Markės
669 iš 1918
Honda Civic, (EP/EU) 2001 - 2005
515Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 15
17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 93% Ne 7%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin erdvus salonas
  • Ekonomiškas ir praktiškas
  • Type R versija
TRŪKUMAI
  • Daug sunkesnis ir prasčiau valdomas nei pirmtakai
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Prasta garso izoliacija
Naujas Civic tapo gerokai didesnis tiek išorėje, tiek viduje. Automobilis buvo gaminamas hečbeko kėbulu ir aprūpintas didesniais varikliais. Naujas dizainas nors pavadintas „kulkos forma“ visgi labiau panašėjo į vienatūrį. Civic interjeras išsiskyrė tuo, kad pavarų perjungimo svirtis buvo įtaisyta pačiame prietaisų skydelio viduryje šalia vairaračio. Standartiniai varikliai nors ir ne taip mėgstantys aukštus sūkius dabar turi 20% didesnį sukimo momentą. Pakaba buvo pakeista iš dvigubų skersinių svirčių į paprastesnę ir mažiau sportišką MacPherson tipo. Nors automobilio standumas padidėjo, tačiau to rezultate padidėjo ir automobilio svoris, kartu sumažėjo dinamika. Buvo gaminama ir garsioji Type R versija su 2.0 litro DOHC VTEC varikliu ir 200 AG galia. Didžiausi automobilio pliusai išlieka tie patys – ekonomiškumas, vairavimo smagumas ir patikimumas. Tarp trūkumų reikia paminėti, kad automobilis neteko prieš tai montuotos dvigubų skersinių svirčių pakabos, kuri dabar tapo paprastesnė.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Civic Type-R:



Automobilis buvo ir yra plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse varžybose:


Lankytojo
reitingas
5+

Atsiliepimai įvertinti 1511 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: M.B. | 2012-06-07
Honda Civic septintoji karta (2001-2005)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
vienas patikimiausių savo klasėje, retai genda patys agregatai, patikima visuma, ekonomiškas, geros sėdynės, erdvus salonas, puikiai valdomas, gera pakaba
brangios detalės, nekokybiškos ir kietos salono medžiagos, mažai daiktadėžių, VTEC genda pav.dėžės velenas, dyzelyje - smagratis, plonas vairas,pr. stabilizatoriai, skyla žibintų stiklai, neatspari rūdims
Bendras automobilio aprašas
Septintos kartos kompaktinės klasės Honda Civic nustebino visus ankstesnius šio modelio gerbėjus. Visų pirma, Civic niekada nebuvo aukštas ir toks civilizuotas, toks didelis. Daug kam iš pradžių jis nepatiko dėl aukšesnės nei anksčiau sėdėsenos ir keistos, aukštai (centrinėje konsolėje) sumontuotos pavarų dėžės svirties. Be to jis prarado sportiško ir vyriško automobilio bruožus. Bet su laiku prie visko buvo priprantama. Modelis tapo labai populiarus ir pasižymėjo kaip mažai gendantis, patikimas. Pagrindiniai dalykai, kuo jis išsiskiria iš senesnių Civic modelių – dizainas, kuris tapo labai pilkas, nuobodus, japoniškas. Daug kas Lietuvoje šį modelį vadina tiesiog “lygintuvu” arba “prosu”, nes jo forma panašį į šį daiktą. 7 – asis Civic yra daug erdvesnis salone – net trijų durų hečbeke galima gana patogiai įsitaisyti ant galinės sėdynės, daugiau vietos garantuoja aukštos mašinos lubos. Ypač tai didelis pliusas aukštesnio ūgio vairuotojams. 5 durų chečbekas daugelio vairuotojų yra nemėgstamas neva už negražų dizainą, bet joks kitas japoniškas kompaktas neturi tokios didelės ir patogios bagažinės. Sulenkus galines sėdynės gaunasi plokščia erdvė ir galima sutalpinti net 1050 litrų krovinį (šaldytuvas, skalbyklė, viryklė tilps be problemų). Be to 7 Civic siūlo sedano ir kupė versijas. Žodžiu, Civic nusitaikė į įvairius vairuotojus, o ne vien į sportiškai, su treningais apsirengusius vyrukus. Šis modelis yra pakankamai moteriškas, bet jų varikliai tokie karšti, kad kiekvienas vyras neatsisakys tokios mašinos. Turiu nuvilti tuos, kurie mažai domisi mašinų pramone – šis Honda Civic nėra grynai japoniškas automobilis, kaip ir ankstesnis modelis. Dėl didelių muito mokesčių, didelių gabenimo laivais atstumų, Honda Europos rinkai gaminamas mašinas surinkinėjo Svindone (Didžioji Britanija). 3 ir 5 durų chečbekai buvo gaminami šiame Anglijos mieste, kupė bei sedanas buvo gaminami Amerikoje bei turėjo kitus variklius. Bet kokybės požiūriu, šie Civic beveik nieko neprarado, nes dauguma mazgų buvo pagaminti Japonijoje (kaip ir patys varikliai) ir gabenami į Europoje esantį Honda fabriką Svindono mieste. Šis Honda Civic iš pradžių nebuvo labai populiarus, bet po pirmųjų įsigyjimų ir nusuktų kilometrų žmonės įsitikino, kuo jis yra geras. Jis buvo patikimas, nesudėtingas automobilis. Be to, Civic pirmą kartą gavo šiuolaikišką, modernų, taupų dyzelinį variklį, kurio taip reikėjo norint išlikti dyzelių beprotybėje gyvenančioje Europoje.
Variklis
Benzininiai varikliai: joks kitas gamintojas neturi tiek gerbėjų būtent dėl gerų variklių. Jei kas nors pasako žodį Honda, pirma asocijacija – geras, patikimas variklis. Honda variklius gamino viskam – vejapjovėm, traktoriukams ir mašinoms. Honda benzininiai varikliai laikomi vienais geriausių pasaulyje. Sakoma, kad į juos gali lygiuotis nebent Toyota, Bmw, Lexus, Mercedes. Pirmas dalykas, kurį reikia žinoti apie Honda variklius žmogui, kuris nežino Honda - važiuosi ilgai ir be problemų. Bet kartais atsiranda rūpesčių ir su Honda varikliais, nes daugumą jų būna visiškai nuvaikyti dėl jų geros traukos. Į šį Civic Honda montavo du įprastos technologijos benzininius variklius. Vienas iš jų – 1,4 litro darbo tūrio 66 kilovatų, kitas nesudėtingos konstrukcijos benzininis variklis buvo montuojamas amerikinėje kupė versijoje – 1,7 litro 88 kilovatų. Šie varikliai nereikalauja ypatingos priežiūros, turi du paskirstymo velenėlius (DOHC). Atskiros kalbos yra verti VTEC varikliai. Visi norintys pirkti VTEC turi žinoti daug dalykų, į kuriuos neatkreipus dėmesio galima brangiai mokėti už variklių remontą. Kas yra tas VTEC? (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control). Lietuviškai, tai yra kintamų fazių vožtuvų kontrolės sistema. Ji įsikiša į vairuotojo vairavimą (gazo spaudimą). Jei norima važiuoti ramiai, vožtuvai dirba įprastu režimu, jei aktyviau, specialus kompiuteris reguliuoja vožtuvų darbo efektingumą. Tai pakankamai sudėtingi varikliai. Sistema VTEC variklyje leidžia benzininiam varikliui pasiekti dyzelinio variklio sukimo momentą. Tai reiškia, kad norint pasiekti maksimalią variklio galią, nereikia pasiekti didelių apsukų ir taip taupomas benzinas. Deja, išėjo kitaip. VTEC variklis kaip ekonomiškas važiuojant dideliu greičiu, nepasiteisino. Kad pasiektų maksimalią galią, VTEC vistiek reikėjo „gręžti“. Honda benzininių variklių minusas yra tas, kad jie gerai įsibėgėja tik tuomet, kai variklio sūkiai pasiekia 4000 aps./min (pakankamai nesveika motorui). Vienintelis 2 litrų VTEC agregatas nuo žemų sūkių dirbo be priekaištų ir gerai įsibėgėdavo nespaudžiant gazo pedalo. Štai kodėl dažnai girdime, kad visi Civic yra užvaikyti, nudrožti ir t.t. Todėl dar ir šiandien apie Honda variklius vokiškų automobilių fanai sako, kad jie yra „žoliapjovės varikliai“, nes jie efektyvūs tik tada, kai juos ganai. Jiems patinka, kai spaudi gazo pedalą, bet tai vis tiek blogai, nes trumpina variklio resursą. Tiesa, patikimumas visgi yra aukštesnis nei kitų. VTEC sugebėjo išlaikyti tik variklių ekonomiją. Varikliai tikrai yra taupūs, jei nėra pastoviai važiuojama dideliu greičiu. Net važiuojant maksimaliu apie 200 km/val greičiu toks variklis sudegins dešimt litrų benzino. Geras rezultatas. Ką reikia žinoti apie VTEC benzininius variklius? Jie mėgsta gerą priežiūrą. Tai reiškia, negalima taupyti juos eksploatuojant. VTEC variklio resursas – 300000 km. Po to jau drąsiai galima galvoti apie kapitalinį remontą. Dėl VTEC sistemos, variklyje neliko vietos hidrokompensatoriams, kurie sureguliuodavo vožtuvus. Dėl šios priežasties, kas 40000 km. (arba kartą per 2 metus), reikia sureguliuoti vožtuvų tarpelius, kitaip galite sulaukti variklio darbo problemų. Varikliai mėgsta kokybišką alyvą (sintetinę), kurią reikia keisti kas 8000-10000 km. (gana dažnai). Varikliai netoleruoja jokių tepalo priedų ar „daktariukų“. Tai dar labiau pablogins jų darbą. Taip pat kas 100 km.reikia patikinti tepalo lygį variklyje, nes VTEC variklis, bėgant metams, pradeda ryti alyvą (ypač, jei buvo netausojamas). Negalima „dapilinėti“ kitokio tepalo, negu yra supiltas. Jei tepalas deginamas intensyviai, tai gali būti variklio žiedų susidėvėjimo požymis. Jei nusipirkus automobilį matosi, kad tepalas seniai nekeistas, patikrinkite, ar nereikia atlikti sistemos praplovimo. Nes jei yra suodžių, jie užkimš VTEC sistemos darbo kanalus. VTEC mėgsta kokybišką antifrizą ir yra jautrus temperatūros svyravimams, galima perkaitinti (dėl tos priežasties, kad mėgsta dideles apsukas). Nepilkite neaiškaus antifrizo, nemaišykite antifrizo pagal spalvą. Kokios spalvos supiltas, tokį ir pilkite toliau. O geriausia, nusipirkus mašiną, antifrizą išleisti ir užpilti naujo. Įdomus dalykas, dėl kurio reikia suprasti, kas yra VTEC. Jei važiuojate 150 km/h, variklis sukasi 5000 apsisukimų per minutę. Turbūt supratote, dėl ko reikia laikytis to, kas buvo pasakyta aukščiau. 1,6 l ir 1,7 l VTEC versijose, paskirstymo dirželį reikia keisti kas 100000 km (iš vairuotojų pastebėjimų galima pasakyti, kad trūkus diržui, nelankstomi vožtuvai). 2 litrų Sport ir Type R versijų variklio velenus suka ne krumplinis diržas, o grandinė. Grandinės be problemų gali dirbti 200000km, bet dauguma jų taip ir lieka nekeičiamos iki variklio darbo pabaigos. Dyzeliniai agregatai: Honda pirmąjį savo dyzelinį variklį pagamino tik 2003 metais. Jis debiutavo naujajame Accord modelyje. 6 kartos Civic irgi turėjo dyzelinį variklį. Tačiau ne visi prisimena tą modelį kaip patikimą, nes Honda bendradarbiavo su Rover. Rover ir tiekė variklius Honda automobiliams. Juolab abu buvo surenkami Anglijoje. Rover dyzelinis variklis nors ir buvo ekonomiškas, eiklus ir pakankamai tylus, bet dažnokai kentėdavo dėl perkaitinimo ir turbinos gedimų. Be to ketvirtojo cilindro pakaitinimo žvakė buvo įsukta į kuro siurblį. Meistrai keikė šitą variklį, nes buvo sunku jį remontuoti. 7 – aisis Civic turi labai modernų dyzelinį variklį. Tai 1.7 litro darbo tūrio CTDi dyzelis su tiesioginiu kuro įpurškimu bei elektroniniais purkštukais, valdomais aukšto slėgio kuro siurblio. Jo galia yra 74 kw. Šis dyzelinis variklis yra bendras Isuzu ir Opel kūrinys, gaminamas Lenkijoje, Žemutinės Silezijos Glivicų mieste. Pagrindinis modelis, kuriam kurtas šis agregatas – Opel Astra H (trečia Astra karta). Jei kalbėtume apie šio variklio patikimumą, tai geras rodiklis turėtų būti mūsų vairavimo mokyklos ir VŠį “Regitra”, kur vyksta vairuotojų egzaminavimas. Juk šiose įstaigose nusukama labai daug kilometrų. Dauguma Astrų turi tokį dyzelinį variklį. Honda nusprendė įsigyti šį variklio variantą ir pagal Isuzu licenciją montuoti Civicuose. Šio variklio pliusai yra mažos sąnaudos ir išskirtinių problemų nebuvimas. Gerai vedasi ir žiemą, jei galingas akumuliatorius, “nenudususios” užvedimo rėlės pakaitinimo žvakės, jei žiemą pilamas arktinis dyzelinas. Be to variklio dalių galima įsigyti ir Opel centruose, variklis taisomas ir Opel salonuose. Honda tik prikišo rankas prie variklio montavimo ir galios kūrimo. Esminiai dalykai, kad šis dyzelis gerai ir ilgai važiuotų – kas 100000 km pakeisti paskirstymo dirželį, kad jam nutrūkus netektų kapitaliai remontuoti variklio ar jį keisti kitu. Antra procedūra – kas 10000 km pakeisti sintetinius tepalus ir tepalo filtrą. Kartą per metus dyzeliui privalo būti pakeičiamas kuro filtras ir kaip visiems automobiliams – oro filtras. Kad dyzelis efektyviau ir greičiau įšildytų saloną, kasmet reikia keisti ir salono filtrą. Daugiau nieko ypatingo šis variklis neturi, dėl ko jis negalėtų dirbti. Dyzelis gali nuvažiuoti dvigubai didesnį atstumą už VTEC benzininius variklius, yra taupesnis. Aišku, kaip ir visi varikliai, taip ir šis turi minusų, bet tai yra būdinga visiems naujiems dyzeliams: negalima pilti kuro iš kaimyno garaže stovinčių kanistrų, negalima pilti apskritai neaiškios kokybės kuro. Common rail dyzeliai turi polinkį sugadinti kuro purkštukus, jei pilamas prastas kuras, bet apie tai jie įspėja vairuotoją. Vienas sugadintas purkštukas (jo restauravimas) kainuoja nuo 600 lt (jų yra tiek, kiek cilindrų – keturi). Naujas purkštukas kainuoja labai didelius pinigus. Todėl dauguma šiuolaikinių dyzelių vairuotojų net nebando pilti į baką bet ko. Taip pat toks dyzelis gali sugesti dėl kuro siurblio gedimo (jei prastas kuras), negalima važinėti tuščiu baku, kad siurblys netrauktų šiukšlių. Jautresnė šio dyzelio vieta, kaip ir visų šiuolaikinių – dvimasis smagratis. Šis įrengimas montuojamas į apskritai visus naujus dyzelius. Tai yra įrengimas, kuris slopina variklio ir pavarų dėžės truksėjimą, kai vairuotojas keičia pavaras automobilyje. Šiuolaikinis dyzelis netrukčioja, kai permetinėjamos pavaros. Jei mašina važinėjama agresyviai, smagratis subyra ir perjungiant bėgius, minant sankabą, nuolat girdisi girgždėjimas. Smagratis tai yra įrengimas, sumontuotas kartu su sankaba. Tokia kombinacija dabar vadinama tiesiog „plaukiojančia sankaba“. Daug kas sako, kad ji nereikalinga, nes sugedus smagračiui remontas kainuoja minimum 2000 lt. Tačiau jei važinėjate ramiai, taisyklingai perjungiate pavaras, stovėdami eismo kamštyje nelaikote išmynę sankabos pedalo (kas apskritai neleistina lengvajame automobilyje), smagratis atlaiko iki pabaigos. O nusipirkti naudotą Civic su sugedusiu smagračiu yra pakankamai sudėtinga, nes sugedęs smagratis apie save išduoda išmynus sankabos pedalą sklindančiu girgždesiu ir mašinos trukčiojimu, kai permetinėjamos pavaros. Dyzelis taip pat turi tokią jautrią vietą kaip turbina (perkant reikia ją patikrinti servise). Turbinas sugadina žiopli mašinų savininkai, laiku nekeisdami tepalų. Tai tik vairuotojų problema. Remontas dažnai būna nuo 1000 lt. Jei dyzelis netraukia, vadinasi, buvo neprižiūrėtas ir sugadinta jo turbina. Kai turbina neveikia, dažniausiai mašina meta tamsių dūmų kamuolius ir padidėja kuro sąnaudos, dyzelis ima deginti alyvą. Bet kartais būna, kad sulūžta turbinos sparnuotė ir turbina nesisuka tik dėl to. Tokiu atveju turbinos remontas būna pigesnis. Labai dažnai atsitinka taip, kad jei sugenda turbina, tai važinėjimas su sugedusia turbina pribaigia ir patį dyzelį. Bet dyzeliniai varikliai nors ir turi daugiau jautrių vietų, realiame gyvenime jie laiko daug ilgiau. Tą mums atskleidžia įmonių mašinos, milijonus nuvažiuojantys taksistai. Apskritai, Europoje 7 iš 10 mašinų yra dyzelinės, nes dyzelis labai greitai atsiperka, mažai genda (jei prižiūrimas), sutaupo pinigų. Gedimo atveju remontas brangesnis nei benzino, bet kad dyzelis sugestų, reikia pasitengti jo visiškai nemylėti. Sėkmingo dyzelio gyvenimo esmė – laiku keisti tepalą, filtrus ir nepagailėti pinigų geresniam akumuliatoriui. Be to dyzelis gerai pakenčia sintetinius kuro priedus žiemai. Į dyzelio baką žiemą kai kas įpila šiek tiek žibalo. Dyzelis nesuges, jei į jį netyčia įpiltumėte šiek tiek benzino. Rinkoje labai retai, bet galima susidurti su Civic sedanu, varomu 1,3 i-DSI variklio. Tai yra VOLT elektrinis motoras. Tokia mašina buvo gaminama Amerikos rinkai. Geriau jos nepirkite Lietuvoje, nes ją suremontuoti kainuos pasakiškus pinigus. Tai hibridinis variantas, kurio Europoje nebuvo
Patarimai perkančiajam
Atidžiai apžiūrėti kėbulą, nepirkti aklai VTEC benzininiu varikliu varomos mašinos. jei 5 durys, tai versija su 2,0 VTEC Sport varikliu. Jei triduris, tai bet kuri benzininė versija, išskyrus silpniausią, kuri naudoja tik stikline kuro mažiau nei 1,6 l. Dyzelis vertas susidomėjimo, jei važinėjate daug ir dažniausiai mieste, jei per mėnesį nusukate apie 2000 kilometrų. Jei nuvažiuojate daugiau, tik dyzelis.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 102)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt