Markės
976 iš 1920
Lexus NX (AZ10) 2014 - 2021
Lexus NX, (AZ10) 2014 - 2021
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 8
22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Sportiškas dizainas
  • Kokybiškas ir rafinuotas interjeras
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Nėra dyzelinių variklių
Lexus NX yra itin svarbus kompanijos modelis, nes tai yra pirmasis Lexus bandymas įsiterpti į krosoverių rinką, kuri yra pilna įvairiausių automobilių įvairiausiam skoniui ir kišenei. Be to, tai yra pirmasis kompanijos modelis su turbo varikliu. Pažvelgus į šį automobilį akivaizdu, kad kompanija padarė tinkamas išvadas – šioje perpildytoje rinkoje Lexus pirkėjus stengsis papirkti kogero pačia agresyviausia išvaizda iš visų konkurentų. Aštrios gražiai suderintos linijos, „rėkiantis“ automobilio priekis, inovatyvios priekinės LED lempos, platūs “pečiai“, žema stogo linija – visa tai sudaro įspūdį lyg automobilis būtų nužengęs tiesiai nuo Paryžiaus autoparodos koncepcinių automobilių stendo. Viduje unikalų įspūdį kuria kieti metaliniai paviršiai kontrastuodami su minkštais puikios kokybės plastikiniais paviršiais. Puikų netikėtumo įspūdį palieka giliai į automobilio centrą išlindusi centrinė konsolė. Taigi automobilis turės patikti tiems kas ieško ekstravagantiško nedidelio visureigio už solidžią kainą. Visiems kitiems tiks Audi.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai yra pirmasis Lexus krosoveris ir pirmasis kompanijos modelis su turbo varikliu.

2015-04-02

Į ką nespjautų lenktynininkas Antanas Juknevičius?

Į ką nespjautų lenktynininkas Antanas Juknevičius?
Po bandomojo važiavimo „Lexus NX 200t“ modeliu žinomas lenktynininkas Antanas Juknevičius negailėjo gerų įvertinimų moderniu dizainu ir komfortiškomis naujovėmis pasižyminčiam automobiliui.

„Mums buvo įdomu sužinoti Antano nuomonę apie šį „Lexus“ modelį, todėl suteikėme galimybę juo važinėtis visą savaitę“ – pasakojo „Lexus Kaunas“ pardavimo vadovas Mindaugas Kraujutis.

Daugkartinis Dakaro ralio dalyvis Antanas Juknevičius turi aistrą dideliems ir ištvermingiems automobiliams. 2014 metų Dakaro ralyje jis dalyvavo su unikaliu bekelių sportui tinkamu prototipu „Mebar“, pagamintu ne gamykloje, o talentingų lietuvių mechanikų rankomis. Kurdama „Mebar“ lietuvių komanda pirmenybę skyrė „Toyota“ markės automobilių dalims. Prototipui buvo parinkti „Hilux“ rėmas ir šio modelio brolio „Pickup“ kabina, pritaikytas 4,0 litrų tūrio „Lexus“ variklis, sportinės „Mebar“ pakaba ir greičių dėžė.


Aprimus aistroms po aršių legendinio Dakaro ralio kovų, A. Juknevičius vienas pirmujų Lietuvoje turėjo galimybę įvertinti tik 2015 metais debiutuojantį naujausios kartos „Lexus“ variklį – pirmą kartą „Lexus“ istorijoje – 2,0 litrų benzininį variklį su dviguba turbina, kuris montuojamas naujausiame „Lexus NX 200t“ modelyje. 

A. Juknevičius savaitę gainiojo „Lexus NX 200t“ su 2,0 litrų darbinio tūrio halo turbo varikliu bei automatine 6 pavarų dėže, specialiai sukurta būtent šiam varikliui. Žymus lenktynininkas, kurio silpnybė yra visureigiai, labai teigiamai įvertino šį naująjį „Lexus“ modelį. 

„Su „Lexus NX 200t“ pravažiavau tikrai nemažai, - apie 1000 km, – ir mieste, ir užmiestyje. Važiavau tiek, kad pripratau prie mašinos, nes tam tikrai reikia laiko. Galima sakyti, kad su mašina mudu jau apsiuostėm“, – juokiasi žinomas lenktynininkas. 

Gerų žodžių naujam „Lexus NX 200t“ visureigiui A. Juknevičius negaili. Anot jo, tai tikrai dinamiškas automobilis. Lenktynininkas atkreipia dėmesį į tai, kad jo įspūdis yra iš važiavimo modeliu su automatine pavarų dėže, kuri nesuteikia galimybės įvertinti vien variklio darbą. Važiuojant būtent tokiu automobiliu, labiau išryškėja bendri techniniai sprendimai, o ne vienas iš jų.  


„Variklis man labai patiko, labai smagiai dirba, greitai reaguoja į apsukų didinimą. Žinau, kad „Lexus“ turi ir 5,0 l darbinio tūrio variklius, tad įvertinus tai, jog bandžiau automobilį su 2,0 l darbinio tūrio varikliu, man jis tikrai padarė įspūdį. Šitas labai „skanus““, – įspūdžiais dalijasi daugkartinis Dakaro ralio dalyvis. 
„Tikrai galiu palyginti „Lexus NX“ su kitais automobiliais, todėl drąsiai galiu pasakyti, kad viskas yra labai gerai išdėstyta, patogu“, – išbandytą automobilį vertina žymus lenktynininkas.

Mieste važinėjantis „Toyota“ visureigiu, o į tolimesnes keliones išvykstantis stabiliu ir saugiu universalu, A. Juknevičius nedaugžodžiauja: „Lexus NX 200t labai smagi mašina. Ir aš nespjaučiau į tokią“, – „Lexus NX“ įvertina lenktynininkas. 

Pasak „Lexus Kaunas“ pardavimo vadovo M. Kraujučio, šis automobilis skirtas žmonėms, kurie nori pajausti dinamiško vairavimo džiaugsmą. Jis labiau tinkamas vairuotojui, kuris yra energingo ir sportiško charakterio automobilio mėgėjas. Tačiau pats „Lexus NX“ nepaisant savo sportiškumo, yra solidus ir rodo savo savininko pasiekimus. Automobilis puikiai tinka važinėti mieste, nes jis pakankamai kompaktiškas, išskirtinio dizaino, liudijančio aktyvų šeimininko gyvenimo būdą. Beje, smagu su juo ir tolimose kelionėse.
 


Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
    LBX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Vienatūriai     LM
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt