir gofruota stovėjimo stabdžio svirties įmautė, oda papuoštas pavarų svirties bumbulas ir raudoni saugos diržai, puikiai derantys su dekoratyviniu sėdynių ir vairo apdailos peltakiu.
 


7 min. 54,36 sek.: Naujasis rekordas iškalbingai byloja „Renault Sport“ inžinierių kompetenciją „Mégane R.S. 275 Trophy-R“ puikiai įkūnija patirtį, kurią „Renault“ variklių ir važiuoklės konstruktoriai sukaupė automobilių sporte – pradedant ralio varžybomis ir baigiant „Formulės-1“ lenktynėmis.

14 sekundėmis pagerintas ankstesnis rekordas, kurį 2011 m. pasiekė „Mégane R.S. Trophy“, – tai „Renault Sport Technologies“ komandų ir jų partnerių nuoširdaus darbo rezultatas.

Siekiant optimaliai ištobulinti šį riboto skaičiaus laidos modelį, kuris išsiskiria nepaprasta dinamika kelyje, atlikta daugybė šimtus valandų trukusių bandymų Prancūzijoje, Ispanijoje ir Vokietijoje.

Naujasis rekordinis vieno rato laikas, kurį pasiekė „Mégane R.S. 275 Trophy-R“, dar kartą pabrėžia „Renault Sport Technologies“ specialistų išmanymą ir kompetenciją, kurią jie nuolat demonstruoja kurdami įstabius ir įperkamus sportinius automobilius.


Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt