Markės
1017 iš 1917
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Dinamiškas
  • Erdvus salonas
  • Gerai valdomas
  • Klasikinio GT automobilio išvaizda
TRŪKUMAI
  • Benzininė versija turi didesnę bagažinę
  • Brangus nusipirkti
"Elektrinė versija turi dirbtinai skleidžiamą “variklio” garsą, kurį sukuria daugybė automobilio garsiakalbių. Kai kurie iš jų yra sumontuoti galiniuose buferiuose, kad būtų galima girdėti ir išorėje"
Praėjo net 16 metų nuo pirmos kartos itin sėkmingo Maserati GranTurismo pasirodymo ir tik dabar sulaukiame jo įpėdinio. Nors stilistiškai ir nežymiai pasikeitęs, tačiau techniškai tai labai skirtingas naujos elektromobilių kartos automobilis, kuris gaminamas taip pat ir su elektriniu varikliu. Pirkėjams šiuo metu galima rinktis iš dviejų versijų. Modena versija pavadinta Maserati gimtojo miesto vardu, gali pasigirti 483 AG galia, nuo 0 iki 100 km per valandą greitį pasiekia per 3,9 sekundės, o maksimalus greitis – 300 km per valandą. Tačiau daug įdomesnė yra galingesnė 542 AG galios Trofeo versija, kuri sutrumpina spurtą iki 100 km/h iki superautomobiliams priimtinų 3,5 sekundės ir pasiekia beveik 320 km per valandą greitį. Naujasis kupė komplektuojamas su 3 litrų Maserati “Nettuno” varikliu, kuris prieš porą metų debiutavo superautomobiliu tituluojamame MC20 modelyje. Šis variklis turi technologiją, kuri iki šiol buvo matyta tik Formulės-1 boliduose – šie V6 varikliai kiekviename cilindre turi dvigubą uždegimo kamerą su papildoma žvake ir purkštuku. Kitaip tariant, specialioje kameroje dalis degalų ir oro mišinio yra uždegama dar prieš uždegimą cilindre. Taip pat naujojo Maserati GranTurismo Nettuno variklis galės atjungti pusę cilindrų ir taip žymiai patausoti degalus. Negana to netrukus bus pristatyta elektrinė Folgore versija. Ši turės dar įspūdingesnius parametrus - iš 92,5 kWh akumuliatoriaus Folgore išgauna įspūdingą 750 AG galią. Trys Folgore elektros varikliai išvysto po 250 AG - vienas priekyje ir du gale. To pakanka, kad 2260 kg sveriantis automobilis įsibėgėtų iki 100 km/h greičio per 2,7 sekundės, o maksimalus greitis siekia 320 km/h. Žinoma tiesioje linijoje Maserati elektromobilis yra daug greitesnis nei 483 AG Modena ir 550 AG Trofeo V6 versijos nepaisant to, kad šie modeliai sveria 400 kg mažiau. Gamintojas teigia, elektrinis Folgore galės nuvažiuoti 450 km atstumą. Elektrinė versija turi dirbtinai skleidžiamą “variklio” garsą, kurį sukuria daugybė automobilio garsiakalbių. Kai kurie iš jų yra sumontuoti galiniuose buferiuose, kad būtų galima girdėti ir išorėje. Tuščiąja eiga automobilis skleidžia keistą skaitmeninį V8 variklio garsą, kuris beje pranyksta automobiliui greitėjant. Automobilį tęstavę apžvalgininkai pastebi, kad subjektyviai Trofeo jaučiasi greitesnis ir jį daug įdomiau vairuoti nei elektromobilį Folgore. Naujasis GranTurismo kaip ir pirmtakas yra patogus keturvietis GT klasės sportinis automobilis pasižymintis stebėtinai gera erdve keleivių galvoms. Vairavimo padėtis yra ideali, o sėdynės yra geriau palaikančios kūną nei atrodo vizualiai. Yra trys ekranai – informacijos, pramogų sistemos ir klimato kontrolės, du pastarieji yra centrinėje konsolėje. Elektrinėje Folgore versijoje interjero dizaine buvo panaudota „Econyl“ medžiaga pagaminta iš perdirbtų tinklų, kurie buvo ištraukti iš jūros. Šis nailono audinys dar yra išgraviruotas lazeriu, todėl salone sukuria labai įdomius nestandartinius raštus. Dar viena įdomi GranTurismo detalė - „cofango“ pavadinimu pavadintas variklio dangtis, kuris kartu su priekiniais sparnais pagaminti iš vientiso plieno lakšto, todėl automobilio priekis atrodo itin švariai. Ši didžiulė detalė sudaro net 3 kvadratinių metrų plotą – tai pati didžiausia kėbulo detalė rinkoje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Įdomi GranTurismo detalė -„cofango“pavadinimu pavadintas variklio dangtis, kuris kartu su priekiniais sparnais pagaminti iš vientiso plieno lakšto, todėl automobilio priekis atrodo itin švariai. Ši didžiulė detalė sudaro net 3 kvadratinių metrų plotą – tai pati didžiausia kėbulo detalė rinkoje
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 0
Atsiliepimų sąrašas tuščias.
Įvertink automobilį pirmas!
Maserati modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Reprezentaciniai   QuattroporteQuattroporte
  Keturduriai kupė    Ghibli
  Krosoveriai     Grecale
  Dideli visureigiai    Levante
  GT klasės    MC20
  GT klasės 2+2  3200 GTCoupe SpiderGranTurismo GranTurismo
  Supercar   MC12   
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt