Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Fantastiškas išorės dizainas
- Erdvus, komfortiškas salonas
- Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
- Pigios medžiagos interjere
- Ne visiems patiks interjero dizainas
"Įdomi savybė yra ta, kad galingesni dyzeliniai varikliai yra komplektuojami su visų vairuojamų ratų sistema"
Espace yra kaip vizitinė kortelė Renault markei. Kadaise šis automobilis susilaukė fenomenalaus pasisekimo ir pagimdė vienatūrių bumą. Pagaliau pristatytas naujasis Espace iškarto krenta į akis savo ekspresyviu dizainu – tai labai išdailintas, aptakių linijų automobilis. Priekyje puikuojasi naujasis ir reikia pripažinti pagaliau sėkmingas Renault kompanijos stilius, kur visas dėmesys skirtas dideliam logotipui. Per šonus sklandžiai išlenkti chrominai langų linijos apvadai, o gale įkomponuoti sunkiai nusakomos formos gražūs galiniai žibintai. Espace tapo net 19 cm ilgesnis nei senasis Grand Espace, tačiau svoris sumažėjo. Automobilis gali būti komplektuojamas su 5 arba 7 vietų salonu. Interjerui akivaizdžiai suteikta puošnumo ir prabangos – čia visas dėmesys skirtas centrinei konsolei su didžiuliu ekranu primenančiu Tesla sprendimą. Beveik visi automobilio parametrai valdomi ekrane kas yra malonu, nors tai reikalauja tam tikro dėmesio ir akių atitraukimo nuo kelio. Didžiulis Espace yra komplektuojamas su nedidelio darbinio tūrio benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Įdomi savybė yra ta, kad galingesni dyzeliniai varikliai yra komplektuojami su visų vairuojamų ratų sistema, kas labai pagerina didelio automobilio manevringumą ankštose aikštelėse.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Sviestinis Kruasanas | 2023-07-03 |
Laivas ant ratų |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Visus surašiau
Visus surašiau
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,6 |
Bendras automobilio aprašas |
Pribrendus laikui keisti automobilį prasidėjo didysis galvos skausmas - už kiek ir kokį? Biudžetas, kaip visad, ribotas, todėl apie naujo automobilio pirkimą nebuvo nė kalbos. Norėjosi patogaus ir erdvaus, bet ne visureigio. Pradėjau žiūrėti vienatūrius. Ir tapau asilu, kaušu, bepročiu tiems, kuriems prancūziška technika yra tarsi neištikima žmona - išduoda bet kur ir bet kada tik pasitaikius progai. Nusipirkau Espace 5. Tačiau man tai buvo vienas geriausių sprendimų. Daug nesiplėsiu, rašau truputį info, pliusus ir minusus. Pirkau auto penkerių metų, 168.000km rida, be avarijų ir kitų katastrofų. Viskas tikrinta tikrai ne carvertical????. 1.6 dci, 160ag, automatine greičių dėže. Odinis salonas, pusiau panoraminis stogas, full led Pure vision žibintai, 19 colių ratai, priek. sėdynės su masažu, projekcinis ekranas. Masažas panaudotas vieną kartą iš smalsumo. Tai labiau panašu į nugriuvimą koridoje, kai jau ima trypti buliaus kanopos. Projekcinį ekraną išjungiau, nes puikiai tinka ir įprasti parodymai tradicinėj vietoj. Taigi, pliusai: Aukšta prošvaisa, miesto bordiūrai nebaisūs. Patogios sėdynės (gale nelabai). Vietos tikrai labai daug visiems keleiviams (mano variantas su penkiomis sėdimomis vietomis). Su automobiliu ne važiuoji, o plauki, gera garso izoliacija, ekonomiška (gan agresyviai vairuojant mišrios sąnaudos 6.6litro dyzelino pusmečio intervale). Ar pakanka dinamikos? Norėtųsi daugiau. Bet galios visada norisi dar ir dar! Nepamirškim, kad tai šeimos automobilis. Aplenkti galios pakanka, o į gatvės lenktynes nesiveliu. Gan juokingai ir atrodytų???? Teko ne Lietuvoje važiuoti 180km/h nemenką atstumą - tikras kelių laivas. Man pliusas, kad automobilis gražus. Sutikite, gražų vienatūrį rasti sunku. Nors vienatūriu Espace 5 pavadinti jau ir sunkoka. Dar pliusų - full led žibintai nerealūs. Nebloga garso aparatūra. Milžiniška bagažinė, lygus dugnas atlenkus galines sėdynes (atsilenkia paspaudus mygtuką visos iškart arba tik tos, kurias reikia atversti). Automobilis nedomina smulkių vagišių, nebrangus kasko. O dabar apie minusus. Skaudžiai susirenka nedideles gatvių duobes, 19" ratai žemo profilio padangomis daro savo. Puodeliams laikyti skirta vieta yra sugalvoto vynelio įmaukusio prancūzo - labai nepatogi vieta, tai naudojama tik pasidėti smulkmenoms, kurios po to dažniausiai keliauja į šiukšlinę. Daugiau minusų "renūškėje" neradau. Man tai idealus automobilis. Per metus nuvažiavau apie 28.000 km, gedimo nebuvo nė vieno. Pakeičiau tepalus du kartus ir tai viskas. Mano plojimai Espace???? Pamiršau pasakyti - tai labai saugus automobilis. Tai svarbiausia ir turėtų būti pirmoje pliusų vietoje. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Espace TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis