Markės
1301 iš 1918
Nissan Qashqai, (J12) 2021 - dabar
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.62% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 5
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas, solidus interjeras
  • Gera standartinė įranga
  • Komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Nuobodus vairuoti
  • Maža bagažinė
  • Lėta multimedijos sistema
Nissan kompanija nemiega ant laurų ir nesustodama leidžia naujas visų mėgstamų krosoverių kartas – neseniai buvo pristatytas gerokai solidesniu tapęs antros kartos Nissan Juke, o dabar ir kompanijos „bestseleris“ – Nissan Qashqai. Abu automobiliai stilistiškai yra kiek panašūs, todėl tampa aišku kokia bus sekančių Nissan modelių stilistika – daugumas jų turės aštrius, paverstos V formos žibintus, bei į apačią siaurėjančias radiatoriaus groteles papuoštas stora chromo juosta. Tokie yra Nissan Sentra, Nissan Altima modeliai ir kogero toks bus netrukus pasirodysiantis Nissan X-Trail visureigis. Skaitmeninis skydelis, 20 colių ratai, naujas eksterjeras ir interjeras, šildomas vairas, priekinis stiklas, pasirenkamos masažinės sėdynės, vėl sugrįžusi 4x4 pavara su važiavimo režimais purvui ir sniegui – tokias naujoves pristato naujasis Qashqai. Krosoveris tapo kiek didesnis nei pirmtakas – 35 mm ilgesnis, 32 mm platesnis ir 25 mm aukštesnis, o ratų bazė tapo 20 mm ilgesnė. Jo galinės durys atsidaro gerokai plačiau – net 85 laipsnių kampu. Galinių keleivių erdvė kojoms padidėjo 28 mm, erdvė galvai taip pat padidėjo 15 mm nepaisant nuožulnios stogo linijos. Bagažinė irgi yra 50 litrų didesnė dėl naujai suprojektuotų bagažinės grindų bei kompaktiškesnės galinės pakabos. Qashqai sukurtas ant Renault-Nissan CMF-CD platformos, kuria dalijasi su trečios kartos didesniu Nissan Rogue visureigiu. Naujojo Qashqai konstrukcijoje naudojamos lengvesnės medžiagos ir pažangūs štampavimo bei suvirinimo būdai siekiant padidinti konstrukcijos stiprumą ir sumažinti jos svorį. Variklio dangtis, priekiniai sparnai ir durys yra pagaminti iš aliuminio ir yra net 21 kg lengvesni, o bagažinės durelės pagamintos iš kompozitinių medžiagų ir sutaupo dar 2,3 kg. Bazinis variklis Europos rinkoje yra “mild-hybrid” hibridinis keturių cilindrų 1,3 litro DiG-T agregatas su turbokompresoriumi, kurio galia yra 138 AG (103 kW) arba 156 AG (116 kW). Variklis sujungtas su 6 greičių mechanine arba Xtronic CVT pavarų dėže. 156 AG galios variklį su CVT pavarų dėže galima įsigyti su visų ratų pavara. Pirmą kartą Qashqai modelis turi ir hibridinę „e-Power“ jėgainę, kuri išsiskiria tuo, kad vidaus degimo variklį naudoja tik kaip elektros generatorių ir kuris tiesiogiai nesuka ratų. Ši sistema naudoja 154 AG (115 kW) 1,5 litro benzininį variklį ir net 187 AG (139 kW) galios elektros variklį, elektros energijos generatorių ir invertorių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2021-05-05

Lietuvoje prasideda trečiosios kartos „Nissan Qashqai“ modelio prekyba

Lietuvoje prasideda trečiosios kartos „Nissan Qashqai“ modelio prekyba
 Visą savaitę „Fakto Auto“ salone Vilniuje stovėjęs trečiosios kartos „Nissan Qashqai“ davė pradžią naujojo modelio prekybai. Pirmųjų, aukštesnei klasei būdinga įranga pasižyminčių „Qashqai Premiere“ versijų kaina – 29 920 Eur. 

Pirmiesiems modeliams – naujausios technologijos

Lietuvoje jau priimami naujojo, trečios kartos „Nissan Qashqai“ užsakymai. Pirmiesiems klientams teks gausiai sukomplektuotos „Qashqai Premiere“ versijos su moderniausiomis saugumo ir komforto technologijomis bei galingu 1,3 litro varikliu su lengvojo hibrido sistema. Jos kainuos 29 920 eurų. 

Pirmuosius automobilius varys 158 AG pasiekiantys benzininiai 1,3 litro varikliai su 12V lengvojo hibrido sistema, galia ratams bus perduodama per automatinę „X-tronic“ transmisiją. 

„Qashqai Premiere“ pasižymės aukštesnės klasės automobiliams būdinga įranga. Pavyzdžiui, naujos kartos „ProPILOT“ sistema galės prilėtinti automobilį priklausomai nuo papildomų išorės aplinkybių, pavyzdžiui, automobiliui įvažiavus į mažesnio greičio ruožą automagistralėje.

Sistema taip pat galės nuskaityti kelio ženklus, įvertinti navigacijos sistemos pateikiamus greičio apribojimus ir atitinkamai koreguoti greitį. Be to, „ProPILOT“ su „Navi-link“ sistema dabar galės komunikuoti su „Qashqai“ aklosios zonos radarais ir koreguos vairą, neleisdama keisti eismo juostos, jeigu aklojoje zonoje bus aptiktas automobilis.

Kelią modelis apšvies „Matrix“ LED žibintais, kurių spindulys suskirstytas į 12 segmentų, kurie gali būti išjungiami atskirai ir užtikrina tolimųjų žibintų suteikiamą nuolatinį šviesos srautą neakinant kitų eismo dalyvių. 


Svarbiausia informacija vairuotojui bus pateikiama projekcijoje ant stiklo. „Qashqai Premiere“ versijos turės 12,3 colio įstrižainės liečiamą TFT ekraną su „NissanConnect“ multimedija, palaikančia tiek „Android Auto“, tiek „Apple CarPlay“. Telefonui įkrauti – belaidis įkroviklis.

Komfortui užtikrinti – šildomas priekinis stiklas, sėdynės, vairas. Ir taip erdviam interjerui didesnį erdvės pojūtį suteiks stiklinis stogas. Ant jo sumontuoti stogo bagažinės laikikliai. 

Segmento pradininkas nežada užleisti pozicijų

„Nissan“ 2007-aisiais pristatęs „Qashqai“ modelį sukūrė kompaktinių krosoverių rinką. Itin didelis miesto visureigio pasisekimas paskatino ir kitus gamintojus kopijuoti japonų automobilio gamintojo receptą. Dabar trečiosios kartos modeliui teks kvoti net prieš 27 varžovus šiame segmente. Iš pagrindų atnaujintas kompaktinių krosoverių segmento pradininkas nesiruošia užleisti savo pozicijų. „Nissan“ atstovai sako, kad jis pirkėjus patrauks tiek išvaizda, tiek technologijomis bei aukšto lygio važiavimo savybėmis. 

„Tai progresyvesnis automobilis, turintis žymiai daugiau erdvės salone ir daugybę technologijų. Jis atrodo kur kas atletiškiau, ypatingą žavesį suteikia nauji žibintai ir praplatėjusios priekinės grotelės, kurios atspindi naująjį „Nissan“ identitetą ir sieja visus naujus modelius“, – apie naująjį „Qashqai“ kalbėjo „Fakto Auto“ marketingo vadovas Vaidotas Kviklys.


Naujosios kartos „Qashqai“ tapo veržlesnis ne tik iš išorės – naujoji CMF-C platforma leido „Nissan“ inžinieriams pasiekti daug geresnių valdymo savybių išlaikant važiavimo komfortą ir padidinant automobilio saugumo rezultatus. Kurdami šį automobili inžinieriai siekė išlaikyti jo proporcijas, bet tuo pačiu metu paversti jį dar erdvesniu.

Nauja platforma išsiskiria aukštesniam segmentui būdingu atsparumu sukamosioms deformacijoms, todėl automobilis geriau klauso vairo ir suteikia standesnės važiuoklės pojūtį vairuojant. Priekinėje ir galinėje važiuoklėje naudojama atnaujinta „Macpherson“ tipo pakaba. Dabar ji gali būti naudojama net su 20 colių skersmens ratlankiais. Galinėje pakaboje sumontuoti sutvirtinimai leidžia geriau sugerti smūgius ir slopinti kelio dangos keliamą triukšmą. Visa tai užtikrina sklandų ir tylų riedėjimą įvairia kelio danga.

Antroje metų pusėje – ir naujas hibridas

Kiek vėliau, gegužės antroje pusėje paaiškės ir kitų modelių kainos. Pigiausios versijos turės 1,3 litro benzininį variklį suporuotą su mechanine pavarų dėže. 

Dar vėliau, jau kitais metais „Qashqai“ modelyje bus pristatyta ir nauja „Nissan e-POWER“ hibridinė sistema, kuri ypatinga tuo, kad ratus visą laiką suks elektros motoras, o vidaus degimo variklis tarnaus akumuliatoriaus įkrovimui. 
 


Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt