Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ford Ka ir Ford Cougar automobiliuose. Focus interjeras tai pat radikaliai skiriasi nuo savo pirmtako – jame dominuoja lenktos persikertančios linijos. Spauda labai gyrė Focus valdymą ir važiavimo savybes, kurios savyje derina keleivių patogumą ir valdymo aštrumą. Šiuo aspektu Focus stipriai lenkė pagrindinius konkurentus tokius kaip Opel Astra ir ypač Mk4 Volkswagen Golf. Apžvalgininkai taip pat gyrė nepriklausomą galinę pakabą, galią ir talpumą. Ford interjere naudojamos medžiagos buvo kiek prastesnės nei Opel Astra ir Volkswagen Golf modeliuose, tačiau Mk4 Golf buvo žymiai brangesnis negu Focus. Reikia paminėti ir „karštą“ Focus RS versiją, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia.
1999 metų Europos automobilis. Focus tesė naują Ford dizaino filosofiją „New Edge“, kuri jau buvo matyta SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Buvo gaminama reta Focus RS versija, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia. Laidoje „Top Gear“ jos vedėjas Jeremy Clarkson pažymėjo, kad nors Focus RS trūksta to pagreičio pojūčio, kurį turi Subaru Impreza WRX, tačiau automobilis yra taip puikiai valdomas lyg važiuotų animaciniame filmuke.
Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur laimėjo ne vieną pergalę, tačiau bendroje įskaitoje nusileisdavo Peugeot 206 WRC, Subaru Impreza WRC ar Citroën Xsara WRC automobiliams.
1999 metais Focus pelnė prestižinį Europos metų automobilio, o 2000 metais Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą.
darknesslt
Parašė atsiliepimų: 4
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 4
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: darknesslt | 2015-05-04 |
Fokusiukas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Mažos kuro sąnaudos, talpus karavanas
Barškutis, labai genda važiuoklė, genda elektronika, labai rūdyja.
|
Pagaminimo metai: 2000
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas |
Bendras automobilio aprašas |
Mašina yra vidutinė, kaip už tokia kainą tai visai nebloga. Turi minusų, kad rūdyja LABAI, ir važiuoklė labai sunkiai remontuojama, nes irgi surudyja. Salono elektronika mėgsta gesti. Bet labai talpus karavanas ir gana ne daug degalų degina. Trauka nėra labai įspūdinga kaip 66kW. |
Variklis |
Variklis gana ekonomiškas |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Dažni vaziuokles remontai. Jeigu pats taisysi tai tikrai turėk WD-40. Nes dugnas labai rudyja. Bet kaip darbo mašinai tai gera. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Ford Focus TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis