Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- CT 200h
- Kokybiškas ir patikimas
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- CVT pavarų dėžė
- Ne toks smagus kaip konkurentai
"CT serijos hibridinis automobilis nutaikytas būtent į Europos rinką. Dėl pirkėjų jis kausis su Audi A3, Volvo C30 ir 1-osios serijos BMW"
Lexus automobilių šeimą papildė mažiausias narys - Europai skirtas hibridinis hečbekas CT200h. Dėl pirkėjų jis kausis su Audi A3, Volvo C30 ir 1-osios serijos BMW. Automobilio dizainas kažkur matytas – jis labai primena didesnįjį brolį IS, tačiau tai greičiau privalumas nei priekaištas. Penkerių durų hečbeko ilgis siekia 4320 mm, plotis – 1765 mm, aukštis – 1430 mm. „Lexus“ pabrėžia net 2600 mm ilgio ratų bazę, dėl ko esą vietos čia daugiau nei daugumoje kitų šio segmento modelių. Automobilį puošia 17 colių lengvo lydinio ratlankiai bei galinis aptakas. Visgi liežuvis neapsiverčia automobilio pavadinti gražiu. Viduje prietaisų skydelis nedvelkia originalumu, o ir medžiagų kokybės iš Lexus buvo galima tikėtis geresnės. Tiesa, naudotis prietaisais yra labai patogu, o sėdynės labai komfortiškos. Bagažo skyrius kuklus – 375 litrai. Tiek automobilio dizainas, tiek techniniai agregatai buvo kurti nuo nulio. Tiesa, hibridinės jėgainės receptas jau matytas Prius modelyje: benzininis ir elektrinis varikliai dirba kartu, o vien elektriniu jis galės nuvažiuoti tik labai trumpą atstumą. Ši sistema, pavadinta „Lexus Hybrid Drive“ užtikrina labai gerus ekologinius rodiklius. Pirkėjai galės rinktis iš trijų važiavimo rėžimų: ekonominio, normalaus ir sportinio. Į aplinką šis ne toks jau mažas hečbekas išmeta vos 89 g/km CO2 ir vartoja vidutiniškai 3,8 l degalų. Šie rodikliai pasiekiami įjungus Eco režimą. Įjungus Sport režimą variklis pasieks 136 AG galią, nuo 0 iki 100 km/val pagreitės per 10,3 sekundės ir pasieks maksimalų 180 km/val. greitį. Techniniai duomenys: 1.8 litro keturių cilindrų VVT-i variklis išvystantis 73 kW galią ir 142 Nm sukimo momentą, o kartu su elektrovarikliu galia yra atitinkama 100 kW ir 207 Nm. Galia per E-CVT transmisiją perduodama priekiniams ratams. Lexus tvirtina, kad CT 200h nebus nuobodus vairuoti, kitaip nei daugumą kitų hibridų. Gamintojas pabrėžia išskirtinį automobilio valdymą, kurį turėtų užtikrinti sudėtingesnė nei Toyota modeliuose pakabos konstrukcija. Tačiau ir tai nėra visiška tiesa: hečbekas kelyje elgiasi kaip daugumas šios klasės atstovų ir azartu nedvelkia.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Paulius | 2023-07-13 |
Lexus CT200h |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pažymėti
Pažymėti
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,3
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,2 |
Bendras automobilio aprašas |
Paėmėm iš US, daužtas į keleivio pusės šoną/galą. Apskirtai automobilis smagus kol važinėjama po miestą. Nedidelis, telpa visur, manevringas. Pasistengus galima tilpti į 5 litrus. Kokybė jaučiasi geresnė už Toyotą, bet vistiek skarbonkė. Eksploatacija nėra kosminė, bet jei nori kokybiškų detalių - pamokėti reikia. Deja visi velniai išlenda važiuojant autostrada: važiuojant ~100km jau nebeįmanoma susišnekėti salone ir tas užesys nuo greičių dežės greitai pradeda griaužti galvą. Važiuojant 130, sąnaudos kyla iki ~7,3 kas nėra daug. Bet automobilis nėra skirtas greitkeliams, o išskirtinai miesto automobilis. Žmonai patinka, aš antrą kartą nepirkčiau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Lexus modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | CT | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | IS | IS | IS | |||||||||||||||||||||||||||||
IS F | ||||||||||||||||||||||||||||||||
HS | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | GS | GS | GS | |||||||||||||||||||||||||||||
ES | ES | ES | ES | |||||||||||||||||||||||||||||
GS F | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | LS | LS | LS | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SC | SC | RC | |||||||||||||||||||||||||||||
RC F | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | UX | |||||||||||||||||||||||||||||||
LBX | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | NX | NX | ||||||||||||||||||||||||||||||
RZ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | RX | RX | RX | RX | RX | |||||||||||||||||||||||||||
GX | GX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | LX | LX | LX | |||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | LM | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | LF-A | |||||||||||||||||||||||||||||||
LC | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Lexus CT TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis