Markės
1514 iš 1920
Renault Megane (III) 2008 - 2016
Renault Megane, (III) 2008 - 2016
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 4
19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Komfortiška pakaba
  • Praktiškas
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
Trečios kartos Megane buvo pristatyta 2008 metų pabaigoje tam, kad konkuruotų su naujaisiais Volkswagen Golf, Fiat Bravo ir Peugeot 308 modeliais. Automobilio dizainas nėra toks išskirtinis koks buvo antros kartos hečbekas, tačiau yra neabejotinai patrauklus. Pristatyti variantai yra 5 durų hečbekas ir 3 durų Megane Coupe. Renault Megane Coupe pirkėjai galės rinktis iš tos pačios variklių gamos, kaip ir penkerių durų hečbeko atveju. Siūlomi 1,6 L 100 AG, 1,6 L 110 AG, 2,0 L 140 AG bei 2,0 L 180 AG benzininiai motorai. Taip pat ir dyzeliniai agregatai 85 AG, 90 AG, 105 AG, 110 AG ir 130 AG.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2013-03-01

Naujos kartos „Renault Megane RS“

Naujos kartos „Renault Megane RS“
Automobilius galima skirstyti įvairiai, tačiau tie, kurie mėgsta vairuoti, sutiks, jog galimas net toks skirstymas kaip „automobilis keleiviams" ir „automobilis vairuotojui". „Renault Megane RS" yra būtent automobilis vairuotojui. Tiesa, tai nereiškia, kad jame tik viena vieta. Automobilyje laisvai gali tilpti du suaugę žmonės, pasistengus ant užpakalinių sėdynių galima sutalpinti dar vieną ar du, tačiau didžiausią malonumą kelyje patiria būtent šio automobilio vairuotojas. Ir tai suprantama: automobilis turi 250 AG variklį, 100 km/val. greitį leidžiantį pasiekti per 6,1 sekundės, o jo važiuoklę kūrė „Renautl Sport" padalinio specialistai. Beje, kaip tik šitą pavadinimą ir slepia dvi paskutinės raidės „RS".

Taigi, prieš akis greičiausias, sportiškiausias ir „karščiausias" „Renault" modelis iš šiuo metu esančių mūsų rinkoje. Išvaizda.... gal kiek neįprasta „Renault", bet tikrai tinkama sportiniam automobiliui.

Be to, ji tampa nebe tokia svarbi, kai atsisėdi prie automobilio vairo. Nė nebūdamas lenktynininkas, pradedi suprasti, kad drąsiai galėtum aplenkti beveik visus kitus eismo dalyvius. Kita vertus, važiuojant šiuo, kitų nebūtina lenkti, kad sulauktum aplinkinių dėmesio - per kelionę į Kauną ir atgal ne kartą teko stebėti automobilį akimis nulydinčius žmones.

„Renault Megane RS", kaip ir priklauso, turi sportinio tipo priekines sėdynes, sportinį vairą, paminas ir spidometrą. Tradicinis liko tik centrinis prietaisų skydelis, tačiau „naujų galių" buvo suteikta automobilio kompiuteriui. Bet apie tai vėliau.

Salone puikiai jausis du suaugę žmonės. Automobilis turi užpakalines sėdynes, bet ilgai jose keliauti gali nebent vaikas, nes vietos ten mažoka. Kita vertus, į „šeimyninius" „Megane RS" ir nepretenduoja - „Renault" turi specialiai šeimoms sukurtų modelių. Nepaisant to, bagažinė, kaip tokiam modeliui, ganėtinai erdvi, tad keliaujant dviese visi būtini daiktai tikrai tilps.

Užvedus variklį pasigirsta stiprus, žemas garsas - variklio keliamą triukšmą dar labiau sustiprina išmetimo sistema, besibaigianti tiesiai per automobilio centrą išvestu duslintuvu.

Atrodytų, galima važiuoti. Visgi, jei nesate susidūrę su tokiais automobiliais anksčiau, reiktų neskubėti ir, pasak pardavėjų, „pirma išmokti šiuo automobiliu važiuoti lėtai" ir tik tada bandyti išspausti iš jo „viską". Tiesa, norint tikrai paausti, ką sugeba šis automobilis, su juo reiktų užsukti į specialiai tam skirtą sportinę trasą, nes net greitkelyje, kur šiuo metu leidžiamas 130 km/val. greitis, automobilis „neatsiskleis visu gražumu". Automobilis tokį greitį pasiekia važiuodamas 4 pavara, tad dar 2 pavaros „lieka atsargoje". Žinoma, galima ignoruoti kompiuterį ir pavaras perjunginėti savo nuožiūra, bet 130 km/val. vis tiek bus per mažai norint pajusti visą „RS" galią. Viršyti leistino greičio taip pat nereiktų. Ir ne tik todėl, kad už tai numatytos didelės baudos, bet ir todėl, kad Kelių eismo taisyklių nesilaikymas dažnai baigiasi tragiškai. Kita vertus, jei turite galimybę apsilankyti lenktynių trasoje, „Renault Megane RS" tikrai pradžiugins.

Kaip minėjau, kompiuteris turi naujų galių. Jame dabar galima ne tik matyti automobilio greitėjimo, variklio apkrovų, kuro sąnaudų ir kitą informaciją, bet nusistatyti laikmatį, kuris skaičiuos per kiek laiko įveikiamas vienas trasos ratas.

Galima pasijusti tikram lenktynininkui. Tiesa, tokiu atveju reikia nepamiršti išjungti „ESP" - būtent tai kompiuteris ir ragina padaryti norint pajusti „visišką judėjimo laisvę".

Galima ESP išjungti ir paprastame kelyje, tačiau turite būti tikras, kad sugebėsite automobilį suvaldyti.

Automobilis greitas, galingas, klauso vairo, puikiai įveikia posūkius, tačiau jis skirtas geram, lygiam keliui. Jeigu sukdami užtaikysit ant žvyro arba ratas pataikys į duobutę, automobilio elgesys gali išgąsdinti - suvaldyti jį nebus taip paprasta. Važiuoti su juo į žvyrkelius nepatartina - pakaba kieta, važiuoti teks lėtai, tad ne tik kratys, bet ir labai aiškiai girdėsis variklio skleidžiamas garsas. Tokiu atveju važiavimas gali tapti tikra kankyne. Mažai tikėtina, kad mūsų tautiečiai pirks tokius automobilius savaitgalio kelionei į sodą. Jis tam ir per mažas, ir naudoja per daug degalų.

Potencialūs jo pirkėjai, greičiausiai, bus mėgstantieji greitį ir lenktynes. Jeigu jie dar turės galimybę kartkartėmis užsukti į lenktynių trasas, tada šis automobilis taps neišsenkančiu teigiamų emocijų ir adrenalino šaltiniu.


Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt