Markės
505 iš 1913
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Glotnių linijų automobilio dizainas primena legendinį Ferrari Daytona modelį, kuris beje kaip ir šis modelis nebuvo pats sportiškiausias Ferrari ir kuris taip pat išsiskyrė iš kitų Ferrari savo formomis"
Dažniausiai Ferrari automobiliai būna beprotiškai greiti, tačiau Ferrari Roma ne toks. Ferrari taip pat dažnai būna sportiniai trasos automobiliai, tačiau Ferrari Roma ne toks. Dar labai dažnai Ferrari turi didžiulius V12 variklius, tačiau Ferrari Roma to neturi. Tai šiek tiek kitoks Ferrari, net ir šio automobilio dizainas yra kiek kitoks. Tai keturvietis GT klasės automobilis, tačiau ne toks didelis, brangus ir greitas kaip GTC4Lusso. Kainos prasme Roma yra brangesnis nei kukliausias Portofino, tačiau kiek pigesnis už V8 variklį turintį sportišką F8 Tributo, ir žinoma daug pigesnis už V12 variklius turinčius Ferrari. Žodžiu Roma yra nebrangus Ferrari, gal net kuklus. Būtent toks ir šio automobilio dizainas – čia nepamatysime didžiulių spoilerių ar difuzorių, neproporcingai didelių variklio dangčių ar oro paėmimo angų. Net ir Roma interjeras gerokai skiriasi nuo jo brolių – patogios ir neitin sportiškos sėdynės, jokių „akiplėšiškų“ oro apipūtimo angų, o glotnus prietaisų skydelio dizainas labiau artimas Aston Martin automobiliams nei Ferrari. Išties, iš išorės Roma nepaprastai panašus į Aston Martin V8 Vantage. Ir visgi, kažką tokio turi Ferrari Roma ko neturi kiti – automobilio proporcijos idealiai suderintos, originalūs priekiniai žibintai nuostabiai įkomponuoti į priekinės dalies dizainą, didelis priekinis spoileris ir įdomios radiatoriaus grotelės suteikia Ferrari koncepciniams automobiliams būdingų bruožų, kurie paprastai neįgyvendinami serijiniuose automobiliuose. Glotnių linijų automobilio dizainas primena legendinį Ferrari Daytona modelį, kuris beje kaip ir šis modelis nebuvo pats sportiškiausias Ferrari ir kuris taip pat išsiskyrė iš kitų Ferrari savo formomis. Net ir galinės dalies dizaino idėja pas abu automobilius tokia pati – nuožulnus bagažinės dangtis ir keturi žibintai. Paprasta ir elegantiška. Būtent elegantiškumu šis automobilis ir išsisiria Ferrari gamoje. O techninė šio automobilio pusė nėra kažkuom labai ypatinga – V8 variklis yra tas pats agregatas, kuris naudojamas Portofino modelyje, tačiau kiek galingesnis - siekia 620 AG (456 kW) galią esant 5750–7500 aps/min., sukimo momentas siekia 761 Nm esant 3000–5750 aps/min. Dviejų turbokompresorių V8 agregatas yra sujungtas su 8 greičių dvigubos sankabos transmisija, kuria dalijasi su SF90 Stradale modeliu ir kuri sveria 6 kg mažiau nei Portofino naudojamas 7 greičių agregatas. Roma sveria 1472 kg - net 200 kg mažiau nei kabrioletas Portofino nors abu pagaminti ant tos pačios platformos. Automobilio dinamika sekanti: 0–100 km/h pagreitėja per 3,4 sekundės, 0–200 km/h per 9,3 sekundės, o didžiausias greitis siekia 320 km/h.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ar Roma panašus į Ferrari Daytona?




Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS Roma
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2/5
Bagažinės talpa, l -
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Variklio tipas V8 Turbo
Variklio kodas -
Darbinis tūris, cm3 3855
Cilindrai/vožtuvai 8/32
Galia, AG/KW/aps 620/462/7500
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 760/5750
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 3.4
Maksimalus greitis, km/h 320
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Pavarų dėžė Automatinė 8 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4656
Plotis, mm 1974
Aukštis, mm 1301
Svoris/Max svoris, kg 1472
Atstumas tarp ašių, mm 2670
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 245/35 ZR 20
Galinės padangos 285/35 ZR 20
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
Autoterminų paaiškinimai...
Ferrari modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Krosoveriai     Purosangue
  Sportiniai V8 348F355360 ModenaF430458 Italia488 GTBF8 Tributo
   SF90 Stradale
  Sportiniai V12 Testarossa    
  GT klasės  Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta812 Superfast
  GT klasės 2+2 456612 ScagliettiFFGTC4Lusso 
   Roma
  Supercar  F50  Enzo  LaFerrari  
  Pradinė klasė   CaliforniaPortofino 
  Sportiniai V6     296 GTB
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt