Markės
1326 iš 1918
Opel Astra, (G) 1998 - 2007
552Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.70% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 52
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Platus kėbulų pasirinkimas
  • Visapusiškai praktiškas
  • Nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Prastos interjero medžiagos
  • Kėbulo korozija
  • Neišsiskiria iš konkurentų tarpo
Opel Astra yra nedidelis šeimos automobilis suprojektuotas ir gamintas GM kompanijos Opel. 1998 metais Astra buvo pradėta pardavinėti su 3 ir 5 durų hečbeko, 4 durų sedano kėbulais, taip pat buvo gaminamos dvi ypatingos versijos: Astra Coupe ir Astra Cabrio. Abu šie kėbulai suprojektuoti Bertone dizaino kompanijos. Opel Astra važiuoklė buvo projektuota kartu su Lotus kompanija, o automobilio pagrindas yra naudojamas ir septynių vietų kompaktiško vienatūrio Opel Zafira gamyboje. Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo ne "opelišką" 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia OPC versija:



Opel Astra kupė ir kabrioleto kėbulo dizainai buvo sukurti Italų kompanijos Bertone.

Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia:


2022-03-16
Nekenčiu opelių.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Tipo pigi mašina, na variklis gal atidirbs iš paskutiniųjų, bet viskas aplink, jį ir ant jo kas sumontuota tikrai ne. tie pasakys viso gero, ir viskas. taigi realiai kokybės nekažką, realiai kol važiuoja, jei pigiai ėjo gaut, tai pavažinėt ir viskas.
Atrodo tragiškai, viskas barška, nėra didelė mašina
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas
Laužas, o ne mašina, jei jie nemoka gamint automobilių, gal tegul išeina iš rinkos ir viskas. Tokie automobiliai neturėtu egzistuoti šiame pasaulyje.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvertėjo visiškai, pinigų reikaljauja, pakankamai daug kaip tokiai mašinai, ką pradžioje negailėjau, sukišau daugiau nei verta mašina, ir ji vis tiek nevažiuoja, nors tu ką patarsiu taip, nepirkit laužų, nors pirkau, už tikrai ne paskutinę kainą, bet gavau prastą automobilį, bet įsitikinau, kad jis yra nelabai geras, net jei ir geriau laikytu, nes kainos gan rimtos, jei kas rimto ir suges, taigi, džiaukitės kol važiuoja, bet ir nepamirškit parduot greitai, greitai, kol dar būtent važiuoja.
Patarimai perkančiajam
Tepalai, tepalai ir dar kartą tepalai, varva, kiek opelių žiūrėjau, visi jie apsitepaluoja, jau nekalbu apie LEGENDINĮ EGR, ir dar elektroninį įmontuotą, sako kažkas, kad tai pigi mašina, na ką žinau, kur jos pigumas, EGRAI PO 400 eurų, kuro siurblys, aišku man nesugedo, bet ką žinau, to kaina 600 eurų, ir šiaip kainos kažkaip pasižiūrėjus, taip kaip pas BMW. Aišku pas BMW daugiau kažkiek daliu, bet, ir čia ne ką durniau padaryta, su agregatais, kur matai, kad galima buvo padaryt, paprastai kaip dvi kapeikos, bet ne padarėm sudėtingai, ir mokėk kokia 100 eurų už dalį ir dar pakeitimas prie to pačio, atrodo iš pradžių, kad paprasta mašina, kol nesuvoki, kad nelabai, teks įmest pinigų jei, kas rimtai suges, o suges, nes čia opelis, ai kas liečia kura, nesiūlau brudų pilti, nes gi čia opelis, jam reikia gero kuro, jis negali valgyti, prasto, nes kitaip labai "pigaus" ir paprasto automobilio, kuro siurblys suges, tai va smagumėlis, kokia pigi mašina, realiai iš jos nieko nėra, nei grožio, nei komforto, nei nieko, jos vienintelis darbas turėjo būti, paprastumas ir pigumas, bet to ji neturi, tai yra mėšlas, o ne mašina, gal kam ir gera, kas nesuvokia, realaus, kainos/kokybės santykio, nes realiai tai čia mėšlas, su nelabai pigiom detalėm. Jis nebent geras, kol naujas arba apynaujis, nes pigesnis, nei kiti automobiliai, bet kai jie pasensta, ir tampa vidutinių arba dielių ridų jau tada nėra jokio skirtumo, kokia ta mašina, taigi, mėšlas ir yra mėšlas va taip sakykim.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt