Markės
956 iš 1918
Lexus GS, (S190) 2005 - 2012
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.32% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 11
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Nesenstantis dizainas
  • Plati įranga
  • Hibridiniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Neekonomiški varikliai
  • Nėra dyzelinių variklių
  • Neitin smagus vairuoti
"Tai pirmasis Lexus su visais varomaisiais ratais"
Trečios kartos GS buvo pristatytas 2006 metais su 3.0 L V6 ir 4.3 L V8 varikliais. Komplektuojami su 3.0, 4.3 litro benzininiais varikliais arba su Lexus hibridine pavara automobiliai išsiskiria puikiais techniniais duomenimis. GS modelis buvo gaminamas ir su visų varomųjų ratų sistema – tai pirmasis Lexus su visais varomaisiais ratais. Šis GS modelis taip pat yra pirmasis Lexus turintis taip vadinamą “L-finesse” dizaino stilių. Jam būdingas dinamiškas stilius, persipinančios subtilios linijos – automobilis pranašauja kokios krypties laikysis Lexus dizaineriai artimiausioje ateityje. GS interjeras – įmantrios prabangos, modernaus stiliaus ir geriausių to meto technologijų derinys. GS sedanai taip pat yra pirmi Lexus turintys “SmartAccess keyless” užrakto sistemą – toks automobilis užvedamas mygtuko paspaudimu. Tačiau 2007 metais vartotojų atsiliepimų reitinguose Lexus nukrito iš 1 vietos į 5. Tai susiję su nepatikima visų varomųjų ratų ir garso sistema.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Maya | 2024-01-13
Lexus GS450h
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
komfortiškas, ekonomiškas, sportiškas
  • Dinamiškas
  • Ekonomiškas
  • Komfortiškas
  • Gera įranga
  • Gražus dizainas
linkęs rūdyti, žiema reikalauja ypatingos priežiūros
  • Prastos interjero medžiagos
  • Maža bagažinė
  • Prastas pravažumas
Variklio darbinis tūris, l: 3,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,3
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,1
Bendras automobilio aprašas
Vairuoju 6ti metai hibridą, nusipirkus reikėjo keisti hibridinę bateriją, svarbu geras meistras, nekeiskit cėles po vieną, o geriau iškart imkite naują bateriją, galinius amortizatorius įkalbėjo pakeisti į paprastus nereguliuojamus KYB, galiu patikinti, jog komfortas nenukentėjo (važiuojant Molėtų plentu sugeria nelygumus, išskyrus didesnes duobes), odinės šidlomos/ventiliuojamos sėdynės (šildo puikiai, ventiliuoja tragiškai silpnai), bet tai pačios patogiausios sėdynės, net tolimos kelionės nevargina. Iš trūkumų: žiema yra problemos su durelėmis, nes užrakinimo spynos linkusios užšalti ir durys gali neatsidaryti, taip pat su bagažinės pritraukėju, reikia arba pavalyti, arba stengtis nenaudoti bagažinės per šalčius, šoninius veidrodėlius neužlenkinėju, kadangi ant tarpelio susidaręs ledo sluoksnis neduos atsilenkti, teks arba deicer'iu tirpdyti, arba pirštais atšildyt ledą (akumuliatoriaus klemas nenuiminėkite be reikalo, nes nusimuš kompo info, nepaduos kuro į siurblį ir neužsivesite, šią problemą galima išspręsti pajungus kompą). Žiauriai rūdyja, teko keisti duslintuvus. Labai maža bagažinė, apdailos medžiagos girgžda, šviečiant saulei panėlė atsispindi stikle blogindama matomumą. Valdymas: vairas kietas, norėtusi greitesnės reakcijos, stabdžiai irgi kieti, stengtis stabdyt anksčiau, dėl to, kad galu varomas, patariu žiema geresnes padangas rinktis, nes Snow funkciją į kalną nepadės užvažiuot, ji tiesiog neleidžia didint apsūkų esant slidžiam keliui. Iš privalumų: didelis LCD ekranas, galinė vaizdo kamera, daugiafunkcinis vairas, automatinė galinė užuolaida, padangų slėgio davikliai, 2jų zonų klimato valdymas, pilnai elektra valdomos sėdynės su 3padėčių atmintimi, elektra valdomas vairas, važiuojant atbuline eiga nusileidžia šoniniai veidrodėliai, išjungus variklį vairas įsitraukia, užvedus variklį grįžta į pradinę padetį. Cruise control turi atstūmo palaikymo funkciją, pats pristabdo auto Sport režimas fantastiškas. Galingas, ekonomiškas, komfortiškas
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
    LBX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Vienatūriai     LM
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt