Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Kokybiškas interjeras
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Mažas salonas
- Brangus išlaikymas
- Ne pats geriausias patikimumas
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. BMW E46 modelis yra E36 modelio evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas tuo metu buvo labai madinga. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais BMW E46 sedanas ir universalas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir standesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė modelis. BMW E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportišku automobiliu. Rekordiniai metai BMW E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
2021-02-01 |
BMW 3 KLASĖ 2001m. Compact 316 TI, automatas, 172000 km. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Neįdomus vagims, manevringas mieste.
Mano atveju -mažai galios, neekonomiškas.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Buvo pirktas senais 2007 metais žmonai. Iš pagyvenusio vokiečio toje pačioje Vokietijoje. Su 120000 km rida. Aišku ir kainavo atitinkamai. Mašinuko komplektacija- viskas tiems metams (išskyrus navigaciją). Kadangi žmona prieš tai važinėjo irgi senesnio modelio compactu, tai dėl pasirinkimo klausimų nekilo. Tais laikais dar vežiodavo porą vaikų į mokyklą, tai nuvažiuodavo iki 5500 km. per du metus (čia nuo tech. apžiūros iki sekančios). Dabar, kai vaikai "išskrido" ir turi savo BMW, mašinukas tapo atsarginiu. Žmonai iki darbo ir atgal 5km. (gyvenam 7-am. pagal dydį mieste Lietuvoj) O šiai dienai darbas iš namų-tai visiškai nenaudojamas. Tai čia priešistorė. Tik nupirkus viskas buvo idealu. Kadangi gyvenom naujame nuosavų namų kvartale , tai apie aštuonetą metų nebuvo asfalto. Atstumas apie pora kilometrų nuo pagrindinių gatvių ,tai važiuoklę teko atnaujint (šarnyrai, sailent blokai). Per visus trylika metų Lietuvoje, be važiuoklės taisymo, yra pakeistos stabdžių kaladėlės, generatoriaus diržas su tempėjais, galiniai amortizatoriai (senatvė), xenon lemputės (irgi senatvė), rankinio stabdžio mechanizmas su kaladėlėmis ir stabdžių diskų apsaugom (neperėjo paskutinės TA, nes automatinė gr. dėžė ir visiškai nenaudoja) .Dar yra keisti galiniai stabdžių vamzdeliai-visgi druska savo padarė. Kol kas kėbulo korozijos -0. Iš minusų, man tai tik galios trūkumas (85 kw), nes naudoju galingesnius BMW. Kad ir labai retai tenka naudoti šitą modelį, bet pasijaučia. Paskutinius keletą metų naudojamos dygliuotos žieminės padangos, tai su pravažumu jokių problemų. Šiai dienai kol kas jokių problemų. Faktiškai ideali techniškai mašina (tepalus keičiu kas du metus-(sintetika ) nors nuvažiuoja apie 3000 km. per du metus. Aišku, kažkada teks parduot ir galvot gal apie elektrą , (nes tokia rida per metus...) Viskas su ja gerai, jei nusiperki mažai bėgusią ir ne Lietuvoj. Dėl vaizdo tai skonio reikalas. Pripranti kaip ir prie ... |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kadangi jau senas modelis, tai detalės daug nekainuoja. Nelabai ekonomiškas (gal su dujom būtų kitaip...) Kainos irgi nesikandžioja. |
Patarimai perkančiajam |
Žiūrėti , kad kuo mažesnė būtų rida. Kėbulo stovį.(Jei dažyta ar daryta tai 90 proc. kad bus problemų) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis