Markės
482 iš 1912
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus klasikinis Ferrari dizainas
  • Gerai valdomas
  • Fantastiškas ir kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Silpnoki varikliai
  • Konkurentų fone neatrodo labai išskirtinis
  • Patikimumas ne stiprioji Ferrari pusė
"Ferrari 348 turėjo ir trūkumų – automobilis buvo gaminamas tuo metu kai rinkoje atsirado galybė gerokai pigesnių ir techniškai ne ką prastesnių automobilių tokių kaip Honda NSX, Nissan 300ZX, Mazda RX7, Toyota Supra ar Chevrolet Corvette"
Ferrari 348 yra “mažasis” kompanijos modelis turintis centre sumontuotą 3,4 litro darbinio tūrio V8 atmosferinį variklį, kuris pakeitė tokios pačios komponuotės tik su kiek mažesniu varikliu Ferrari 328 modelį. Ferrari 348 turėjo tokius žymėjimus: “348 tb” yra kupė versija („Trasversale Berlinetta“), o “348 t” yra targa versija („Trasversale Spider“). Kaip ir ankstesnių modelių atveju automobilio pavadinime pirmieju du skaičiai reiškia variklio darbinį tūrį, o trečiasis skaičius rodo cilindrų skaičių. Variklis buvo sumontuotas išilgai ir sujungtas su skersai sumontuota mechanine pavarų dėže, variklio galia siekia gan kuklius 300 AG (221 kW). Bendrai automobilis buvo itin vertinamas už nepaprastai geras valdymo savybes, kurios buvo karštai lyginamos su tuo metu bene geriausiai valdomu Honda NSX modeliu. Palyginimuose visgi buvo sutariama, kad Ferrari yra kiek geriau valdomas ir žinoma įdomesnis automobilis. Reikia pripažinti, kad automobilio dizainas taip pat buvo itin vykęs – su ikoniškomis grotuoto stiliaus oro angomis automobilio šonuose ir grotuotais galiniais žibintais užaugo ne viena autofanų karta. O kur dar sportiškas ir kartu prabangus kreminės odos Ferrari 348 interjeras. Tuomet Ferrari tiesiog neįsivaizdavome kitokio. Tačiau Ferrari 348 turėjo ir trūkumų – variklio galia nebuvo didelė, priekinės “radiatoriaus” grotelės buvo butaforinės, bet svarbiausia – tai buvo metas kai rinkoje atsirado galybė gerokai pigesnių ir techniškai ne ką prastesnių automobilių tokių kaip Honda NSX, Nissan 300ZX, Mazda RX7, Toyota Supra ar Chevrolet Corvette. 1993 metais Ferrari pristatė išlengvintą 348 GT Competizione versiją, kuri buvo reikalinga homologacijai GT serijos varžyboms. Šio automobilio stabdžių sistema buvo paimta iš tuo metu pačio greičiausio serijinio automobilio pasaulyje - Ferrari F40 Evoluzione modelio. Competizione versijos turėjo modifikuotą lenktynėms pritaikytą pakabą ir išmetimo sistemą. Variklio galia buvo tik kiek didesnė - 320 AG (235 kW) esant 7000 aps./min, o sukimo momentas - 324 Nm esant 5000 aps./min. Šių automobilių buvo pagaminta tik 50 vienetų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ferrari 348 yra “mažasis” kompanijos modelis turintis centre sumontuotą 3,4 litro darbinio tūrio V8 atmosferinį variklį, kuris pakeitė tokios pačios komponuotės tik su kiek mažesniu varikliu Ferrari 328 modelį.

Ferrari Competizione versijos turėjo modifikuotą lenktynėms pritaikytą pakabą ir išmetimo sistemą, o variklio galia siekė 320 AG (235 kW). Šių automobilių buvo pagaminta tik 50 vienetų:


Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 6
348 Spider 3.4 V8 32V (300 Hp)ekonomija
KĖBULAS 3.4 V8 32V (300 Hp)
Kėbulo tipas Kabrioletas
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2
Bagažinės talpa, l 200
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Kuro sistema Daugiataškis įpurškimas
Variklio tipas V formos
Variklio kodas -
Darbinis tūris, cm3 3405
Cilindrai/vožtuvai 8/32
Galia, AG/KW/aps 300/224/7200
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 324/4200
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 5.6
Maksimalus greitis, km/h 275
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Pavarų dėžė Mechaninė 5 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4230
Plotis, mm 1894
Aukštis, mm 1170
Svoris/Max svoris, kg 1400/1680
Atstumas tarp ašių, mm 2450
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 215/50 R17
Galinės padangos 255/45 R17
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 19.6
Užmiestyje, l/100km 8.4
Vidutinės, l/100km 9.5
Autoterminų paaiškinimai...
Ferrari modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Krosoveriai     Purosangue
  Sportiniai V8 348F355360 ModenaF430458 Italia488 GTBF8 Tributo
   SF90 Stradale
  Sportiniai V12 Testarossa    
  GT klasės  Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta812 Superfast
  GT klasės 2+2 456612 ScagliettiFFGTC4Lusso 
   Roma
  Supercar  F50  Enzo  LaFerrari  
  Pradinė klasė   CaliforniaPortofino 
  Sportiniai V6     296 GTB
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt